Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2005, 20:16
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 27-11-2005 @ 21:09 :
Omdat het nou eenmaal veel fijner is om met je vriendje te knuffelen als die glad geschoren is, een zachte, schone huid heeft en lekker ruikt...

Maar ach, als jij het niet wilt, doe je het toch lekker niet?
Dus het komt toch door de vrouwen?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 20:23
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 27-11-2005 @ 21:16 :
Dus het komt toch door de vrouwen?
* zucht *

Er bestaan ook mannen die het fijn vinden om glad geschoren te zijn, schoon te zijn en lekker te ruiken....
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 20:34
Balance
Balance is offline
Citaat:
MTpower schreef op 27-11-2005 @ 21:06 :
Ik heb ook wel eens last van droge/schrale huid, waarom zou ik daar wat opsmeren?
Als ik last heb van m'n buik/ingewanden gebruik ik er ook niets voor, gewoon onzin, dat soort dingen gaan vanzelf wel weer eens over.
Ik heb er minder problemen mee als iemand zo'n creme gebruikt voor een droge huid als hij er wat last van heeft (sommige mensen zijn nu eenmaal kleinzerig) dan dat hij het gewoon gebruikt om een mooi zacht, glad huidje te krijgen, waar het mij dus om gaat. Dat is gewoon nichterig
Ja maar dat van je buik/ingewanden is dus iets dat zowel voor mannen als voor vrouwen geldt; het heeft dus niks met deze discussie te maken.
Dat van die droge/schrale huid: dat kan bijzonder veel pijn doen. Jij kan het kleinzerig noemen, maar het kan ook zijn dat jij gewoon nog nooit zo'n last hebt gehad van je huid als dat sommige anderen hebben. En dan vind ik het prima dat mensen daar wat opsmeren om de pijn te verlichten: of je nou een man of een vrouw bent.
En over dat voor als het is om een glad huidje te krijgen: ik snap nog steeds niet waarom jij gladde huidjes met nichterigheid associeert?
Oud 27-11-2005, 23:23
Verwijderd
Ik begrijp het echt niet hoor.

Je trekt toch ook mooie kleding aan? Verzorgingsmiddelen gebruiken zorgt ervoor dat je er op je best uitziet. Ik krijg echt zoveel complimentjes erover, dat is gewoon ongelofelijk

Ik snap niet dat iemand er (met ontzettend weinig moeite) niet op zijn allerbest uit wil zien.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 08:57
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 27-11-2005 @ 21:06 :
Ik heb ook wel eens last van droge/schrale huid, waarom zou ik daar wat opsmeren?
Als ik last heb van m'n buik/ingewanden gebruik ik er ook niets voor, gewoon onzin, dat soort dingen gaan vanzelf wel weer eens over.
Ik heb er minder problemen mee als iemand zo'n creme gebruikt voor een droge huid als hij er wat last van heeft (sommige mensen zijn nu eenmaal kleinzerig) dan dat hij het gewoon gebruikt om een mooi zacht, glad huidje te krijgen, waar het mij dus om gaat. Dat is gewoon nichterig
en wat dan nog? Dat jij het niet wil gebruiken, prima..suit yourself. Maar wat maakt het jou in godsnaam uit wat ik wel of niet gebruik in de badkamer? En waarom maak je je er überhaupt druk om? Ga je om iets zinnigs druk maken ofzo..
Oud 28-11-2005, 09:38
MTpower
MTpower is offline
Ik kan er gewoon niet bij dat een hetero man die volledig bij zijn verstand is zich druk gaat maken of zijn huid wel zacht/glad genoeg is.
Als iemand dat doet vind ik hem gewoon erg nichterig
Niet dat hij het niet màg gebruiken, hij doet maar, maar in mijn ogen ben je dan gewoon een verwijfde nicht
En zoals ik al zei; het is natuurlijk goed dat je een beetje voor jezelf zorgt, maar je kan het ook overdrijven.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 10:08
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 28-11-2005 @ 10:38 :
Ik kan er gewoon niet bij dat een hetero man die volledig bij zijn verstand is zich druk gaat maken of zijn huid wel zacht/glad genoeg is.
Niet dat hij het niet màg gebruiken, hij doet maar, maar in mijn ogen ben je dan gewoon een verwijfde nicht
dit soort uitspraken zeggen meer over jou dan over de mannen die dat soort spullen gebruiken.
Oud 28-11-2005, 10:15
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 28-11-2005 @ 11:08 :
dit soort uitspraken zeggen meer over jou dan over de mannen die dat soort spullen gebruiken.
Of niet
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 16:26
Balance
Balance is offline
Citaat:
En zoals ik al zei; het is natuurlijk goed dat je een beetje voor jezelf zorgt, maar je kan het ook overdrijven.
En ik snap weer niet dat een hetero man niks geeft om z'n uiterlijk. Hetero mannen willen toch net zo goed als homoseksuele mannen aantrekkelijk zijn?
Oud 28-11-2005, 16:36
KiMZz
KiMZz is offline
Mijn vriend gebruikt ook gezichtscreme voor na het scheren of tegen een droge huid, en handcreme tegen droge handen. Waarom ook niet? Als wij vrouwen last hebben van een droge huid smeren we er ook iets op. Als mannen er toch last van hebben en de middeltjes om het tegen te gaan zijn er waarom niet!
Wanneer mannen meer dan een uur bezig zijn met hun uiterlijk vind ik het wel weer een beetje gay.
Oud 28-11-2005, 19:31
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik zie er altijd keurig netjes en verzorgd uit. Maar dat doe ik echt niet voor het andere geslacht hoor.
Oud 28-11-2005, 21:32
blurred
blurred is offline
Waarom die producten er ineens zijn?

Omdat onze maatschappij de laatste paar jaren draait om een fenomeen dat de naam 'marketing' heeft. In de afgelopen 5 á 10 jaar zijn er onnoemlijk veel producten voor vrouwen bedacht. Op dat gebied is de markt heel erg verzadigd. De marketingmensen moeten de maatschappij toch met nieuwe dingen blijven bestoken om de concurrentiestrijd aan te kunnen, dus verbreden ze hun visie. En waarnaar verleg je je doelgroep als de markt op het gebied van vrouwenproducten al verzagd is? Juist, naar mannen!!

Maar daar hoef jij niet aan mee te doen. Dat er producten voor mannen op de markt zijn maakt blijkbaar dat jij jezelf een beetje aangevallen voelt, maar niemand zal jou een homo vinden als je met zachtgeschoren, gladde wangetjes rondloopt. Dus wees niet bang.
Oud 28-11-2005, 21:48
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-11-2005 @ 17:26 :
En ik snap weer niet dat een hetero man niks geeft om z'n uiterlijk. Hetero mannen willen toch net zo goed als homoseksuele mannen aantrekkelijk zijn?
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 22:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
MTpower schreef op 28-11-2005 @ 22:48 :
waarom vindt jij het 'overdrijven' op het moment dat een man 2 crèmpjes meer op smeert dan jij? En al doet ie dagelijks 10 crèmpjes op en weet ik wat voor maskertjes ofzo, waarom is dat iets voor homo's? Ik vind het nog steeds het verzorgen van jezelf en ik vind het alleen maar een pré als je zo goed voor je uiterlijk zorgt, of je nou hetero- of homoseksueel bent.
Oud 28-11-2005, 22:30
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-11-2005 @ 23:24 :
waarom vindt jij het 'overdrijven' op het moment dat een man 2 crèmpjes meer op smeert dan jij? En al doet ie dagelijks 10 crèmpjes op en weet ik wat voor maskertjes ofzo, waarom is dat iets voor homo's? Ik vind het nog steeds het verzorgen van jezelf en ik vind het alleen maar een pré als je zo goed voor je uiterlijk zorgt, of je nou hetero- of homoseksueel bent.
Ik vind dat het verzorgen van jezelf op zo'n manier overdrijven dat het nichterig wordt.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 22:47
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 28-11-2005 @ 23:30 :
Ik vind dat het verzorgen van jezelf op zo'n manier overdrijven dat het nichterig wordt.
Ik snap het echt niet, jij wil er dus niet op je best uitzien? (met echt heel weinig moeite).

Volgens mij ben jij er ook niet echt mee bezig hoe je eruit ziet. Kleding is er voor jou zeker alleen voor om te voorkomen dat je naakt over straat moet?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 22:51
roman
roman is offline
godverdomme wat ben jij een fokking stoere gast
Oud 28-11-2005, 22:54
Verwijderd
Ik vind doetjes lief. Dus mannen: smeren, sprayen, scrubben, etc.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 23:08
Balance
Balance is offline
Citaat:
MTpower schreef op 28-11-2005 @ 23:30 :
ja dat zeg je nu al heel vaak, maar je legt steeds niet uit waaróm dat dan iets nichterigs is. Waaróm is dat iets voor homo's en niet voor hetero's?
Oud 29-11-2005, 01:04
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-11-2005 @ 00:08 :
ja dat zeg je nu al heel vaak, maar je legt steeds niet uit waaróm dat dan iets nichterigs is. Waaróm is dat iets voor homo's en niet voor hetero's?
Tja... waarom...
Waarom vind jij het de normaalste zaak van de wereld?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 08:46
martijn1985
martijn1985 is offline
Omdat het gewoon hoort bij jezelf verzorgen. Omdat het werkelijk no big deal is. Omdat er geen zinnig verschil bestaat tussen homo's en hetero's anders dan dat de eerste groep op het eigen geslacht valt en de tweede op het andere. Omdat ik eigenlijk nog steeds vind dat je je druk maakt om niets, en mensen in hokjes indeeld om helemaal niets.
Oud 29-11-2005, 10:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
MTpower schreef op 29-11-2005 @ 02:04 :
Tja... waarom...
Waarom vind jij het de normaalste zaak van de wereld?
Omdat dingen op je gezicht smeren, hoe veel ook, helemaal niks verandert aan je seksuele voorkeur?
Oud 29-11-2005, 10:32
Verwijderd
Zoals ik het nu zie, zijn verschillende bedrijven in de schoonheidssector bezig om mannen net zo onzeker te maken over hun uiterlijk als vrouwen. Want dan kopen ze al die dure producten.

Maar een man die zich goed verzorgt (zonder te overdrijven), daar zeg ik geen nee tegen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 13:01
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Jadis schreef op 29-11-2005 @ 11:32 :
Zoals ik het nu zie, zijn verschillende bedrijven in de schoonheidssector bezig om mannen net zo onzeker te maken over hun uiterlijk als vrouwen.
Hmmm.. dat kan idd ook nog
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 13:03
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-11-2005 @ 11:13 :
Omdat dingen op je gezicht smeren, hoe veel ook, helemaal niks verandert aan je seksuele voorkeur?
Het gaat erom hoe je overkomt.
Hoevaak gebeurt het niet dat je iemand ziet lopen en je bij jezelf denkt 'dat is vast een homo' terwijl je hem verder niet eens kent?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 13:03
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 29-11-2005 @ 09:46 :
Omdat het gewoon hoort bij jezelf verzorgen. Omdat het werkelijk no big deal is. Omdat er geen zinnig verschil bestaat tussen homo's en hetero's anders dan dat de eerste groep op het eigen geslacht valt en de tweede op het andere. Omdat ik eigenlijk nog steeds vind dat je je druk maakt om niets, en mensen in hokjes indeeld om helemaal niets.
Jij bent vast zo'n type die die troep koopt
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 14:06
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 29-11-2005 @ 14:03 :
Jij bent vast zo'n type die die troep koopt
Ben ik nu een homo? Ben heel benieuwd hoe mijn vriendin reageert.....
Oud 29-11-2005, 14:17
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 29-11-2005 @ 15:06 :
Ben ik nu een homo? Ben heel benieuwd hoe mijn vriendin reageert.....
Dat zeg ik niet
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 17:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hoevaak gebeurt het niet dat je iemand ziet lopen en je bij jezelf denkt 'dat is vast een homo' terwijl je hem verder niet eens kent?
Er zijn personen van wie je ziet dat ze homo zijn, maar er zijn er nog veel meer van wie je dat niet ziet. Er zijn ook hetero's vanwie je op basis van het uiterlijk denkt dat ze homo zijn, maar die het dan niet blijken te zijn.
Blijkbaar zegt het uiterlijk niet zoveel over iemands seksuele voorkeur?
Oud 29-11-2005, 18:06
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
En zo'n persoon gebruikte per definitie altijd creme's, face wash en weet ik wat nog meer?
Oud 29-11-2005, 19:01
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 29-11-2005 @ 19:06 :
En zo'n persoon gebruikte per definitie altijd creme's, face wash en weet ik wat nog meer?
Dat moet je even omdraaien
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 19:02
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-11-2005 @ 18:31 :
Er zijn personen van wie je ziet dat ze homo zijn, maar er zijn er nog veel meer van wie je dat niet ziet. Er zijn ook hetero's vanwie je op basis van het uiterlijk denkt dat ze homo zijn, maar die het dan niet blijken te zijn.
Blijkbaar zegt het uiterlijk niet zoveel over iemands seksuele voorkeur?
Daar gaat het ook niet om.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 19:57
Hardtroze
Hardtroze is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-11-2005 @ 14:00 :
jongen, ik heb het over verzorgen; niet over opmaken.
Jij hebt het zelf over spullen tegen prikkeltjes na het scheren, tegen rimpels, tegen een droge huid enz. Daar doe je toch geen 3 uur over? (Sowieso: vind jij serieus maar eens meisjes die 3 uur doen over het opmaken en aankleden: je moet niet zo overdrijven).
Het is toch doodnormaal dat je een geïrriteerde huid verzorgt, zoals na het scheren of bij droge lucht?

En je zegt dat een paar jaar terug daar nog niet aan gedaan werd, maar dat is echt onzin.

En áls dit alles al verzonnen is door een vrouw, wat jij lijkt te suggereren, dan zijn het nog altijd de mannen die er aan meedoen. Je kan je ook afvragen of het beeld dat jij van mannen hebt wel klopt.
*fluit onschuldig*

Oud 29-11-2005, 20:13
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Hardtroze schreef op 29-11-2005 @ 20:57 :
*fluit onschuldig*

En dan nog mij vriendin + een aantal van haar vriendinnen, dat zijn er alweer een stuk of 8
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 20:27
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 29-11-2005 @ 20:02 :
Daar gaat het ook niet om.
Dus het gaat alleen om het feit of iemand creme's gebruikt? Volgens mij maak jij je veel te druk om zoiets kleins.
Oud 29-11-2005, 20:43
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 29-11-2005 @ 21:27 :
Dus het gaat alleen om het feit of iemand creme's gebruikt? Volgens mij maak jij je veel te druk om zoiets kleins.
Het gaat erom hoe het wordt aangeprezen (opgedwongen bijna) door de media.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 22:17
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 29-11-2005 @ 21:43 :
als jij vindt dat reclame je dingen opdringt, dan moet je alle vormen van media maar de deur uitgooien, en verder helemaal niet meer buiten komen. De reclame voor herenverzorginsproducten is niet anders dan de reclame voor welk artikel dan ook.
Oud 29-11-2005, 23:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hardtroze schreef op 29-11-2005 @ 20:57 :
*fluit onschuldig*

Dus als jij uitgaat rond een uur of 22.30 dan begin je al om 19.30 met het opmaken? Wat moet je in godsnaam plamuren dan, die 3 uur lang?

@MTpower: je zegt 'daar gaat het ook niet om' maar ik leidde uit jouw post af dat het juist wel daar om gaat. Je zegt zelf dat het niet om de seksuele voorkeur van een homo gaat, maar om z'n uiterlijk: het feit dat je hem (volgens jou dan) al kan herkennen zonder hem ook maar te kennen. Dus waar zit dan dat stukje 'waar het niet om gaat'. Jij hebt het toch echt over het uiterlijk van homo's?
Oud 30-11-2005, 05:32
Roos
Roos is offline
Alsof je gelijk heel duidelijk ziet dat iemand creme gebruikt?

