Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2005, 18:05
Roos
Roos is offline
Citaat:
Athlon schreef op 14-11-2005 @ 22:42 :
Ben je langsgegaan met een bos rode rozen???

Hallo, als je hele relatie afhangt van een bos rode rozen is het wel heel triest. Je wilt toch dat ze JOU terugneemt, ook als je zonder rozen was gekomen, of niet?
Oud 15-11-2005, 18:06
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-11-2005 @ 19:02 :
Goed, jij zou dan dus overstag gaan. En dan? Vervolgens zit je weer terug in je relatie die je net met veel moeite hebt verbroken. Al met al krijg je spijt van het feit dat je hem teruggenomen hebt en moet je het nogmaals uitmaken; dit keer nog moeilijker dan vorige keer, want je hebt die jongen net nieuwe hoop gegeven.
Tja, ik ben iemand die altijd zou twijfelen, dus misschien voel ik nog wel wat voor hem. Maar als ik nog wat voor hem zou voelen, zou ik het super vinden om opnieuw een relatie te beginnen.. Als mijn vriendje weer super verliefd was, zo Athlon is.
Maarja... Ik blijf van mening dat hij niks te verliezen heeft, maar ik heb nooit in zo'n situatie gezeten, dusja...
Oud 15-11-2005, 18:33
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 15-11-2005 @ 19:06 :
Tja, ik ben iemand die altijd zou twijfelen, dus misschien voel ik nog wel wat voor hem. Maar als ik nog wat voor hem zou voelen, zou ik het super vinden om opnieuw een relatie te beginnen.. Als mijn vriendje weer super verliefd was, zo Athlon is.
Maarja... Ik blijf van mening dat hij niks te verliezen heeft, maar ik heb nooit in zo'n situatie gezeten, dusja...

Ik zit zooooo in tweestrijd. Aan de ene kant hebben jullie gelijk, moet ik het maar laten zitten enzo.

Aan de andere kant, zoals Mindfields zegt, hoop ik eigenlijk stiekem dat ze toch nog wat voor me voelt, en 't misschien opnieuw proberen.

Ik denk dat ik het gewoon moet proberen dus.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 19:10
Verwijderd
Wat wil je nou? Als je haar terugwilt, probeer dat dan, maar dan mag je dus ook niet meer op stijldansen (was het toch?)
En als je dat er niet voor over hebt, probeer haar dan zo langzamerhand te vergeten...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 19:16
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-11-2005 @ 20:10 :
Wat wil je nou? Als je haar terugwilt, probeer dat dan, maar dan mag je dus ook niet meer op stijldansen (was het toch?)
En als je dat er niet voor over hebt, probeer haar dan zo langzamerhand te vergeten...

Ik heb er alles voor over om haar terug te krijgen!!!
Ik probeer gewoon contact te houden!

Vanmorgen door mijn SMS waarin ik 'r succes wenste voor school, MSN...

En gelukkig kunnen we best aardig kletsen op MSN.
Ik begrijp dat ze gewoon ff tijd nodig heeft, even zo min mogelijk contact. Bellen dus zowiezo niet...

Wat betreft dat dansen; we hadden het uitgesproken dat we het toch samen zouden gaan doen...

Laatst gewijzigd op 15-11-2005 om 19:18.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 19:31
Cookie
Cookie is offline
Zij heeft laten weten absoluut niet meer te willen. Door die succeswenssmsjes wordt ze echt niet meer verliefd.
Oud 15-11-2005, 19:36
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Athlon schreef op 15-11-2005 @ 20:16 :
Ik heb er alles voor over om haar terug te krijgen!!!
Ik probeer gewoon contact te houden!

Vanmorgen door mijn SMS waarin ik 'r succes wenste voor school, MSN...

En gelukkig kunnen we best aardig kletsen op MSN.
Ik begrijp dat ze gewoon ff tijd nodig heeft, even zo min mogelijk contact. Bellen dus zowiezo niet...

