Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2005, 18:40
Verwijderd
Ga toch uit mijn hoofd. Alsjeblieft, ga uit mijn hoofd.
Advertentie
Oud 30-11-2005, 18:57
Nijn*
Nijn* is offline
Juist.

Rare week. Ik kan niet duidelijk zeggen wat ik voel, omdat mijn stemming telkens wisselt. Examens achter de rug, had vandaag een vrij dagje. ANW heb ik denk ik tussen de 5 en 6 in, en BIO waarschijnlijk tussen de 3 en 6 in (onv dus waarschijnlijk ) Nou ja, op dit moment kan ik het wel hebben, ik haal het wel weer op.

Al wel weer cijfers teruggehad van andere vakken, een 7,5 voor een teksttoets van Engels waarvan ik dacht dat ik 'm heel slecht had gemaakt (hij telt 5 keer mee) dus waarschijnlijk sta ik nu wel een dikke voldoende ..Morgen en vrijdag nog meer cijfers terug, en vrijdag wiskunde..bleh.

Gisteren naar wat vrienden geweest, was behoorlijk weg.. Ach, best lekker voor een keertje. Heb 'm handafdruk gezet, voel me nu weer meer part of the group zeg maar.. Was heel gezellig, dit weekend weer.

Heb wel weer heel erg last van m'n keel, kan bijna niet praten en het doet pijn + ik heb vastzittende hoest. En nu krijg ik weer inspi voor mijn monoloog, dus dat gaan we even op papier zetten. Volgens mij kom ik heel chaotisch over nu, voor mensen die dit lezen. En misschien ook niet. Heb leuk liedje ontdekt, van KT Tunstall. Voel me nu wel blij en opgewekt.

Afspraak bij Altrecht voor de duzendste keer verzet, mijn god ik word gek van dat mensch. Maar ja, ik ging dus mijn monoloog op papier zetten.

Juist.
Schijt.

EDIT: Neen, ik ga eerst Sex and the City kijken en daarna schrijven. Even organisen hoor,, voel me beetje chaotisch vandaag. En lui trouwens ook.

Laatst gewijzigd op 30-11-2005 om 19:00.
Oud 30-11-2005, 19:02
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
het is koud.
Het gaat goed verder
Oud 30-11-2005, 19:52
Roosje
Roosje is offline
Kutdag.

Nah, dat viel eigenlijk nog wel mee, het is meer dat ik zo'n pesthekel begin te krijgen/heb aan school. Het was even over, maar dat kon natuurlijk nooit lang duren. Het is alleen dat ik het zo verwacht had.

En ik moet nog zoveel doen en schrijven en leren en alles, maar ik heb er geen zin in.
Oud 30-11-2005, 20:03
Verwijderd
Bah wat ben ik moe, blij als het weekend is.. maar ja dan zeur ik weer over verveling.
Hij noemt zichzelf levensmoe, eik ben ik dat ook. Ik heb gewoon atm een leuk leven, maar ik wilmeer.. Ik wil ergens gewoon op kamers volgend jaar.. maar dan blijft mn ma weer alleen, damn kutsituatie.
Oud 30-11-2005, 20:10
Nona
Nona is offline
Dat was stukje 1, nu nog stukje 2 t/m 20.

Hmmm, vandaag lekker bezig geweest. Ging wel even langzaam zonder dat stoomapparaat, maar aan zijn reactie te merken had het toch heel veel geholpen. Ochja, een huis opknappen is ook een boel werk en elk beetje is natuurlijk welkom. En als het meezit volgende week zaterdag ook nog helpen met het overbrengen. Nuja, als we met genoeg mensen zijn is dat zo gebeurd, dat merkte ik ook bij onze verhuizing.

En twee andere vriendinnen gaan ook op kamers. Ergens wil ik ook zo graag. Maar ja, ik wil niet in een minikamertje voor een veel te hoge prijs en stiekem wil ik mijn baantje ook niet opzeggen. Wie weet ga ik pas uit huis als ik helemaal klaar ben met studeren. Maar ja, zeker nu het een jaar extra gaat duren ligt dat toch nog ver weg. Ik weet niet. Ik zie wel.
Oud 30-11-2005, 21:09
♪
♪ is offline
Oh, hij is zo lief voor mij. Hmm, was het maar weer vrijdag...

