![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik heb altijd een donorcodicil gehad (mijn ouders hadden dat voor mij geschreven sinds ik een jaar of 2 was), en later met de registratie heb ik me als volledige donor geregistereerd. Ze mogen alles hebben, ik heb er dan weinig meer aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben niet van plan dood te gaan en anders weten mijn ouders wat ik wil.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bedankt voor de tip! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van mij mogen ze alles hebben, in overleg met mijn familie. |
![]() |
||
Citaat:
Zodra ik weer mag (volgend jaar denk ik), ga ik het wel doen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik sta al mijn organen af. Alleen mijn lichaam afstaan aan de wetenschap vind ik niks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toevallig woensdag nog geweest. Ik vind er niks erg aan hoor! -opzich wel een fijne gedachte dat je mensen & de wetenschap hiermee kan helpen, van de andere kant vind ik het soms een beetje ''dubbel'': - ik loop stage in de verpleging, en soms zijn het stervende mensen die bloed krijgen, om ze toch nog wat extra's te geven. Vaak levert het dan nog maar weinig op. Klinkt een beetje egoistisch, maar eigenlijk heb ik liever dat mijn bloed naar iemand gaat die er wel echt nog iets aan heeft. Nou ja dat is wel echt mijn gevoel, want opzich maakt het niet uit. - bloed gaat ook vaak om medische aparatuur te eiken, dus in principe help je dan ook niemand direct hiermee. - bloed geef je gratis, maar wanneer mensen die ontvangen moeten ze (de verzekering) er wel erg voor betalen. Maar ja dit zijn dus toch geen sterk genoegen argumenten om geen bloed te geven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
van. Valt me op hoeveel verkeerde ideen er rondgaan over orgaandonatie trouwens in dit topic ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (als jij je er gewoon niet prettig bij voelt om dat af te staan is dat natuurlijk een goede reden) Laatst gewijzigd op 11-12-2005 om 18:48. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: