Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2005, 13:48
ilse
ilse is offline
regelrechte kwelling..
Oud 23-10-2005, 14:07
Verwijderd
Hard gewerkt aan pws, ben trots op ons. Gister was oke. Ga nu kamer opruimen en spullen zoeken. *gaaaap*

It's just another rainy sunday afternoon.

Edit: natuurlijk geen flikker gedaan. Wel ziekenhuis geweest en foto gemaakt. Blegh. Morgen kan ik weer. Ik ben moe. En ik wil even gezellig doen met iemand.

Laatst gewijzigd op 23-10-2005 om 16:53.
Oud 23-10-2005, 14:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow, ik heb sinds meer dan een jaar weer eens iets op mijn LJ geschreven Ik vind het best jammer dat ik het afgelopen jaar er niet vaker iets op geschreven heb maar hoe langer je niet schrijft hoe hoger de drempel wordt. Ik ga nu proberen het weer een beetje bij te houden.
Oud 23-10-2005, 14:53
kroot
kroot is offline
Huisgennotje is jarig. Vanacht om 24.00 langs geweest, was leuk.
En moet kamer opruimen
Oud 23-10-2005, 14:57
Verwijderd
Pff, de afgelopen 2 dagen echt heel veel gedaan aan mijn studie en andere dingen maar ondertussen begin ik sommige mensen steeds meer of sneller te missen. Maar daar moet ik me dan maar een beetje extra voor gaan inzetten.
Oud 23-10-2005, 15:02
Nona
Nona is offline
Zo even tas inpakken, lenzen in, tanden poetsen... En dan richting Friesland. De eerste keer dat ik zo'n lang stuk alleen rijd. Goed oppassen dat ik niet te moe word, rookpauzes zijn nooit weg ook.
En dan vannacht lekker tegen hem aan slapen. Dat mag best wat vaker gebeuren, en ik kan ook niet wachten tot dat eindelijk mogelijk wordt. Morgen weer naar huis, jammer dat het zo kort is, maar hij was vanmorgen nog hier. En vrijdag ga ik alweer daarheen. Dus deze week is wel te doen.

*zucht* 8 voor de toets van vrijdag, dat valt mee. Nu alleen die ene opdracht nog voldoende scoren, maar dat was nu juist de moeilijkste.
Oud 23-10-2005, 15:05
Nona
Nona is offline
Ahhh, krijg de schik van mijn leven. Zie bij de resultaten opeens een 5,97 bij een toets staan, terwijl ik toch echt een 8 had. Beter kijken Kruimel, dat was het groepsgemiddelde.
Oud 23-10-2005, 15:11
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 23-10-2005 @ 16:05 :
Ahhh, krijg de schik van mijn leven. Zie bij de resultaten opeens een 5,97 bij een toets staan, terwijl ik toch echt een 8 had. Beter kijken Kruimel, dat was het groepsgemiddelde.
Sufferdje.
Oud 23-10-2005, 15:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ben net een uurtje uit bed...

Had echt zo'n 'waarom zou ik opstaan'-gedachte. En nu ik op ben, vraag ik me ook af waarom ik opgestaan ben.
Oud 23-10-2005, 15:32
coopergirl
coopergirl is offline
ik voel me in vergaande staat van ontbinding
Oud 23-10-2005, 15:42
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Internet deed het steeds niet en ik miste het vreselijk.

Maar eigenlijk ben ik nu na een half uurtje alweer uit geěnternet. Vreemd. Net zoals dat mijn interpunctie en configuratiescherm het niet doet. Jeej.
Oud 23-10-2005, 15:44
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-10-2005 @ 16:13 :
Ben net een uurtje uit bed...

Had echt zo'n 'waarom zou ik opstaan'-gedachte. En nu ik op ben, vraag ik me ook af waarom ik opgestaan ben.
zo dan ik moest er helaas uit om kwart over 6
Oud 23-10-2005, 16:17
Verwijderd
Gisteren uit geweest in Apeldoorn. Was echt gezellig. Heb me goed vermaakt, waren om half vijf thuis, maar we sliepen pas om half zeven. Om negen uur ging de wekker weer omdat ik om tien uur daar (ik bleef ergens logeren) weg moest om naar mijn werk te gaan, waar ik om half elf moest beginnen, de hele dag in de kou moest staan, maar gelukkig om vijf over vier weg mocht.

Zometeen mijn spullen daar ophalen en dan lekker slapen. Verlang er nu al naar
Oud 23-10-2005, 16:47
Halflight
Halflight is offline
ik luister al de hele dag sinterklaasmuziek en ik word er helemaal gelukkig van en nu ga ik mijn weekschema afmaken want ik ben een freakie, en zo lekker veel thee drinken, koekjes eten en joan of arcadia kijken oh ik hou van zondaggg <33
Oud 23-10-2005, 17:39
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Halflight schreef op 23-10-2005 @ 17:47 :
oh ik hou van zondaggg <33
Wat grappig, ik hoor vaak van mensen dat ze de zondag de stomste dag van de week vinden, 'k had het er net nog met iemand over.
Oud 23-10-2005, 18:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Inderdaad: zondag is echt de vervelendste dag van de week.
Oud 23-10-2005, 19:12
rare kwast
rare kwast is offline
Free me from these thoughts long forgotten down below...

I can't do this anymore.. I just can't
Oud 23-10-2005, 19:12
Jenifer
Jenifer is offline
Citaat:
Kwieltje schreef op 21-10-2005 @ 15:57 :
waarom ben ik af en toe zo f*cking onzeker van mezelf??? Dan zeggen andere dat ik t wel kan, en dan kan ik t ook, maar toch heb ik t idee dak t nie kan dan... en dan doe ik t toch en dan gaat t ook wel goed
Hmm tja ik denk dat je niet de enige bent hoor die dit heeft.
Zeker jongens en meiden van 16/17 jaar kunnen er veel last van hebben.
Trouwens ik ben 18 en herken je gevoel heel goed.
Oud 23-10-2005, 19:52
Verwijderd
Eindelijk een soort van klaar, moet nog wel wat doen, maar dat doe ik morgen wel. Ik hoop dat binnenkort die mail nou eens komt, ben wel benieuwd hoe het met d'r gaat.
Oud 23-10-2005, 20:02
Minami
Minami is offline
He verdorie
Ik wist niet dat een verslaving zo`n grote rol in iemands leven kon spelen..
En toch hou ik van hem
Oud 23-10-2005, 20:04
Anno2007
Anno2007 is offline
ik vind zondag een saaaie rot dag!
Oud 23-10-2005, 20:21
Jenifer
Jenifer is offline
Hier gaat het op het moment niet erg lekker.
Ik heb behoefte aan mensen om me heen om dingen samen te doen met anderen maar er komt niks van.
Er is veel gebeurd.
Er is in de vakantie maatschappelijk werk thuisgeweest om te kijken hoe het nu gaat.
Ik ben naar een nieuwe school gegaan maar voel me niet erg lekker.
Ik woonde eerst niet thuis nu wel dus ik mis de omgeving.
ik mis mijn vrienden van daar en ik moet gewoon uit de dagelijkse sleur.
Eerst zat ik op speciaal onderwijs want ik ben namelijk blind.
Nu zit ik op een reguliere school met allemaal zienden om mij heen maar voor hun is het wennen misschien.
Voor mij niet ik weet hoe het is maar hun moeten mij bijvoorbeeld naar beneden helpen in de lift.
Dat hoefden ze niet op hun vorige school.
Ik mis het uitgaansleven daar ging ik altijd ook door de weeks met vrienden uit naar een kroeg of café discotheek we deden van alles.
Hier is dat niet zo.
Kortom ik zit gewoon dag en nacht thuis achter de computer.
Daar baal ik wel van ik wil uit die sleur en dingen samen doen met vrienden/vriendinnen en dingen opbouwen.
Ik vraag me ook geregeld af waarom is deze maatschappij zo fucking individualistisch?
Mijn vriendin heeft hetzelfde probleem zij gaat ook weinig uit maar zij zit nog intern en kan daar heel veel uitgaan zoveel ze wil.
Ik heb ook een website gebouwd.
Voor degene die intresse hebben hier is het adres:
dehelerattaplan.web-log.nl
Oud 23-10-2005, 20:24
Roosje
Roosje is offline
Verdomme, ik moet nu nog gaan dweilen, dus dan lig ik pas om half twaalf een keertje in bed. Ben echt té moe de laatste tijd, is gewoon niet leuk meer.
Oud 23-10-2005, 20:46
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me niet fijn. Ik lijk van mezelf te denken dat ik alles moet kunnen! School, alles...

Ik zit al weken in over natuurkunde wat ik terug moet krijgen en nederlands, omdat ik het gewoon niet van mezelf kan accepteren dat ik het niet snapte! Terwijl ik er nog nooit echt slecht in ben geweest. Nederlands is tot nu toe mijn beste vak (samen met muziek en biologie) en ik hoop niet dat het dit jaar niet gaat lukken.

Maar ik moet niet alles van mezelf eisen. Dat kan gewoon niet, er komt een moment dat lang niet alles meezit...
Oud 23-10-2005, 20:48
ZsaZsaZsu
ZsaZsaZsu is offline
Ik baal ervan dat ik lelijk ben.
Oud 23-10-2005, 20:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Laatst in de bus kreeg ik opeens heel erg de behoefte om mijn biologische vader te leren kennen... Nu twijfel ik heel erg of ik hem nog een brief moet schrijven met daarin de aansporing dat ik hem toch wel eens een keer wil ontmoeten... Ik ben alleen bang, bang om mijn stief/adoptievader te kwetsen...
Oud 23-10-2005, 21:06
Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Dolores schreef op 23-10-2005 @ 18:39 :
Wat grappig, ik hoor vaak van mensen dat ze de zondag de stomste dag van de week vinden, 'k had het er net nog met iemand over.
Ja dat hoor ik ook vaak, maar ik vind het wel fijn. Gewoon lekker nutteloos niks doen
Oud 23-10-2005, 21:10
Verwijderd
Vakantie alweer ten einde. Hoewel, vakantie? Ik heb me een breuk gewerkt. Voor school, aan vrijwilligerswerk, en dingen als autorijden. Ik heb geen dag uitgeslapen, lag vaak laat in bed, en was zwaar gestresst. Gelukkig dat ik dit weekend toch nog iets leuks gedaan heb. Vrijdagavond richting Amsterdam, huisje van zus geweest. Zaterdag de hele dag vrijwilligerswerk gedaan en 's avonds op de trein naar Houten. Daar met Emmy naar een optreden van haar vriend en zijn band geweest. en ze zijn dus door naar de volgende ronde. erg leuk. Bij haar vriend blijven slapen, en t werd weer laat. godzijdank nog een beetje geslapen. Dus ik ben nu gewoon doodmoe. En dat in je vakantie. Morgen vroeg naar school en een kleine meeting in Purmerend erna. Misschien nog tijd voor me om te sporten. Dat zien we dan wel. Het moet eigenlijk, want dit weekend was weer zooitje. dag dieet. Ik heb echt een voldaan gevoel van dit weekend. goed werk gedaan, en eens andere gezichten gezien. Maar stiekem voel ik me toch altijd een beetje teveel als ik bij een stelletje ben, ongeacht wie het zijn. Maar goed, dat mag de pret niet drukken. Morgen zie ik alle mensen op school weer, ook leuk

And it's hard to hold the candles, in a cold November rain
Oud 23-10-2005, 21:47
rare kwast
rare kwast is offline
can't I just leave.. tis niet zo dat iemand me missen zal
Oud 23-10-2005, 22:13
Floris_22
Floris_22 is offline
Zoals al eerder vermeldt, wat is de zondag een tyfusdag.
En verder vraag ik me wel eens af waarom ik overal eerst over nadenken ipv het te doen. Wat zou het me een zooi stress schelen.
Oud 23-10-2005, 22:15
Roosje
Roosje is offline
Nu kán ik eindelijk naar bed, wil ik het niet meer. Ik snap mezelf af en toe echt niet. Het is verdomme kwart over elf, ik ben de hele dag al moe, waarom ga ik dan niet gewoon naar bed?
Oud 23-10-2005, 22:21
Verwijderd
Grr, je kunt ook echt níks met die jongen afspreken.
'Hey Mink, sorry maar ik ga het niet redden vanavond.' etc etc..
Dat is tegenwoordig echt iedere keer zo. Als je niks wilt afspreken, zég dat dan gewoon! Maar hier word ik een beetje simpel van, bovendien zoek ik er natuurlijk weer van alles achter...
Oud 23-10-2005, 22:21
WolterB
WolterB is offline
Even film kijken was wel goede tijddoding, maar nu heb ik geen zin meer om mn bed in te gaan, niet moe. Hopelijk komt t wel, want ik wil niet mn ritme deze week verliezen
Oud 23-10-2005, 22:22
Verwijderd
Oooh, en morgen mijn eerste stage. Dramales geven aan een brugklas. Ik vind het echt eng.
Oud 23-10-2005, 22:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ZsaZsaZsu schreef op 23-10-2005 @ 21:48 :
Ik baal ervan dat ik lelijk ben.
Als jij dat bent op de foto's in je fotoboek, ben je alles behalve lelijk.

---
Ik heb er geen zin meer in.
Oud 23-10-2005, 22:57
kroot
kroot is offline
ben niet blij vandaag
Oud 23-10-2005, 23:04
rare kwast
rare kwast is offline
luister nou...
IK WIL ER ZIJN VOOR JOU!!! maar laat me nou eens toe
Oud 23-10-2005, 23:16
rare kwast
rare kwast is offline
eindelijk komt er een beetje duidelijkheid in de onduidelijke brij...
ik probeer haar te vertellen dat ik er voor dr wil zijn en accepteer zoals ze is enzo... en dat is ook zo!!
Oud 24-10-2005, 08:24
Ruudje
Ruudje is offline
volgend weekend ga ik gewoon weer langs
ik denk wel dat ze dat kan gebruiken
Oud 24-10-2005, 10:20
Stefanie
Stefanie is offline
Ik had vandaag om negen uur een afspraak bij het Riagg, zijn ze me gewoon vergeten Nu kan ik in totaal drie weken wachten op een afspraak.
Oud 24-10-2005, 10:46
ZsaZsaZsu
ZsaZsaZsu is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-10-2005 @ 23:26 :
Als jij dat bent op de foto's in je fotoboek, ben je alles behalve lelijk.

---
Ik heb er geen zin meer in.

Misschien baal ik wel meer van het feit dat uiterlijk zo belangrijk wordt gevonden en dat ik er teveel mee bezig ben. Ik voel me lelijk, en dat voelt heel naar.
Oud 24-10-2005, 10:53
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 24-10-2005 @ 11:20 :
Ik had vandaag om negen uur een afspraak bij het Riagg, zijn ze me gewoon vergeten Nu kan ik in totaal drie weken wachten op een afspraak.
Wat een sukkels.

Ontopic:
Stomme IBG, gelukkig heb ik nog genoeg pasfoto's kunnen vinden. Super irritant als je iets precies uitmeet en dan komt zo'n klote bedrijf als IBG even roet in het eten gooien. Zak toch in de stront.
Oud 24-10-2005, 11:47
Skilly
Skilly is offline
Mijn vriendin. Ok we zouden vandaag naar de stad gaan. Ik belde haar gisteren avond om te zeggen dat de weervoorspellen zei dat de kans op neerslag 90% is. Dat de kans dat ik naar de stad ga nihil is......Wat zegt ze?

Ja ok....ehm maar als het niet hard regent moet je gewoon komen hoor. Want ik heb een paraplu...

Nou ik had echt iets van: wat ga ik in de regen doen..echt niet.

Nu regent het zelfs als ik wel ga vertrek ik om 2 uur.
Wat denken jullie toch gaan of denken jullie van stik blijf gewoon thuis wat ga je in de regen in de stad doen!?

Ik weet het namelijk echt niet Ik ben altijd degene die in de regen gewoon naar buiten ga
Oud 24-10-2005, 12:33
Roosje
Roosje is offline
Misschien moet ik maar eens iets gaan doen. Ben de hele dag al nutteloos bezig. M'n kamer is een enorme bende en dat is vreselijk irritant, want ik kan niet bij mijn woordenboeken omdat die ergens onderop liggen. Overal ligt zooi. Bluh.

En ik heb het koud, weet niet wat ik wil en als ik eens wel weet wat ik wil, kan het niet. Zul je altijd zien.
Oud 24-10-2005, 12:39
Roosje
Roosje is offline
O - en het lijkt tegenwoordig wel alsof ik onbewust de toekomst voorspel. Of de toekomst volgt mij en alles dat ik schrijf gewoon op. Verhalen die ik over mezelf schreef, maar overdreven waren, lijken nu te kloppen.

Nimmer, 9 september 2005
Af en toe leek het of iedereen háár moest hebben. Elke opmerking werd afgekat, iedere misstap werd bestraft met een psychisch pak slaag. Van binnen voelde haar hoofd bont en blauw aan, ze duizelde van alles dat mensen tegen haar konden hebben. Wat had ze gedaan dat iedereen haar het gevoel gaf dat ze niets waard was? Woord na woord, uur na uur, telkens werd ze neergeslagen door iemand die vond dat zij het recht niet had om te zijn. Ze was het zat. Leven hoorde leuk te zijn, in ieder geval een beetje, maar voor haar was dat niet zo. Hoe kon je gelukkig zijn als je niet werd geaccepteerd?
Ze begon er tegenop te zien om op te staan. Haar bed was veilig en warm, zoveel beter dan de vergiftigde buitenwereld. Nooit kon ze daar iets doen zonder gelijk becommentarieerd te worden. Misschien was het niet duidelijk genoeg dat zij ook maar een mens was, iemand die weldegelijk geraakt werd door alle opmerkingen. Niets hielp ertegen. Woedend en scheldend uitvallen, alles puur negeren of er om lachen – wat ze ook deed, er was niets dat werkte. Elke dag weer werd ze de grond ingestampt, zo hard dat ze er niet eens meer bovenuit durfde te komen. Het beangstigde haar – alles. Het kwam dichterbij, sloot haar in, omcirkelde haar tot ze zich nimmermeer vrijelijk kon bewegen. Nog voorzichtiger werd ze. Als een schaduw laveerde ze zich langs alles heen, en nog zagen ze haar. Ze waren overal.

Er moest een einde aan komen. Wel, het kwam. Niet van de goede kant, o nee, dat niet. Het naderde langzaam, zweefde als blaadjes van een boom rondom. Hoe dichterbij het kwam, hoe duidelijker het werd. Het begon te zwermen en te zoemen, draaide om alles heen, tot zelfs de onbenulligsten het doorhadden. Tot het landde –
op haar. Dat was het einde.

Anderhalve maand geleden geschreven. Het lijkt nu erger te kloppen dan ooit. Kutschool. Kutklas. Kutalles. Argh.
Oud 24-10-2005, 13:00
Halflight
Halflight is offline
Zo. En toen was het officieel vakantie. Ik vind het wel fijn, even op adem komen en niks doen. Al moet ik nog belachelijk veel achterstanden bijwerken. Ik had een uberambitieus schema gemaakt maar ik had me vanochtend al verslapen en toen had ik er geen zin meer in en nu heb ik vandaag alleen mn kamer opgeruimd en schoongemaakt. Drie zakken vuil weg. Heerlijk, die schone kamers. Mn studieplek is prachtig geworden. De printer staat er nu. Ik lijk haast wel verwend haha Straks de aardappels en spruitjes klaarmaken, beetje niks doen, kamer netjes houden, naar de dokter en misschien nog sporten. Heerlijk.
Oud 24-10-2005, 13:07
Verwijderd
Voor het eerst sinds jaren dat ik tot half twee nog voor dood in mn bedje lag. M'n moeder kwam verschrikt mn kamer in of ik misschien ziek was Nee mam, gewoon moe. Maar niet vertellen dat die zaterdag ipv 5,5 uurtjes slaap er maar 2,5 waren, maar wel verteld dat ik afgelopen week erg slecht heb geslapen. Ik ben nog moe

Probleem met mn pc. Virus Hij is nu echt aan t flippen, terwijl hij het eerder wel deed. Echt kut, want ik heb mn pc echt nodig!
Oud 24-10-2005, 13:53
JaJ
JaJ is offline
wat is het toch grappig hoeveel er mis kan gaan als je juist vind dat het geweldig met je gaat. mijn moeder vind het gruwelijk dat ik mijn fietssletel kwijt ben, maar boeiend, heb ik eens wat aan mijn OV. als ik het maar in de loop van de week geregeld krijg ^^
Oud 24-10-2005, 14:51
Minami
Minami is offline
Het plenst alsof mijn leven er vanaf hangt Ben toch stiekem wel blij dat ik vandaag geen verplichtingen heb
Alhoewel ik vandaag eigenlijk heel veel dingen moet doen, maar er geen zin in heb, en het weer wel een goed excuus vind..
En ik had vorige week zulke leuke schoenen gezien, en daarvoor wil ik eigenlijk wel door de regen fietsen... maar dan moet ik ook de rest van mn taken doen eigenlijk Hmmm...
Oud 24-10-2005, 14:55
Minami
Minami is offline
Ben een beetje wanhopig

Regels voor berichten