Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2005, 16:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 17-11-2005 @ 17:16 :
Ok, dus allemaal liever ouder dan jonger zo'n beetje

Ik heb dan weer liever wat jonger
Meisjes willen graag ouder ja en jongens jonger. Komt dat even mooi uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2005, 16:52
someone17
someone17 is offline
Maximum: 25
Minimum: 18
Oud 17-11-2005, 18:29
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-11-2005 @ 17:28 :
Newsflash: vrijwel alle mannen willen een jongere vrouw (beter in staat zich voort te planten) en vrijwel alle vrouwen willen een oudere man (meer ervaring met jagen, hogere sociale status).
Ik heb liever een jong grietje.
Oud 17-11-2005, 18:35
T!ne
T!ne is offline
Minimum: 16, 1 jaar jonger dus.. Dat is ook al 2* voorgevallen
Maximum: 20 denk ik.. Ik val niet echt op oudere jongens.

Mijn vriendje nu is 18 en ik vind het leuk om eens een ouder vriendje te hebben, alhoewel het geen bal uitmaakt !

Ik denk dat meisjes ook eerder naar een oudere jongen gaan dan iemand die jonger is.. Ik heb het dan wel over meisjes tot misschien 18.. Of laten we zo zeggen dat het niet vaak voorvalt.. Maar dat was je vraag niet
Oud 17-11-2005, 18:46
Rioto
Citaat:
Ramble On schreef op 17-11-2005 @ 01:03 :
Ik 'date' nu iemand van 35.
ziek
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 19:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Maypole schreef op 17-11-2005 @ 19:46 :
ziek
jaloers dat de meisjes van jouw leeftijd geen interesse hebben in broekies zoals jij?
Oud 17-11-2005, 19:15
Anaïs
Anaïs is offline
minimumgrens: 20
maximum: 23-24

Maar eigenlijk liefst iemand van 20 à 21 jaar. Omdat je dan in dezelfde fase van je leven zit, namelijk studeren in mijn geval.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 19:17
MDJ
MDJ is offline
(ben nieuw hier, hallo allemaal )

Maar ik vind nu zelf een meisje leuk die 14 is. Ben zelf 17, dat leeftijdsverschil ik twijfel er zelf aan of ik er goed aan doe, ik kan me voorstellen dat je toch andere interesses hebt dan iemand van 14. Maar goed, je zou het zeg maar moeten uitproberen, ondanks dat zoiets niet altijd even makkelijk is.

Gr. MDJ
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 19:22
Rioto
Citaat:
Gothic schreef op 17-11-2005 @ 20:07 :
jaloers dat de meisjes van jouw leeftijd geen interesse hebben in broekies zoals jij?
leuk geprobeerd maar nee
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 19:22
duivelaartje
duivelaartje is offline
^ Ach, 14 - 17 vind ik wel te doen hoor. Toen ik 14 was zat ik bij mensen in de klas die bijna 17 waren, dus ik vond/vind het al helemaal geen probleem meer.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 19:42
MDJ
MDJ is offline
maar als jij 18 bent zeg maar, dan mag je stemmen enzo, rijbewijs, alleen op vakantie van je ouders (oke mag het nu al) en dan mag zij nog niet eens de disco in bv.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 20:41
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
MDJ schreef op 17-11-2005 @ 20:42 :
maar als jij 18 bent zeg maar, dan mag je stemmen enzo, rijbewijs, alleen op vakantie van je ouders (oke mag het nu al) en dan mag zij nog niet eens de disco in bv.
Hm ja, dat is natuurlijk een struikelblok. Daarom zie je niet vaak meisje van 14 met veel oudere jongens (uh nou ja..), maar pas rond een jaar of 16 ofzo omdat die meisjes al een stuk meer mogen. Als je naar jouw criteria kijkt zijn er bij meisjes van 18+ geen problemen meer.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 20:53
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Maypole schreef op 17-11-2005 @ 19:46 :
ziek
Dat mag je vinden.
Oud 17-11-2005, 20:54
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 17-11-2005 @ 05:53 :
Het gaat er toch om of je met elkaar klikt?
Ik denk dat iemand onder de 18 echt te jong voor mij is. Dat je het idee hebt dat je niet op het zelfde denkniveau zit.
En bovengrens? Ach, zolang ze maar niet oud en grijs zijn (en je vader kunnen zijn) vind ik het prima Mijn vriend is tenslotte ook 30 (wat oud ).
Zelfde geldt voor mij .
Oud 17-11-2005, 20:57
Severus
Severus is offline
Een man moet minimaal even oud zijn als ik (op dit moment is dat dus 20). Verder mag hij van mij maximaal 56 jaar zijn bij het begin van een eventuele relatie.
Oud 17-11-2005, 21:02
MDJ
MDJ is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 17-11-2005 @ 21:41 :
Hm ja, dat is natuurlijk een struikelblok. Daarom zie je niet vaak meisje van 14 met veel oudere jongens (uh nou ja..), maar pas rond een jaar of 16 ofzo omdat die meisjes al een stuk meer mogen. Als je naar jouw criteria kijkt zijn er bij meisjes van 18+ geen problemen meer.
Noujah dan zijn er weer nieuwe problemen, daar zal ik nog wel is achterkomen, of bedenken. Maar ik heb zoiets vanaf 18 jaar ben je gewoon anders. 14 jaar word toch vaak met wat met meer kinderlijk geasocieerd. Althans dat doe ik toch.

In mijn geval, zie ik het meisje gewoon niet als 14, ik weet het wel maar ik zie het niet. Dat krijg je misschien als je de persoon in kwestie al wat langer kent.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:17
Rioto
Citaat:
Ramble On schreef op 17-11-2005 @ 21:53 :
Dat mag je vinden.
weet ik
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:51
Verwijderd
Geen specifieke standaarden, ik klik goed met de 'wat ouderen' en dat is helemaal niet vreemd. Ik ben een vrouw, dus val op wat ouder. Maarrr kom ik iets tegen dat op datzelfde niveau zit maar evt. op dezelfde leeftijd zit als ik, zie ik het probleem niet zo?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 17-11-2005 @ 19:29 :
Ik heb liever een jong grietje.
Ja, maar homoseksuelen passen niet zo goed in de evolutietheorie. Nou ja, het ontstaan ervan wel, maar het gedrag van homoseksuelen kun je weer wat lastiger verklaren.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
WolterB schreef op 17-11-2005 @ 13:36 :
Jij verwoordt dus precies wat ik net duidelijk probeerde te maken idd.
Het is net hoe je allebei bent en hoe je met de situatie omgaat en ook hoe dat loopt.
Mwah.. ik kan met iemand van 60 vast ook wel een goed gesprek hebben en een gezellige relatie.. maar dat zie ik toch echt niet zitten hoor.
Oud 17-11-2005, 22:21
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
kheb eens iemand "gedate"van 30 jaar ouder, maar dat ging later niet zo goed..

mijn maximum is nu wel 10 jaar ofzo. maar liever niet.
haha mijn vriendje is 24 en eigenlijk vind ik het zo wel perfect
Oud 17-11-2005, 22:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hmm...
Ondergrens: 14
Bovengrens: Rond de 28 zou écht de max zijn.

Ken namelijk zat 14 jarige jongens die door zouden kunnen voor een 18 jarige, en zat 28 jarige die ongeveer gelijk staan aan een gemiddeld persoon op 21 jarige leeftijd. Persoonsafhankelijk denk ik zo. Ik en mijn vriend schelen om precies te zijn 3,3 jaar.
Oud 17-11-2005, 22:24
MDJ
MDJ is offline
ondergrens: 14 dus bij deze.

bovengrens: 18 Ze mag niet te ver op mij vooruit lopen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:31
George
George is offline
18-26
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 23:22
Kevin v L.
Kevin v L. is offline
Op het moment vindt ik nog steeds een bepaald meisje van 14 erg leuk.

Helaas....
Ik weet dat we qua gedachtengang misschien teveel verschillen......
Ik weet dat 14 en 19 gewoon een TE groot verschil is.......
Ik weet dat eigenlijk niemand in mijn of haar omgeving het zou accepteren.......

etc... etc....

Maar diep in mijn hart sta ik op het punt om nu nog haar toe te rijden en alleen maar tegen haar aan te gaan liggen.
Het gaat haar en ook zeker mij alleen maar pijn doen als ik aan deze gevoelens toegeef...... het kan nooit lang goedgaan.

Maximaal verschil?
Ik denk dat dit voor iedereen ook wel een voorbeeld is van een TE groot verschil.

Maar dat heb ik ook altijd geroepen van andere mensen, als je het zelf overkomt is het toch anders.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 23:39
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-11-2005 @ 23:11 :
Ja, maar homoseksuelen passen niet zo goed in de evolutietheorie. Nou ja, het ontstaan ervan wel, maar het gedrag van homoseksuelen kun je weer wat lastiger verklaren.
Dat is waar. In zo'n relatie heb je ook niet echt een "rollenpatroon".
Oud 17-11-2005, 23:41
Vice
Vice is offline
Citaat:
Kevin v L. schreef op 18-11-2005 @ 00:22 :
Op het moment vindt ik nog steeds een bepaald meisje van 14 erg leuk.

