Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2005, 18:34
Prof
Prof is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 08-12-2005 @ 19:12 :
Toppunt van integratie: de Grootste Nederlander Aller Tijden neukt Marokkaanse jochies
In de tijd van willem van oranje zaten hier nog geen marrokanen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2005, 18:37
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Prof schreef op 08-12-2005 @ 19:34 :
In de tijd van willem van oranje zaten hier nog geen marrokanen
In de tijd van willem van oranje deden ze ook niet zo kinderachtig [pim
heeft t officieel toch gewonnen hoor ;x] en er waren vast wel marokkanen.
Oud 08-12-2005, 18:39
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
kalinho schreef op 08-12-2005 @ 17:57 :
Juist. Tonino had hij ook niet mogen aan de kaak stellen. De Puttense moordzaak had hij ook niet aan moeten beginnen. En ook de zaak van Bolhuis hadhij zich niet mee moeten bezighouden. Laat staan de schiedamse parkmoord...
De zaak van Tonino had hij inderdaad niet zomaar in die gegevens mogen kijken nee. Hieronder zitten ook staatsgeheimen, dus is De Vries zwaar de sigaar als hij daar aan komt.

Tja, als er een cameraman achter je aan loopt is het niet zo dat je boven de wet bent en niet langer gebonden bent aan sociale normen weet je?
Oud 08-12-2005, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Toppunt van integratie: de Grootste Nederlander Aller Tijden neukt Marokkaanse jochies
+rechtse
+homo

maar iig, pedo's zijn
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 19:05
Supreme Dutch
Varela (die ik toevallig ken en net gesproken heb) was behoorlijk over de zeik.. Al was het hem volgens mij al wel bekend dat de LPF'ers in de gaten gehouden werden..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 19:51
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik kan begrijpen dat het is gebeurd(het onderzoek), maar puur bekeken is het raar dat een burger(was alleen nog maar verkiesbaar) word onderzocht

maar voor de rest kan het me echt geen hol schelen, ben 100 keer meer benieuwd naar de uitkomst van de 35 euro
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 20:31
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Dat wisten we toch al? Kan aan mij liggen hoor maar mij was dit allang bekend
Oud 08-12-2005, 20:34
Verwijderd
Ja, maar het is pas nu dat men zich realiseert hoe goed zijn seksleven eigenlijk in de smiezen werd gehouden. Remkes maakt zichzelf trouwens wel onsterfelijk belachelijk dezer dagen, met zijn opmerkingen 'verlies van zulke data is onacceptabel' (wie is er nu verantwoordelijk voor die dienst), en 'informatie over het seksleven van Pim Fortuyn was van groot belang'.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 21:20
Replicator
Replicator is offline
De 'redding' van Nederland kwam in de vorm van een pedofiele homo!

Geweldig om al die Pim aanbidders zichzelf in allerlei bochten te zien wringen om hun held en redder in bescherming te nemen.

Pim zou het zo gewild hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 21:57
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hoopt P.R. de Vries door de publicatie van die informatie soms meer steun voor zijn partijtje te krijgen?

Een populist is het, meer niet
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 01:51
Love & Peace
Love & Peace is offline
Steun voor Peter R. de Vries gestegen

De kans dat Peter R. De Vries mee gaat doen aan de verkiezingen is licht gegroeid. Een peiling van vandaag door TNS Nipo wijst uit dat 28 procent van de Nederlanders De Vries een aanwinst voor de politiek vindt. Dat is 5 procent meer dan vorige week.

De misdaadverslaggever kondigde eerder aan dat op 16 december 41 procent van de bevolking hem een ''aanwinst voor de politiek'' moet vinden, wil hij met zijn Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang (PRDV) gaan deelnemen aan de Tweede-Kamerverkiezingen van 2007. Afgelopen maandag liet TNS NIPO nog weten dat 41 procent een moeilijke opgave zou worden.
bron
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 08:33
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
who fucking cares wat hij met minderjarige jongens doet, als een 17 jarige homo in ze reed geneukt wilt worden dan moet dat gewoon kunnen
Oud 09-12-2005, 09:04
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-12-2005 @ 21:34 :
Remkes maakt zichzelf trouwens wel onsterfelijk belachelijk dezer dagen, met zijn opmerkingen 'verlies van zulke data is onacceptabel' (wie is er nu verantwoordelijk voor die dienst), en 'informatie over het seksleven van Pim Fortuyn was van groot belang'.
Haha inderdaad, ik heb het journaal twee keer gekeken voodat ik m'n oren kon geloven.
Oud 09-12-2005, 11:02
DarkeyeTR
DarkeyeTR is offline
Citaat:
volgens mij ehb ej neit door hoeveel nederlandse kinderen er "geneukt 'worden.

En het zou me niks verbazen dat die pim dad deed. Die man loopt er wel bij als een pedo. Als het zo is zullen die marokanen heus wel boven water komen, die mensen doen alles als ze maar ene beetje geld krijgen
Oud 09-12-2005, 11:07
Verwijderd
Ik ga Peterrr stemmen!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 11:07
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
DarkeyeTR schreef op 09-12-2005 @ 12:02 :
volgens mij ehb ej neit door hoeveel nederlandse kinderen er "geneukt 'worden.

En het zou me niks verbazen dat die pim dad deed. Die man loopt er wel bij als een pedo. Als het zo is zullen die marokanen heus wel boven water komen, die mensen doen alles als ze maar ene beetje geld krijgen
Volgens mij heb jij heel veel dingen niet door.
Oud 09-12-2005, 12:33
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
DarkeyeTR schreef op 09-12-2005 @ 12:02 :
Er valt weinig boven tafel te krijgel als Fortuyn himself in een politieke discussie op tv dat zelf al zei denk je niet?

Leefbaar Rotterdam maakt zich wederom onsterfelijk belachelijk door vandaag in de krant te beweren dat de AIVD dit met opzet publiceerde 'vlak voor de verkiezingen' om hen te hinderen.
Oud 09-12-2005, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-12-2005 @ 02:51 :
De misdaadverslaggever kondigde eerder aan dat op 16 december 41 procent van de bevolking hem een ''aanwinst voor de politiek'' moet vinden, wil hij met zijn Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang (PRDV) gaan deelnemen aan de Tweede-Kamerverkiezingen van 2007.
Treffend dat PRdV 11 december met zijn uitzending komt...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 15:02
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 08-12-2005 @ 10:44 :
Ik vind dat Peter R De Vries een ongelovelijk lul is, en als dit werkelijk staatsgeheimen zijn, dan dient hij hiervoor vervolgt te worden.

Puur het feit dat je een horde zielige SBS 6 paupers aan je kan binden betekent niet dat je de doden zwart mag maken of boven de wet komt te staan.
Ja hoor, dat Pim sex had met kinderen is ook zo'n gevaar voor de Nederlandse staat.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 15:13
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 09-12-2005 @ 16:02 :
Ja hoor, dat Pim sex had met kinderen is ook zo'n gevaar voor de Nederlandse staat.
Ik weet niet of die specifieke dingen onder het staatsgeheim vallen.

Ik weet wel dat het niet aan een mediageile wannabe journalist is om dat te beoordelen, en Peter de Vries dus op dient te hoepelen.
Oud 09-12-2005, 15:55
Verwijderd
Wow, een moslim die seksualiteit relativeert, maak me wakker want dit wordt eng.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 17:59
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
1. verkiezingen komen eraan, lpf lijd gezichts verlies.
2. Peter R. de Vries steld zich verkiesbaar en krijgt 'plotseling' en 'perongeluk' betrouwbare documenten krijgt.

Ik denk eerder dat petertje een beetje aandachtsgeil is en zo stemmen wil winnen
Oud 09-12-2005, 19:10
DarkeyeTR
DarkeyeTR is offline
als peter zo zijn stemmen wil, gun ik dat. denk is helder na hoe de lpf nar boven is gekomen en wat ze allemaal gedaan hebben?

