Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2005, 07:04
Rob
Rob is offline
Citaat:
Smoozy schreef op 06-11-2005 @ 01:44 :
Niks aan toe te voegen.
Ik ook niet.
(zelfde situatie, dus. Ja, nog steeds. )
Advertentie
Oud 06-11-2005, 10:20
morango
morango is offline
LEUKLEUKLEUK!

maar nog steeds verwarrend...
Oud 06-11-2005, 11:17
Lyne
Lyne is offline
Ontzettend in de war.
Oud 06-11-2005, 11:48
I C U
I C U is offline
Citaat:
Spiteful schreef op 05-11-2005 @ 20:11 :
Glow-in-the-darklijnen
Ik denk dat er bij mij iets mis is met het aas
Ghehe, misschien wel! Probeer es wat anders! Glow-in-the-darklijnen -> die vallen op, zijn goed zichtbaar, zeker 's avonds.

Iig, ik heb soort van gevist, en het was echt leuk Ik geloof dat er wel een soort van spanning hing *geniet*
Oud 06-11-2005, 12:06
Verwijderd
't Is zo'n schatje En het is tof dat we zó vertrouwd met elkaar kunnen zijn en dat het dan tóch nog kriebelt in de buik.
Oud 06-11-2005, 13:37
Yolcu
Yolcu is offline
Ik voel me eigenlijk relatief goed. Enige minpuntje: ik mis hem zo
Oud 06-11-2005, 13:45
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Mijn relatie is vandaag na 3 jaar beeindigd... Ik hou nog steeds van hem maar ik weet niet eens meer hoe mijn leven er zonder hem uit ziet, ik ben de afhankelijk van hem geworden en wil nu mijn eigen leventje beginnen...
Oud 06-11-2005, 13:49
fractuur
fractuur is offline
*knuffel geeft aan koekiemonstertje *

Ik heb al een tijdje niet meer gepost, en er is nogal wat gebeurd in de tussentijd. Uitkomst is dat het sinds enkele dagen aan is met een hele lieve jongen. *verliefd*

Laatst gewijzigd op 07-11-2005 om 12:31.
Oud 06-11-2005, 13:57
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Thanks fractuur!

Ik ben toch wel een beetje verdrietig hoewel ik weet dat het de goede beslissing is.

Heel raar maar toen ik hem een afscheidsknuffel gaf zat er een super mooi en speciaal lieveheersbeestje op het plafond.... Mijn lievelingsdiertje... Ik beschouwde het echt als een teken van goedkeuring.
Oud 06-11-2005, 14:30
Thee Muts
Thee Muts is offline
Heerlijk. Pas een uurtje uit bed samen. De hele ochtend in bed liggen kletsen, elkaar plagen en uitdagen. Heerlijk fantaseren over kinderen en andere dingen die we nog willen doen en lekker wegdromen samen. Elkaar masseren en heerlijk vrijen met elkaar. In bed ontbijten met thee en chocoladekoekjes en daarna weer onder de deken tegen elkaar aankruipen, terwijl we elkaar al 4 keer hebben beloofd nu echt uit bed te komen. Bedelen om kusjes bij de ander, elkaar lieve dingen toefluisteren en hem dan heel gemeen verrassen met koude handen en kietelende vingers. En uitendelijk toch maar uit bed, met het idee samen te gaan douchen. En daar de 'ochtend' afgesloten door heerlijke seks te hebben, terwijl het water als warme zomerregen over ons heen stroomt...

Hmmm ja, zo mag van mij elke zondagochtend wel zijn
Oud 06-11-2005, 14:51
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
I C U schreef op 06-11-2005 @ 12:48 :
Ghehe, misschien wel! Probeer es wat anders! Glow-in-the-darklijnen -> die vallen op, zijn goed zichtbaar, zeker 's avonds.

Iig, ik heb soort van gevist, en het was echt leuk Ik geloof dat er wel een soort van spanning hing *geniet*
Amaai, gisteren zat het aas precies wel goed Khad nochtans wel redelijk wat gedronken vond ik. Nog nooit meegemaakt, mooie meisjes die zomaar op me af komen. Zelf trouwens ook wat versierpogingen gedaan, met wisselend succes Echt niks voor mij eig.
Maar goed, veel is er niet van gekomen, twas zo'n typisch lichtjes marginaal dorpsfuifje waar de plaatselijke zestienjarigen zich bezuipen, en er werd nogal wat afgeflirt. Niet bepaald de plaats om iets serieus te beginnen
Gefeliciteerd met de visvangst trouwens
Oud 06-11-2005, 15:03
I C U
I C U is offline
Citaat:
Spiteful schreef op 06-11-2005 @ 15:51 :
Amaai, gisteren zat het aas precies wel goed Khad nochtans wel redelijk wat gedronken vond ik. Nog nooit meegemaakt, mooie meisjes die zomaar op me af komen. Zelf trouwens ook wat versierpogingen gedaan, met wisselend succes Echt niks voor mij eig.
Maar goed, veel is er niet van gekomen, twas zo'n typisch lichtjes marginaal dorpsfuifje waar de plaatselijke zestienjarigen zich bezuipen, en er werd nogal wat afgeflirt. Niet bepaald de plaats om iets serieus te beginnen
Gefeliciteerd met de visvangst trouwens
Mwah, het vissen was leuk, de vangst is nog lang niet binnen heur En dat hoeft ook niet, ik doe rustig aan... Voor je het weet maak ik dezelfde foutjes die ik al es gemaakt heb enzo. Beginnen we niet aan. Als ik iets binnenhaal, moet de vis ook een beetje meewerken

Soms heb je dat, dat aas ineens in de smaak valt! En je hoeft niet persé iets serieus te beginnen, natuurlijk, maar wie weet Zal je net zien dat een van die lijntjes toch wel heel erg leuk is enzo. Contacten leggen! Ach, over een paar dagen is het weer weekend
Oud 06-11-2005, 15:06
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
The Figurehead schreef op 05-11-2005 @ 23:34 :
Hmm dat is lastig, en vervelend. Veel afleiding zoeken?
Ik heb daar sinds een paar maanden geen last meer van. Iig niet meer als in dat ik iemand naast me mis. Sterker nog, ik denk dat het mij eerder zou gaan irriteren. Of ik moet wel heeeeeeeeeeeeeel erg verliefd zijn op die persoon, maar ik vraag me af of dat ooit gaat gebeuren haha.
Mjah, afleiding zoeken is een beetje lastig op het moment, maar dat komt wel weer goed. En ik kan me heel erg vinden in je laatste stukje, over dat je je ws. toch zou gaan irriteren, en dat je je afvraagt of je uberhaupt ooit nog zó verliefd wordt. Nou ja, ben ik iig niet de enige die er zo over denkt
Oud 06-11-2005, 15:06
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
@Thee Muts

Al is sex in de douche toch wel heel erg onhandig als het douchehokje niet zo groot is
Oud 06-11-2005, 15:29
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 06-11-2005 @ 16:06 :
@Thee Muts

Al is sex in de douche toch wel heel erg onhandig als het douchehokje niet zo groot is
Ja. Daarom zijn wij ook zo blij met ons 2-persoons hoekbad met extra zitplateau, die precies op werkhoogte is

Laatst gewijzigd op 06-11-2005 om 15:42.
Oud 06-11-2005, 15:33
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
I C U schreef op 06-11-2005 @ 16:03 :
Soms heb je dat, dat aas ineens in de smaak valt! En je hoeft niet persé iets serieus te beginnen, natuurlijk, maar wie weet Zal je net zien dat een van die lijntjes toch wel heel erg leuk is enzo. Contacten leggen! Ach, over een paar dagen is het weer weekend
Bwa ja, maar kwas iets te veel 'in feeststemming' (ie dronken) om me daar echt mee bezig te houden Ik denk trouwens toch niet dat er echt iets voor mij bij zat. Was wel goed voor het zelfvertrouwen
Oud 06-11-2005, 16:11
I C U
I C U is offline
Citaat:
Spiteful schreef op 06-11-2005 @ 16:33 :
Bwa ja, maar kwas iets te veel 'in feeststemming' (ie dronken) om me daar echt mee bezig te houden Ik denk trouwens toch niet dat er echt iets voor mij bij zat. Was wel goed voor het zelfvertrouwen
Uhu! Dat zeker. Altijd leuk, aandacht! Zelfvertrouwen is altijd handig

