Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2002, 11:05
TefnachT
TefnachT is offline
Ik vraag me af of deze topic niet een beetje hoort op F&L
Advertentie
Oud 17-06-2002, 11:21
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Euh, ik neem voor 't gemak maar even aan dat jij Joods bent heh --hou dat in 't achterhoofd-, weet jij niet eens waar jouw "bijbel" vandaan komt?
Nee, er staat toevallig geen naam onder. En ik ben niet zo gelovig dat ik echt denk dat God dit geschreven kan hebben.
Oud 17-06-2002, 11:23
mic-hal
mic-hal is offline
[QUOTE]Gatara schreef:
[B]

Desalniettemin zijn er nog steeds veel orthodoxe joden die leven zoals craigdavid quotte. De talibanners onder de joden dus.

Ik ben het ook totaal niet eens met hun manier van denken. Maar ik vind alles wat extreem is, in welk geloof dan ook belachelijk.
Oud 17-06-2002, 11:55
Verwijderd
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Ik neem aan dat jij Nederlands bent-weet jij wel waar jou bijbel vandaan komt?
In plaats van zo misplaatst te reageren zou je ook kunnen vermelden hoe Mozes aan z'n teksten kwam.
Oud 17-06-2002, 11:56
Verwijderd
Citaat:
mic-hal schreef:

Nee, er staat toevallig geen naam onder. En ik ben niet zo gelovig dat ik echt denk dat God dit geschreven kan hebben.
Volgens het Jodendom. Er is toch maar één waarheid? Hoe zijn die Joodse bijbels ontstaan, waar komen ze vandaan?
Oud 17-06-2002, 11:57
TefnachT
TefnachT is offline
Dit is zo onboeiend. Waarom zou je al die verzonnen troep willen weten? Wat is het nut? Die boeken dat is slechts de theorie!
Oud 17-06-2002, 11:58
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:
Dit is zo onboeiend. Waarom zou je al die verzonnen troep willen weten? Wat is het nut? Die boeken dat is slechts de theorie!
Weten is iets totaal anders dan naleven, knul.
Oud 17-06-2002, 12:00
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Weten is iets totaal anders dan naleven, knul.
? wat ik wil zeggen is dat het verzonnen teksten zijn en helemaal NIETS met god te maken heeft. Ik begrijp dan ook niet wat het te maken heeft met het hedendaase jodendom of islam aangezien Niemand zich aan die heilige boeken spiegelt en iedereen legt het zo uit als ie zelf wil/
.
Oud 17-06-2002, 14:05
CraigDavid
CraigDavid is offline
Israeli soldiers shoot at ambulance, injure one EMT

Gaza, June, 17, 2002, Wafa – On Saturday 15 June 2002: At 19:23 hours, the PRCS branch in Jabalya (Gaza) received a dispatch call that there were injuries in the Beit Lahya area due to Israeli occupation army shelling. A PRCS ambulance (#3-2570-90) immediately responded to the said call.

Upon their arrival, residents told the ambulance crew (Mueen Abu Al-Eish, EMT, Hasan, Bajes Al-Khaldi, Volunteer and Hasan Al-Attal, Driver) that there were many injuries at a nearby cornfield. The crew then headed for the cornfield and as they neared they noticed a house in the middle of a cornfield on fire. At approximately 20 meters from the house, the ambulance stopped (emergency lights on and siren blaring), crew got out and headed for the house. Within seconds, they noticed that those who were thought to be injuries were actually Israeli soldiers. Almost instantly, the soldiers began to shoot at the ambulance crew. The crew started running back towards the ambulance. EMT, Mueen Abu Al-Eish, was injured from flying broken glass caused from gunfire damage to the ambulance windshield.

http://www.wafa.pna.net/EngText/17-06-2002/page003.htm

A Palestinian Policeman killed at the Valleys Roadblock

Jericho June 17th2002 Wafa; Khaleel Yousef Amour a Palestinian policeman from Jericho was killed by the Israeli occupation forces’ soldiers, and two of his companions were beaten and severely bruised before they were taken by the Israeli soldiers to an unknown location.