politiek is en blijft en vies spelletje in nederland
Oud 09-12-2005, 19:43
Supreme Dutch
Ik hoop dat Peter R 40% haalt en daarna zijn schijnheilige kuthoofd nooit meer laat zien.. Ik vond hem nog zo'n koning toen hij diverse oplichters durfde aan te pakken, toen hij na diverse doodsbedreigingen gewoon stug doorging.. Maar nu.. Nare man
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 19:43
irisgriffel
irisgriffel is offline
Heeft de AIVD echt niks beters te doen dan het onderzoek doen naar het seksleven van politici?
Dacht altijd dat de AIVD voor onze veiligheid stond dan hebben ze daar toch geen tijd voor. Wat Pim deed in zijn vrije tijd bombt mij weinig.
Oud 09-12-2005, 20:31
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
irisgriffel schreef op 09-12-2005 @ 20:43 :
Heeft de AIVD echt niks beters te doen dan het onderzoek doen naar het seksleven van politici?
Dacht altijd dat de AIVD voor onze veiligheid stond dan hebben ze daar toch geen tijd voor. Wat Pim deed in zijn vrije tijd bombt mij weinig.
Ten eerste, elke nieuwe politicus wordt gescreend en zo ook Fortuyn. En ja, seks met minderjarigen is eenmaal strafbaar. Of het pim is of niet.
Oud 09-12-2005, 20:41
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 09-12-2005 @ 21:31 :
Ten eerste, elke nieuwe politicus wordt gescreend en zo ook Fortuyn. En ja, seks met minderjarigen is eenmaal strafbaar. Of het pim is of niet.
Dat hoeft helemaal niet strafbaar te zijn.
Oud 09-12-2005, 21:32
Supreme Dutch
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 09-12-2005 @ 21:41 :
Dat hoeft helemaal niet strafbaar te zijn.
Als je een hoogleraar bent van .. 40? 50? vind ik dat toch iets anders liggen..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 22:24
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Replicator schreef op 08-12-2005 @ 22:20 :
De 'redding' van Nederland kwam in de vorm van een pedofiele homo!
Sex hebben met een 16-jarige maakt je pedofiel? Wat een onzin.
Oud 09-12-2005, 23:26
Prof
Prof is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 09-12-2005 @ 22:32 :
wat maakt dat nou uit voor de strafbaarheid ?
dat jij het moreel afkeurt is wat anders dat moet je zelf weten
in nederland mag dat
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 10:13
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 09-12-2005 @ 22:32 :
Op papier is het strafbaar. Maar ja, op papier is het ook strafbaar als je als 18 of 19-jarige seks hebt met een 17-jarige. Maar in werkelijkheid komt het dus nooit tot vervolging zolang die seks vrijwillig was.

Typisch symbolische wetgeving.
Oud 10-12-2005, 11:19
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 09-12-2005 @ 23:24 :
Sex hebben met een 16-jarige maakt je pedofiel? Wat een onzin.
Pedofilie koppelen aan leeftijd is zo handig, dan hoef je je hersencapaciteit niet aan te wenden met denken over moeilijke dingen als secundaire geslachtskenmerken enzo

Citaat:
Maar ja, op papier is het ook strafbaar als je als 18 of 19-jarige seks hebt met een 17-jarige.
Hoe kom je daar nou weer bij?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 11:55
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-12-2005 @ 12:19 :
Hoe kom je daar nou weer bij?
Artikel gelezen, het is werkelijk zo dat seks met minderjarigen strafbaar is. Verder stond er niks over leeftijds context, dus op zich zou seks tussen een 19 en een 17 jarige strafbaar zijn.

Net als dat artikel over godslastering pure symbolische wetgeving waarvoor het idioot zou zijn om het artikel ooit tegen iemand te gebruiken natuurlijk.
Oud 10-12-2005, 12:20
Prof
Prof is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-12-2005 @ 12:55 :
Artikel gelezen, het is werkelijk zo dat seks met minderjarigen strafbaar is. Verder stond er niks over leeftijds context, dus op zich zou seks tussen een 19 en een 17 jarige strafbaar zijn.

Net als dat artikel over godslastering pure symbolische wetgeving waarvoor het idioot zou zijn om het artikel ooit tegen iemand te gebruiken natuurlijk.
in nederland is het allee verboden voor een meerderjarige het te doen emt iemand van onder de 16
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 12:32
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-12-2005 @ 12:55 :

Ja? En welke artikelen mogen dat zijn?
Oud 10-12-2005, 15:19
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Prof schreef op 10-12-2005 @ 13:20 :
in nederland is het allee verboden voor een meerderjarige het te doen emt iemand van onder de 16
Net zo "verboden" als wiet ja.
Oud 10-12-2005, 15:44
Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Citaat:
Prof schreef op 10-12-2005 @ 13:20 :
Dat vind ik nog raar, er is vast wel vaak zat iemand van 15 die het doet met iemand van 18 en dat is gewoon normaal
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 15:51
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 10-12-2005 @ 13:32 :
Ja? En welke artikelen mogen dat zijn?
Gooi- en Eemlander, speciale reportage n.a.v. een proces in Duitsland waarbij eenzelfde artikel gebruikt werd voor vervolging, een zijkolom ging erover dat Nederland ook dergelijke wetgeving kent.
Oud 10-12-2005, 22:03
MB
MB is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-12-2005 @ 11:59 :
De grootste Nederlander aller tijden is sowieso een belachelijke titel. Als een populist als Pim Fortuyn zo'n titel kan krijgen, dan ga je toch twijfelen aan de kunde van de jury. Overigens is het weer een mooi argument tegen referenda
Ze zijn er later ook op terug gekomen, het was van een of ander programma waar mensen heen moesten sms'en.
Oud 11-12-2005, 01:33
Foresight
Foresight is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 08-12-2005 @ 11:35 :
Ik vind het goed dat Peter R. De Vries de misstanden bij Justitie en de inlichtingendiensten aan het licht brengt.
Wat wou jij dan doen, alles maar weer negeren?
Ja zo worden we wel een beter land.
Precies. Staatsgeheim of niet, dit zijn zaakjes die stinken en als ze dan aan het licht komen moeten ze zeker bekend worden gemaakt, ZONDER dat de 'klokkenluider' hoeft te vrezen voor zijn leven.
Lekkere Amerikaanse praktijken krijgen we anders hier.

