| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
al vindt ik je cb niet echt zo
|
|
||
|
Citaat:
Ik had een betrouwbare motor nodig om dagelijks mee naar m'n stageplek te rijden. Nu is de stage voorbij en wil ik weer wat anders, iets met een beetje meer uitstraling...
|
|
||
|
Citaat:
thi |
||
|
|
||
|
Citaat:
)ja cb remklauwtjes das altijd een kwaaltje geweest van ze.. mijn cb500 heeft het ook. die staat ook te koop trouwens 300e
|
|
||
|
Citaat:
Nu uit de buurt blijven van rollerbanken he
|
|
||
|
Citaat:
Dat ding had ik ook op m'n MT5 zitten, ik deed er voor de grap even een 70cc met 18mm carb onder en die uitlaat hield het al niet meer Verder: vet ding Leuk dat veel mensen hier op 'echte' brommers rijden
|
|
||
|
Citaat:
http://viertakt.messageboard.nl/forum3/index.php nee ik wil graag nog een paar keer op de rollerbank. maar dan wel met motorfiets kenteken en dan als ze me een bekeuring willen geven.. maar meneer, een motor mag toch meer vermogen hebben dan een brommer
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
na uuh: honda c90blok met 133cc(54mm kruk en 56mm japan boring), shark 70cc kop,26mm shark carb, 270% pomp, ss50 vierbak handkoppeling, uiteraard elektronische ontsteking. uiteraard heleboel shit binnen in blok verder aangepast koplamp huis van een honda dax clipons Daytona snelgas set. Universeel remhendel(als koppelings.....) teller tot 100 mijl van een honda cb175 ander doorzichtig koplampglas Sleepy eye "zelfbouw koplamp oren "oliekoeler van 'Cool' honda nice (110cc) voorvork honda nice voorwiel+schijf+remklauw spullen rvs spatborden. achterlicht van honda dax dunlop 60/90/17 bandjes Binnenkort: dubbele uitlaat van dax, km/rpm tellerset daytona, 24m keihin constant vacuum carb(langzamer maar rijd lekkerder en soepeler) én cb125 tank ![]() vere toekomst mss: schijfrem achter ander "ego" zitje Backstep kit stuurdemper daytona megafoon? ![]() Motorkenteken! en eens gaan denken wat ik als schokbrekers wil...
Laatst gewijzigd op 04-04-2006 om 23:40. |
||
|
|
||
|
Citaat:
OMFG ![]() Respect! dat je voor dat geld geen sportfiets koopt, maar DE motorfiets van de jaren 70 @viperdax, Lekker bezig Hoe hard mag dit bij elkaar rijden? (en weer stilstaan )@marrel, Als je foto gaat schieten kan je toch ook ff bandje plakken ?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Hij heeft teveel lucht met de compressor dr in gedaan waardoor ik zondag met een lekke band in een enorme regenbui stond en niet verder kwam dus hij moet boeten
|
|
||
|
Citaat:
@ viperdax, zoiets had ik ook wel verwacht Met flink optrekgeweld
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ja optrekken doet ie wel al wil ik al tijden een heftiger blokje bouwen, 150+ maar das voor de toekomst
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb sinds vorige week een 750, mag er over 2 maanden pas op rijden...
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|