Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch maar die murphy's law poster aanschaffen. Mijn leven is eindelijk weer leuk en dan krijg je dit soort gedachtes. Nergens voor nodig ofzo.. *balt vuist naar winterdip* |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Goed dat jullie er naar toe gaan. Voor jezelf is dat toch wel fijner dan hier maar op afstand zitten en je ook nog met de dingen van hier moet bezighouden. Nu heb je er echt een week de tijd voor. Sterkte, ook voor moon.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Edit/update: Een boze vader doet wonderen.. ![]() ![]() Het blijft een rotstreek, voel me nog steeds kl*te, maar mja.. heb mn planning weer terug.. en een gratis rijles erbij.
Laatst gewijzigd op 01-12-2005 om 17:43. |
![]() |
||
Citaat:
Het zal wel komen omdat ik erop let of zo, maar de afgelopen week heb ik echt van minstens zes mensen gehoord/ gelezen dat er iets met een van hun grootouders is. Moon, Sasjelief, gecondoleerd. Mijn oma werd vandaag geopereerd aan haar oog, dat is gelukkig allemaal goed gegaan. En ik had die discussie, ging redelijk. We hebben in ieder geval een voldoende. Ja, ik voel me goed ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ontopic: Ik heb voor het eerst écht geen zin in school. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 |