Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet ook wel dat het een domme fout van die vriend is geweest hij heeft immers de overdosis genomen maar als er nou alleen drugs werd gebruikt in de medische wereld dan was het nooit gebeurd dan was hij nooit aan die drugs begonnen. maar goed ik weet dat er genoeg mensen zijn die drugs gebruiken maar mag ik nog 1 ding zeggen hou het dan alsjeblieft bij soft-drugs en ga niet over tot hard- drugs!
|
Ik heb er zelf ook een bloedhekel aan. Mijn vriendin heeft vorige week 3 dagen achter elkaar geblowd. Hebben er wel even een discussie over gehad. Maar ik kwam op de tweede plaats. Ik moest eerder weg omdat zij wou blowen met een jongen die ze nog maar net twee dagen kent. En dat terwijl wij die dagen samen zouden zijn. Ik heb vroeger heel wat meegemaakt met een ex van mij daarom heb ik er zo'n hekel aan.
Ik zelf heb het wel eens geprobeerd maar krijg het spul niet over mijn longen rook zelf ook niet dus dan is het extra moeilijk ![]() groetjes, Andre
|
Ooh ik moet nog wel even zeggen dat mijn vriendin de volgende dag heeft toegegeven dat ze fout zat en het nu alleen nog zou doen op speciale gelegen heden en met mensen die ze goed kent. Daar heb ik wel vrede mee.
![]() grtz, Andre
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Welterusten trouwes ![]()
|
![]() |
heb geen zin om die hele topic te lezen....
maar als je "normaal" met je drux omgaat en helder nadenkt over weat de gevolgen kunnen zijn *die is dubbelzinnig die zin* dan kan der IMHO niet echt wat gebeuren dat ongewenst is.... dat die vriendin van je deraan is overleden is idd. kut, maar dat is nou eenmaal 't risico, 't maakt me geen zak uit wat/hoeveel ze gebruikt heeft, IK ken mijn grenzen, zij blijkbaar niet |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
1 van je vrienden is overleden. dat is natuurlijk heel heel heel erg, en ik zal er ook niet om liegen, sommige hard drugs zijn gewoon ubergevaarlijk, kan je maar het beste nooit aan beginnen, maar nu om alle drugs op 1 hoop te gooien is een beetje ongenuanceerc. en het is ook niet zo dat als je er eenmaal "aan begint" dat je dan automatisch alle drugs gaat uitproberen. Er zijn immers ongeveer 1000 zo veel blowers als spuiters. groeten en sterkte verder. |
![]() |
|
![]() |
ik love smoken
weet alles van de gevolgen en blabla-je-doet-t-alleen-om-erbij-te-horen, ben er zelf ook nog s tegen geweest ooit ![]() maar idd, het boeit mij niet dat ik een paar jaar eerder dood ga of whatever, BLOWE IS GEWOON CHILL!!! iedereen kiest ervoor OMDAT HET LEKKER IS en niet om erbij te horen ofzo.. tis een bewuste keuze ![]() heeeeel bewust ![]() en dat van je vriend.. das gewoon heel sucky.. ![]() maar hij had ook onder een auto kunnen komen of een ernstige ziekte kunnen krijgen, dat klinkt misschien lullig, maar ook aan dat soort dingen zitten risico's.. kan je beter een beetje van je leven genieten, toch!
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Drugs is echt iets goeds, het laat je de wereld door een andere visie zien. Alleen je moet er verantwoordelijk mee omgaan. Anders ben je gewoon een stom bezig want het is dus geen spelletje. Je moet je wel bewust zijn van de gevolgen. Mijn beste vriend van ongeveer 6 jaar terug kan nooit meer normaal functioneren, zit in een psychiatrische kliniek en mag een keer per week naar huis toe. Gewoon omdat ie te veel pillen in zz'n gok had gesouwd. Stom, eigen schuld.
Ik zellf hou het liever bij een blow en dat doe ik dan ook erg vaak. Dit, omdat het vertrouwd is, je kan er niet gek van worden of dood aan gaan. En af en toe een stevige paddo, en die brenmgen de risico's. Kan je van flippen. Maar dan is het nog steeds mijn eigen schuld. En waarom neem ik ze. Omdat het geweldig is. Schroom niet voor een joint. het is echt niks. Betrek wat er met je vriend is gebeurd niet op jezelf. Hij is er uiteindelijk onverantwoordelijk mee omgegaan en hij kent de gevolgen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vroeg ik me net af... En als je een topic van 4 maanden oud naar boven haalt, zorg dan tenminste dat je iets nuttigs te zeggen hebt ![]()
|
![]() |
tuurlijk is drugs gevaarlijk maar tegenwoordig kan je overal dood aan gaan!ik heb veel vrienden die aan de drugs zitten snuiven etc. maar daar begin ik nou net niet aan ik blow wat enzo kan geen kwaad...vindt ik..
|
Niet om lullig te doen maar naar alle waarschijnlijkheid gebruik jij ook dagelijks drugs.
En om even verder op de definitie van drugs in te gaan. Het zijn natuurlijke of chemische stoffen die een reactie opwekken in je lichaam. Het enige verschil tussen drugs en voedsel is dat ze deze reactie ipv bijvoorbeeld in je maag, in je hersenen opwekken. Dus wat ijl je nou over drugs, ga lekker de margriet lezen jij.
|
![]() |
|
|