The three Palestinians tried to avoid passing through the Alhambra roadblock erected by the Israeli soldiers in order to harass the Palestinians, so they used a side dirt road, but the Israeli soldiers chased them and shot and killed the policeman and beat the others.
http://www.wafa.pna.net/EngText/17-06-2002/page001.htm

hier wordt je toch niet goed van!!!!
Oud 17-06-2002, 14:06
CraigDavid
CraigDavid is offline
UN expert: Israeli settlements, house demolitions are war crimes

Geneva, June, 17, 2002, Wafa - Israel's policy of building settlements in Palestinian territories and destroying Arab homes and farmland is a war crime, a United Nations investigator said.

“Israel has used the current crisis to consolidate its occupation” of Palestinian areas, said Miloon Kothari, the housing expert of the UN Commission on Human Rights.

Kothari, an Indian architect who visited Israel and Palestinian territories earlier this year, told reporters, “The serial and deliberate destruction of homes and property constitutes a war crime under international law.”

The building of new Jewish settlements is “incendiary and provocative” and settlers are “free to indulge in violence and confiscate land,” he said.

Kothari cited international accords like the Geneva Conventions on warfare, which govern the behavior of occupying powers. The 1949 agreements bar the colonization of occupied land, but lack legal measures to ensure compliance.

Israel has built hundreds of Jewish settlements — home to about 400,000 Israelis — on land conquered in the 1967 Middle East war and is continuing construction. It claims the Palestinian territory it seized is “disputed,” rather than occupied and that the Geneva Conventions do not apply.

In a 27-page report, Kothari said Israel claimed that settlement expansion was necessary because of “natural” population growth. But while settler numbers have risen by 12 per cent a year, the Israeli population has been growing by just 2 per cent a year, he said.

“The active and sustained implantation of Jewish settler colonies serves the ... purpose of acquiring territory and natural resources and limiting the living space of the Palestinian host population,” he said.

Kothari criticised the destruction of homes during Israeli military offensives like the brutal attack on Jenin refugee camp.

Kothari said the widely publicized destruction of homes during military operations, meant to “cause optimum material and psychological harm,” was just a small part of an ongoing takeover of Palestinian areas.

Israel is intentionally destroying olive groves, orange orchards and other Palestinian agricultural land and is responsible for severe “misuse of and hoarding of water resources,” including cutting off pipelines to Palestinian villages, he said.

Thousands of homes had been bulldozed and thousands more are threatened with demolition, he said, citing studies by Israeli human rights groups with which he had been in contact since his visit.

Kothari said he has asked for Israeli cooperation during his visit on an academic invitation in January, but the “policy has been not to engage.”

“I think this is largely because they do not have sufficient answers,” he said.

http://www.wafa.pna.net/EngText/17-06-2002/page004.htm
Oud 17-06-2002, 14:23
TefnachT
TefnachT is offline
Ga toch ergens anders je leugens verkopen
Oud 17-06-2002, 14:30
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
Ga toch ergens anders je leugens verkopen
dat jij het niet wil geloven betekent niet dat het gelijk een leugen is
jij leeft lekker in nl,
ja hier zou zoiets natuurlijk never ever ever nooit gebeuren
maar ben jij wel eens in israel, palestina geweest?

als palestijn in israel wordt je neergeschoten zodra je je rug keert,
de joden daar hebben niet echt vriendelijke gedachten over de palestijnen

als jood in palestina (wat van palestina over is dan) wordt je ook niet warm verwelkomt, maar de palestijnen hebben geen wapens

en hoe durf je me voor een leugenaar uit te maken, je kent me niet eens
jongen, ik vertel je 1 ding: ik lieg niet
Oud 17-06-2002, 14:37
CraigDavid
CraigDavid is offline
BTW
ik wil ff zegge dat ik niets tegen joden heb, ik haat ze niet enz enz
ik heb alleen iets tegen israeli's
wanneer ik het over joden heb die zo gewelddadig heb bedoel ik dus de joden in israel

dus mic-hal en zo: ik had het niet over jullie
Oud 17-06-2002, 17:11
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

O, ok je vertelt onwaarheden
Oud 17-06-2002, 17:13
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Volgens het Jodendom. Er is toch maar één waarheid? Hoe zijn die Joodse bijbels ontstaan, waar komen ze vandaan?
er is maar 1 bijbel en dat is de thora en dat is een soort verhalenboek waarin je heel duidelijk kan zien dat het niet in 1 periode is ontstaan, maar waarbij steeds toevoegingen zijn gemaakt en waar zélfs verhalen dubbel in staan.
Oud 17-06-2002, 18:56
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

Bij vluchtelingenwerk ben ik Palestijnen (die kogels in hun lichaam hadden) tegengekomen. (joodse) israeliers niet.

