Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2005, 13:44
Haligh
Haligh is offline
mijn telefoon zit aan mijn hand vastgelijmd.
Oud 26-11-2005, 13:48
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 26-11-2005 @ 14:44 :
mijn telefoon zit aan mijn hand vastgelijmd.
aha
Oud 26-11-2005, 13:50
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb carn gequote zagen jullie dat ?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 13:50
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-11-2005 @ 14:48 :
aha
figuurlijk.
Oud 26-11-2005, 13:52
Verwijderd
ik voel me gehandicapt wanneer mn batterijen echt helemaal leeg, vergeten doe ik m nooit. Ik heb een hele relaxte nokia en ik schaam me niet voor mn ringtone, ik laat hem soms express langer af gaan. Mn fotoboek op mn telefoon is het leukst omdat er een stuk of 100 foto;s op chronologische volgorde staat en het is net een verhaaltje.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 13:54
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik heb een Sony Ericcson uuhm oja k700i ofzo en ik maak foto's van mijn lip als ik bang ben dat hij er te droog uitziet.
Oud 26-11-2005, 14:10
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik heb een sony ericsson, die verder vrij weinig kan, naast bellen en smsen. en er zit een tof racespelletje op. maar ik mis nog steeds mn oldschool nokia

ik vind t vervelend dat je tegenwoordig niet meer zonder lijkt te kunnen.. laatst was mn telefoon gestolen (op lowlands ) dus ik had een paar weken geen telefoon en dan zit iedereen meteen te mauwen dat het zo vervelend is dat je niet bereikbaar bent. achterlijk vind ik het.

ik heb altijd het geluid uit en als iemand me 's ochtends belt word ik boos

ik sms veel en 9 van de 10 smsjes bestaan uit 'sorry, ik heb de bus gemist, ik heb me verslapen, ben een kwartier later' enz. maar ook stuur ik lieve weltrusten smsjes
Oud 26-11-2005, 14:21
Verwijderd
ik heb geen mobiel en dat blijft zo totdat ik het huis uit ben

en ik irriteer me amteloos aan opvallend bellende mensen en nog meer aan mensen die het vreemd vinden dat ik geen mobiel heb en die daar een punt van maken

als ik er een had raakte ik hem waarschijnlijk toch bij ieder concert of avondje zuipen kwijt
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 14:27
snoodaard
snoodaard is offline
Lepra waarom heb je geen mobiel. Dit is echt iets waar ik een punt van wil maken. Koop toch eens een mobiel. Zo ben je helemaal niet berijkbaar. Wat moet je toch zonder mobiel ? Wil je geen leuke ringggggtone op een mobiel ? Misschien zijn er mobiels met klitteband zodat je 'm niet kwijtraakt. LEPRA! WAAROM HEB JE GEEN MOBIEL!
Oud 26-11-2005, 14:29
Nuck
Nuck is offline
Ik heb een samsung en als ik m een keer vergeet schiet ik meteen in de stress.
Oud 26-11-2005, 14:32
snoodaard
snoodaard is offline
Mijn D-500 heeft een Death cab for cutie nummer als ringtone en ik ben erg goed in bellen maar dat is geen ramp want mijn ouders betalen m'n abbonement.
Oud 26-11-2005, 14:37
Broeder
Broeder is offline
OHH, in dit topic heb ik ook weer een hoop te vertellen!! Gelukkig maar, anders moet ik met mensen gaan praten en daar zit natuurlijk niemand op te wachten .
Mijn eerste MOBIELTJE had mijn zus een paar jaar terug voor me uit de afvalbak van haar werk gehaald. Ik was er erg mee in mijn nopjes . Begrijpelijk. Het was een prachtigding. Zo lang als m'n onderarm en je kon er wel ZEVEN sms'jes in opslaan. Dolle boel . Helaas viel hij na een tijdje al uit als je hem ergens op neerlegde, wat wel naar was. NOU IK LAAT ME NIET BEETNEMEN , dacht ik toen, kijkend in de vitrine en met mijn vadsige vingertjes op het glas, en kocht de goedkoopste telefoon; een knalrood juweeltje van het Hongaarse SAGEM. Gelachen dat we hebben , want al na enkele maanden was de VIJF kapot en aangezien die in mijn pincode zat kon ik de telefoon niet meer aanzetten, OEI . In de winkel zeiden ze "we raden het niet aan om hem op te sturen, MENEER." dus toen ging ik thuis teleurgesteld 'huhuhu' zeggen tegen mijn vader, die gelukkig nog wel een oude telefoon had liggen op zolder .