Heb vandaag voor het eerst sinds tijden weer het gevoel van angst terug. Hmm, een douche helpt ook niet (meer).8)
Oud 30-11-2005, 21:46
Verwijderd
Ik ben een oranjestoplicht. Ik weet nog niet of ik door moet crossen of moet stoppen.
Oud 30-11-2005, 21:47
Roosje
Roosje is offline
Ik wil slapen, maar mag het niet van mezelf. Trut.

Nu houd je verdomme eens op, wil je? Luister alsjeblieftdankjewel naar jezelf. Het is veertien voor elf, dat is niet gezond meer. Doe eens lief, iedereen zegt het.

En toch doe ik het lekker niet.

Edit: Ja hoor, het is weer zover, ik heb weer eens een jankavond.

Laatst gewijzigd op 30-11-2005 om 21:51.
Oud 30-11-2005, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 30-11-2005 @ 18:44 :
Ik voel me best stom.
in het algemeen, over alles, best wel. Mja.
Toch maar die murphy's law poster aanschaffen.
Mijn leven is eindelijk weer leuk en dan krijg je dit soort gedachtes. Nergens voor nodig ofzo..
*balt vuist naar winterdip*
Oud 30-11-2005, 22:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Hij heeft me pijn gedaan... En het was mijn eigen schuld, ik moet niet zo panisch doen. Maar hij moet ook niet zo reageren. Het deed echt pijn...
Maar goed, eigen schuld.
Het ligt toch allemaal aan mij. Ik ben te stressig, ik doe stom, ik kan niet normaal doen, etc etc etc.
En dan kom je op het forum en de eerste reactie op je post die je leest is een supersnauwerige. Fijn. Ik voel me gewaardeerd. NOT.
Oud 30-11-2005, 23:37
JaJ
JaJ is offline
Morgen: verven, rijles, school, leren, djo en vooral mailen. gaat wel lukken, weltrusten ^^
Oud 01-12-2005, 00:06
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Iedere morgen, word ik wakker.
Ik word wakker, wakker door een wekker.
Ik sta op, ben moe. Chagerijnig.

Ik stap uit mijn bed, kijkend naar mijn littekens loop ik naar de badkamer. Ik poets snel mijn tanden, ontbijt even en dan loop ik naar het station.
Van het station naar mijn stage ben ik de volledige 12 minuten aan het denken over mijn verleden.
Ik heb van mensen gehouden, nog steeds.. ik wil kunnen laten zien dat dat nooit anders is geweest.
Ik denk aan de dingen die ik heb gedaan, hoe anderen daar tegenop gekeken zullen hebben. Vast niet goed, dat zeker.
Ik heb mensen gekwetst, laten huilen, laten zien hoe ik zeker niet ben.
Ik ben vrienden kwijtgeraakt door bepaalde (foute) keuzes in mijn leven. Vrienden die ik nog steeds waardeer.

Er ligt een oom van mij in een verzorghuis.
Een oom die niet meer kan voelen, niet meer kan horen, niet meer kan praten. Alleen nog beseffen dat hij leeft.
Hij wacht op zijn dood, iemand die hem bevrijdt uit dit leven.
Als hij wakker werd, van het geluid van een wekker, dan zou hij helemaal blij zijn. Hij zal weer horen, weer horen wat mensen tegen hem zouden zeggen.Weer kunnen horen hoeveel de mensen van hem houden en respecteren.

We mogen blij zijn dat we nog wakker kunnen worden van het geluid van een wekker. Blij zijn dat we nog leven, blij zijn dat we van mensen kunnen houden en vica versa.

Een leven dat slecht is begonnen, heeft ook veel positieve punten.
Er zijn vast goede momenten in het leven geweest.
Momenten die je hebben geraakt, waar je blij van werd.