Citaat:
Escapism schreef op 08-12-2005 @ 15:15 :
ik heb wel es een interview met em gezien waarin ie iets zei in de trant van

"ik heb ook wel sex gehad met marokkanen, hartstikke lekker, maar m'n portemonnee was de volgende ochtend wel weg."
tsja, je kan veel zeggen, maar et was wel een lolbroekje

Trouwens, geen slecht woord voor Peter R. de Vries, het is de beste populist die we gehad hebben in de afgelopen jaren.
1. Zijn totale bullshit-factor ligt erg laag vergeleken bij andere big-mouth's
2. Hij staat voor rechtvaardigheid in plaats van voor "Eigen volk eerst"
3. Hij is een praktisch man, niet veel gelul, maar aanpakken.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 01:42
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ja, met dat soort dooddoeners kwamen ze bij Fortuyn ook aan.
Oud 11-12-2005, 01:46
Prof
Prof is offline
Citaat:
Crystall Girl schreef op 10-12-2005 @ 16:44 :
Dat vind ik nog raar, er is vast wel vaak zat iemand van 15 die het doet met iemand van 18 en dat is gewoon normaal
er word in principe ook niet vervolgt
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 01:48
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 10-12-2005 @ 16:51 :
Gooi- en Eemlander, speciale reportage n.a.v. een proces in Duitsland waarbij eenzelfde artikel gebruikt werd voor vervolging, een zijkolom ging erover dat Nederland ook dergelijke wetgeving kent.
conclusie: geloof de Gooi- en Eemlander niet
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 01:54
Lenny K
Lenny K is offline
ze hielden hem toch in de gaten zodat ze bewijzen zouden hebben als hij bijvoorbeeld gechanteerd zou worden. hoewel fortuyn door zijn openheid weinig chantabel was.
wat ik verwonderlijker vond is dat ik hoorde dat hij al jaren voordat hij echt in the picture kwam werd gevolgd....
Oud 11-12-2005, 11:48
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-12-2005 @ 02:48 :
conclusie: geloof de Gooi- en Eemlander niet
As in, 'dat artikel bestaat niet' of 'dat artikel is uit de tijd en wordt niet meer gebruikt'?
Oud 11-12-2005, 12:18
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 11-12-2005 @ 12:48 :
As in, 'dat artikel bestaat niet' of 'dat artikel is uit de tijd en wordt niet meer gebruikt'?
Als in het bestaat niet. Ik weet niet of het er vroeger was, maar sinds ik rechten studeer (vanaf 2000) is het niet strafbaar geweest om seks te hebben met zestien- en zeventienjarigen (uiteraard afgezien van geestelijke stoornissen maar dat spreekt voor zich). Misschien dat het in de jaren vijftig strafbaar was, maar nu al tijden niet meer.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 12:22
T_ID
T_ID is offline
Nou ja, ik kan moeilijk roepen dat het niet-bestaan bewezen moet worden, en ik het is niet boeiend genoeg om na te gaan zoeken of het wel zo is.
Oud 11-12-2005, 12:42
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 11-12-2005 @ 13:22 :
Nou ja, ik kan moeilijk roepen dat het niet-bestaan bewezen moet worden (...)
Bij wetgeving is dat juist wel heel makkelijk, omdat je (tenminste ik wel omdat ik toegang heb tot de facultaire juridische bibliotheek) gewoon kunt opzoeken in welk jaar welke wetgeving van kracht was. Het is dus vrij eenvoudig te bepalen of er vijftig of honderd jaar geleden wel een strafbaarheid voor seks met minderjarigen was, maar het is zo volslagen onboeiend dat natuurlijk niemand dat gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 21:26
Boebsie
Boebsie is offline
Net Peter R. de Vries gezien, was verbaasd hij gaf toch veel informatie vrij.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 11:49
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 11-12-2005 @ 22:26 :
Net Peter R. de Vries gezien, was verbaasd hij gaf toch veel informatie vrij.
Ja, en niet alleen over meneer Fortuyn zelf, maar hij liet ook zien dat de halve LPF een strafblad heeft
Reageren

Regels voor berichten