Zelf ken ik een paar Israeliers; maar over Palestijnen moet je inderdaad niet beginnen Ze keren me de rug toe als ik kritiek heb op Israel en hun houding ten aanzien van de Palestijnen. Letterlijk. Ze gaan er niet op in, zelfs.

Tsja,.. het geweld is afkomstig van twee kanten. Dat begrijp ik. Maar door kwaad met kwaad te vergelden; nee; daar zie ik nu echt geen oplossing in.

Gatara
Oud 17-06-2002, 19:35
Linda
Linda is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

jij leeft lekker in nl,

als jood in palestina (wat van palestina over is dan) wordt je ook niet warm verwelkomt, maar de palestijnen hebben geen wapens

Vandaag zag ik in de krant toch echt een foto, die me net iets anders deed denken, met als titel: "Zwaar bewapend".
'Een zwaar bewapende Palestijn' Foto EPA.
Uitgerust met een machinegeweer wat ik schat op 2x het formaat van een M16.

'Als u wilt weten hoe militant de Palestijnen van Rafiah zijn hoeft u alleen maar op dit pantservoertuig te gaan zitten. De kans dat er op u wordt geschoten als we langs de grens rijden is 99 procent. En anders explodeert er wel een mijn of een granaat. Iedere dag is het raak. Ze willen daar nu eenmaal niet dat we ons met hun zaken bemoeien.' Kolonel Shlomo Dagan, IDF.
Oud 18-06-2002, 02:04
Verwijderd
Citaat:
mic-hal schreef:

er is maar 1 bijbel en dat is de thora en dat is een soort verhalenboek waarin je heel duidelijk kan zien dat het niet in 1 periode is ontstaan, maar waarbij steeds toevoegingen zijn gemaakt en waar zélfs verhalen dubbel in staan.
Maar waar komen die verhalen vandaan dan? Niet van een 'god'? Maar van een bende mensen die zoeits hadden van.. 'euhh, nou laten we 'ns zó gaan leven'?
Oud 18-06-2002, 09:57
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

jij leeft lekker in nl,

dus wel en mijn tante en oom wonen in israel btw
Oud 18-06-2002, 10:16
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

jij leeft lekker in nl,

In Israel is 63 % voor een Palestijnse staat en vriendelijk moeten zijn is misschien net iets te veel gevraagd.
Oud 18-06-2002, 15:48
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
L!M schreef:

Vandaag zag ik in de krant toch echt een foto, die me net iets anders deed denken, met als titel: "Zwaar bewapend".
'Een zwaar bewapende Palestijn' Foto EPA.
Uitgerust met een machinegeweer wat ik schat op 2x het formaat van een M16.

jaa, een machinegeweer is veeeel erger dan een hele leger met helikopters, tanks, raketten, anti tanks en alles erop en eraan he?

maar wat dan nog, dat is een van de weinige palestijnen die zich echt een wapen kan veroorloven
ik wed dat iedere 'kolonist' in tegendeel wel minstens 1 wapen thuis heeft
Oud 18-06-2002, 15:50
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
mic-hal schreef:

In Israel is 63 % voor een Palestijnse staat en vriendelijk moeten zijn is misschien net iets te veel gevraagd.
stond er ook bij hoe groot die staat moest staan?
een staat willen geven is iets makkelijks, maar dan moet het wel een behoorlijk staat zijn en niet zon stukje flutgrond waarop je om de 5 seconden israelische soldaten ziet
Oud 18-06-2002, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
Dat vraag ik me ook af.