Een leven dat slecht is begonnen, is geen reden tot beeindiging van het leven. Een leven kan positief verder gaan.
God helpt de mens daarbij.
Je hoeft je niet te schamen voor wat je hebt gedaan. Hij is er voor je, hij vergeeft je.

Geniet van je leven, zie het positief in. Dan kan je weer opnieuw beginnen. Het leven is mooi, echt.
Oud 01-12-2005, 07:07
WolterB
WolterB is offline
Het is veel te vroeg
Oud 01-12-2005, 07:56
Roosje
Roosje is offline
Niet waar.

School is niet leuk. Informatiekunde is niet leuk. Duits is niet leuk. Mijn klas, bovenal, is niet leuk. Ik ben niet leuk.

Oh nee. Positief denken. Ik kan het niet.
Oud 01-12-2005, 09:13
U*NiQ
U*NiQ is offline
Ik vroeg me een aantal dagen al af waarom ik niet op de suprise avond was uitgenodigd, maar ik weet het nu: het is een mannenavond

Mannen
Oud 01-12-2005, 10:38
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
ik haat ruzie, ik haat deze situatie en ik haat vooral al mn emoties...(kan k me nou niet ff één keer beheersen?)
Oud 01-12-2005, 10:49
Skilly
Skilly is offline
Ze stelt zich zo aan. Alle jongens omhelzen haar dan gaat ze krijsen en gillen (omdat ze het lekker vindt). Maar als een bepaalde jongen (jongen A) haar omhelst gaat ze wegrennen en zegt ze nee ik wil niks met hem. Maar als A haar kust laat ze het wel toe. En dan zegt ze daarna tegen ons. Nee ik vindt het niet leuk

Ik bedoel waaropm laat je het dan toe dat hij je zoent of omhelst
Oud 01-12-2005, 14:15
Verwijderd
maak me nou niet zo ongerust
G*dverdomme, wat is er aan de hand?
Oud 01-12-2005, 14:52
Roosje
Roosje is offline
Kutschool.
Oud 01-12-2005, 15:18
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Mijn oma in de filippijnen is gister overleden. Toen mijn moeder me gister ophaalde van school (en twintig minuten te laat) was ik erg pissig op haar, ze suste me stil met het excuus dat ze hoofdpijn had. Later in de auto lag ik te mekkeren en zei ze opeens: " Sas, ik heb een probleem "
Ik weet niet meer precies wat er door me heen ging, maar het eerste waar ik aan dacht was dat ze ontslagen was en enorme schulden had (weet niet hoe ik hierbij kwam maargoed) Daarna was ze een tijdje stil en antwoordde ze dat mijn oma was overleden. Ik heb de hele weg naar huis gehuild, de hele middag en avond ook.

Ik voel me kut, ik heb mijn oma 5 jaar niet meer gezien, ik keek zo uit naar de zomervakantie (dan zouden we nog een keer naar de filippijnen gaan).

Overmorgen ga ik een week met mijn ouders daarheen, kost me een week school en eigenlijk kan ik dat niet gebruiken omdat ik wat onvoldoendes heb gehaald. Ik maak me zorgen over mijn schoolprestaties maar weet dat als ik thuisblijf me toch niet kan concentreren omdat mijn gedachten steeds bij mijn oma zijn en dat ik haar nog zoooooooooooooooooo graag 1x zou willen zien om haar te kunnen zeggen dat ik van haar hou, iets wat ik nooit gedaan heb.
En het voelt echt kut.
Oud 01-12-2005, 15:40
Skilly
Skilly is offline
Ok nu moet ik echt me hard uitluchten.

Iedereen in me klas had het druk of geen pc of weet ik veel wat voor f******n reden. DUs ik bood me vrijwillig aan om dan de enquete in totaal 50 blaadjes samen te voegen. Nu zie ik dat die vragen geen enquete vragen zijn en helemala nergens opslaan. Het meisje dat de enquette had gemaakt kwam op MSN. Ik vroeg haar waar ik hiermee moet. Waar ze op antw: weet ik niet zorg dat ze morgen klaar staan. WTF? zorg dat ze morgen klaar staan Wat ben ik haar hond. Ze bekijk het en de hele klas bekijk het maar want Skilly gaat niks meer doen. Heb alleen 1 cirkel diagram gemaakt van de eerste vraag en dara moeten ze maar tevreden zijn.

Ik heb zin om iemand een knal nu te geven whaaaaa
Oud 01-12-2005, 15:40
Lilium
Lilium is offline
Ik trek me weer eens teveel aan van iemand die ik geen eens ken. Brrrrr, dit is nu eenmaal mijn manier van omgaan met mensen. En als je dat niet zint, ga je maar je veters strikken.
Verder heeft ze geen gelijk, of toch wel? , NEE.

Ik kreeg een leuk briefje, even nadenken over het antwoord. Zo makkelijk ben ik blijkbaar te vangen. Het is echt niet moeilijk. Komt dat omdat mijn sociale leven tegenwoordig gekrompen is?

Schoonmaakbui: alles is hier weer schoon.
Oud 01-12-2005, 16:10
Verwijderd
Nog steeds kom ik niet aan mn school toe omdat ik andere dingen ga doen en zoveel aan hem moet denken. Dat doet hij toch beter.
Vanavond zie ik m weer en ga ik even van m genieten. Dan zie ik m heel misschien morgen en zeker weten zaterdag. Zondag weet ik niet. Zucht.. Best maf. Vroeger had ik een relatie met een jongen in Amsterdam en zag je elkaar alleen maar in het weekend, nu zie ik mijn vriend maar een paar daagjes in de week niet en dat lijkt wel erger ook Ook best frustrerend dat je dicht bij elkaar woont, maar je toch niet altijd even langs kunt gaan, vanwege elke keer weer een andere reden. Best gek allemaal
En ik voel me weer zo'n superverliefde puber. Echt geweldig! Ik straal en hij ook. Z'n vriendengroep is echt super en met een paar meiden ben ik in zo'n korte tijd al zo'n stuk closer geworden en dat zijn nu echt vriendinnen geworden.
Ik ben echt gelukkig en ik geniet er met volle teugen van
Oud 01-12-2005, 16:13
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Omg, wat is dit nu weer
word je spontaan verliefd op iemand die een dag in het ziekenhuis is Iemand die een applicatie test in ziekenhuizen.
echt zomg, ze was mooi, lief.
Waarom maak ik dit nu mee
Oud 01-12-2005, 16:21
Verwijderd
Ik moet koken maar geen idee hoeveel gehakt erin moet
Oud 01-12-2005, 16:29
moon
moon is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 01-12-2005 @ 16:18 :
Mijn oma in de filippijnen is gister overleden. Toen mijn moeder me gister ophaalde van school (en twintig minuten te laat) was ik erg pissig op haar, ze suste me stil met het excuus dat ze hoofdpijn had. Later in de auto lag ik te mekkeren en zei ze opeens: " Sas, ik heb een probleem "
Ik weet niet meer precies wat er door me heen ging, maar het eerste waar ik aan dacht was dat ze ontslagen was en enorme schulden had (weet niet hoe ik hierbij kwam maargoed) Daarna was ze een tijdje stil en antwoordde ze dat mijn oma was overleden. Ik heb de hele weg naar huis gehuild, de hele middag en avond ook.

Ik voel me kut, ik heb mijn oma 5 jaar niet meer gezien, ik keek zo uit naar de zomervakantie (dan zouden we nog een keer naar de filippijnen gaan).

