Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
de bandjes moge net als marx is een boek schrijve over een nieuw economisch systeem dat verder rijkt dan Opa war Sturmführer bei der SS .
dring eve in in hun denkwereld communisme - links - niet racistisc links is de tegepool van rechts communisme is de tegenpool van kapitalisme, dus is kapitalisme extreem rechts noeme we ons dan RAC?
||
Citaat:
Daarbij vind ik dat duits best op nederlands lijkt, veel dingen versta je wel.. En de bands die niet in het Duits zingen luister je dan niet, omdat je die teksten wel verstaat? Dat zou nl. best hypocriet zijn. Ik wil je niet persoonlijk aanvallen hoor, maar ik vind dat als je naar een band luistert, dat je die band dan steunt, en een nazi-band zou ik nooit willen steunen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee dat denk ik niet, want ik let met dat soort muziek niet op de teksten, ik luister naar de muziek, dat is gewoon een aparte stijl, die stijl ik vet, alleen verkeerde teksten |
![]() |
||
Citaat:
bij deze mensen gaat mijn geen geweld regel niet meer op dus: In my hating opinion mag je alle Nazi's aan vishaken een zuurbad in laten zakken en het geschreeuw wat ze dan maken dat mag je wel weer muziek noemen. Dood aan de bekrompen blanke haters.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
helemaal mee eens, van mij mag je dat met ze doen, zijn wij er vanaf |
![]() |
|
![]() |
Deze topic gaat dicht, teveel geflame op elkaar. Ik maak zo direct een nieuwe aan.
Kafka en Jesus crust hebben mail met daarin een waarschuwing. 2e Waarschuwing = ban.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat is jouw favoriete RAC band? jnieuwelaar | 79 | 22-09-2003 11:43 |