![]() |
||
Citaat:
Hallo, als je hele relatie afhangt van een bos rode rozen is het wel heel triest. Je wilt toch dat ze JOU terugneemt, ook als je zonder rozen was gekomen, of niet?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja... Ik blijf van mening dat hij niks te verliezen heeft, maar ik heb nooit in zo'n situatie gezeten, dusja...
||
![]() |
Citaat:
Ik zit zooooo in tweestrijd. Aan de ene kant hebben jullie gelijk, moet ik het maar laten zitten enzo. Aan de andere kant, zoals Mindfields zegt, hoop ik eigenlijk stiekem dat ze toch nog wat voor me voelt, en 't misschien opnieuw proberen. Ik denk dat ik het gewoon moet proberen dus. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb er alles voor over om haar terug te krijgen!!! Ik probeer gewoon contact te houden! Vanmorgen door mijn SMS waarin ik 'r succes wenste voor school, MSN... En gelukkig kunnen we best aardig kletsen op MSN. Ik begrijp dat ze gewoon ff tijd nodig heeft, even zo min mogelijk contact. Bellen dus zowiezo niet... Wat betreft dat dansen; we hadden het uitgesproken dat we het toch samen zouden gaan doen... Laatst gewijzigd op 15-11-2005 om 19:18. |
![]() |
||
Citaat:
Jongens zijn zo'n ramp in het begrijpen van de woorden:"het is uit, ik hou niet meer van je"... Door zoveel moeite te doen maak je jezelf alleen maar moe hoor, believe me. Nou ja, je merkt het vanzelf wel als je voor de 100ste keer het deksel op je neus hebt gekregen (of een bos rozen naar je kop gesmeten krijgt) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als ik al hoor dat je zegt 'dat ik echt wil veranderen deze keer' zet ik daar mijn twijfels bij. Achteraf huilen, tot inzicht komen is makkelijk praten.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja..STEL dat.. Dan was het alleen maar ego-strelend.
||
Citaat:
Sterker nog, een ex van mij heb ik steun aan gehad toen het uitging (met haar), als je echt als vrienden verder kan gaan kan dat zelfs werken ![]()
||
Citaat:
klinkt ene beetje als ne koppig labier personage op het moment. Ze weet zelf niet wat ze wil. Ik zou het gewoon links laten liggen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel dus een limiet! Als ze het dan nog niet weet zul je denk ik gewoon even je gezonde verstand bij elkaar moeten rapen, je gevoelens voor haar in de koelkast zetten en beginnen met je liefdesverdriet en het afsluiten van deze relatie en deze maanden erna. Mijn tip over msn: gewoon doen. En desnoods verwijder je haar alleen uit je msn-lijst. Zo zie je haar niet elke keer online komen en hoef je dus ook niet elke keer aan haar te denken. Het heeft bij mij een poos geduurd voordat ik dat deed, nadat ik een jaar had aangeklooid na de breuk met mijn ex, want ik zag het nut er niet van in etc etc. Toen ik het echter deed was het wel een opluchting. In het begin had ik soms de neiging om hem gewoon weer toe te voegen. Nu is dat helemaal niet meer zo en ik denk ook niet meer zo heel vaak aan hem als toen. Soms hoor ik via mijn zusje wat zijn msn-naam is en dan kunnen we samen lachen of weet ik dat het uit is met zijn vriendin en dan vind ik dat oprecht vervelend voor hem. Ik voel niet meer voor hem als wat ik toen voelde. En dat komt mede omdat ik hem een beetje uit mijn leven heb gebonjourd ![]() Wat dat betreft klopt 'uit het oog, uit het hart' wel voor een deel. Wanneer je iemand niet meer ziet (of wezenlijke dingen die je aan hem of haar herinneren) zul je vaak (vooral op den duur) niet meer zo vaak aan die persoon denken als voorheen. Ik hoop dat je er wat mee kunt. Succes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het maakt niet uit wat vriendin X of ouder Y heeft gezegt, want alleen jij kan ervoor zorgen dat ze jou niet aantrekkelijk meer vind en ze geen relatie meer met je wil. Het gaat namelijk om gevoelens, en gevoelens zijn maar heel beperkt vatbaar voor argumentatie. Nogmaals; Ik denk dat ze de tijd die ze met jou had wel mist, want jullie hebben een paar leuke jaren gehad, maar ik denk niet dat ze JOU mist. Ze geeft je tot op zekere hoogte valse hoop (door bv te zeggen dat ze jou naast haar wil hebben) maar aan de andere kant denk ik dat jij niet goed inziet dat dit niet meer goed komt. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Get over it.... Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En ik zou inderdaad geen kaartje sturen nee, net als met die rozen, maar nu helemaal. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind niet dat je van haar mag verwachten dat zij langskomt om te kijken naar je nieuwe huisje. Een relatie moet aan beide kanten afgesloten worden en zoals wij hebben gezegd tegen jou om haar te blokkeren, etc (oftewel: geen contact) geldt voor haar natuurlijk hetzelfde. Daarnaast weet zij dat jij meer wilt (toch?) en hoe zou het dan overkomen op jou als ze zou komen kijken? Zou je er meer achter zoeken? Waarschijnlijk wel. Elke kleine iets wat ook maar een klein beetje aanleiding geeft tot de gedachte dat ze je terug wilt pak je aan en daar klem je je hopend aan vast. Ik vind het goed dat je haar geblokkeerd hebt, maar ik hoop dat je ook eens echt gaat menen wat je zegt (Ik wil, ook dankzij jullie tips, mijn eigen leven weer oppakken en aan een nieuwe vriendin mijn liefde geven zoals ze dat verdient.) |
![]() |
||
Citaat:
En besides: hij heeft niets "verkeerd" gedaan. Soms werken relaties gewoon niet, niemands' schuld, gewoon niet mogelijk. Easy as that.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
"Jaloers" om alles in relatie Mangler | 15 | 06-07-2016 11:46 | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Drugs & Alcohol |
Verslaving van 15 jaar Dontdodrugs | 10 | 07-05-2014 18:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minister Plasterk wil keuze middelbare school uitstellen Kitten | 78 | 03-01-2009 01:59 | |
Liefde & Relatie |
Gevoelloos? Sharon_200 | 16 | 01-04-2005 20:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
linkse mensen theone87nl | 104 | 11-02-2003 14:21 |