Helaas....
Ik weet dat we qua gedachtengang misschien teveel verschillen......
Ik weet dat 14 en 19 gewoon een TE groot verschil is.......
Ik weet dat eigenlijk niemand in mijn of haar omgeving het zou accepteren.......
Niks van aantrekken. Liefde overwint alles. Als jij van haar houdt en zij houdt van jou, is het toch geen probleem.
Oud 17-11-2005, 23:52
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vice schreef op 18-11-2005 @ 00:41 :
Niks van aantrekken. Liefde overwint alles. Als jij van haar houdt en zij houdt van jou, is het toch geen probleem.
Hij zegt zelf al dat ze van gedachtengang teveel verschillen.. lijkt me duidelijk dat dat dus sowieso niet gaat werken.
Liefde Verliefd zijn is niet alles in een relatie.. je moet elkaar ook kunnen begrijpen, respecteren, etc. Soms is het verschil gewoon te groot.. en dat komt niet altijd door de leeftijd nee.
Oud 17-11-2005, 23:54
Vice
Vice is offline
Citaat:
grl schreef op 18-11-2005 @ 00:52 :
Hij zegt zelf al dat ze van gedachtengang teveel verschillen.. lijkt me duidelijk dat dat dus sowieso niet gaat werken.
Liefde is niet alles in een relatie.. je moet elkaar ook kunnen begrijpen, respecteren, etc. Soms is het verschil gewoon te groot.. en dat komt niet altijd door de leeftijd nee.
Hij zei "misschien."
Oud 18-11-2005, 09:42
Somebody Special
Somebody Special is offline
Zolang hij maar een stúk ouder is dan ik vind ik het best.
Oud 18-11-2005, 09:46
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 18-11-2005 @ 10:42 :
Zolang hij maar een stúk ouder is dan ik vind ik het best.
Zeg je dit omdat je huidige vriend zoveel ouder is? Of heb je altijd op een stúk oudere mannen gevallen?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 10:37
Aurora
Aurora is offline
Ik hoef absoluut niemand die jonger is dan ik, maar verder maakt het me weinig uit.
Oud 18-11-2005, 14:21
familie
familie is offline
Citaat:
Muchacha schreef op [pl=19468134]16-11-2005 @ 23:10 Geef mij maar een vent van 25 jaar ofzo [/B]
nou, hier ben ik dan...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 14:33
Verwijderd
20-26. Eigenlijk liever niet ouder dan ikzelf maar ik ken toevallig een ongelooflijk lekker ding van 26, vandaar.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 16:03
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-11-2005 @ 10:46 :
Zeg je dit omdat je huidige vriend zoveel ouder is? Of heb je altijd op een stúk oudere mannen gevallen?
Nee, ik viel altijd al op oudere jongens (later mannen dus).
Oud 18-11-2005, 20:29
Verwijderd
Minimaal 19, maximaal, 30 ofzo. Maar toch liever rond de 20/21.

In geval van een jongen, dan.

Stél ik zou wat met een meisje hebben, dan maakt het me niet zo veel uit, geloof ik.

Toch best vreemd, eigenlijk, dat er zo'n verschil in zit.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 09:37
Joey22
Joey22 is offline
agree met grl & Maypole...
Het gaat er niet om dat ik dat vind, maar waarom dat is.
Denk eens na, een jongen van jouw leeftijd (mss een paar jaar hoger max) zal iets met jou willen voor wat je bent. Maar hoger, wat denk je dat ze denken als ze je zien? "Mijn sletje is daar weer"?
Met iemand zoveel jonger ga je niet om mee goed te kunnen praten, maar om goeie sex te hebben.
Jij bent nu nog 20, dan valt het nog mee, maar vb zoals ik las hier, meisje van 13 met iemand van 20+
Das gewoon misbruik, ik ken veeeel meisjes van rond de 13, heb zelf nog een maand geleden iets met iemand van 13 gehad, en dat is TOTAAL niet hetzelfde. (ik ben 16)
Dat is gewoon een andere gedachtegang, andere interesses is een relatie (iemand van 13 is meestal benieuwd, wil het eens proberen) en dan gaat die oudere er mooi misbruik van maken...