Hmm... Ben benieuwd hoe deze visactie zich verder gaat ontwikkelen! Vraagt een vriend van me of ik al verliefd ben! COME ON! Zo vlot gaat dat niet...
Oud 06-11-2005, 16:19
Lady Jane
Lady Jane is offline
zo'n fijn weekend samen.
Oud 06-11-2005, 17:30
Verwijderd
Grr... Hij is nu een half uurtje weg, want hij moest eten, maar ik mis m nu al . Woensdag zie ik m pas weer. Dan gaan we samen naar Maastricht Lekker treinen en de hele dag van elkaar genieten. Echt zo'n zin in! En ik heb het 'mam, mag ik zaterdag bij Peter blijven slapen?' ook op tafel gelegd hier thuis. Het voelt gewoon zo goed om zijn armen om me heen te voelen, zijn handen in mijn handen, zijn arm om mijn middel, zijn hoofd tegen het mijne, dat hij me ineens dicht tegen zich aan trekt en me kust en en en...

Vandaag weer handbal wezen kijken. Pff.. Het hele weekend was handbal, vanaf vrijdagavond Gisteren dan wel niet wezen kijken, maar toch ben je er mee bezig. Vandaag natuurlijk alle verhalen drie keer gehoord van verschillende en dezelfde mensen
Vandaag liep ik ook de kantine binnen bij hen op handbal en toen zei iemand heel vrolijk en hard 'hoi!' dus ik kijk om en dat was dus een vriendin van één van die jongens van zijn team. Weer even lekker zitten kletsen en de hele dag eigenlijk verder lekker gekletst en gelachen en verbazend gekeken en luistert naar bepaalde mensen enzo Het voelt echt goed. Ik vind het een aardige meid en hoe ze doet... Dan voelt het gewoon goed. Alsof ik er echt een beetje bij begin te horen. En dat vind ik toch wel belangrijk merk ik Het zijn toch zijn vrienden enzo. En de aanhang gaat ook altijd mee en komt altijd kijken enzo.. Dan is het gewoon fijn als ik geaccepteerd word ...

Grr.. Ik verlang er gewoon naar om bij hem te zijn, terwijl ik m net de hele dag heb gezien. Ik kan gewoon geen genoeg van hem krijgen, en andersom is het net zo .

Vanavond stonden we bij mij in de keuken en zorgde hij er weer voor dat ik bijna stond te huilen. Hij vertelde dat mijn zusje vandaag tegenover m was gaan staan en 'dank je wel' had gezegd. Waarvoor? Omdat ik nu eindelijk weer mezelf ben. (damn.. krijg nu alweer tranen in mijn ogen )
En ze heeft zo gelijk! Ik ben eindelijk mezelf weer. Het is lang geleden dat ik van die hyperactieve buien heb gehad, dat ik straalde en die glimlach niet meer van mijn gezicht kon halen.
En hij heeft dat dan zo goed door, dat als hij dat vertelt dat dat heel erg dichtbij komt en me wat doet.. Dat maakt dat het nog extra extra goed voelt.

Hij had mijn zusje ook gisteren zo lief gesmst! *zucht, zwijmel*
Oud 06-11-2005, 17:34
SellaYoung
SellaYoung is offline
Vrij verliefd
Alleen is hij nu bij zijn beste vriendin en moet ik zonder hem. Grr.

Maarr hij komt straks op weg naar huis nog even een kusje geven.

Heb hem gisteren 13/14 uur achter elkaar gezien.. Echt lang! Maar ik krijg geen genoeg van hem!
's ochtends om 8 uur was hij al bij me en gingen we naar de open dag van de RU. Om 4 uur thuis, met zijn zusje pizza gaan eten in de stad en 's avonds Jurassic Park gezien.

Ik wil dat het 10 uur is!!
Mjammie.
Oud 06-11-2005, 17:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Haha Loontjuh, je bent echt schattig Echt leuk om je verhalen te lezen.
Oud 06-11-2005, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-11-2005 @ 18:43 :
inderdaad! Leuk voor je hoor!

OT: Supergoed... Alleen mis ik hem nu ook best wel.. Hij moest al naar huis, terwijl we normaal ook de hele zondag nog samen zijn.. Helaas komt nu de tijd van school (voor hem), en wss fulltime werken (voor mij) er weer aan... Dan wordt het helemaal uitkijken naar de weekenden...
Oud 06-11-2005, 18:11
Qimm
Qimm is offline
Blij blij blij Hij is super lief! Ik ben momenteel gewoon gelukkig met alles, mijn vriendje, mijn vriendjes en ons super huis!
Oud 06-11-2005, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-11-2005 @ 18:43 :
Lief Ik neem me altijd voor om maar een kort verhaaltje te typen, maar dan is het altijd wel weer heel veel
Oud 06-11-2005, 18:33
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-11-2005 @ 19:18 :
Lief Ik neem me altijd voor om maar een kort verhaaltje te typen, maar dan is het altijd wel weer heel veel
Het zijn dan ook erg leuke stukjes om te lezen
Oud 06-11-2005, 18:49
I C U
I C U is offline
*zweeft mee met wolk*
Oud 06-11-2005, 19:19
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
ja gaat wel goed denk ik. Gister béétje raar gedragen (dronken), maar goed, ik geloof dat hij dat wel aankan.
Oud 06-11-2005, 20:02
Verwijderd
*zucht* Ik kan zo van hem genieten. Nu is hij bijvoorbeeld bezig om voor mijn zusje een verhaal te typen en haar te helpen met van alles. Zo wil hij iedereen helpen volgens mij en altijd lief en aardig en zorgzaam. Dat is gewoon genieten als ik hem zie of als ik dat merk.
Zucht.. moeilijk uit te leggen, maar hij is zo... Genieten gewoon
Oud 06-11-2005, 20:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm ik zweef met je mee Loontjuh

Ik kreeg vrijdag wel twijfels over onze relatie... Mn vriend gedroeg zich toen haast als een alcoholist met mn neef. Mn neef zit er ook dicht tegenaan voor mijn gevoel en mijn vriend wordt regelmatig door hem meegetrokken. Ik weet zeker dat mn vriend zichzelf goed in de hand heeft, maar ik baal er zo van dat die 2 in combinatie echt niet okay zijn. En ik baal ervan dat hij zoooo vaak veel drinkt. Ieder donderdag, vrijdag en zaterdag. Zondag drinkt ie ook wel eens en dinsdag is ie ook niet op tijd thuis. Ik drink helemaal niet veel en vrijdag begon ik dus echt te twijfelen... Wat moet ik hiermee? Ik wil niet zo'n lompe alcoholistische boer als vriend. Maar als mijn neef er niet bij is, is hij zo anders! Dan drinkt ie gewoon een paar biertjes, niet veel. En dan is ie gewoon leuk! Zucht...
Oud 06-11-2005, 20:22
I C U
I C U is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-11-2005 @ 21:16 :

Ik kreeg vrijdag wel twijfels over onze relatie... Mn vriend gedroeg zich toen haast als een alcoholist met mn neef. Mn neef zit er ook dicht tegenaan voor mijn gevoel en mijn vriend wordt regelmatig door hem meegetrokken. Ik weet zeker dat mn vriend zichzelf goed in de hand heeft, maar ik baal er zo van dat die 2 in combinatie echt niet okay zijn. En ik baal ervan dat hij zoooo vaak veel drinkt. Ieder donderdag, vrijdag en zaterdag. Zondag drinkt ie ook wel eens en dinsdag is ie ook niet op tijd thuis. Ik drink helemaal niet veel en vrijdag begon ik dus echt te twijfelen... Wat moet ik hiermee? Ik wil niet zo'n lompe alcoholistische boer als vriend. Maar als mijn neef er niet bij is, is hij zo anders! Dan drinkt ie gewoon een paar biertjes, niet veel. En dan is ie gewoon leuk! Zucht...
Tijd voor een goed gesprek, denk ik zo... Toch?
Oud 06-11-2005, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-11-2005 @ 21:16 :

*knuffelt*
Oud 06-11-2005, 20:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline

Ik heb t er ook met hem over gehad vandaag maar hij nam het voor mijn gevoel niet zo serieus... Ik zei dat ik twijfelde en waarom, maar hij luisterde er niet echt naar. Volgens mij gelooft ie niet zo dat ik echt twijfel, ook al heb ik het meerdere malen herhaald... Ik begin er van de week wel nog een keer over.
Oud 06-11-2005, 20:26
ZerO
ZerO is offline
ik heb hem suf geneukt he doeii
Oud 06-11-2005, 20:28
I C U
I C U is offline
@ Chloe: Doe dat. Lijkt me wel handig als jullie elkaar begrijpen enzo! *knuv geeft*Succes!

@ ZerO: O okay. Thanks for sharing
Oud 06-11-2005, 20:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Thanks I C U
Oud 06-11-2005, 21:03
Heikneuter
Heikneuter is offline
Kan wel wat spannender
Oud 06-11-2005, 21:13
Verwijderd
Ken je dat (eigenlijk best wel vreselijke liedje) Falling into you van Celine Dion? Dat had ik dus vanacht... Kreeg vanacht weer een onzettende verliefdheidsaanval, en dat terwijl ik dacht dat ik al vreselijk verliefd was...

* zwijmel *
Oud 06-11-2005, 21:55
Verwijderd
Kan dat gekke gevoel even verdwijnen? Ik probeer hier te genieten ja

Misschien moet ik gewoon maar snel mijn oogjes dicht doen en morgen weer verder zien
Oud 06-11-2005, 22:02
Heikneuter
Heikneuter is offline
Ja want 2 keer per dag postten in dit topic is nogal overdone.
Oud 06-11-2005, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Heikneuter schreef op 06-11-2005 @ 23:02 :
Ja want 2 keer per dag postten in dit topic is nogal overdone.
Ach, het is wel vaker dan twee keer, dus maak je vooral niet druk
Gewoon niet lezen en dan heb ik ook mijn lolletje weer
Oud 06-11-2005, 22:12
Verwijderd
Confused. En niet alleen op relationeel gebied
Oud 06-11-2005, 22:20
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 06-11-2005 @ 23:12 :
Confused. En niet alleen op relationeel gebied
Moet je ook niet zoveel drinken.

Heerlijke seks gehad vandaag. Onder de douche.. oh zit ik op het verkeerde forum?
Oud 07-11-2005, 06:17
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Soullar schreef op 06-11-2005 @ 23:20 :
Heerlijke seks gehad vandaag. Onder de douche.. oh zit ik op het verkeerde forum?
Nee hoor, Thee Muts en ik doen met je mee (Niet letterlijk opvatten )

Verder: vandaag zie ik em alleen maar in bed denk ik Hij is nu naar zijn werk, en als hij thuiskomt ben ik werken. Maar ja, ik heb em het hele weekend gezien
Oud 07-11-2005, 10:26
Sitroentje
Sitroentje is offline
Fantastisch! Ik voel me geen smerige bitch meer, en ik geniet van elke seconde als ik bij hem ben... En het is zo moeilijk om afscheid te nemen, ook al zien we elkaar de volgende dag weer
Oud 07-11-2005, 12:34
fractuur
fractuur is offline
Ik wil hem hier! Nu! Ik zie hem veel te weinig, al dat gebel en gesms is wel leuk hoor, maar in het echt issie wel leuker, liever en zachter.

Was het maar woensdag.
Oud 07-11-2005, 12:40
Silvie
Silvie is offline
Ik voel me sinds lange tijd weer écht verliefd.
Oud 07-11-2005, 14:06
snoopy
snoopy is offline
heb m nodig, vandaag, maar kan niet naar m toe...
Oud 07-11-2005, 14:56
muckymouse
muckymouse is offline
Eenzaam maar wel vrij.
Oud 07-11-2005, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 06-11-2005 @ 19:11 :
Blij blij blij Hij is super lief! Ik ben momenteel gewoon gelukkig met alles, mijn vriendje, mijn vriendjes en ons super huis!
Ik ben ook blij met jouw vriendje en jouw vriendjes en jullie superhuis enne, natuurlijk ook met jou
Oud 07-11-2005, 16:02
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Goed!! Verliefd enzo Was het maar al woensdag

Regels voor berichten