btw, wat een leuk topic
- wat voor school
ik zat op het Stanislas College in Pijnacker, eerst was er alleen mavo maar ik hoorde bij de eerste havo groep.
belachelijkste regel
- dat je te laat bonnen had, maar dat die dingen ook voor andere dingen gebruikt werden. als je te laat kwam en je leverde een bon in (in totaal kreeg je er 3.. VOOR EEN HEEL JAAR

) dan was er verder niks aan de hand, als je die bonnen niet meer had en je kwam te laat moest je euhh het schoolplein vegen ofzo.
maar goed, ik was dus een keer m'n werkboek van economie vergeten uit m'n kluisje te halen en toen moest ik 'm gaan halen EN ik moest zo'n bon in leveren. trauma's.. echt waar.
- in welk groepje hoorde je thuis
ik hoorde niet echt bij een groepje, ik ging eigenlijk wel iedereen uit de klas om. hoewel ik in de 4e en 5e steeds meer naar de 'muziek freaks' trok, en dan hadden we het de hele pauze over bandjes.
- grootste schoolblunder
sowieso al die keren dat ik viel bij de gym, elke week was er wel weer wat. en dat ik struikelde bij de ingang. en dat ik van de trap viel. en vast nog veeeeel meer.
- wat deed je stiekem?
ik was niet echt stiekem. natuurlijk spiekte ik standaard bij alle vakken, er lag altijd wel iets van een briefje in m'n etui. daarnaast heb ik ook de nodige proefwerken gejat uit het kopieer hok (dan moeten ze dat maar niet laten slingeren zz)
maar ik was een heel braaf meisje hoor