Wat betreft dat dansen; we hadden het uitgesproken dat we het toch samen zouden gaan doen...
*zucht*
Jongens zijn zo'n ramp in het begrijpen van de woorden:"het is uit, ik hou niet meer van je"... Door zoveel moeite te doen maak je jezelf alleen maar moe hoor, believe me. Nou ja, je merkt het vanzelf wel als je voor de 100ste keer het deksel op je neus hebt gekregen (of een bos rozen naar je kop gesmeten krijgt)
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 20:53
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 15-11-2005 @ 19:06 :
ja maar stel je de situatie dus eens voor alsof jij niet meer verliefd bent op je vriend (je hebt het dus echt uitgemaakt, omdat je niets meer voor hem voelt) en vervolgens doet je ex-vriendje iets als wat Athlon van plan is. Dan is het toch alleen maar rot lijkt me?
Oud 16-11-2005, 11:37
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-11-2005 @ 21:53 :
ja maar stel je de situatie dus eens voor alsof jij niet meer verliefd bent op je vriend (je hebt het dus echt uitgemaakt, omdat je niets meer voor hem voelt) en vervolgens doet je ex-vriendje iets als wat Athlon van plan is. Dan is het toch alleen maar rot lijkt me?
het lijkt me alleen sterk dat de gevoelens van die vrienden zo snel na zo'n lange relatie al over zijn. Maargoed, als het er niet meer in zit lijkt het mij ook niet goed om de boel kunstmatig op te rekken.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 19:18
Verwijderd
Als jij het idee hebt dat je er heen moet gaan met die bos rozen om het gevoel te hebben dat je er alles aan gedaan hebt, dan moet je dat doen.

Mocht dat niet lukken, leg je er dan bij neer en respecteer haar keuze.

Succes
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 19:30
Metal
Metal is offline
Citaat:
Athlon schreef op 14-11-2005 @ 07:36 :
Ik zou het weer vanaf punt nul willen proberen, en er deze keer echt 300% energie in willen steken.

dat ik echt wil veranderen deze keer, en dat ik er echt weer iets moois van wil maken?
het klinkt gewoon alsof je het goed verneukt hebt.
als ik al hoor dat je zegt 'dat ik echt wil veranderen deze keer' zet ik daar mijn twijfels bij.

Achteraf huilen, tot inzicht komen is makkelijk praten.
Oud 16-11-2005, 19:32
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Metal schreef op 16-11-2005 @ 20:30 :
het klinkt gewoon alsof je het goed verneukt hebt.
als ik al hoor dat je zegt 'dat ik echt wil veranderen deze keer' zet ik daar mijn twijfels bij.

Achteraf huilen, tot inzicht komen is makkelijk praten.
Lik op stuk!! kk hard!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 21:36
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-11-2005 @ 21:53 :
Misschien ligt het aan mij.. Maar ik ben een eeuwige twijfelaar. Ik kan me die situatie niet eens voorstellen namelijk.
Maarja..STEL dat.. Dan was het alleen maar ego-strelend.
Oud 10-02-2006, 22:50
Athlon
Athlon is offline
Hallo iedereen... Daar ben ik weer.
In de tussentijd is er zeer veel veranderd.

Ik ben toen toch nog die dag op en neer gereden.
Ik kwam bij 'r aan, ze lachte naar me en liet me binnen.

Maar na een uur was ik alweer onderweg naar huis, weer 2 uur terugrijden...

Nu kon ik een zeer goede baan in Roermond krijgen, die ik heb aangenomen...
Ik heb dus in Limburg een huisje voor mezelf geregeld, en je raad het al; dat is op een klein half uur bij haar vandaan. Hoop zeik mee gehad met haar, maar ik woon hier nu alweer een maand.

Pas geleden kwam ik 'r tegen op het treinstation. We keken elkaar aan, en wisten beiden niets te zeggen...

Nu komt het leuke;
Vorige week kreeg ik een sms terwijl ik op de kartbaan zat, of ik 'r wilde bellen die avond.
Dat heb ik gedaan en het gesprek heeft 1,5 uur geduurd.
Ze mistte onze leuke gesprekken, ze mistte mij en vroeg zich af of ze de juiste keuze had gemaakt.
Ze vertelde me ook dat ze van me houdt, nog steeds, en dat ze niets liever had dan mij naast haar in bed.
We wilden het weer proberen, maar ze had van vriendinnen te horen gekregen dat ze het niet meer moest doen, want ik zou haar haar jeugd hebben afgenomen, ik was nooit goed genoeg voor haar... enzovoorts... Dat doet pijn, die opmerkingen.
Ze zei me alvast dat ik geen hoop moest hebben, want het kon de volgende dag zo weer omgeslagen zijn.

Die vriendinnen van 'r, en 'r ouders zijn dus de 'spelbrekers'.
Ik zou het weer een kans willen geven. In die 2 maanden heb ik goed kunnen nadenken over wat ik dan wil. Ik hou ook nog steeds zielsveel van haar. Zoveel zelfs dat ik er weer voor 300% achter zou staan wat een nieuwe start betreft.

De volgende dag sprak ik 'r op MSN, waar ze me zei dat ze niet wist wat haar bezielde, en dat ze nu zeker wist wat ze wilde; Mij niet meer terug!
Ze was al aan het flirten met andere jongens, ging veel meer uit dan ooit tevoren, voelde zichzelf goed, en weet ik veel wat meer...

Ze wilde wel vrienden blijven, maar voorlopig nog ff niet, omdat dat nog te moeilijk zou zijn voor ons beiden bla bla...
Ook hier langskomen durft ze nog niet, omdat ze dan bang is dat 'te' gezellig wordt, en het zou wederom nog te vroeg voor ons beiden zijn...

Mijn vraag is; Wat wil ze nou?
Wil ze me terug, maar laat ze zich manipuleren door vriendinnen? Of speelt ze een spelletje met me, door me stiekem hoop te geven?

Ze vertelde me dat ze jaloers op me was, omdat ik in de tussentijd met een ander meisje had gezoend, en het bed mee heb gedeeld...

Ik heb zelfs al gedacht aan blokkeren op MSN, maar dit vind ik te ver gaan, al zou het wel een mooi iets zijn om haar te vergeten... Ik weet gewoon niet wat ze wil.

Ik ben nu in de positie om naar haar toe te rijden, aangezien het niet ver weg meer is nu, tenminste geen 2 uur rijden meer...
Zou ik nog eens zomaar naar 'r toe gaan?

Bah ik voel me weer even ellendig als voorheen...
Ik wilde dit verhaal even hier kwijt.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 00:24
VeGs
VeGs is offline
Ze zegt dat ze jaloers op jou is, omdat je een andere relatie hebt gehad. Persoonlijk vind ik dat klinken alsof ze gewoon een relatie mist. Als ze jou had gemist, zou ze dan niet jaloers zijn op dat meisje?
Drie jaar een relatie is niet mis. Als ze in de tussentijd niemand anders heeft gehad en ze mist een relatie, kan ze best in de war raken als ze jou terug ziet en na dat telefoontje toch beseffen dat het niet om jou persoonlijk ging, maar het gemis van iemand.

Ik denk niet dat ze een spelletje speelt, in ieder geval niet bewust, of dat haar vriendinnen haar manipuleren. Maar of ze daar het type voor is, zal jij beter weten dan ik.

Laat haar weten dat je het nog een keer zou willen proberen, maar dring niet aan en laat het initiatief van haar kant komen.
Dan merk je vanzelf wel of ze het nog een keer met je wil proberen.
Ga het jezelf en haar in ieder geval niet moeilijker maken door nog een keer langs te komen. Als het iets wordt, moet het toch vanuit haar zelf komen.

(In ieder geval; dat lijkt mij het verstandigst En succes)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 01:08
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 14-11-2005 @ 08:35 :

En blijf de komende tijd even geen vrienden. Om het te verwerken is het beter als je haar een tijdje niet ziet.
dat verschilt voor ieder opzich.

Sterker nog, een ex van mij heb ik steun aan gehad toen het uitging (met haar), als je echt als vrienden verder kan gaan kan dat zelfs werken
Oud 11-02-2006, 01:11
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 11-02-2006 @ 02:08 :
dat verschilt voor ieder opzich.

Sterker nog, een ex van mij heb ik steun aan gehad toen het uitging (met haar), als je echt als vrienden verder kan gaan kan dat zelfs werken
en ff ontopic:

klinkt ene beetje als ne koppig labier personage op het moment.
Ze weet zelf niet wat ze wil.

Ik zou het gewoon links laten liggen
Oud 11-02-2006, 09:14
Verwijderd
Citaat:
VeGs schreef op 11-02-2006 @ 01:24 :
Ze zegt dat ze jaloers op jou is, omdat je een andere relatie hebt gehad. Persoonlijk vind ik dat klinken alsof ze gewoon een relatie mist. Als ze jou had gemist, zou ze dan niet jaloers zijn op dat meisje?
Drie jaar een relatie is niet mis. Als ze in de tussentijd niemand anders heeft gehad en ze mist een relatie, kan ze best in de war raken als ze jou terug ziet en na dat telefoontje toch beseffen dat het niet om jou persoonlijk ging, maar het gemis van iemand.

Ik denk niet dat ze een spelletje speelt, in ieder geval niet bewust, of dat haar vriendinnen haar manipuleren. Maar of ze daar het type voor is, zal jij beter weten dan ik.

Laat haar weten dat je het nog een keer zou willen proberen, maar dring niet aan en laat het initiatief van haar kant komen.
Dan merk je vanzelf wel of ze het nog een keer met je wil proberen.
Ga het jezelf en haar in ieder geval niet moeilijker maken door nog een keer langs te komen. Als het iets wordt, moet het toch vanuit haar zelf komen.

(In ieder geval; dat lijkt mij het verstandigst En succes)
Hier sluit ik me bij aan. Daarnaast: Laat niet te lang met je sollen! Het is lastig, maar als dit de hele tijd gebeurt schommel jij tussen hoop en teleurstelling en dat lijkt me niet de bedoeling. Op die manier kun jij je ook niet over deze relatie heen zetten en wordt het alleen maar moeilijker naarmate het langer duurt.
Stel dus een limiet! Als ze het dan nog niet weet zul je denk ik gewoon even je gezonde verstand bij elkaar moeten rapen, je gevoelens voor haar in de koelkast zetten en beginnen met je liefdesverdriet en het afsluiten van deze relatie en deze maanden erna.
Mijn tip over msn: gewoon doen. En desnoods verwijder je haar alleen uit je msn-lijst. Zo zie je haar niet elke keer online komen en hoef je dus ook niet elke keer aan haar te denken.
Het heeft bij mij een poos geduurd voordat ik dat deed, nadat ik een jaar had aangeklooid na de breuk met mijn ex, want ik zag het nut er niet van in etc etc. Toen ik het echter deed was het wel een opluchting. In het begin had ik soms de neiging om hem gewoon weer toe te voegen. Nu is dat helemaal niet meer zo en ik denk ook niet meer zo heel vaak aan hem als toen. Soms hoor ik via mijn zusje wat zijn msn-naam is en dan kunnen we samen lachen of weet ik dat het uit is met zijn vriendin en dan vind ik dat oprecht vervelend voor hem. Ik voel niet meer voor hem als wat ik toen voelde. En dat komt mede omdat ik hem een beetje uit mijn leven heb gebonjourd
Wat dat betreft klopt 'uit het oog, uit het hart' wel voor een deel. Wanneer je iemand niet meer ziet (of wezenlijke dingen die je aan hem of haar herinneren) zul je vaak (vooral op den duur) niet meer zo vaak aan die persoon denken als voorheen.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.
Succes.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 20:48
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Athlon schreef op 10-02-2006 @ 23:50 :
Hallo iedereen... Daar ben ik weer.
In de tussentijd is er zeer veel veranderd.
[.KNIP.]ven hier kwijt.
Wat bij haar speelt zijn niet liefdesgevoelens maar vooral haar ego. Ze mist een relatie, en ze mist de leuke momenten die je in een relatie kent, maar ze heeft geen interesse in jou. Ze zegt wel dat ze al die dingen mist, maar heeft ze ook een date voorgesteld, of je meteen uitgenodigd bij haar thuis?