Ik vraag me daarom ook af waarom de wereld altijd zo pro-Israël geweest is. Ik trek ook partij voor de Palestijnen, die er m.i. meer recht op hebben in Israël te vertoeven als de Joden. (Ik weet dat Mic-Hal nu helemaal staat te trippen, hehe).
je meot daar geen partij trekken.

ze gedragen zich allemaal als kleine kinderen.
Oud 18-06-2002, 16:09
CraigDavid
CraigDavid is offline

wat is hier de bedoeling van?

zoveel soldaten voor een oude man?

kijk rechtsboven

hoezo er worden geen huizen verwoest?

vin ik persoonlijk wel een goede spandoek

een eerlijk gevecht?

http://palestinechronicle.com/images...p28/7_ap28.jpg

Laatst gewijzigd op 18-06-2002 om 16:13.
Oud 18-06-2002, 16:12
TefnachT
TefnachT is offline
Wta loop je nu raar commentaar te leveren op die foto's dat bewijst niets alleen dat Israelische soldaten burgers proberen te helpen. Waar blijven de fotos dat ze die burgers doden? Juist die bestaaan niet!
Oud 18-06-2002, 16:14
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
Wta loop je nu raar commentaar te leveren op die foto's dat bewijst niets alleen dat Israelische soldaten burgers proberen te helpen. Waar blijven de fotos dat ze die burgers doden? Juist die bestaaan niet!
Jij hebt oogkleppen voor.
Oud 18-06-2002, 16:16
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
als jij onder helpen dat verstaat dan wil ik wel eens zien wat jij onder aanvallen verstaat

geloof je nou echt dat die soldaten HELPEN?
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaha

dit is zeker ook helpen?

freedom of press kennen de israeli's blijkbaar niet...
of zou daar een hoop lijken van palestijnen liggen waar de journalist niet bij mag komen??

Laatst gewijzigd op 18-06-2002 om 16:18.
Oud 18-06-2002, 16:16
TefnachT
TefnachT is offline
palestijnen worden kwaad zien israeli's staan gaan ruzie uitlokken en israeli's schieten. Slim zijn ze dan niet
Oud 18-06-2002, 16:20
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
palestijnen worden kwaad zien israeli's staan gaan ruzie uitlokken en israeli's schieten. Slim zijn ze dan niet
Pff het heeft geen zin om met iemand die zo blind (ik wil dom niet gebruiken) is in discussie te gaan over een onderwerp dat toch wel enige voorkennis vraagt.
Oud 18-06-2002, 16:21
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:

Pff het heeft geen zin om met iemand die zo blind (ik wil dom niet gebruiken) is in discussie te gaan over een onderwerp dat toch wel enige voorkennis vraagt.
Tja het is moeilijk als iemand niet je mening deelt....
Oud 18-06-2002, 16:23
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

ff een vraagje:

noem jij dit ook helpen?
(dan bedoel ik niet om zeep helpen)
Oud 18-06-2002, 16:23
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

Waar is dat op gebasseerd?

Het gaat niet om je mening, je onderbouwing rammelt aan alle kanten, en je komt niet bepaald snugger over.
Oud 18-06-2002, 16:50
TefnachT
TefnachT is offline
Je hoort mij niet zeggen dat er geen burger slachtoffers vallen! Dat gebeurt nu eenmaal bij een opstand....
Oud 18-06-2002, 16:52
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
een opstand....
Jij bent echt op de hoogte is het niet...
Oud 18-06-2002, 16:54
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:

Jij bent echt op de hoogte is het niet...
ik kan het niet anders noemen...
Oud 18-06-2002, 17:07
CraigDavid
CraigDavid is offline
iets dat hier een demonstratie wordt genoemd is daar een opstand?

en ook al is het een opstand
wanneer onstaat een opstand?
een opstand ontstaat als mensen onderdrukt worden
dus dat betekent dat israel de palestijnen onderdrukt

dank u, je heb net zelf toegegeven dat israel een staat is die de palesttijnen onderdrukt en een staat van geweld is

----------------------------------------------------------
on·der·´druk·ken1 (ov.ww.)

1 met overmacht in bedwang, in een staat van afhankelijkheid houden => eronder houden
2 tegenhouden, bedwingen
Oud 18-06-2002, 18:41
AGH
AGH is offline
Volgens mij heeft iedereen die bevooroordeeld is oogkleppen voor en ik ben niet goed genoeg geïnformeerd.
Want was is televisie/media.....

CraigDavid, ik snap alleen niet wat je met deze foto’s wilt bereiken.
Ik zou je hier nu ook talloze foto’s van inadequaat politieoptreden in Nederland, maar ook dat is natuurlijk nooit geheel realistisch.
Als je iets wilt laten zien met foto’s, moet je foto’s van beide kanten laten zien en niet slechts één kant belichten.
Al snap ik dat dit vrijwel onmogelijk is.
Oud 18-06-2002, 18:42
AGH
AGH is offline
En overal waar autoriteiten rondlopen is er machtsmisbruik.
Uiteraard ook onder de Israëlische soldaten.
Oud 18-06-2002, 20:39
Linda
Linda is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
jaa, een machinegeweer is veeeel erger dan een hele leger met helikopters, tanks, raketten, anti tanks en alles erop en eraan he?

maar wat dan nog, dat is een van de weinige palestijnen die zich echt een wapen kan veroorloven
Jij schreef:
'maar de palestijnen hebben geen wapens'

Die uitspraak klopt dus niet, want ze hebben wel degelijk wapens!
Oud 18-06-2002, 21:25
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
L!M schreef:

Jij schreef:
'maar de palestijnen hebben geen wapens'

Die uitspraak klopt dus niet, want ze hebben wel degelijk wapens!
ff geen mierenneukerij
daar is het te warm voor
Oud 19-06-2002, 00:34
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

ff een vraagje:

noem jij dit ook helpen?
(dan bedoel ik niet om zeep helpen)
Ik zie nergen Israelische soldaten op deze foto. Hoe ga jij mij bewijzen dat dit geen roofmoord, of een criminele afrekening ofzo was? Of een foto genomen in Oost-Iran, als je begrijpt wat ik bedoel?

Ik geloof dat op zich niet.... maar een bewijs is deze foto ook niet.
Oud 19-06-2002, 16:39
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Ik zie nergen Israelische soldaten op deze foto. Hoe ga jij mij bewijzen dat dit geen roofmoord, of een criminele afrekening ofzo was? Of een foto genomen in Oost-Iran, als je begrijpt wat ik bedoel?

Ik geloof dat op zich niet.... maar een bewijs is deze foto ook niet.
iedereen mag geloven wat hij wil, maar ik zit hier echt niet de boel te flessen of zo

ik heb de foto van een palestijnse nieuwssite en de foto is geschoten door een palestijn in een palestijnse stad
Oud 19-06-2002, 16:49
AGH
AGH is offline
En wordt geloofd door Palestijnen en ontkent door Israëliërs.
Gaan we kijken op www.telaviv-courier.com dan zien we exact het tegenovergestelde….

Hiermee wil ik niet beweren dat de foto en de bijgevoegde tekst onwaarheden zijn, maar wel dat media vaak subjectief is.
Oud 19-06-2002, 18:19
UnknoWn EntiTy
www.nu.nl

Opnieuw doden bij zware aanslag in Jeruzalem

Uitgegeven: 19-6-2002 18:56

JERUZALEM - Bij een bushalte in Jeruzalem heeft zich woensdagavond een zware ontploffing voorgedaan. Daarbij zijn doden en gewonden gevallen.

Het hoofd van de politie in Jeruzalem zei dat zeker vier mensen bij de bomexplosie zijn omgekomen. Zo'n twintig personen zouden verwondingen hebben opgelopen. Enkelen van hen zijn er slecht aan toe.

bdw CraigDavid, jou avatar is gewoon het plaatje van het Israel-dossier ops nu.nl zie ik ineens
Oud 19-06-2002, 18:22
UnknoWn EntiTy
trouwens: Hoezo de Palestijnen hebben geen wapens?

(ook van Nu.nl)

Israëliërs omgekomen bij vuurgevecht

Uitgegeven: 16-6-2002 8:25
Laatst gewijzigd: 16-6-2002 12:31

AMSTERDAM - Palestijnen hebben zaterdag in de Gazastrook twee Israëlische militairen gedood en vier anderen verwond. Dat heeft een woordvoerster van het Israëlische leger meegedeeld. Het vuurgevecht had plaats nabij de joodse nederzetting Dugit in het noorden van het Palestijnse gebied.

Sommige Israëlische radio- en televisiestations meldden dat zeker één Palestijn is omgekomen. De Israëliërs werden beschoten toen zij op zoek waren naar Palestijnen die een autobom met meer dan 150 kilo explosieven hadden geplaatst.

Mortieren

Volgens een commandant van het Israëlische leger in de Gazastrook wilden de Palestijnen de Israëliërs in de val lokken door mortieren vanuit de auto af te schieten. Als de Israëliërs vervolgens het voertuig zouden onderzoeken, zouden de explosieven tot ontploffing worden gebracht. De militaire vleugel van de fundamentalistische Palestijnse beweging Hamas heeft meegedeeld dat zij de wagen met explosieven heeft beladen.
Oud 23-06-2002, 21:46
see the other side
see the other side is offline
ten eerste voor dat julllie alle maal dingen gaan concluderen over hoe geweldadig het joden dom wel niet zou zijn

IS de TAMOED een boek waar in de discussusies tussen rabijnen en hun opvatting over de tora (boek van de joden) in staat heel veel discussies zijn niet eens afgemaakt.

dus wat die persoon zo leuk heeft opgeschreven kan net zo goed een enkeling geweest zijn die gewoon in discussie ging met iemand die daar anders over d8 dit is een eenzijdig argument !!
Oud 23-06-2002, 21:51
see the other side
Citaat:
CraigDavid schreef:

iedereen mag geloven wat hij wil, maar ik zit hier echt niet de boel te flessen of zo

ik heb de foto van een palestijnse nieuwssite en de foto is geschoten door een palestijn in een palestijnse stad
dat is dus het probleem waarom ik je niet kan geloven omdat het van een palestijnse nieuws site is het is bekend dat de palestijnen heel veel nep verhalen de wereld in brengen net als dat jochie die dood ging in zijn vaders armen die zou dood geschoten zijn door een israelische militair later zijn uit test gebleken dat het niet een israelische militair kon zijn geweest en er zijn ook nog beelden op gedoken dat het en palestijn was die dat jochie dood heeft geschoten

ook is er een nog resenter voor beeld met die nep begravenis en die man die steeds van die brancard afviel en er weer op klom !!
Oud 23-06-2002, 21:58
see the other side
soorry maar is zeker !!! freedom of press bij de israeli's wat zagen we in afganistan NIX !!! en heb jij ooit er journalist mee zien gaan op een militaire actie ik nooit alleen een paar weken geleden bij israel!!!

kijkl toch een goed naar de tv man!!
Oud 23-06-2002, 22:02
see the other side
Citaat:
CraigDavid schreef:

hejjee craig sorry hoor maarrre als je je feiten kent dan weetje dat de palestijnen ook hun eigen akketten en antie tank wapens hebben

ook nog vond de israelische bevolking dat de palestijnenen ook wapens mochten hebben en hebben ze gigantische ladingen ontvangen van israel en nog niet te spreken over allee illegale wapens die ze hebben ontvangen en gekocht

nog ff daar buiten de palestijnen krijgen nog steeds geld van israel hoor!!!
Oud 23-06-2002, 22:10
see the other side
Citaat:
CraigDavid schreef:

jij leeft lekker in nl,

heejjj jochie dit hele verhaaltje hier is een leugen er leven 2 miljoen palestijnen in israel ooit gehoord van yafo dat is een deel van tel aviv waar alleen maar arabieren wonen naast de iraeli's dat er haat is bij de palestijnen hoeft niet gelijk tebetekenen dat dat er ook is bij de israeli's een paar weken geleden kwam zelfs een arabier om het leven omdat hij vanuit tel aviv een taxi met een israelisch nummer bord had genomen naar een van de palestijnse dorpen ze weren gelijk dood geschoten
het barst trouwens van de arabische / palestijnse dorp[en in israel ik ben er zelf geweest ga mij niet vertellen dat je als palestijn dood gesgoten word in israel!!!!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten