Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2005, 15:52
Mara
Mara is offline
Geen idee, ik gebruik 'm bijna nooit. Teveel werk ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2005, 19:13
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
2 kluisjes

eentje vol met boeken
en de ander of leeg of met van 'levensmiddelen' ^^.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:17
Goede Fee
Goede Fee is offline
Mijn jas (en regenpak). Wij hebben namelijk geen kapstokken bij ons op school, dus heeft iedereen een kluisje.
Soms liggen er ook boeken in, als ik veel boeken mee moet sjouwen.
Oud 06-12-2005, 19:24
almighty
almighty is offline
kluisje ligt vol met boeken en een 24-pak goldenpower
en waarschijnlijk ligt er ook nog wel ergens een sjaal in gezien ik m thuis niet kan vinden
Oud 06-12-2005, 21:52
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
momenteel zit erin (zover ik weet):
-een berg tijdschriften
-mn oude winterjas
-een rol cadeaupapier
-4 stukken hout
-2 stukken geverfd karton
-kerstcadeautjes voor mn zusje
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 23:41
Supreme Dutch
Kluisjes.. briljante dingen.. we hadden een keer in een tussenuur een sleutel gekopieerd van een jongen die niet meer wist wel kluisnummer hij had.. en die er ook geen behoefte had om het te weten.. toen had onze vaste corveer (iemand die voor straf de concierges moest gaan helpen) in de pc gecheckt wel nummer die had.. en toen hebben we een week lang al onze oude boterhammen in die kluis gegooid.. en toen hebben ze een maand later dat hele blok moeten ontsmetten omdat het zo onwijs stonk en toen had die ene baas dik op zijn kop gehad omdat bij hem al die zooi erin zat (maar hij heeft uiteindelijk geen straf gehad omdat we via een anonieme brief de directie hadden laten weten dat hij geen enkele betrokkenheid had bij het voorval

Maar die stank destijds.. oe joh
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 12:51
ViperDax
ViperDax is offline
Citaat:
almighty schreef op 06-12-2005 @ 20:24 :
kluisje ligt vol met boeken en een 24-pak goldenpower
en waarschijnlijk ligt er ook nog wel ergens een sjaal in gezien ik m thuis niet kan vinden
ow ow ow slodder vosje.

ik heb geen kluisje meer, ideaal
Oud 07-12-2005, 13:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb geen kluisje, vroeger wel gehad. Ik geloof dat ik er boeken in deed en later alleen nog maar mijn gymspullen.
Oud 07-12-2005, 14:11
Fieneke
Fieneke is offline
gymschoenen
gymkleding
heel veel boeken
jas
koker voor tekeningen
tekendoos

of te wel, t ding zit zo vol, dat alles eruit valt als ik m openmaak...

Oud 07-12-2005, 15:39
Aesar
Aesar is offline
boeken
jas
gymspullen
gewone tas (als ik in tussenuur naar et dorp ga)
pokerset
soms wat te eten
soms wat drinken/drank
soms (deze tijd) vuurwerk
kaliumnitraat (valt onder vuurwerk)
papier en plastic zakken van door de jaren heen
handschoenen/muts/sjaal als het koud is
allerlei troep
Oud 07-12-2005, 16:26
symon
symon is offline
Kheb nu geen kluisje meer maar eerder stopte ik er altijd men gymspullen en men jas in
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 16:33
Femic
Femic is offline
Ik heb geen kluisje.

Op de middelbare school zat ie altijd helemaal vol.. Al m'n boeken/werkboeken/schriften. M'n gymspullen (op de dag dat ik gym had dan, niet de hele week ). Soms m'n jas. Extra spullen, als ik bijv. het weekend naar m'n pa ging ofzo. En soms nog meer rotzooi.. En m'n rooster had ik altijd aan de binnenkant van het deurtje geplakt. Mooiste dat ik er ooit in had liggen was wiet. Had nog wat over en op m'n slaapkamer ging zo meuren, dus had ik het maar in m'n kluisje bewaard Maar dat was alweer in de 2e of de 3e.
Heb 6 jaar lang hetzelfde kluisje gehad, echt op de perfecte hoogte&locatie, kon er maar moeilijk afstand van doen
Oud 07-12-2005, 18:28
dyfusica
dyfusica is offline
Ik heb geen kluisje.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 12:57
Nijn*
Nijn* is offline
Aangezien de kluisjes op mijn school belachelijk klein zijn zit hij eigenlijk altijd bomvol..
Standaard:
Een doos voor tekenen met verfpotjes, penselen, andere materialen, en schetsen, een stuk of 10 boeken, een doos met kleurpotloden ook voor tekenen, wat rotzooi zoals een vuilniszak, zakdoekjes, tampons etc, en heb m'n rooster op het deurtje geplakt..