Deze was minstens drie centimeter korter dan mijn eerste en ik kon nu zelfs VIJFTIEN sms'jes opslaan. Ik wist niet waar ik het zoeken moest, zo gelukkig was ik er mee. Het mocht echter niet baten, want een tijd later was ook deze kapot. Tijd om al mijn charmes in de strijd te gooien bij de halfneger waar mijn zus mee aanpapt en MET SUCCES HOOR, want ik kreeg nu een blauwe telefoon met allemaal spannende opties die ik niet begreep .
Ook deze keer zat het allemaal niet mee en een paar maanden later kreeg ik mijn huidige telefoon, uiteraard ook weer een tweedehandsje . Mijn eerste telefoon met een typenummer .

Er zitten zelfs kleuren op . Momenteel heb ik een achtergrondje van paars met gele aardappelen, erin gezet door een forummer, en een FUNKY ringtone waar ik van schrik. Er zit ook een trilfunctie op, maar dat vind ik enkel narigheid, alleen weet ik niet hoe je het uitzet. DIKKE PECH .

Ik heb een abonnement bij Vodafone, want daar stond ik vorige winter opeens in de CITYPOINT en dan moet je toch wat he . Bellen doe ik altijd met die telefoon, al ligt er in de gang ook nog wel een vaste telefoon, maar dat is naast het toilet en wanneer je dat ding gebruikt valt het internet in het hele huis uit (NIET DAT IEDEREEN DAAR REKENING MEE HOUDT . Eigenlijk bel ik sowieso bijna nooit en opnemen daar doe ik ook meestal niet aan want ik weet toch niet wat ik moet gaan zeggen . In een dolle bui verstuur ik nog wel eens een TEKST MESSAGE, maar niet al te vaak natuurlijk omdat ik anders krijg jeuk door al die recalcitrante letters . Pek met veren voor de automatische-woorden-afmaak-functie .

ZO DAT WAS INTERESSANT.

EDIT: Oei oei oei, wat een spelfouten .

Laatst gewijzigd op 26-11-2005 om 14:43.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 15:28
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 26-11-2005 @ 15:27 :
Lepra waarom heb je geen mobiel. Dit is echt iets waar ik een punt van wil maken. Koop toch eens een mobiel. Zo ben je helemaal niet berijkbaar. Wat moet je toch zonder mobiel ? Wil je geen leuke ringggggtone op een mobiel ? Misschien zijn er mobiels met klitteband zodat je 'm niet kwijtraakt. LEPRA! WAAROM HEB JE GEEN MOBIEL!
omdat
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 15:32
Verwijderd
MIJNE IS GODVERDOMME KAPOT.

En ik heb nog meer dan een jaar abonnement te gaan
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 15:39
one.
one. is offline
Ik heb geen mobiel en ik haat het om tegen een dood iets aan te praten. Daarom wordt ik alleen gebeld en bel ik zelf nooit en vinden sommige mensen mij niet sociaal.
Oud 26-11-2005, 16:03
merels
merels is offline
broeder je bent grappig
Oud 26-11-2005, 16:16
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 26-11-2005 @ 17:03 :
broeder je bent grappig
Like I said before. Je moet columns gaan schrijven.

Ikzelf heb een nokia, waarvan de simkaart verlopen is omdat ik hem nooit gebruikte.

Laatst gewijzigd op 26-11-2005 om 16:56.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 16:54
Verwijderd
Ik heb een hele simpele ericsson. Ik kan er alleen mee smsen en bellen, en in mijn kamer in Amsterdam heb ik geen bereik want ik heb een abonnement bij Tele2. Verder is de batterij altijd leeg op het verkeerde moment en ik ken mijn pincode niet uit mijn hoofd.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 17:09
vixen
vixen is offline
Ik heb zo'n zwarte nokia die iedereen nu heeft. Dit is mijn derde, want ik heb er al twee in een glas water laten vallen. Dus al die leuke foto's en filmpjes zijn kwijt. Ik bel en sms veel te veel en ik ben dan ook dik 100,- per maand kwijt aan de rekening. Ik heb roze lettertjes op mn telefoon en een gave achtergrond. Soms sms ik naar tmf om te kijken hoeveel ik vreemdga.
Oud 26-11-2005, 17:10
merels
merels is offline
Citaat:
vixen schreef op 26-11-2005 @ 18:09 :
Soms sms ik naar tmf om te kijken hoeveel ik vreemdga.
omg
Oud 26-11-2005, 17:11
Verwijderd
Ik had op mijn dertiende een Nokia 3310 en daarmee was ik de blits want je kon er snake II op spelen. Toen werd 'ie na twee jaar gejat en had ik weer een Nokia 3310, maar ditmaal was ik minder stoer, want inmiddels moest je een andere Nokia hebben om hip te zijn. Zelfs mijn highscore van +- 3100 hielp niet. Uit frustratie werd ik toen alto.

Nu heb ik nog steeds die Nokia 3310, maar als je er heen belt valt hij uit. Ik kan wel 6 sms'jes opslaan, heb ongeveer 7 cent beltegoed, en soms gaat hij vanzelf af, meestal in 't midden van de nacht. Ik ben dan ook sinds jaar en dag niet meer bereikbaar op m'n mobiel. Flauw als ik ben, heb ik dat aan niemand verteld, dus soms proberen mensen me er alsnog op te bellen.

Mijn vader is plannen aan het smeden om me zomaar een nieuwe mobiel te geven, met abonnement, zodat mijn ouders zich niet ongerust hoeven te maken als ik ergens dronken op straat lig. Dan kunnen ze namelijk bellen en vragen welke straat het is, waarna ze volkomen gerustgesteld weer kunnen gaan slapen, in de wetenschap dat ze precies weten waar hun dochter zich bevindt. Ik vind dit wel een tof plan, en eigenlijk wil ik wel weer een Nokia 3310 om de traditie voort te zetten, maar die worden niet meer gemaakt volgens mijn vader. Ik denk dat hij dit zegt om me het plezier van 6 sms'jes en een zwart-wit schermpje te onthouden. Vooralsnog zal ik me moeten schikken naar zijn wil, want hij is degene die m'n abonnement zal gaan betalen, dus hij heeft 't voor het zeggen als het gaat om welke telefoon ik uiteindelijk krijg.

Tot zo ver.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 26-11-2005 @ 18:11 :
Ik had op mijn dertiende een Nokia 3310 en daarmee was ik de blits want je kon er snake II op spelen. Toen werd 'ie na twee jaar gejat en had ik weer een Nokia 3310, maar ditmaal was ik minder stoer, want inmiddels moest je een andere Nokia hebben om hip te zijn. Zelfs mijn highscore van +- 3100 hielp niet. Uit frustratie werd ik toen alto.

Nu heb ik nog steeds die Nokia 3310, maar als je er heen belt valt hij uit. Ik kan wel 6 sms'jes opslaan, heb ongeveer 7 cent beltegoed, en soms gaat hij vanzelf af, meestal in 't midden van de nacht. Ik ben dan ook sinds jaar en dag niet meer bereikbaar op m'n mobiel. Flauw als ik ben, heb ik dat aan niemand verteld, dus soms proberen mensen me er alsnog op te bellen.

Mijn vader is plannen aan het smeden om me zomaar een nieuwe mobiel te geven, met abonnement, zodat mijn ouders zich niet ongerust hoeven te maken als ik ergens dronken op straat lig. Dan kunnen ze namelijk bellen en vragen welke straat het is, waarna ze volkomen gerustgesteld weer kunnen gaan slapen, in de wetenschap dat ze precies weten waar hun dochter zich bevindt. Ik vind dit wel een tof plan, en eigenlijk wil ik wel weer een Nokia 3310 om de traditie voort te zetten, maar die worden niet meer gemaakt volgens mijn vader. Ik denk dat hij dit zegt om me het plezier van 6 sms'jes en een zwart-wit schermpje te onthouden. Vooralsnog zal ik me moeten schikken naar zijn wil, want hij is degene die m'n abonnement zal gaan betalen, dus hij heeft 't voor het zeggen als het gaat om welke telefoon ik uiteindelijk krijg.

Tot zo ver.
Mijn verhaal is praktisch hetzelfde..op het feit na dat mijn highscore 3200 is.
En ik een telefoon in bad heb laten vallen ipv laten jatten.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 17:30
reno
reno is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-11-2005 @ 00:36 :
ik heb geen mobiele telefoon
als dat niet hard is, dan weet ik het ook niet meer.
Oud 26-11-2005, 17:31
idontcare
idontcare is offline
toen ik in groep 7 kreeg ik mijn eerste mobieltje. ik was heel stoer natuurlijk, want ik had 'm als eerste van de klas \m/ . stiekem kwam dat omdat mijn papa bij alcatel werkt, en hij daar altijd als eerste de nieuwste telefoontjes mocht 'testen'. smsen kon ik nog niet, ik gebruikte hem alleen 'om bereikbaar te zijn'. in mijn adressenboek stonden dan ook alleen maar vaste nummers m'n telefoon was heel tof en heel groot en hij zag er zo uit :

hij lijkt hier al stiekem heel klein hihi

toen euhhh.. hebben nog wat telefoons de revu gepasseert want ja ik had natuurlijk een papa met een soort van machtsfunctie smsen werd zo ongeveer wel in, en omdat ik naast zoveel anderen maar 7 smsjes op kon slaan schreef ik ze op, soms kijk ik eens in dat schrift en dan is het lachen gieren brullen.

toch zat er wel een nadeel aan al dat alcatel, want toen ik een jaar of 13 (denk ik) was, werden de nokia's in, en die wilde ik natuurlijk ook. jammer genoeg was mijn vader hier fel op tegen want ja alcatel for life ja toch.

euhhh... vorig jaar op lowlands ging mijn #? telefoon stuk, en gelukkig was er iemand bereidt de zijne aan mij te doneren. toen had ik een samsung uhuh. die was ook heel tof want je kan er foto's mee maken

1 oktober werd ik eindelijk 18 en kreeg ik de bevoegdheid een abonnement af te sluiten. dit liet ik mij natuurlijk geen 2e keer zeggen en zodoende werd ik de trotse eigenaar van een sony ericsson 800i

