Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En wat nou als je straks een astmatische vriendin krijgt? Of familie van je vriendin die astmatisch zijn en daardoor niet meer langs kunnen komen? Ook pech voor hen?
||
Citaat:
Mijn vriend en ik hebben die afspaak ook, bij ons binnen wordt er door niemand gerookt. En iedereen houdt zich daar netjes aan en er is ook niemand die daar echt een probleem van maakt. Mijn vriend rookt zelf ook niet veel trouwens en ik helemaal niet, dus die afspraak was eigenlijk heel logisch. Ik denk dat de niet-rokers er altijd meer last van hebben dan degenen die wel roken. Die moeten even buiten staan als ze willen roken, zoveel moeite is dat toch niet? De niet-rokers zitten anders met een vieze lucht in huis en in alle spullen waar het intrekt en worden voor een deel verplicht om mee te roken. Lijkt me toch een kleine moeite om dan als roker-zijnde even buiten te gaan staan, ook met dit koude weer ja.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar dan nog zal ik door blijven roken, hij weet van te voren dat ik rook dus dan moet die daar later niet over gaan zeuren. Is mischien egoïstisch maar zo zie ik het. Maar ken ook niemand van me vriendengroep en familie die niet rookt. dus heb er ook nog nooit mee te maken gehad. Laatst gewijzigd op 27-11-2005 om 18:38. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als mensen die wel roken zeggen dat hun vriend of vriendin het maar moeten accepteren, vind ik dat een beetje vreemd. Zij kunnen blijven roken, maar kunnen wel buiten gaan staan. Zo vind je een compromis. Dat mijn vriend rookt, okay. Maar alsjeblieft niet in ons huis. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nou eenmaal geen zin om moeilijk te doen, mijn punt heb ik namelijk allang duidelijk gemaakt. Namelijk dat het onzin is om te zeggen dat het belachelijk is een roker zich niet wil aanpassen, terwijl de niet-roker dit ook weigert. Nog een keer: koppigheid aan beide kanten werkt dan niet zo, en dus moet je gaan voor de compromis. Vind het trouwens frappant dat jij denkt mij zo goed te kennen (blijkbaar kan ik geen rekening houden met mensen) en dat alleen opgemaakt uit het feit dat ik rook? Oif... niet zo snel oordelen, siert je niet ![]() Dat mijn man daar nou toevallig geen problemen mee heeft, is alleen maar mooi voor mij. Maar als hij dat wel had, had ik uiteraard ook een compromis moeten sluiten. Jeetje, toch weer moeilijk gedaan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-03-2008 om 21:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben voor een compromis rondom roken voor de stellen die hier problemen mee hebben, punt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mar goed als hij wel zou roken.. tja. Ik vind dat echt zo'n grote afknapper en aangezien dit zo'n liefde-op-het-eerste-gezicht ding was had ik niks met hem gehad als hij zou roken ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
-logisch redeneren -zinsopbouw -interpunctie -structuur -enige vorm van intelligentie
||
Citaat:
mja... ik val ook niet op jongens die roken, eigenlijk... Jeuj! Hoef ik dit hele dilemma niet op te lossen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom niet op die manier een compromis sluiten? Wel roken binnenshuis maar alleen in de woonkamer? Of misschien in je eigen werkkamer (als je een groot huis hebt en je eigen werkkamer zou hebben). Want als de niet-roker helemaal niet wil dat er wordt gerookt in huis is dat ook geen compromis!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe ver zou jij gaan Verwijderd | 21 | 23-01-2010 22:07 | |
De Kantine |
Wat is er allemaal saai in jouw huis en wat vind je daarvan? #728 Verwijderd | 501 | 24-10-2009 16:53 | |
Liefde & Relatie |
Stiefbroertje rookt wiet binnenshuis Timmert | 52 | 05-10-2005 20:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bekeerd naar de islam merels | 199 | 04-10-2005 21:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vlaams Blok grote winnaar! Apomes | 166 | 23-06-2004 18:34 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 |