Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik was ook wel redelijk vroeg met 'zelf' muziek luisteren denk ik. Sommigen van mijn leeftijdsgenoten noemen ook als eerste de Spice Girls ![]() Ik nam altijd de top40 op enzo ![]() ![]() Ik ging dan altijd dat blaadje halen waar de top 40 in stond, en dan omcirkelen wat ik op wilde nemen, en dan de hele zaterdagmiddag naast de radio ![]() (ruim genomen) de tijd van nummers als : Snoop Doggy Dogg – What’s my name Twenty 4 Seven - Is It Love DJ Paul Elstak – Rave on etc. Captain Jack – Soldier, Soldier Captain Jack - Soldier Soldier Party Animals - Aquarius Lipstick - I'm A Raver Peter Andre ft Bubbler Ranx - Mysterious Girl De Dikke Lul band ( ![]() 2 unlimited – let the beat control your body, the real thing etc. Real 2 Reel - I Like TO Move It Snap! - Rhythm is a dancer Robin S. - Show me love Dune - Ready to fly , Million Miles Nakatomi - Sing Bodylotion - Always Hardcore Charly Lownoise & Menthal Theo – Stars R.O.O.S. - Instant Moments 2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone E-roric - Max don’t have sex Cher with Beavis & Butthead - I Got U Babe Neneh Cherry/ Y 'N Dour - 7 Seconds Waterfall van Atlanic Ocean ofzo dacht ik Juggernaut – Ruffneck rules the hardcore scene Mo-Do - Eins, zwei, polizei Meatloaf – I would do anything for love Laatst gewijzigd op 13-10-2005 om 21:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() liedje is idd van 1995 en toen was ik 7 :/ |
![]() |
||
Citaat:
"Papa... ik vind dat die mevrouw niet zo mooi zingt." ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Carly Simon - itsy bitsy spider |
![]() |
||
Verwijderd
|
Naast veel Kinderen voor Kinderen en Bert en Ernie...
deze ook (heel toevallig): Citaat:
en Carmina Burana (Carl Orff), zong ik ook altijd mee. En 'What's up' van 4 non blondes .. Maar dat was alweer wat later, denk ik dan toch... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf denk ik dat vroege herinneringen komen uit 1989 toen ik 4 was! De lambada in 1 woord fantastisch vond ik het. Uitvoerende was trouwens Kaoma ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De enige echte Nederlandse Top 40 In 1994 weet 538 een belangrijk paradepaardje binnen te halen. Lex heeft de Top 40 in eerste instantie bij Radio Veronica gelaten omdat hij vindt dat de hitparade daar thuis hoort. Hij krijgt echter stank voor dank. Radio Veronica ontwikkelt haar eigen Top 50, maar wordt gedwongen om de Top 40 uit te blijven zenden tot eind 1993. Daarna wordt deze ondergebracht bij Radio 538 en sindsdien zijn 'de enige echte alle 40 op een rij' niet meer weg te denken bij de radiozender. Met de Top 40 komt ook de 'Alarmschijf' mee, de tip van de week. Wessel van Diepen komt met het idee om daar ook een 'Dancesmash' aan toe te voegen, de dancetip van de week. De eerste Dancesmash wordt op 8 april uitgezonden. De platen die door Radio 538 goed genoeg worden bevonden om deze titel te verdienen, worden steevast grote hits en daarmee geeft 538 maar weer eens aan hoe toonaangevend het is. Denk dat je gelijk hebt. Laatst gewijzigd op 16-10-2005 om 11:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
top 50 bestaat sinds begin jaren 90 en is altijd 'mega' geweest, soms was het top 100 dan weer top 50, iig hebben beide lijsten niks met elkaar te maken. ze zijn nu alleen allebei van megacharts. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Bosroes Verwijderd | 8 | 14-12-2007 17:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
het echte systeem grandmommy | 8 | 21-12-2003 18:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hij Verwijderd | 13 | 14-08-2003 20:26 |