![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Kritiek leveren op t huidige kabinet omdat ze er 'niks van kunnen' is zo easy. Als ik de ontwikkelingen bekijk van de afgelopen jaren vind ik dat we best heel aardig gaan. Ook al zitten we economisch nog niet in t paradijs, zeker op andere punten zijn we een stuk verder gekomen. Economie is een van de vele aspecten waarin t kabinet een grote rol speelt. Ik vind t een grote verdienste van het kabinet dat integratieproblemen nu bespreekbaar zijn, nationalisme een minder vies woord is en dat er nu wat harder tegen de 'ettertjes van de straat' wordt opgetreden. Zeker ze hebben ook hun mindere kanten, t zorgstelsel gaat nog veel problemen leveren en er moet worden opgepast dat we niet in het rijtje van de Amerikanen belanden met hun mensenrechtenpraktijken, maar over t algemeen genomen doen ze het niet slecht. Ik ben geen helderziende maar ik geloof niet dat wouter bos nederland eventjes kan gaan redden. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Wat dat andere betreft, nationalisme is stompzinnig en ik ben daar allerminst voor. Overigens is er geen enkel bewijs dat dit kabinet met die zaken iets te maken heeft, dat komt eerder door Fortuyn denk ik zo. Citaat:
Ik vind dat ze het erbarmelijk doen. Een slap buitenlands gezicht, een mislukt onderwijsbeleid, herhaaldelijke pogingen de culture instituties te vernietigen, een Minister van Justitie die te stom is om tot tien te tellen, een Minister van Vreemdelingenzaken die informatie doorspeelt aan de Congolese geheime dienst, een Minister van Landbouw die in de zak van de boerenlobby zit, een kabinetsbeleid dat gebaseerd is op bezuinigen alleen en iedereen die klaagt bang te maken door te zeggen "dat moet echt hoor! Echt waar! Geloof ons maar!" ad nauseam. Dat noem ik ronduit bedroevend.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Wat Donner betreft weet elke jurist dat die man zwaar incompetent is. Dat is misschien iets meer voor insiders, maar wie het Nederlands Juristenblad, Ars Aequi of het Advocatenblad leest heeft daar de afgelopen twee-drie jaar al zoveel artikelen zien langskomen waarin hij finaal wordt afgekraakt. Die vent is gewoon incapabel, punt. Wat betreft Veerman, die kerel zit keihard onder de plak bij de boerenlobby. Een CDA'er die kritisch naar het landbouwbeleid en de landbouwsubsidies kijkt is nog onwaarschijnlijker dan de kans dat pasen en pinksteren op één dag vallen. Wat de Congolese geheime dienst betreft, daar valt nauwelijks iets aan te verdraaien. Die documenten liggen daar in Kinshasa en ze hebben ze niet híer van de ambassade gestolen. Die zijn daar door 'ons' heen gestuurd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vraag me af waarom rechtse lui altijd totale rampscenario's uitdenken voor als er een links persoon aan de macht komt, en links nooit vantevoren aankondigt dat een rechtse president gelijk de hele welvaartstaat af zal schaffen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De beste man, Rutte, heeft met zijn ministertje eerst nog wat gekort op het onderwijs, waardoor het aantal contacturen nog verder omlaag moest. De werkelijkheid leert bij sommige universitaire studies nog geen 15 uur per week, dat is dus 2 a 3 dagen in de week. Maar hij wil WEL graag dat studenten harder studeren. Ook vind hij dat het collegegeld best omhoog mag, studenten die hun studie niet binnen 5 jaar halen financieel worden beboet en vind dat studenten teveel nevenactiviteiten hebben; BIJBAANTJES / LEVENSONDERHOUD. Wat denkt die doorgeslagen bezuiniger wel niet, dat studenten leven van water en lucht?!? Dat wij geen recht hebben op enig sociaal leven (netwerken en sociale vaardigheden zijn notabene de laatste 20 jaar veel belangrijker geworden aldus de Universiteiten) of dat geld bij ons aan de boom groeit? Het blijkt wel weer dat studeren volgens de VVD alleen weggelegd is voor de rijkere middenklasse. Chapeau! VVD! Lang leve de economie, die over 30 jaar draait op slimme immigranten, want Nederland wordt dom, dankzij de VVD. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het toch tegenvallen wat een rechts sfeertje hier hangt, ik snap dat de meeste van ons waarschijnlijk VWO doen of er al klaar meezijn en we dus allemaal mooie goed betaalde banen krijgen waardoor VVD stemmen jezelf het meest opbrengt, maar dat betekent toch niet dat je niet aan andere hoeft te denken. Waarom zou je ''het klootjesvolk'' laten verhongeren? intelligentie is grotendeels aangeboren en mensen met een laag opleidingsniveau kunnen vaak niet beter. Hiernaast willen partijen als de VVD ook liever niet te veel uitgeven aan de WAO, waar toch vooral mensen in zitten die er zelf weinig aan kunnen doen, kijken of jullie nog steeds zo rechts denken als je er zelf inzit. Verder is het argument dat de linkse partijen alleen maar uitgeven, grote onzin aangezien we al in tijden geen volledig links kabinet hebben gehad en je dus niks hebt om die bewering op te baseren. over de discussie over het onderwijs: geld is niet het grootste probleem, leraren moeten gewoon strenger worden en moeilijkere stof behandelen. Ik zelf zit in VWO en ben niet hoog begaafd, maar toch hoef ik nauwelijks te leren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stormfront krijgt toch ook niet meteen een links sfeertje als er af en toe drie hippies zouden posten? Aan de andere kant, het is wel erg hip om overal rechtse sfeertjes te proeven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: