![]() |
||
Citaat:
Dead was wel morbide met zijn dooie kraai snuiven, lees ik vandaag in de RockHard dat die clown van klitsnot dat vroegah ook deed tijdens optredens, hoezo na-apen? ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Euronymous was dan ook weer een mietje, heb je Varg's biografie gelezen? |
![]() |
||
Citaat:
Ik las vandaag wel nog in de RockHard dat Jan-Chris van Gorefest eens bedreigingen van Euronymous gekregen heeft en toen Gorefest in Noorwegen moest spelen Euro in een monnikenpij en groene regenlaarzen DJ kwam spelen in die zaal en begeleid werd door een paar 15- a 16-jarigen. Bovendien scheet ie in z'n broek toen J-C even verhaal kwam halen.
||
Citaat:
![]() Maar nou stel je ook Gorefest tegen Mayhem, Neerlands trots tegen een Noorse (het positieve punt) band die al net zo vaak van line-up is verwisseld als dat ze nummers gemaakt hebben. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en de krakers in Nijmegen (waaronder miojn schattige lieve kleine Bro' ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb nooit gezegd dat het een feit is dat hij daarom vermoord werd. Read carefully: ik bedoelde met een vleugje ironie te zeggen dat mensen die tegenwoordig iets goeds proberen te doen in de samenleving vermoord worden. That's it ![]() En nou niet meer boos kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmm ja. daar heb ik zelfs nog wel even wat tranen om gelaten ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|