Het maakt niet uit wat vriendin X of ouder Y heeft gezegt, want alleen jij kan ervoor zorgen dat ze jou niet aantrekkelijk meer vind en ze geen relatie meer met je wil. Het gaat namelijk om gevoelens, en gevoelens zijn maar heel beperkt vatbaar voor argumentatie. Nogmaals; Ik denk dat ze de tijd die ze met jou had wel mist, want jullie hebben een paar leuke jaren gehad, maar ik denk niet dat ze JOU mist.

Ze geeft je tot op zekere hoogte valse hoop (door bv te zeggen dat ze jou naast haar wil hebben) maar aan de andere kant denk ik dat jij niet goed inziet dat dit niet meer goed komt.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 22:24
Verwijderd
Citaat:
We wilden het weer proberen, maar ze had van vriendinnen te horen gekregen dat ze het niet meer moest doen, want ik zou haar haar jeugd hebben afgenomen, ik was nooit goed genoeg voor haar... enzovoorts... Dat doet pijn, die opmerkingen.
Ze zei me alvast dat ik geen hoop moest hebben, want het kon de volgende dag zo weer omgeslagen zijn.

Die vriendinnen van 'r, en 'r ouders zijn dus de 'spelbrekers'.
Ik zou het weer een kans willen geven.
Als ik een vriendin had die het al zo vaak opnieuw geprobeert had met haar ex, zou ik ook zeggen het niet te doen. Je kan zeggen dat zij de spelbrekers zijn, maar in een relatie zijn er maar twee spelers, waarvan jij er dus één was, en wat dus niet goed is gegaan.
Get over it....

Citaat:
lady-kebiss schreef op 16-11-2005 @ 20:18 :
Mocht dat niet lukken, leg je er dan bij neer en respecteer haar keuze.
En jeetje, ik zou mijn ex een volslagen idioot vinden als hij opeens een half uurtje bij me vandaan gaat wonen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 09:43
Athlon
Athlon is offline
Ik zit met het idee in mijn hoofd een kaart te sturen voor valentijnsdag

Is dat wijsheid?

Niet zozeer met woorden als Ik Hou Van Je erop ofzow, maar gewoon een 'vriendschaps-kaartje'??
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 09:47
Verwijderd
Niet doen!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 10:10
Verwijderd
Ik zou er echt mee stoppen..

Ik denk hier nog steeds hetzelfde over als in mijn oudere reacties uit dit topic.

Sterkte verder
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 10:11
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-02-2006 @ 10:47 :
Niet doen!
Oud 13-02-2006, 10:37
Iduna
Iduna is offline
Kap ermee! Je hoeft niet als een hondje achter haar aan te blijven lopen, zeker niet als er van haar kant helemaal niks meer komt.
Vergeet die valentijnskaart ook, jullie zijn namelijk geen vrienden, maar zoals jij het beschrijft gewoon exen van elkaar. En waarom zou je je ex iets sturen?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 15:53
*** is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 11-02-2006 @ 23:24 :

En jeetje, ik zou mijn ex een volslagen idioot vinden als hij opeens een half uurtje bij me vandaan gaat wonen
Waarom? Als hij daar toch een goede baan kan vinden? Of bedoelde je het juist zo?

En ik zou inderdaad geen kaartje sturen nee, net als met die rozen, maar nu helemaal.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Mijn vraag is; Wat wil ze nou?
Citaat:
en dat ze nu zeker wist wat ze wilde; Mij niet meer terug!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 16:04
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-02-2006 @ 17:00 :
Oud 13-02-2006, 18:51
druiveke
druiveke is offline
zit in net dezelfde kut situatie
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 18:54
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Athlon schreef op 13-02-2006 @ 10:43 :
Ik zit met het idee in mijn hoofd een kaart te sturen voor valentijnsdag

Is dat wijsheid?

Niet zozeer met woorden als Ik Hou Van Je erop ofzow, maar gewoon een 'vriendschaps-kaartje'??
Nee dat is geen wijsheid..je moet beseffen dat dit boek uit is.. en dat het voorgoed in de kast moet blijven.. klaar
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 10:51
Athlon
Athlon is offline
Ik heb het niet gedaan... Ik heb niets van me laten horen. Zij overigens ook niet meer...

Ik heb haar zelfs nu geblokkeerd op MSN, omdat ik even geen zin meer heb om 'r te spreken. Zeker niet meer na het 'geintje' wat ze me geflikt heeft door me vorige week te zeggen dat ze me terug wil, en de dag erop weer niet, en door te zeggen dat ze niet wist wat haar op dat moment bezielde.

Als ze iets wil, komt zij deze keer maar.
Ik heb het voor mezelf bekeken; Ik ga niet meer aan haar denken. Ik wil, ook dankzij jullie tips, mijn eigen leven weer oppakken en aan een nieuwe vriendin mijn liefde geven zoals ze dat verdient.

Tuurlijk; ik denk nog veel aan 'r, maar ik hoop dat het dankzij mijn blokkeren van haar op MSN, wat minder wordt en het afzwakt allemaal...

Eindelijk heb ik dit moment bereikt waarop ik dit voor mezelf mogelijk heb kunnen maken...

Nogmaals thanx iedereen en ik hou jullie hier op de hoogte vane evntuele verdere vorderingen.

Nu woon ik hier op mezelf al ruim 1,5 maand, en ze is nog niet komen kijken, wat mij de indruk geeft dat ze me opeens in de stront duwt.
Ze zegt dat zoiets te moeilijk is om elkaar nu alweer te zien... Respecteer ik, maar als ze niets meer wilt, kan ze gewoon eens komen kijken... Maar goed.

Ik ga richting werk, en zal vanavond mijn verhaal afmaken
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Athlon schreef op 15-02-2006 @ 11:51 :
Nu woon ik hier op mezelf al ruim 1,5 maand, en ze is nog niet komen kijken, wat mij de indruk geeft dat ze me opeens in de stront duwt.
Ze zegt dat zoiets te moeilijk is om elkaar nu alweer te zien... Respecteer ik, maar als ze niets meer wilt, kan ze gewoon eens komen kijken... Maar goed.
Wat jij nu doet is zeggen dat ze een goed argument heeft, maar meteen daarop zeg je dat dat argument van haar nergens op slaat. Beetje tegenstrijdig toch? Want ook al zegt ze dat ze niets meer wilt.. Jij wilt nog wel weer opnieuw beginnen en het komt op mij over alsof je dat nog niet geheel geaccepteerd hebt.

Ik vind niet dat je van haar mag verwachten dat zij langskomt om te kijken naar je nieuwe huisje. Een relatie moet aan beide kanten afgesloten worden en zoals wij hebben gezegd tegen jou om haar te blokkeren, etc (oftewel: geen contact) geldt voor haar natuurlijk hetzelfde.
Daarnaast weet zij dat jij meer wilt (toch?) en hoe zou het dan overkomen op jou als ze zou komen kijken? Zou je er meer achter zoeken? Waarschijnlijk wel. Elke kleine iets wat ook maar een klein beetje aanleiding geeft tot de gedachte dat ze je terug wilt pak je aan en daar klem je je hopend aan vast.

Ik vind het goed dat je haar geblokkeerd hebt, maar ik hoop dat je ook eens echt gaat menen wat je zegt (Ik wil, ook dankzij jullie tips, mijn eigen leven weer oppakken en aan een nieuwe vriendin mijn liefde geven zoals ze dat verdient.)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 11:20
Lilything
Lilything is offline
ik zou een soort afsluitend iets bedenken,
misschien een romantisch/vriendschappelijk avondje (iets wat dus beide kanten op kan gaan) ter afsluiting van deze belangrijke fase.