Alsof je daar langer dan 1 minuut over doet?
Oud 30-11-2005, 08:52
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 29-11-2005 @ 21:43 :
Dus het gaat niet zozeer om het feit dat mannen het gebruiken en hoe lang ze er mee bezig zijn en of ze dan homo's zijn of lijken, maar puur en alleen om het feit dat de media er zo op inspringen?
Of draait het toch om beide dingen?
Oud 30-11-2005, 12:57
Uice
Uice is offline
Even over de topictitel: het is MEDIA MAKEN.

Verder is het onzin dat het gay is, en er is eigenlijk ook niets vrouwelijks aan. Pas in de laatste jaren is het ongebruikelijk geworden dat een man make up draagt.
Oud 30-11-2005, 14:57
Mindfields
Mindfields is offline
Hey dude, er staat een fout in je titel...
Oud 30-11-2005, 16:36
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Juice schreef op 30-11-2005 @ 13:57 :
Even over de topictitel: het is MEDIA MAKEN.

Verder is het onzin dat het gay is, en er is eigenlijk ook niets vrouwelijks aan. Pas in de laatste jaren is het ongebruikelijk geworden dat een man make up draagt.
Een paar honderd jaar geleden was het normaal ja, toen was het ook normaal dat iedereen er maar een beetje op los neukte ongeacht het geslacht en het was normaal dat iedereen gigantische witgepoederde pruiken droeg, als iemand dat nu doet wordt ie ook als 'freak' bestempeld.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 16:36
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 30-11-2005 @ 15:57 :
Hey dude, er staat een fout in je titel...
Dankje voor deze zinnige replay
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 16:39
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-11-2005 @ 00:07 :
@MTpower: je zegt 'daar gaat het ook niet om' maar ik leidde uit jouw post af dat het juist wel daar om gaat. Je zegt zelf dat het niet om de seksuele voorkeur van een homo gaat, maar om z'n uiterlijk: het feit dat je hem (volgens jou dan) al kan herkennen zonder hem ook maar te kennen. Dus waar zit dan dat stukje 'waar het niet om gaat'. Jij hebt het toch echt over het uiterlijk van homo's?
Citaat:
Het gaat er dus hoe je overkomt, niet dat je dan persé op mannen valt als man zijnde.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 16:40
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Roos schreef op 30-11-2005 @ 06:32 :
Alsof je gelijk heel duidelijk ziet dat iemand creme gebruikt?

Alsof je daar langer dan 1 minuut over doet?
Als je het toch niet ziet, waarom dan gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 17:01
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 30-11-2005 @ 17:40 :
Als je het toch niet ziet, waarom dan gebruiken?
Omdat een droge huid trekt. Het voelt onprettig. Met creme erop voelt het prettiger. Voila.
Alsof er iemand cremes gebruikt omdat het er beter uitziet?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 17:23
Hardtroze
Hardtroze is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-11-2005 @ 00:07 :
Dus als jij uitgaat rond een uur of 22.30 dan begin je al om 19.30 met het opmaken? Wat moet je in godsnaam plamuren dan, die 3 uur lang?

okee ik ben niet drie uur aan het opmaken
maar in totaal ben ik toch wel 3 uur
bezig als ik daar zin in heb.. (nouja dat
is dan wel inclusief bad of haren föhnen)
Oud 30-11-2005, 17:24
Uice
Uice is offline
Citaat:
MTpower schreef op 30-11-2005 @ 17:36 :
Een paar honderd jaar geleden was het normaal ja, toen was het ook normaal dat iedereen er maar een beetje op los neukte ongeacht het geslacht en het was normaal dat iedereen gigantische witgepoederde pruiken droeg, als iemand dat nu doet wordt ie ook als 'freak' bestempeld.
Wat is je punt? Ik zeg alleen dergelijke verzorging niet per se iets vrouwelijks is.

Verder is het nog steeds normaal om het met mensen van het andere geslacht te doen.
Oud 30-11-2005, 18:22
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Juice schreef op 30-11-2005 @ 18:24 :
Wat is je punt? Ik zeg alleen dergelijke verzorging niet per se iets vrouwelijks is.

Verder is het nog steeds normaal om het met mensen van het andere geslacht te doen.
Zo normaal is het niet om in het openbaar gigantische fuckfests te houden

Ik zeg alleen maar dat wat vroeger normaal was niet vanzelfsprekend nu ook normaal is.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten