Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2005, 15:23
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 24-11-2005 @ 16:13 :
nou en bedankt he ik ben toevallig ook dun en kan dr niks aan doen, dat ik zo ben, maar ben je dan maar gelijk superlelijk
Als je er niks aan kunt doen is het opeens niet meer zo? Dus mensen die met een waterhoofd geboren worden zijn niet lelijk?

Ja, dat kun je vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2005, 15:47
Vice
Vice is offline
Citaat:
evanescence schreef op 24-11-2005 @ 15:30 :
dat is waarschijnlijk onzekerheid en bevestiging nodig hebben die ze dan niet krijgen
Als een dik persoon vraagt aan iemand anders of zij/hij dik is, dan kan hij/zij toch verwachten dat die ander persoon zegt;"Ja, je bent dik. Ga maar afvallen."
Oud 25-11-2005, 15:38
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-11-2005 @ 16:23 :
Als je er niks aan kunt doen is het opeens niet meer zo? Dus mensen die met een waterhoofd geboren worden zijn niet lelijk?

Ja, dat kun je vinden.
Een waterhoofd is toch iets heel anders, dan ben je misvormd ik zie er gewoon normaal uit, alleen ben ik dun, dan ben je toch niet per defenitie lelijk.
Kijk misschien vind je het niet aantrekkelijk, maar lelijk vind ik iets heel anders hoor.
Ik vind dat zo oppervlakkig, alsof te dunne of te dikke meiden geen mooi gezichtje kunnen hebben..
Het komt voor mij gewoon over als: nou als je dun bent heb je toch geen kans meer, want dan ben je lelijk
Ik wil niemand aanvallen hoor, maar ik vind het soms zo kwetsend om te horen

Laatst gewijzigd op 25-11-2005 om 16:13.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 15:57
Mara
Mara is offline
Ik wil afvallen omdat ik 't zelf niet mooi vind. M'n vriend is 't er niet mee eens, maar wat dit betreft heeft hij weinig inspraak. Ik doe 't voor mezelf, ik weet dat ík me er beter door ga voelen. Gelukkig vindt hij wel dat ik 't moet doen als ik me er beter door ga voelen, maar van hem hoeft 't niet.

Zou hij het echter wél willen, dan zou ik eerst 't naar mezelf kijken. Vind ik zelf dat hij onzin praat dan kan hij de pot op. Vind ik dat ie gelijk heeft dan had ik 't hoogstwaarschijnlijk al eerder gezien en zou ik d'r al mee bezig zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 13:37
Maresha
Maresha is offline
als mijn vriend/vriendin zou zeggen dat ik moest afvallen omdat hij/zij me dan mooier zou vinden zou ik die persoon heel hard uitlachen whahaha
afvallen voor iemand anders cker...i don't think zo
kijken ze maar de andere kant op hoor als een beetje vet meer ze niet aan staat
toch?

je vriend moet je nemen zoals je bent en dat doet die ook maar dat zie jij helaas niet in
probeer jezelf te accepteren..vet aan je lichaam hoort er ook bij

sterkte!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 13:40
catootje
catootje is offline
Mijn vriend vind niet dat ik moet afvallen, dus doe ik dat niet.
Wanneer hij wel iets in die trand zou zeggen, zou ik waarschijnlijk wel op mijn lijn gaan letten en misschien zelfs gaan afvallen. Je trekt het je toch aan, wat je vriend zegt.. Ik in ieder geval wel
Reageren

Regels voor berichten