Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar je hebt gewoon van die mensen die vroeger elke zaterdagavond mee uitgingen, en nu nooit meer, omdat ze hun vriend willen zien. Dan denk ik: je hoeft je vriend toch niet elke zaterdag te zien? Ik vind het zonde dat sommige mensen hun goede vriendschappen laten verwateren als ze een vriend(in) krijgen. En oh wat komen ze zielig aanzetten als het uit is gegaan. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ben ik zelf niet echt het schoolvoorbeeld geweest, vroeger besteedde ik heel veel tijd aan mijn vriend, sinds we samenwonen hoeft dat niet meer zo... (klinkt onlogisch, maar is het niet.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel realistisch blijven he? Hoeveel mensen van boven de 40 zie jij in de discotheek? Als ik thuiszit heb ik niet het gevoel alsof ik weekend heb gehad.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ja, we hadden het vooral over thuiszitten en niet thuiszitten zeg maar. En ik vind als het weekend is dat je niet moet thuiszitten, maar "uitgaan". Wat dat dan ook voor jou moge betekenen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En is het verplicht om uit die zogenoemde "fase" te groeien dan? En wanneer zou dat dan moeten volgens jou?
|
![]() |
|
|