Ik ben nu 16, binnen een paar maand 17 en vind heb ook 14-20 zoals de meeste als min/max
Oud 19-11-2005, 10:17
Heikneuter
Heikneuter is offline
Minimaal 18/20, maximaal 25. Ben zelf 23, en oudere meisjes interreseren me niet zo heel veel. Bij 18 heb ik soms ook m'n twijfels. Ze roepen vaak dat ze zoveel verder zijn, maar meestal valt dat glashard tegen. Ik zie vaak genoeg dat een meisje gaat uitleggen, waarom ze een vriend heeft van 35 (omdat ze nu eenmaal verder is in het leven, etc), en als je ze dan daadwerkelijk samen ziet, slijmen als een 12 jarige, dus vaak is dat "verder zijn" een zelf uitgereikte status. 17 jarig en jonger, wel eens mee gehad, maar dat ging niet echt lekker, in mijn geval tenminste. Willen teveel aandacht, en hebben een gedachtengang waar ik met mn ouwe kop gewoon niet bij kan , en soms gaat dat door op latere leeftijd, vandaar 18/20, ligt eraan wanneer ze eindelijk uitgepubert zijn. Oudere vrouwen, nooit geprobeert, Meeste oudere vrouwen die ik ken hebben wel zoiets van "Wij gaan dat broekie eens fijn vertellen hoe het moet!" (totdat hun computer stukgaat ). Maargoed, het is niet echt leeftijd gebonden, Niets jonger dan 18 is een regel, maximum grens heb ik nog niet echt verkent
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:53
fractuur
fractuur is offline
Minimaal 18, maximaal 24. Maar ik val niet echt op leeftijdsgenoten eigenlijk (=18 dus), wordt zelf ook altijd geschat op 20/21 jaar.. En mijn vriend is <even denken> 4 jaar en 9 maanden ouder.
Oud 19-11-2005, 14:26
clienus
clienus is offline
leeftijd maak mij ni zo uit, mijn vriendje is een jaar jonger. merk ik weinig van.
zou het erger vinden als hij kleiner zou zijn dan mij het maakt ook wel niks uit maar toch....
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 20:23
Custom
Custom is offline
Ik als 18 jarige vind 16 toch wel een absolute ondergrens, met als max 20.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 22:15
Verwijderd
Dat hangt af van volwassenheid, niet van leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 13:46
FrantiC
FrantiC is offline
ik ben over twee weekjes 20, ik ik wil n lover tussen de 19 en 25
(en ik een lover van 23, perfect )
Oud 21-11-2005, 14:12
Aapie
Aapie is offline
Ik en me vriend schelen 7 jaar
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 14:44
Mephisto
Mephisto is offline
Mwah, als ze maar niet jonger dan 17 à 18 is. Uitzonderingen daar gelaten.

Verder maakt het me niet zo gek veel uit. Heb wel'n vrouw geneukt die 12 jaar ouder was, big deal.
Oud 21-11-2005, 16:17
Verwijderd
Minimaal 17 en maximaal 23.
Maar het liefste gewoon ergens daartussen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 09:48
Dark Dawn
Dark Dawn is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-11-2005 @ 17:28 :
Newsflash: vrijwel alle mannen willen een jongere vrouw (beter in staat zich voort te planten) en vrijwel alle vrouwen willen een oudere man (meer ervaring met jagen, hogere sociale status).
Yep. maar dan niet te jong of te oud dat is ook weer slecht voor het nageslacht.
Ik scheel 4 jaar en een paar maanden met mn vriend... ik denk dat het eigenlijk niet zo veel uitmaakt. Zolang het jongere meisje zich maar bewust is van wat deze oudere jonge van haar wil. Dus als 17 jarige jongen moet je het niet gaan proberen bij iemand onder de 13, dan is het vaak misbruik maken.
Maar goed zoals ik al zei, als het meisje maar weet waar ze mee bezig is, en als de werelden niet zoveel van elkaar verschillen, dan is het meestal wel goed. Voor mijzelf geld niet echt een max denk ik... tsja misschien 22 ofzo. Maar het hangt er echt vanaf...
Oud 22-11-2005, 11:35
Verwijderd
een ietsje oudere man is trouwens ook beter in staat om zich voort te planten. Vrouwen zijn het vruchtbaarst en gezondst als ze 17-25 zijn, mannen als ze 22-30 zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 15:55
snoopy
snoopy is offline
voor mezelf:
hmm... ben 22 en ik vind een jongen jonger dan 18 toch wel erg jong.
Ouder dan 27/28 moet ie niet worden.
Zo.
mijn vriend is trouwens bijna 1,5 jaar jonger.

Laatst gewijzigd op 22-11-2005 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 16:01
Gwinnie
Gwinnie is offline
Ik geloof niet dat ik snel op iemand zou vallen die jonger is dan ik, maar als ik iets moet zeggen: 18 tot 25 ofzo? Mijn vriend is 21.

Ik denk dat het vooral te maken heeft met je levensstijl enzo.
Iemand die fulltime werkt en al veel verantwoordelijkheden heeft en iemand die op de middelbare school zit is natuurlijk (in mijn ogen) geen goede combinatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten