Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2005, 21:38
WolterB
WolterB is offline
Als ik een relatie heb, denk ik dat ik het zo veel mogelijk zou verdelen. Wie op dat moment het meeste kan missen betaalt en de andere keer weer de andere, zodat er een soort van evenwicht ontstaat.
Advertentie
Oud 12-11-2005, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 10-11-2005 @ 22:10 :
Jij? Thuiswonend?
Ons Zeeuw'n bin zuunig.
Citaat:
Ik voldoe niet aan je ideaalbeeld. Ik shop heel weinig, want ik vind kleding zonde van mn geld.
De uitzondering bevestigt de regel.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-11-2005 @ 12:15 :
Ons Zeeuw'n bin zuunig.
Had het toch niet van je verwacht.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 12:54
Aurora
Aurora is offline
We betalen denk ik ongeveer evenveel. De een betaal ik, de andere keer hij, en soms betalen we inderdaad allebei ons eigen 'deel' zeg maar.
Oud 13-11-2005, 13:01
Verwijderd
Gewoon ieder voor zich behalve wanneer het echt een traktatie is (verjaardag etc.) De meeste studenten hebben het niet breed en ik heb alleen maar studentes als vriendin gehad, dus het ging altijd zo. Geen reden om elkaar te fêteren alleen maar omdat dat 'hoffelijk' is.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 20:46
heavyukkie
heavyukkie is offline
wij hebben mijn inkomsten en zijn inkomsten bij elkaar genomen. Hij bv 2/3 van alles en ikke 1/3. we hebben een aparte rekening nummer maar ook 1 samen. daar doen we een bepaald bedrag van de mijne op en een bepaalde van hem op. zodat we zelf nog geld op onze eigen rekening houden. daar moeten we apart de verzekeringen van oa de auto en de belasting af doen en zieken fonds en zo, en wat we dan over houden daar gaan we van uit en zo. eingelijk is alles van ons samen. dus drankjes en zo doen we samen.
Oud 13-11-2005, 21:04
snoopy
snoopy is offline
kleren en dingen voor onszelf gewoon apart.
boodschappen verdelen we in 3 categorieen; een met spullen voor ons samen (die kosten delen we), een met spullen voor mij (die betaal ik) en een met spullen voor hem (die betaalt hij).
Heel simpel (not )
Oud 13-11-2005, 21:35
fractuur
fractuur is offline
Hij betaalt best wel veel.. En ik vind dat niet heel erg leuk eigenlijk (zal je net zien dat ik nu weinig op mn rekening heb, en dat is echt voor het eerst sinds járen), dus ik duw af en toe gewoon een drankje in zijn handen en dan moet ie het maar aannemen.

Aan het eind van de maand ga ik echt wat minder pikken, want ik vind het serieus niet heel leuk dat hij alles betaald. ("O, neem jij dat?" Hij pakt het en rekent het voordat ik iets voor ik iets kan zeggen)
Oud 13-11-2005, 21:58
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik betaal meer voor hem (terwijl hij n vaste baan heeft en ik een arme student ben hmm) maar we gaan altijd overal naartoe met de auto en hij betaalt benzine, en ik ben heel vaak bij hem & eet dan ook mee, en dat betaalt hij ook. dus ik vind het wel prima. als we naar de bios gaan ofzo, betaal ik de ene keer en hij de andere, en dat houden we niet bij nee
Oud 14-11-2005, 14:21
JJ13
JJ13 is offline
we hebben nu besloten, omdat we doordeweek altijd samen eten en hij altijd bij mij slaapt, dat we elke week evenveel geld bij elkaar leggen voor boodschappen (iets van 15 euro pp) en als we iets overhouden per week sparen we dat alvast op voor onze vakantie volgend jaar
Reageren

Regels voor berichten