verder heb ik mijn telefoon altijd bij me en haat ik het als ik 'm ben vergeten of als ik geen bereik heb oid. ik sms meer dat ik bel en mijn tel rek was deze maand 50 eur
Oud 26-11-2005, 17:32
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb een vrij oude nokia uit afrika \m/ en ik sms/bel voor 10 euro per maand (prepaid) en ik krijg 9 cent per minuut die ik gebeld word yeah
ik heb m altijd wel bij me omdat ik altijd lekke banden krijg oid (niet leuk als je 6km bij de bewoonde wereld vandaan woont) en ik sms vrij veel. bel eigenlijk nooit, word meer gebeld. en mn beltoon staat altijd uit
Oud 26-11-2005, 17:36
asjdfl
asjdfl is offline
alleen om driftig mee te snaken en een sms hier en daar, want bellen is eng.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 18:02
Verwijderd
heb een nokia 7260 en mn beltoon staat altijd op stil behalve als ik nerds in mn buurt heb want die diggen m wel (mario bros tune) en mario is gaaf maar ik haat mensen die hun beltoon irritant hard zetten en al helemaal als er zon wiggernr onderstaat.
ik doe btw ook niet aan bellen en sms-en doek ook niet zo heel veel dus heb m voor de tijd en mn moeder die me de hele tijd zoekt
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 18:32
Teun
Teun is offline
Ik heb een Nokia 3310, gebruik hem om te smsen en gebeld te worden. Ik koop 10 euro btg per 3 weken, en vergeet hem altijd mee te nemen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 18:48
innogen
innogen is offline
Citaat:
Teun schreef op 26-11-2005 @ 19:32 :
Ik heb een Nokia 3310, gebruik hem om te smsen en gebeld te worden. Ik koop 10 euro btg per 3 weken, en vergeet hem altijd mee te nemen.
ja dat precies dus
Oud 27-11-2005, 10:14
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik heb een Sagem. Zo een met zo'n klepje. Die vind ik altijd handiger. Zo kan hij nooit plotseling gaan bellen. En mijn beltoon is dat ik en mijn vriend in het Poppentheater zaten. Ik erger me nooit aan beltonen, behalve aan 'Komt ie dan he'. Die heeft zowat de halve wereldbol.
Oud 27-11-2005, 21:09
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Teun schreef op 26-11-2005 @ 19:32 :
Ik heb een Sony Ericson 310, gebruik hem om te smsen en gebeld te worden. Ik koop 10 euro btg per 3 weken, en vergeet hem altijd mee te nemen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 21:12
ZerO
ZerO is offline
soms als ik me eenzaam voel vind ik het fijn als mijn mobiel gaat trillen
Oud 27-11-2005, 21:13
berlin
berlin is offline
Citaat:
ZerO schreef op 27-11-2005 @ 22:12 :
soms als ik me eenzaam voel vind ik het fijn als mijn mobiel gaat trillen
leef jij dan ook helemaal op ?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 21:15
ZerO
ZerO is offline
ja
en ik word gelijk emo als het een projectgenoot is met vervelende mededelingen
Oud 27-11-2005, 21:18
berlin
berlin is offline
Citaat:
ZerO schreef op 27-11-2005 @ 22:15 :
ja
en ik word gelijk emo als het een projectgenoot is met vervelende mededelingen
die van mij durven niet meer te bellen, ze sturen me liever een veilig smsje
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 21:21
ZerO
ZerO is offline
ik word ook altijd als laatst gesmst in mijn groep omdat ze mij kennelijk vervelend vinden en ik toch vaak niet opneem als ze bellen
Oud 27-11-2005, 21:24
Verwijderd
vroeger had je nog telefoons waar niet dat kleine simkaartje erin moest, maar waar die hele kaart (ter grote van een pinpas) erin moest <3 philips had zo'n model.

O wat heb ik daar vaak scoot mee gebelt
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 21:26
botulismf
botulismf is offline
Ik heb een primitieve nokia en ik kan er maar liefst drie minuten mee bellen voordat de batterij leeg is. Ik heb hem altijd bij me maar dan staat ie vaak ook wel uit of is ie leeg want zo is 'ie.
Mijn ringtone is een zelfgeprogrameerde myopia van plaid maar natuurlijk herkent niemand dat want toen bestond polyfonie nog niet.

Ik houd niet van bellen. Maar vervelender is het als ik wel bel en de telefoon valt uit midden in het gesprek. Ik ga binnenkort dan ook maar eens een nieuw hip model uitzoeken met allemaal functies die geen zak met bellen te maken hebben.

Ik heb trouwens geen naam voor hem maar ik vind dat wel een mooi initiatief eigenlijk, dus ik ga er eens over nadenken.
Oud 27-11-2005, 21:30
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
botulism schreef op 27-11-2005 @ 22:26 :

Ik heb trouwens geen naam voor hem maar ik vind dat wel een mooi initiatief eigenlijk, dus ik ga er eens over nadenken.
ja ik heb een siemens ik dacht misschien SIEM maar ja he dat zie je zo aankomen en wie zegt dat mijn mobiel mannelijk is
Oud 28-11-2005, 08:31
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 27-11-2005 @ 22:24 :
O wat heb ik daar vaak scoot mee gebelt
scoot vind alles!
Oud 28-11-2005, 09:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Na 4 jaar harde klappen, regen en bier deed mijn kekke siemens m35 het niet meer, dus kreeg ik van mn ouders een nokia 3310 want anders denken ze dat ik sterf. Ik heb een uiterst irritante nokia-kanker-toon, maar het geeft niet, want mijn telefoon is altijd uit. Soms bel ik wel, bellen vind ik wel leuk, maar overal bereikbaar sucks bitchessss
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 09:19
Mephisto
Mephisto is offline
Samsung klotetelefoon met abbo
Nokia foon met prepay

Kort en zakelijk, no nonsense gesprekken. Smsen idem.