Vraag haar vooral wat je verkeerd hebt gedaan, dan kun je voor jezelf conclusies trekken of je kunt voldoen aan haar 'verwachtingen'. En het zijn leuke leerpunten voor een volgende relatie

Wellicht kun je na deze avond de weg naar haar hart terugvinden, misschien niet. Ik vind dat je in ieder geval een kans moet wagen, niet omdat die kans er is. Maar omdat je het anders nooit helemaal zult verwerken. Als je het geprobeerd hebt, dan wel
Oud 24-02-2006, 13:44
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Lilything schreef op 24-02-2006 @ 12:20 :
ik zou een soort afsluitend iets bedenken,
misschien een romantisch/vriendschappelijk avondje (iets wat dus beide kanten op kan gaan) ter afsluiting van deze belangrijke fase.

Vraag haar vooral wat je verkeerd hebt gedaan, dan kun je voor jezelf conclusies trekken of je kunt voldoen aan haar 'verwachtingen'. En het zijn leuke leerpunten voor een volgende relatie

Wellicht kun je na deze avond de weg naar haar hart terugvinden, misschien niet. Ik vind dat je in ieder geval een kans moet wagen, niet omdat die kans er is. Maar omdat je het anders nooit helemaal zult verwerken. Als je het geprobeerd hebt, dan wel
Dit moet hij absoluut niet doen. Hij is net over de drempel heen en maakt goede vorderingen in het vergeten-proces, en met zo'n lapmiddel maakt 'ie het zich alleen maar weer moeilijker.

En besides: hij heeft niets "verkeerd" gedaan. Soms werken relaties gewoon niet, niemands' schuld, gewoon niet mogelijk. Easy as that.
Oud 24-02-2006, 16:36
Verwijderd
mee eens.

en dingen als langsgaan met bos rozen of romantisch/lief avondje organiseren moet je ZEKER niet doen!! als het meisje al zo twijfelt over je.. dan maak je haar er alleen maar gek mee.. en niet op een goede manier
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 20:33
Athlon
Athlon is offline
Nu een aantal maanden verder en daar zijn we weer;

Het gaat de laatste tijd steeds beter tussen mijn ex en mij.
We bellen elkaar weleens, sms-en af en toe en we spreken elkaar vrijwel elke dag op MSN, en dan gaat het over koetjes en kalfjes.

Allemaal heel gezellig.

Een kleine 2 maanden geleden hebben we elkaar weer eens gezien. Ze kwam bij me eten, en hebben erna een filmpje gekeken, maar verder niets gebeurd.

2 weken daarna zijn we een ochtend wezen winkelen, dat was wederom heel gezellig...

Afgelopen zaterdag is ze weer bij me komen eten, en we zouden erna gezellig een filmpje kijken.
We zaten eenmaal op de bank, en na een grapje pakte ik haar vast, ze ging op me zitten, en ik begon haar zachtjes te masseren.
Erna kwam ze close tegen me aan zitten, en voor ik het wist waren we aan het zoenen.
We hadden beiden zo'n zin in elkaar dat we al zoenend op mijn bed zijn beland.
Ik was bezig haar te verwennen, een paar minuutjes, totdat ze opeens wilde stoppen.
Ze wilde mij geen pijn doen, omdat we samen weten dat een nieuwe relatie niet meer werkt.
Ze wilde het zo graag weer proberen, maar het voorspel zelf was al zonder gevoel, dus leek het haar beter te stoppen.
Achteraf gezien een verstandige beslissing.

2 dagen later spraken we op MSN. We hebben besproken dat het gewoon niets meer kan worden, maar we willen elkaar nog weleens verwennen zonder verdere bedoelingen of gevoelens.

Potverdomme, ik heb het idee dat ik weer terug bij af ben, zo nu en dan.
Ik wil 'r zien, een zoen geven, haar verwennen, samen sexen...

Nu heb ik alleen het idee, te merken aan sommige sms-jes of gesprekken op MSN, dat ze het wel wederom wil proberen, maar niet durft. Bang dat het weer stukloopt na verloop van tijd.

Ik heb alleen maar het idee dat we er sterker uit zijn gekomen dan ooit tevoren. We bespreken zoveel met elkaar, doen leuke dingen... Allemaal dingen wat we in de laatste tijd van onze relatie niet deden. Toen was het een sleur, terwijl het nu lijkt dat het weer super gaat.

We hebben aanstaande maandag afgesproken, maar ze heeft afgezegd omdat er iets met school is tussengekomen. Dat gaat uiteraard voor.

Wat moet ik nu doen? Naar 'r toerijden nu om 'r even te zien en een zoen te geven?

Sorry voor lange verhaal maar ik had beloofd iedereen op de hoogte te houden.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 21:14
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Athlon schreef op 10-05-2006 @ 21:33 :
Nu een aantal maanden verder en daar zijn we weer;
Ik denk dat je beter niks kunt doen en het initiatief bij haar laten. Doet zij niks, dan is ze niet geïnteresseerd. Ik weet niet hoelang jij dit vol gaat houden, maar ik zou er als ik jou was mee kappen, je gaat er kapot aan (aan de onzekerheid).
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 21:17
Verwijderd
Nog steeds ben ik van mening dat je het jezelf zo ontzettend moeilijk maakt. Zij voelt duidelijk niets tot weinig meer voor je en jij wil nog steeds in elk kleine dingetje iets heel groots zien en hoopt dat ze alsnog in je armen kruipt en weer een relatie met je wilt. Dat zit er niet meer in als ik het zo hoor, ook wat je zegt wat zij zei over dat voorspel zonder gevoel.

Op deze manier sluit je het nooit af, want het is wel duidelijk dat jij heel veel voor dr voelt nog. En als je dan seks blijft hebben etc zal dat zo blijven, terwijl het voor haar gewoon seks is.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 21:24
Aurora
Aurora is offline
Jeetje, hoe duidelijk kan het zijn dat jullie niet bij elkaar horen. Als je dit van een afstandje zou kunnen bekijken zou je dit zelf ook wel zien. Kap hiermee, echt, het is zinloos.
Oud 10-05-2006, 21:52
Verwijderd
Ja inderdaad, heel spijtig, maar het lijkt erop dat ze toch niet echt iets wil. Ik denk dat ze je misschien ook wel mist en terugverlangt naar hoe het was, enzo, gewoon wel graag zou wíllen dat ze het voelde, soms. Maar blijkbaar voelt ze het toch niet en beseft ze zelf dus ook dat ze er niet mee door moet gaan. Het wordt gewoon niet meer wat, hoe jammer het ook is.

Nu jij nog.

Soms denk ik wel eens dat ik de enige ben op dit forum die zichzelf tenminste niet voor de gek houdt wat dat betreft...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 22:20
Verwijderd
Je moet haar gewoon nog even 1 keer bruut volpompen, daarna haar blokkeren en wegwezen uit Limburg.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 22:27
Verwijderd
maw met contact schiet je niks op
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 22:41
Streepjescode
Streepjescode is offline
Ik denk dat jullie twee dingen door elkaar halen:

1) de ander als persoon in mijn leven
2) de ander als de persoon waar ik van hou

Als je 3 jaar lang samen geweest ben heb je een lange tijd een hele grote plaats in elkaars leven en gedachten ingenomen. Je hebt samen veel beleeft en gedeelt. Het is geen wonder dat je die ander dus mist als het uit gaat - net als wanneer iemand zou overlijden is er een 'gat' in je leven waar die persoon eerst was, een leegte.

Maar dat je iemand mist wil nog niet zeggen dat je nog (of weer) verliefd bent en diegene terug wil in die positie.

Ik denk dat zij aan 1 zit, en jij aan 2. En ik zou je aanraden om dit uit je hoofd te zetten, zeker geen sex te hebben (want als je denkt dat je dan gewoon simpel sex hebt belazer je jezelf, dat soort dingen worden altijd ingewikkelder en gevoeliger als je denkt) en verder gaan met het afsluiten van dit hoofdstuk. Het was mooi, maar nu is het over. punt.
Reageren

Regels voor berichten