Overmorgen ga ik een week met mijn ouders daarheen, kost me een week school en eigenlijk kan ik dat niet gebruiken omdat ik wat onvoldoendes heb gehaald. Ik maak me zorgen over mijn schoolprestaties maar weet dat als ik thuisblijf me toch niet kan concentreren omdat mijn gedachten steeds bij mijn oma zijn en dat ik haar nog zoooooooooooooooooo graag 1x zou willen zien om haar te kunnen zeggen dat ik van haar hou, iets wat ik nooit gedaan heb.
En het voelt echt kut.
Heeeeeel veel sterkte! Mijn oma is ook net gister overleden. Ik begrijp heel goed dat je het er moeilijk mee hebt. Nogmaals sterkte.
Oud 01-12-2005, 16:42
JaJ
JaJ is offline
Oi, spamkwartiertje is weer voorbij, tijd om te verven. veel gaat er niet meer gecomputerd worden. Stel je voor, ik ben gewoon te laat . wat is het leven toch gruwelijk achterbaks en oneerlijk. Ach het lost wel even een boel op. Suggesties voor cursussen "hoe verander ik mijn lot" zijn nog steeds welkom.
Mijn rijles ging daarintegen wel weer super relaxt ^^. Langzaam beginnen alle wolken zich netjes te sorteren. De bliksem is er wel uit, ik ben benieuwd of er nog iets van zon achter zit.
Oud 01-12-2005, 16:42
Fides
Fides is offline
Morgen morgen morgen morgen!
Oh wat mis ik haar, en fuck waarom voel ik me zo leeg als ik haar even niet hoor, spreek of zie.

Gelukkig waren ze op school tevreden genoeg, maar 1 tegen-stem van mijn docenten.
Oud 01-12-2005, 17:00
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 01-12-2005 @ 16:18 :
*knip*
Gecondoleerd.
Goed dat jullie er naar toe gaan. Voor jezelf is dat toch wel fijner dan hier maar op afstand zitten en je ook nog met de dingen van hier moet bezighouden. Nu heb je er echt een week de tijd voor.

Sterkte, ook voor moon.
Oud 01-12-2005, 17:09
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Leuke rijschool,. Bellen ze me net even op om me uit te kafferen over het feit dat mijn post niet aankomt, alsof dat mijn schuld is? Om me vervolgens ook nog te vertellen dat ze me bij een ander leskamp hebben ingedeeld, met andere tijden, mijn examen op een andere tijd is, en meer van dat gezeik. En ook nog op een lekker dreigende toon zodat ik ook geen weerwoord meer ging geven. En daar betaal je dan een f***** tighonderd euro voor. Ze hadden me verdomme beloofd dat als er niemand voor het leskamp zou zijn ze me zouden inlichten, niet dat ze me zouden bellen als mijn post niet aankomt, om dan even tussen neus en lippen door dit te vertellen, en ook nog te doen alsof ik het maar allemaal schuld ben.

Zometeen kunnen ze alsnog die medische keuring voor me gaan aanvragen, want ik ben hier eigenlijk psychisch niet zo goed bestand tegen.

*huilt*

Laatst gewijzigd op 01-12-2005 om 17:41.
Oud 01-12-2005, 17:14
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 01-12-2005 @ 18:09 :
Leuke rijschool, Cremers uit Landgraaf. Bellen ze me net even op om me uit te kafferen over het feit dat mijn post niet aankomt, alsof dat mijn schuld is? Om me vervolgens ook nog te vertellen dat ze me bij een ander leskamp hebben ingedeeld, met andere tijden, mijn examen op een andere tijd is, en meer van dat gezeik. En ook nog op een lekker dreigende toon zodat ik ook geen weerwoord meer ging geven. En daar betaal je dan een f***** tighonderd euro voor. Ze hadden me verdomme beloofd dat als er niemand voor het leskamp zou zijn ze me zouden inlichten, niet dat ze me zouden bellen als mijn post niet aankomt, om dan even tussen neus en lippen door dit te vertellen, en ook nog te doen alsof ik het maar allemaal schuld ben.

Zometeen kunnen ze alsnog die medische keuring voor me gaan aanvragen, want ik ben hier eigenlijk psychisch niet zo goed bestand tegen.

*huilt*
Kun je niet een andere rijschool zoeken?
Oud 01-12-2005, 17:15
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 01-12-2005 @ 17:34 :
Het is ook altijd wat, maar goed. Waarom moeten mensen (lees: ik...) altijd van alles weten waaróm? Dat is vermoeiend.

Ik heb in ieder geval wél pasfoto's gemaakt, mijn OVkaart opgehaald, en die vrouw opgebeld. Uitstelgedrag

Hihi, dat soort dingen zijn altijd leuk.
Mnee, irritant
Oud 01-12-2005, 17:17
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Miracle schreef op 01-12-2005 @ 18:14 :
Kun je niet een andere rijschool zoeken?
Ik was al begonnen met losse lessen, en heb al de helft betaald....

Edit/update:

Een boze vader doet wonderen..

Het blijft een rotstreek, voel me nog steeds kl*te, maar mja.. heb mn planning weer terug.. en een gratis rijles erbij.

Laatst gewijzigd op 01-12-2005 om 17:43.
Oud 01-12-2005, 17:52
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ijsklontje. schreef op 01-12-2005 @ 18:15 :
Mnee, irritant
Nee, leuk. En accepteer dat nu maar, zulk soort dingen geven het leven gewoon kleur, daar moet je van genieten.

Het zal wel komen omdat ik erop let of zo, maar de afgelopen week heb ik echt van minstens zes mensen gehoord/ gelezen dat er iets met een van hun grootouders is. Moon, Sasjelief, gecondoleerd.

Mijn oma werd vandaag geopereerd aan haar oog, dat is gelukkig allemaal goed gegaan. En ik had die discussie, ging redelijk. We hebben in ieder geval een voldoende.
Ja, ik voel me goed
Oud 01-12-2005, 19:16
George
George is offline
Ik WALG zo van mezelf. Ik durf niet meer in spiegels te kijken, bang voor wat ik aantref. Ik durf niet meer te eten. Ik durf niets meer te doen, te maken, bang dat het toch mis gaat. Ik durf de deur niet meer uit, uit angst dat er iets gebeurt. Ik maak mezelf gek en weet niet hoe ik ermee kan stoppen.

Laatst gewijzigd op 01-12-2005 om 19:20.
Oud 01-12-2005, 19:22
WolterB
WolterB is offline
ik vind msn even heel erg stom.
Oud 01-12-2005, 19:45
Roosje
Roosje is offline
Oké, kom mij maar niet meer tegen als er spiegels in de buurt zijn.
Oud 02-12-2005, 00:39
JaJ
JaJ is offline
Awww, kindje Hoe lang ken ik je nu? een maand of twee? eerlijk, ik vind je harstikke leuk, maar...

OMG, dat klinkt ergens ernstig bekend. ik lach me kapot Het mocht allemaal ook eens een keertje eenvoudig zijn.

typisch..
Oud 02-12-2005, 07:07
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 01-12-2005 @ 18:17 :
Een boze vader doet wonderen..

Het blijft een rotstreek, voel me nog steeds kl*te, maar mja.. heb mn planning weer terug.. en een gratis rijles erbij.
Geniaal.

Ontopic:
Ik heb voor het eerst écht geen zin in school.
Oud 02-12-2005, 08:35
Verwijderd
Ik ben moemoemoemoemoe. Heb wel oke geslapen hoor, maar pff zou nog uuuuuren kunnen slapen. Maar ik ben wel weer afgevallen, eindelijk weer terug op dat gewicht. En nu verder gaan...
Oud 02-12-2005, 09:06
Skilly
Skilly is offline
Hij is eindelijk uit me hoofd eindelijk. Ik ben daar erg happy over^_^. Val dood zou ik zeggen.

_____
Boring on school, ik kan geen notulen vinden lol Ik ik ben notulist vandaag. Ik zou die notulen moetern uitwerken maar kan ze nergens vinden. En 30 min geleden zat ik nog te schrijven. Ik deed ze weg en nu kan ik ze niet vinden lol

Dan hoor ik zometeen: Waarom heb je de notulen niet uitgewerkt

Laatst gewijzigd op 02-12-2005 om 09:08.
Oud 02-12-2005, 09:31
cagie
cagie is offline
Gister gewerkt. Was op zich een leuke avond jammer alleen dat 1 collega dat probeerde te verpesten. Ik was er al wel achter dat hij me leuk vond na die ene keer dat ik samen met hem moest werken. Gisteravond was hij er als bezoeker en hij heeft een groot deel van de avond vanuit de zaal "verliefd" naar me zitten kijken. Ik vond dit ontzettend irritant dus lichtte maar even degene in waarmee ik werkte. Dus iedere keer als ik er last had van zijn gestaar hoefde ik maar iets te zeggen en kon ik van plaats wisselen zodat ik geen last had van hem. Zodra ik klaar was met werken wilde hij even met me praten. Ik had daar totaal geen zin in en vertelde hem dat ik net sinds afgelopen week een vriend had. Dat vond hij niet zo leuk en helemaal niet dat ik zo snel mogelijk naar de zaal probeerde te gaan waar de anderen waren omdat ik niet met hem alleen wilde zijn. Daar begon hij ruzie te trappen en te beweren dat ik hem negeerde en anders tegen hem deed (wat echt niet zo was). Ik voelde me toch wel behoorlijk bedreigd door hem (en dat heb ik niet zo heel gauw helemaal niet als ik weet dat er mensen zijn die voor me op komen als er iets mis is) en vond het ook erg vervelend dat hij steeds dichter op mij ging staan ondanks dat ik steeds verder naar achter liep. Gelukkig waren 2 andere collega's zo lief om voor me op te komen en probeerde hem bij mij vandaan te krijgen. Helaas lukte dit niet. Want zodra er een collega tussen ons in ging staan perste hij zich daar weer tussen. Vervolgens heeft de bedrijfsleider hem "verzocht" om weg te gaan. Was behoorlijk geschrokkken aangezien ik dit nog niet eerder had meegemaakt. Daarna kreeg ik van hem een smsje waar ik waarin stond dat als ik zo reageerde een slet ben. Hmm heel apart. Ik ben dus een slet omdat ik iemand afwijs
Ook is iemand zo aardig geweest om eens even te vertellen wat er over mij werd verteld in het roddelcircuit. Gelukkig wist ik dit al gedeeltelijk maar vond het erg aardig dat iemand tenminsten de moeite nam om mij dat te vertellen en daarnaast om mij te waarschuwen.
Oud 02-12-2005, 09:52
Rohit
Rohit is offline
Laat me mijn darmen ff luchten: ppffffffpppppppppppp

sorry slechte grap
Oud 02-12-2005, 09:55
Nona
Nona is offline
Ik krijg wat van sommige mensen. En ik denk dat ik koorts heb, maar ik moet nog een cadeautje voor mijn moeder kopen en naar een verplichte werkgroep. Dus in bed blijven is er niet bij. Ahwell.
Oud 02-12-2005, 10:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Het ene moment voel ik me geliefd door vele mensen en het andere moment voel ik me helemaal alleen op de wereld.
Oud 02-12-2005, 12:18
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik ben heel wisselvallig: het ene moment ben ik ontieglijk vrolijk, het volgende zwaar depressief.
Het ene moment smoorverliefd, het andere bedenk ik me hoe ik hem zo snel mogelijk kwijt kan zijn.
Oud 02-12-2005, 13:02
Roosje
Roosje is offline
Ik moet nog te veel surprises maken, te veel gedichten schrijven, te veel Griekse grammatica leren, te veel brieven versturen, te veel brieven schrijven, kortom: ik moet nog veel te veel doen en ik heb er geen zin in.

Was het maar donderdag.

En ik wil nog niet jarig zijn.

Laatst gewijzigd op 02-12-2005 om 15:49.
Oud 02-12-2005, 13:03
kroot
kroot is offline
@roosje: gefeliciteerd

Help ik heb zo adviesgesprek over behandeling..........
Oud 02-12-2005, 14:12
WolterB
WolterB is offline
Ik slaap genoeg en voel me op sommige dagen halvewege de dag alweer moe, bah.
Topic gesloten

Regels voor berichten