Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() al vindt ik je cb niet echt zo
||
Citaat:
![]() Ik had een betrouwbare motor nodig om dagelijks mee naar m'n stageplek te rijden. Nu is de stage voorbij en wil ik weer wat anders, iets met een beetje meer uitstraling...
||
Citaat:
thi |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja cb remklauwtjes das altijd een kwaaltje geweest van ze.. mijn cb500 heeft het ook. die staat ook te koop trouwens 300e ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Nu uit de buurt blijven van rollerbanken he ![]()
||
Citaat:
![]() Dat ding had ik ook op m'n MT5 zitten, ik deed er voor de grap even een 70cc met 18mm carb onder en die uitlaat hield het al niet meer ![]() ![]() Verder: vet ding ![]() ![]() Leuk dat veel mensen hier op 'echte' brommers rijden ![]()
||
Citaat:
![]() http://viertakt.messageboard.nl/forum3/index.php nee ik wil graag nog een paar keer op de rollerbank. maar dan wel met motorfiets kenteken ![]() ![]() en dan als ze me een bekeuring willen geven.. maar meneer, een motor mag toch meer vermogen hebben dan een brommer ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
na uuh: honda c90blok met 133cc(54mm kruk en 56mm japan boring), shark 70cc kop,26mm shark carb, 270% pomp, ss50 vierbak handkoppeling, uiteraard elektronische ontsteking. uiteraard heleboel shit binnen in blok verder aangepast ![]() koplamp huis van een honda dax clipons Daytona snelgas set. Universeel remhendel(als koppelings.....) teller tot 100 mijl van een honda cb175 ander doorzichtig koplampglas Sleepy eye "zelfbouw koplamp oren ![]() oliekoeler van 'Cool' honda nice (110cc) voorvork honda nice voorwiel+schijf+remklauw spullen rvs spatborden. achterlicht van honda dax dunlop 60/90/17 bandjes Binnenkort: dubbele uitlaat van dax, km/rpm tellerset daytona, 24m keihin constant vacuum carb(langzamer maar rijd lekkerder en soepeler) én cb125 tank ![]() vere toekomst mss: schijfrem achter ![]() ander "ego" zitje ![]() Backstep kit ![]() stuurdemper ![]() daytona megafoon? ![]() Motorkenteken! ![]() en eens gaan denken wat ik als schokbrekers wil...
Laatst gewijzigd op 04-04-2006 om 22:40. |
![]() |
||
Citaat:
OMFG ![]() Respect! dat je voor dat geld geen sportfiets koopt, maar DE motorfiets van de jaren 70 ![]() @viperdax, Lekker bezig ![]() ![]() @marrel, Als je foto gaat schieten kan je toch ook ff bandje plakken ? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() @ viperdax, zoiets had ik ook wel verwacht ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja optrekken doet ie wel ![]() al wil ik al tijden een heftiger blokje bouwen, 150+ maar das voor de toekomst ![]()
||
Citaat:
Ik heb sinds vorige week een 750, mag er over 2 maanden pas op rijden... ![]()
|
![]() |
|
|