Verder zal het mijn aars roesten hoe iemands telefoon eruit ziet. Alle ringtones zijn irritant.
Oud 28-11-2005, 09:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Mensen met camera's in hun telefoons moeten allemaal sterven. Sta je te genieten van zachte deunen bij Sígur Ros, staan 20 teringlijers de sfeer te verzieken met dat pokkegeluid als je een foto maakt zo "Kgrrrrhhh". AaaarrrrRRRGH.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 09:23
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 09:28
hmhm
hmhm is offline
Alcatel ot565 oid, leuk ding maar ik laat hem telkens vallen en mijn telefoons worden altijd gestolen of raak ik kwijt dus ik bewaar hem gewoon in mijn etui.
Ik bel ongeveer 1 keer in de maand en ik ben mijn nummer vergeten, ik heb zo'n standaard ringtone en als ik mijn mobieltje aan doe dan maakt hij héél veel geluid en gaat hij trillen enzo.
Oud 28-11-2005, 10:34
mcflem
mcflem is offline
Mijn telefoon was best goedkoop maar het is wel een uitklapbaar ding met kleurenscherm enzo. Ik heb een ringtone die heet 'British Ring' en die stond er al op. En ik heb weleens een ringtone gedownload want dat kon gratis van de site van de provider ofzo maar die was niet leuk.
Als ik in de trein bel/word gebeld ga ik op het gangetje staan omdat ik het irritant vind. En ik erger me aan mensen die op school constant met hun mobiel zitten te klooien en die hem aanlaten enzo zodat ik midden in een se opeens zo'n top 40 hitje hoor.
En ik vind het irritant dat ze nu opeens overal foto's van moeten maken en hun specs moeten uitwisselen. Laatst zaten er in de klas een paar jongens liedjes naar elkaar te sturen en het was irritant. En vanmorgen stond er op het bord dat we niet naar school hoefden door de sneeuw en toen ging een heel groepje kinderen daar foto's van maken.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 10:35
mcflem
mcflem is offline
Citaat:
hmhm schreef op 28-11-2005 @ 10:28 :
Alcatel ot565 oid, leuk ding maar ik laat hem telkens vallen en mijn telefoons worden altijd gestolen of raak ik kwijt dus ik bewaar hem gewoon in mijn etui.
Ik bel ongeveer 1 keer in de maand en ik ben mijn nummer vergeten, ik heb zo'n standaard ringtone en als ik mijn mobieltje aan doe dan maakt hij héél veel geluid en gaat hij trillen enzo.
Jouw telefoon slaat inderdaad op hol als je hem aanzet.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 10:47
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik heb een Samsung D500, want dat was eerst hip, maar nu heeft mijn vriend alweer een vele hippere gekocht en wil ik weer een nieuwe, want ik wil zelf wel een stoere telefoon hebben, maar wat anderen hebben interesseert me geen reet.

Ik bel en sms gewoon wel beetje vaak en ik HAAT het als mensen niet opnemen, neem dan geen mobiel En ik haat het nog meer als mensen tig keer mijn voicemail inspreken, vooral als het dan ook no g 5 berichtjes achter elkaar van dezelfde zijn .

Ik heb hem meestal op trilstand staan, want dan ben ik aan het werk,, en gaat mijn tas opeens trillen en dan kan ik stiekem smssen

oh ja en ik heb een tring tring beltoon, want ik haat ook hippe beltonen, tenzij ie van mij is, maar ik kan geen leuke vinden
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 11:07
Verwijderd
Ik heb een sony ericsson en ik weet pas sinds kort het merk van mijn gsm. Dit geeft wel aan dat het mij allemaal niet echt veel kan schelen. Ik heb deze ook gekocht omdat hij de goedkoopste was

Bellen doe ik amper, sms'en wel vaak.

En ik heb een standaard beltoon.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 11:20
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Heb een Sony Ericcson K750i, ik gebruik hem veel om foto's te maken, te smsen, wat minder om te bellen. Mensen irriteren zich aan mijn ringtone aangezien dat Burzum - Jesus' Tod is.

M'n telefoon heet Holocaust.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten