- Als je vriend/in het vaak over meiden/jongens heeft die mooi zijn..? ( van zo dat is echt zo mooi )en je weet dat ze mooier zijn dan jij
Ligt aan de persoon in kwestie waar ze het over heeft. Zolang ik haar maar kan vertrouwen of als ze er concluderd bij zegt: "Maar jij bent toch de allerleukste" hoef ik me kennelijk geen zorgen te maken.
- Als hij/zij naar dingen kijkt die jij niet hebt..? ( mooi haar, mooier figuur etc.
Kijken mag, zolang ze haar handjes maar thuis houdt. Ligt er aan hoe ze er naar kijkt (gewoon heel even, of blijft ze kwijlend met grote ogen kijken) en hoe ze dingen uitdrukt. "Een mooie jongen" komt bij mij anders over dan "een superlekker ding".
- Soms paar dagen niks laat horen, omdat hij/zij soms geen erg in je heeft, of gewoon alleen wil zijn.
Ik heb geen vriendin, maar in de tijd dat ik een vriendin had maakte ik me daar geen zorgen over. Omdat ik dat zelf soms ook doe (op een paar bellertjes/SMS'jes na dan). Vind ik gewoon prettig als ik ook mijn aandacht ook eens een paar dagen ergens anders op kan gooien.
- Hij/zij niet komt als jij wat wil doen, maar als vrienden bellen wel meegaat om wat te doen.
Dat is wel raar ja.