![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij is dat niet zo´n goed idee. Maar hé, jij staat erbij, hoor ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik heb het gevoel dat het nu alweer wat gezelliger is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik ben er niet zo voor om passief af te wachten. Dat doe je ook niet in de economie (dat zijn toch die golven waar je op doelt?). In tijden van laag conjunctuur (en ook hoog conjunctuur als het goed) grijpt de overheid in. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wedstrijdtopics en eretopics zijn in ieder geval een goed initiatief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kunnen we trouwens niet een nieuw woord bedenken, harde kern klinkt zo voetbalsupporterig. Laatst gewijzigd op 10-12-2005 om 10:43. |
![]() |
||
Citaat:
En een andere naam? Vaste DoP-gangers of zo? Harde kern klinkt inderdaad niet zo DoPperig. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
DoD is er zelfs helemaal mee gestopt, en van Sjoerd heb ik ook al een tijd niets meer gezien. Maar ik vraag me af of het echt is zoals dit topic doet lijken. Is dop saaier dan vroeger? tot nu toe zijn vrijwel alle reacties in dit topic van mensen die hier al een langere tijd komen. Voor ons is het misschien wel minder interessant dan vroeger, maar wij idealiseren het dop van, zeg, een half jaar terug en eerder. (ik in ieder geval) De relatief nieuwe doppers heb ik hier nog niet zien posten. Misschien zijn wij gewoon oude zeuren die naar vroegah verlangen en zo de sfeer verpesten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja mijn leven staat sowieso op zijn kop, dus veel zinnige analyses zullen er - uiteraard - niet uitkomen. Ik denk dat het wel duidelijk is wat de kern tot voor kort was, dat was op zich een leuke groep, maar ik denk niet dat die persé helemáál uit elkaar is gevallen of dat DoP niet meer te redden is oid. Integendeel; die dingen gaan inderdaad conjunctuurlijk ^^. Ik heb heel veel ups en downs gezien op DoP, maar de rode draad als stijgende lijn zit er wel heel duidelijk in. Dus ik heb nog steeds vertrouwen - in jullie dan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
21-10-2001, toen kwam ik voor het eerst een kijkje nemen op Dop (eerst onder de naam iamre18, later Dreamerfly) Ratsja, secreet liggen mij ook nog goed in het geheugen. Wat je zegt, die grote stroom van gedichten en er werd veel feedback gegeven aan elkaar. Ik ervaarde het toen als een leuke vaste club die heel actief bezig was op het forum. Wegens tijdgebrek ben ik steeds meer van het forum weg gebleven, maar heb er toch een tijd actief rond getoeft en met veel plezier. Door de fanatieke actieve posters toendertijd, ben ik echt plezier gaan krijgen in het gedichten schrijven en heb ik veel geleerd. Ik moet zeggen dat ondanks dat het toen anders was als nu, ik af en toe nog wel geïnspireerd en onder de indruk raak van een aantal dop-dichters. Ik zal "Ratsja" eens aanspreken op de msn en vragen te reageren hier.
||
![]() |
Citaat:
Ratsja is één van de weinige personen die ik nog eens af en toe ook on line zie op messenger...
||
Citaat:
Het posten is veel minder frequent nu, maar dat zal ook door die regel komen. Op zich ook niet verkeerd om te voorkomen dat bepaald mensen ondergesneeuwd raken. Wat ik wel heel jammer vind is dat het hier - in de tijd dat ik hier weer een beetje actief begin te worden nu- zo inactief lijkt soms. Ik probeer nu ik wat dichtwerk post ook regelmatig te reageren op andere gedichten. Maar ik mis de frequente reacties, feedback van anderen, zo krijg ik ook veel minder binding en zin in het Dop-forum. Hoe kijken anderen hier tegen aan?
||
Citaat:
||
Citaat:
natuurlijk. elk klein beetje zal de topicstarter helpen en als de topicstarter vind van niet dan doet diegene gewoon niets met het commentaar.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Abortus Geralidien | 76 | 13-04-2015 22:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Uitslag: Wedstreed Porcelain | 35 | 31-03-2008 22:31 | |
Verhalen & Gedichten |
WEDSTRIJD: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid! Verwijderd | 255 | 08-01-2006 01:51 | |
Verhalen & Gedichten |
De geschiedenis van de liefde dromenvanger | 4 | 12-12-2005 20:51 |