Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2005, 21:46
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Metal schreef op 28-10-2005 @ 22:43 :
meisjes naroepen is echt fout y0
je vriend is gewoon een beetje een pauper

ontopic: ik zou er wel een beetje onzeker van worden, maar ze praat nooit zo echt, iig niet dat ik het meegemaakt. Dat doe ik zelf ook niet echt, ook geen behoefte aan en ik vind het niet leuk voor haar. Als ik een echt mooi meisje zie kijk ik natuurlijk wel even, maar ik word er verder niet warm of koud van. Ik heb alleen oog voor haar, en ik zou ook nooit vreemd kunnen gaan ofzo.
Wat een mooi, Amerikaans-cliché bloemenverhaal van je Martijn

Maar gelijk heb je, same here
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2005, 21:51
Metal
Metal is offline
ja dat wilde ik er nog onder zetten;

~*~*~GAY HE!??!!11~*~*~
Oud 28-10-2005, 21:52
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 21:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- Als je vriend/in het vaak over meiden/jongens heeft die mooi zijn..? ( van zo dat is echt zo mooi )en je weet dat ze mooier zijn dan jij
Ligt aan de persoon in kwestie waar ze het over heeft. Zolang ik haar maar kan vertrouwen of als ze er concluderd bij zegt: "Maar jij bent toch de allerleukste" hoef ik me kennelijk geen zorgen te maken.

- Als hij/zij naar dingen kijkt die jij niet hebt..? ( mooi haar, mooier figuur etc.
Kijken mag, zolang ze haar handjes maar thuis houdt. Ligt er aan hoe ze er naar kijkt (gewoon heel even, of blijft ze kwijlend met grote ogen kijken) en hoe ze dingen uitdrukt. "Een mooie jongen" komt bij mij anders over dan "een superlekker ding".

- Soms paar dagen niks laat horen, omdat hij/zij soms geen erg in je heeft, of gewoon alleen wil zijn.
Ik heb geen vriendin, maar in de tijd dat ik een vriendin had maakte ik me daar geen zorgen over. Omdat ik dat zelf soms ook doe (op een paar bellertjes/SMS'jes na dan). Vind ik gewoon prettig als ik ook mijn aandacht ook eens een paar dagen ergens anders op kan gooien.

- Hij/zij niet komt als jij wat wil doen, maar als vrienden bellen wel meegaat om wat te doen.
Dat is wel raar ja.
Oud 28-10-2005, 22:05
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 27-10-2005 @ 12:30 :
- Als je vriend/in het vaak over meiden/jongens heeft die mooi zijn..? ( van zo dat is echt zo mooi )en je weet dat ze mooier zijn dan jij
- Als hij/zij naar dingen kijkt die jij niet hebt..? ( mooi haar, mooier figuur etc.
- Soms paar dagen niks laat horen, omdat hij/zij soms geen erg in je heeft, of gewoon alleen wil zijn.
- Hij/zij niet komt als jij wat wil doen, maar als vrienden bellen wel meegaat om wat te doen.

Ik ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat, want ik wordt meestal door zulke dingen wel een beetje onzeker..
Duh, daar zou ik vreselijk onzeker van worden. Gelukkig heeft 't vriendje wel een beetje gezond verstand en gaat hij niet opsommen wat er allemaal zo prachtig is aan een mooie voorbijgangster en laat hij het weten als hij niet kan/wil komen als ik dat wel verwacht. Dat heet rekening houden met
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten