![]() |
||
Citaat:
Ik weet van mezelf ook nog wel dat ik de cavia niet verschoonde vroeger 'omdat ik er geen zin in had', mijn moeder deed er niets aan en wachtte net zo lang totdat het erg ging stinken, fout fout fout... |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En worden haaien gevoerd met honden? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het wondje die ze oplopen van dat haakje geneest vrij snel. Als je een haak niet zou verwijderen uit een vis (omdat de haak te diep zit bijv.) en je gooit een vis terug is er alsnog een vrij goede kans dat hij het overleeft. Zo'n haakje gaat er uit zichzelf binnen 4 dagen uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar de haak is niet voor de hond vast te maken natuurlijk.. maar om die haai vast te krijgen.
|||
![]() |
Citaat:
Niet alleen zulke jochies... zulke jochies worden later seriemoordenaar... Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Nee, dat is het nou juist. Dat is alleen maar een aanname die je doet omdat het in die bladen 'Beet' enzo. ook zo staat. Mijn broer is ook zo een kutvisser en ook lid van dat blad. Even gezocht.. en "Oklahoma Department of Wildlife Conservation found that as many as 43 percent of fish released after being caught died within six days. ". En ik zou willen zeggen.. ga dat maar eens onderzoeken in een visvijver.. maar dat wil ik natuurlijk niet gaan steunen dus doe maar niet. Citaat:
![]() Nee, dit is gewoon wat sportvisserij steeds noemt. Maar die zeggen wel meer...
||
Citaat:
![]() Hoe kan het dan overigens dat vissen die "ge-taged" worden zovaak later nog eens gevangen worden en later nog eens en nog eens en nog steeds leven? (wat d.m.v een sensortje bijgehouden wordt) |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
He.. die planten zich ook voor hoor... en als het een beetje goed water is enzo dan gaat dat nog goed ook. De wateren hier bij mij zijn erg slecht gesteld. Hoewel.. dit jaar viel nog wel redelijk mee... maar jaren daarvoor was de water kwaliteit erg slecht.. . Citaat:
En vertel.. wie heeft die onderzoeken uitgevoerd? Oja.. de sportvisserij... Naast dat dus de kans is dat ze doodgaan, lijden door pijn, stress ervaren enzo.. Zijn er nog wel punten die men in aandacht moet bregnen. Zoals vervuiling door visdraad, haken etc.. wat achter gelaten worden. En ook de dierenleed doordat haken enzo bij vogels terecht komen. De vervuiling door lokaas en brood wat in water word gegooid.. vooral in stilstaand water kan dat zorgen voor teveel voedingsstoffen in het water en/of giftigheidsvergroting. Lood kan ook schadelijk zijn voor waterkwaliteit. Genoeg redenen meer.
Laatst gewijzigd op 18-11-2005 om 00:38. |
![]() |
||
Citaat:
Wat niet het geval is overigens, er worden -in het seizoen- nog altijd dagelijks meerdere "joekels" uit gevist ![]() Er is zelfs 1 bekende, die is herkenbaar doordat hij een stuk uit zijn rug mist (net of er een hap uit is genomen), die wordt regelmatig nog gevangen en leeft nog steeds ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Zal later op die discussie over vissen reageren. Momenteel druk.
Citaat:
![]() ![]() December is de maand van de kerst/wintercircussen. Die zijn verspreid over het hele land. Ik ga sowieso in Den Haag (groot Russisch staatscircus), Rotterdam en Haarlem (Herman Renz) acties organiseren. Maar ik probeer ook te zorgen dat er in het oosten van het land actie komt. Maar ik zoek nog meer activisten die zich bereid voelen. Je kan niet overal tegelijkertijd zijn natuurlijk. En er moet toch wel minimaal 5 personen bij een circus staan. Ik wil de acties intensief houden.. zoveel mogelijk (flyer)acties in een korte tijd. De circussen moeten de druk goed kunnen voelen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Dierenmishandeling Danielle B | 1 | 21-03-2009 17:04 | |
Flora & Fauna |
Waarom is paardrijden dierenmishandeling? Eend | 85 | 29-01-2005 07:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Forensisch Onderzoek Dierenmishandeling Riconoscente | 23 | 17-06-2003 14:45 | |
Flora & Fauna |
suikerpoepen is dierenmishandeling Sjaantjuh | 48 | 10-06-2003 10:49 | |
Flora & Fauna |
Aanzetten tot dierenmishandeling AlopiA | 6 | 20-09-2002 07:57 | |
Flora & Fauna |
huisdieren = dierenmishandeling dierenliefhebster | 114 | 31-07-2002 00:59 |