Wat er op een schooldag bijkomt:
Nog een stuk of 5 boeken, een zakje met brood en wat te drinken, sleutels, sigaretten, eventueel gymspullen, m'n jas, handschoenen en shawl als het koud is, (en als ik naar de passage ga belangrijke spullen: rekenmachine, mp3-speler, portemonnee, buskaarten etc)

Laatst gewijzigd op 08-12-2005 om 13:00.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:10
Verwijderd
Middelbare: jas, (gym)tas, boeken, soms taart (voor de 8e uren op donderdag of vrijdag) of andere troep.

Universiteit: Er zijn wel kluisjes, maar niemand begrijpt hoe ze werken.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:13
Verwijderd
Wat oude, stinkende gymkleren. Een paar blaadjes. Een tas met folders van Interlanden.

Het mag dan ook niet verbazingwekkend zijn dat ik dat rotding amper gebruik.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 16:13
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik heb altijd mijn gymschoenen in mijn kluisje liggen. Als ik gym heb liggen de gymspullen in het kluisje en overdag ook de jas
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 16:37
Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Roos schreef op 04-12-2005 @ 12:42 :
Ik heb geen kluisje.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 17:46
Strever
Strever is offline
niets
Oud 08-12-2005, 19:06
rare
rare is offline
boeken, tekendoos, gymschoenen, jas, evt jas van vriendin omdat haar locker 'vol' zit en evt sjaal en handschoenen.

bijna iedereen uit mn klas legt zn boeken er horizontaal neer zodat er geen ruimte overblijft.

gelukkig heb ik die gewoonte na 2 jaar afgeleerd
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 19:30
Sasbeest
Sasbeest is offline
M'n boeken en schriften, soms een sporttas. Daarnaast nog een handdoek en wax, voor als ik onderweg naar school in een regenbui terecht kom.
Oud 09-12-2005, 20:07
lovenasty
lovenasty is offline
Me jas (en sjaal enzo) en sleutels

Verder schoolspullen:
praktijkmap en labjournaal
labspullen
Oud 09-12-2005, 20:51
hmhm
hmhm is offline
Ik raak altijd mijn kluisje kwijt om dat ik hem nooit gebruik, er zit nog een tasje in van het vorige kerstbal, kauwgum en ik geloof nog een jas.
Oud 09-12-2005, 21:14
steefos
steefos is offline
-gymschoenen
-boeken
-liga evergo
- en binnenkort ook een fles lenzenvloeistof
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 21:15
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Roos schreef op 04-12-2005 @ 12:42 :
Ik heb geen kluisje.
En dat vind ik best kut. Maar ja, ik kan ook een kluis bezet houden in de bieb, maar dan moet ik steeds heen en weer lopen naar mijn faculteit.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 11:09
Verwijderd
Gymspullen altijd, en elke dag jas enzo, snelbinders voor tas, in de winter handschoenen, mp3-speler meestal, en als we veel boeken op een dag nodig hebben wil ik die er ook nog wel eens in pleuren.

En heel af en toe een zwaar boek ofzo waarvan ik geen zin heb om dat heel de dag mee te slepen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 15:49
Verwijderd
Euh.. er liggen al heel lang gymschoenen in.. Te lui om ze mee naar huis te nemen
en ik doe er dagelijks mn jas in en handschoenen ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 16:41
FEARandLOATHING
FEARandLOATHING is offline
In mijn kluisje liggen eigenlijk al mijn boeken en andere troep die ik nodig heb voor het volgen van de lessen. Ook liggen er heel veel papieren in en oude, nutteloze spullen die je van school krijgt, zoals cijferkaarten enzo. Ook ligt er nog een oude schooltas in, nooit de moeite genomen om hem mee naar huis te nemen. Er ligt ook nog drop in en pakjes drinken. regelmatig moet ik half bschimmeld brood naar boven vissen maar dat heeft iedereen. Eigenlijk wel grappig, dit is de eerste keer dat ik nadenk over wat er in mijn kluisje ligt en dat is nog best wel veel. Wat ik niet begrijp zijn mensen met alleen een jas in hun kluisje, heeft een meisje ''boven'' mij ook, diep respect daarvoor.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 20:08
wizkid
wizkid is offline
Ik heb wel een kluisje maar ik leg er bijna nooit iets in. Boeken doe ik er nooit in, hoe zwaar mijn tas ook is, want ik vind het zo druk als ik ze moet gaan wisselen (dat is dus tijdens pauzes en dan staat de halve school bij de kluisjes). Verder had ik er wel eens werkstukken in maar sinds ik geen CKV, Tekenen of Handenarbeid meer heb doe ik dat ook niet meer.
Als schooldisco is of iets anders doe ik er wel mijn jas en tas en zo in.
Oud 13-12-2005, 15:09
dilussious
dilussious is offline
ik had er eerst nooit iets in liggen, alleen mijn jas en soms gymspullen, daarna had ik er gewoon TE veel zooi in liggen zodat mijn jas er niet eens meer bij paste en nu ja nu ligt er een mapje in meet weet ik veel wah en gewoon mijn jas en handschoenen (die ik ook altijd op school laat liggen) en een sjaal
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 15:04
Verwijderd
Soms boeken.. maar dan vergeet ik ze er vaak weer uit te halen... dit jaar zit ik ook best wel laag en dat is écht irritant. Ik doe mijn jas/sjaal erin en soms wat dociers/papieren die ik niet gebruik maar miss nog wel een keer nodig heb.!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 17:10
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Volgens mij 1 of 2 boeken die ik er 5 maanden geleden heb ingekwakt .
Oud 19-12-2005, 18:58
marrrk15
marrrk15 is offline
In mijn kluisje ligt:

1 slof sigaretten
mijn superwarme jas
mijn gymtas
mijn boeken
heel veel blaadjes
stuk of 20 blikjes met energy drank
en een pretsigaret

Genoeg? Hij zit nu ook dik vol maarja...Hij stinkt trouwens wel...Ik denk dat ik die gymspullen eens in de was moet doen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 21:29
ParanoidDancer
ParanoidDancer is offline
mij geliefkoosde kluis bevat:
- pakje noodsaffe
- glasplaat
- margeerraam
- computerboxe met aansluiting vo ipod
- stroomadaptor vo de boxe
- allerlij formate fotopapier
- allerlij formate fotoprinterpapier
- korrelzoeker
- werk/schetsboek
- andermansrommel
- soms mijn tweede camera
- mode, industrie, reclame en andere tijdschrifte

heel mijn leve steekt bijna in zo'n fragiel kasje
en vaak vergeet ik mijn sleutel
Oud 19-12-2005, 21:51
Jette
Jette is offline
meestal mn jas en mn handschoenen en sjaal enzo dat soort nutteloze troep.. en ik heb in de deur n envelop met m kaart voor de mediatheek en de automaten enzo anders ligt ie geheid thuis als k m nodig heb. verder nog wat pakjes drinken en n pak met crackers voor t geval ik mn eten weer es vergeet of mn drinken en er hangt een envelop met n kopie van de sleutel van mn zussen zodat we iig in ons kluisje kunnen als een zn sleutel vergeet.. moet toch vast een van de drie zn sleutel mee hebben

maarre hebben jullie ook n voorkeur voor n bepaald kluisje, hoog/laag/aan de rand??? k heb m nu op ooghoogte en das heel fijn.. mn ene zus heeft de bovenste en die ander de middelste.. heb in de eerste de bovenste gehad, toen kon ik er nooit bij.. toen was er een zesde klasser zo lief om te vragen of ik wou ruilen.. hij had de onderste.. hij had er natuurlijk zelf ook baat bij.. maar ik was allang blij dat ik tegen de kerst mn kluisje kon gebruiken!!!!
Oud 07-01-2006, 17:30
tznrulez
tznrulez is offline
ik gooi m'n jas d'r altijd in en als m'n tas heel zwaar is gooi ik ook boeken uit m'n tas. en dan als ik gym heb, zitten m'n gymspullen d'r in...
best kleine kluisjes hebben wij eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 18:55
dark princess
dark princess is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 04-12-2005 @ 10:34 :
Wij hebben geen kluisjes. Niet dat ik het mis ofzo.
dat dus
Oud 07-01-2006, 21:27
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik heb geen eigen kluisje, er zijn wel kluisjes die je kunt gebruiken, maar die moeten aan het eind van de dag leeg zijn. Soms gebruik ik die voor mijn jas of als ik nieuwe boeken heb gekocht.
Op mijn werk heb ik een wel een kluisje in beslag genomen. Wij hebben het systeem dat je aan het eind van de dag het sleuteltje erin moet laten zitten, maar dat doet niemand en ik dus ook niet. Daar zit eigenlijk nooit wat in, alleen mijn gewone kleding en tas als ik aan het werk ben.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 21:31
Verwijderd
als ik op school ben zit er soms een jas in
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 22:27
Subject
Subject is offline
Alles. 's Nachts laat ik ook m'n tas erin zitten, hoef ik dat ding niet heen en weer te sleuren tussen school en huis.
Oud 07-01-2006, 23:17
Tink*
Tink* is offline
Als ik op school ben mijn jas en das etc.
En verder wat oude stencils die ooit eens uit boeken zijn gevallen die ik er wel eens in bewaarde.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 00:41
P3t3-R
P3t3-R is offline
je weet, fucking vol met allerlei shizzle, van boeken tot genotsmiddelllen, je weet toch
Oud 10-01-2006, 22:00
ready 2 comfort
ready 2 comfort is offline
wij hebben fucking grote kluisjes, dus ik heb er een 3/4 gitaar inzitten *pimp*
Oud 11-01-2006, 19:43
Guissie
Guissie is offline
Ik heb geen kluisje (meer)
Oud 14-01-2006, 22:06
Srn
Srn is offline
Mijn jas, gymspullen en af en toe boeken ..
Oud 20-01-2006, 19:03
Skaren
Skaren is offline
Mijn moeder geeft me altijd te veel eten mee, dat prop ik allemaal in me kluisje
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 19:49
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
sjaal, handschoenen ed gymspullen, dingen als woordenboeken, plasticzakken, lesboeken, papieren, kleren en andere overtollige of zware dingen. over het algemeen gebruik ik hem eigenlijk niet, maar ik zou hem anders wel missen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 19:46
Srn
Srn is offline
Citaat:
Srn schreef op 21-01-2006 @ 20:45 :
[B]
maarre hebben jullie ook n voorkeur voor n bepaald kluisje, hoog/laag/aan de rand??? [/QUOTE]

Ja ik heb ook wel een voorkeur, ongeveer in het midden lijkt me echt heel fijn Kun je gewoon makkelijk bij zonder te bukken of juist op je tenen moet gaan staan. Ik heb de onderste ik heb er dan ook niet veel inzitten, gewoon de dingen die echt nodig zijn. Vorig jaar had ik nog gewoon een kluisje in het midden
Oud 21-01-2006, 19:50
sdekivit
sdekivit is offline
heb geen kluis
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 22:40
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ja ik heb een kluisje, het ding ligt vol met metro's en 'oude geintjes'. Lees stapels condooms om christelijke burgertrutjes op hun plaats te wijzen, oude markers en pennen, een oud spandoek en een paar schriften waar ik nooit meer ingekeken heb. Ow en verder nog een paar foto's die ik in topgeheim verborgen moet houden voor iedereen van een klasgenoot, haha.

Kluisjes vind ik nooit zo boeiend, en dus gebruik ik ze verder ook niet, behalve als ik rotzooi lozen wil.
Reageren

Regels voor berichten