Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2005, 11:34
Apomes
Apomes is offline
Ik ging naar de supermarkt en dacht "WTF, hier staat veel volk aan te schuiven."! Ik heb dan ook een half uur moeten aanschuiven
Oud 11-12-2005, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Scatterbrain schreef op 10-12-2005 @ 21:21 :
als ik een slok drinken wil nemen uit een fles, maar de dop er nog op zit. op de wc ga zitten terwijl de deksel ( ) er nog op zit. de deur uit wil lopen als ik wel al een panty, maar nog geen rokje aan heb. bier naast mn mond giet. onder de douche stap met mn sokken nog aan. een sigaret verkeerd om in mn mond heb. net naast mn stoel ga zitten ipv erop.
en dat allemaal ook.

En ik loop heel vaak tegen de deurpost
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 11:37
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 11-12-2005 @ 12:33 :
eh dat kunnen wij ook wel hoor

oh shit
Oud 11-12-2005, 11:41
Suey
Suey is offline
Ehm m'n fietsslot openmaken met een huissleutel. En dingen als haarlak en mousse in de koelkast zetten. En op een trap de laatste trede vergeten.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 11:47
roman
roman is offline
toen net ... ik was ervan overtuigt dat de deur van m,n kamer naar buiten draaide.. of ik was ervan overtuigt dat ik m,n kamer inging en niet uit dat zou ook kunnen maar in iedergeval ging de deur dus naar binnen open en liep ik er heel hard tegen aan.
Oud 11-12-2005, 11:52
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Laatst in de supermarkt zei ik tegen een vriend van me:
'Het lijkt me verschrikkelijk om cassiere te zijn!' en er dan achter komen dat ik zelf cassiere ben.
Toen het een keer sneeuwde ging ik naar de fietsenmaker. Ik ging zonder jas 'omdat het toch maar één straat lopen was'.
Ik trek de deur dicht, en terwijl ik het doe, denk ik: kuuut, sleutel vergeten! Maar het was al te laat. Heb ik twee uur in de kou rondgelopen zonder jas, waarna jongens mij met sneeuwballen gingen bekogelen.
Mijn fiets heb ik niet eens op kunnen halen, omdat ik ook nog het afhaalbewijs vergeten was.
En laatst had ik een driedubbele esspreso heel snel opgedronken en toen viel ik opeens van de bank.
Oud 11-12-2005, 13:59
Verwijderd
En laatst was ik aan het smsen, en daardoor lette ik niet op. Toen liep ik tegen een boom. WTF
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 14:02
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 11-12-2005 @ 14:59 :
En laatst was ik aan het smsen, en daardoor lette ik niet op. Toen liep ik tegen een boom. WTF
daar had ik bij willen zijn met een camera
Oud 11-12-2005, 14:07
Verwijderd
jeetje ik maar denken dat ík debiel was
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 15:02
June bug
June bug is offline
ik doe niet zo heel veel van dat soort dingen, alleen wel es msnberichtjes in t verkeerde scherm versturen, (kan soms best beschamend zijn) en naar de keuken/badkamer/whereever lopen en dan vergeten wat je ging doen en dat tot 3 keer toe ofzo.
Oud 11-12-2005, 15:11
woezel
woezel is offline
naar de slager moeten, en dan bij de bakker binnen gaan, zeggen "oh ik moest bij de slager zijn" en weer buiten gaan.

verder onthou ik zo n dingen niet
Oud 11-12-2005, 15:12
qghp
qghp is offline
Als ik ga pissen voordat ik onder de douche stap was ik na het pissen eerst mn hande, en dan ga ik douchen.

Ik zocht laatst mn scheermapparaat terwijl ik me aant scheren was
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 15:15
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
woezel schreef op 11-12-2005 @ 16:11 :
naar de slager moeten, en dan bij de bakker binnen gaan, zeggen "oh ik moest bij de slager zijn" en weer buiten gaan.

verder onthou ik zo n dingen niet
hahahaha droog
Oud 11-12-2005, 15:28
Gadje
Gadje is offline
Aan een trui van mij zit aan de linkermouw een merkje, maar gister zat ie opeens een de rechterkant, ik snapte het al niet.
maar toen zei mn zusje waarom je het merkje met de maat kon zien, hij bleek dus binnestebuiten te zitten, en toen dacht ik wel wtf, ik heb m toch goed aan. Maar de binnen en de buitenkant lijken gewoon op elkaar.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 15:35
*oma*
*oma* is offline
Op de middelbareschool had ik meestal les op de tweede verdieping en daar had je twee deuren naar het trappenhuis, maar toen was ik eens op de eerste verdieping, waar maar één deur is en toen liep ik tegen de muur aan, omdat ik meende dat daar een deur zat.

Verder kan ik zo snel niet iets verzinnen, wel dat ik vaak verkeerde dingen op de verkeerde plaats leg enzo en dat als ik iets zoek standaard in de koelkast kijk, ookal is het een hamer (ik ben zeer voedselgeorienteerd).

Oja, ik stond gisteren achter het buffet en toen bestelde een jongen een biertje en een paprikachips en toen zette ik een biertje en m&m's op de toonbank. Dat kwam doordat ik zelf heel veel zin had in m&m's en ik dat toen dacht.

Ook nog een andere keer achter het buffet bestelde iemand iets, waaronder weer die m&m's en dus drinken. En na elk drankje zette ik weer een zak m&m's op de toonbank, waarnaar ik bij het derde zakje toch wel mijn bedenkingen kreeg en me afvroeg waar die andere zakjes vandaan kwamen.

Laatst gewijzigd op 11-12-2005 om 15:39.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 15:52
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 11-12-2005 @ 15:07 :
jeetje ik maar denken dat ík debiel was
tsch!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 16:08
Verwijderd
laatst was ik boos op m'n moeder, omdat ze m'n handschoenen had gerstopt, en na haar kwaad opgebeld te hebben, kwam ik erachter dat ik ze al aan had. ook heb ik als ik 's avonds ga drinken zoooooveel mors, omdat ik de afstand naar m'n mond niet kan inschatten
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 16:25
Anoniem
woedend tussen de zooi in mijn kamer naar een pen/potlood zoeken, en na een uur erachter komen dat ie achter mijn oor zit
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 16:27
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 11-12-2005 @ 17:08 :
omdat ik de afstand naar m'n mond niet kan inschatten
<3
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 11-12-2005 @ 14:59 :
Hehe, dat heb ik ook weleens. Bij het busstation hier heb je een heel verraderlijk verkeersbord ofzo waar ik standaard tegen aanloop als ik onderweg naar huis aan het lezen ben. En laatst was ik zo aan het lezen en aan het lopen en toen dacht ik van "MOOI NIET DAT IK DEZE KEER TEGEN DAT KUTPAALTJE AAN LOOP" en toen liep ik tegen een huis op
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Axilithor schreef op 11-12-2005 @ 12:59 :
Geweldig die startpost Ik herken daar een heleboel in, vooral dat MSN dinges is mij ook gebeurd Verstrooidheid rules Gooi je ook wel eens een pizza in de prullenbak ipv de doos?
Nee, want ik eet amper pizza. Maar wel heel vaak andere dingen die in een verpakking zitten, dan blijf ik staan met die verpakking in m'n handen. Met een beetje geluk loop ik er ook nog eens mee richting de pc en ga me vervolgens afvragen waar m'n kaas oid toch heen is.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 16:39
Verwijderd
Ik ben toch best blij om te lezen dat ik lang niet het enige meisje op aarde ben dat geregeld drinken naast haar mond/in haar schoot giet!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 17:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ga altijd naar de stad omdat ik kleren wil kopen, en ABSOLUUT NIETS ANDERS! En toch loop ik dan maar 1 keer de H&M door, vind ik alles kut en ga ik rechtstreeks naar de dichtsbijzijnde Platenzaak om een CD te kopen die ik eigenlijk niet wil maar toch moet kopen, gewoon voor de heb.
En ik heb onderhand als 28000 paar onderbroeken en sokken.
Maar ik heb maar 2 spijkerbroeken
Oud 11-12-2005, 18:04
tuttebel
tuttebel is offline
als ik iets moet bestellen aan de bar dan ga ik t duizend keer na in mn hoofd '2 bier 1 cola 1 water en 1 red bull' en dan zeg ik t nog fout, en dan zeg ik ook nog heel vaak iets waar ik dat moment aan denk en dat is soms beschamend bijv. '2 hangtieten 1..'

nou ja dat was gisteravond in elk geval.
Oud 11-12-2005, 18:08
Verwijderd
^damn
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 18:12
Mephisto
Mephisto is offline
ik ben regelmatig dingen in de puinhoop aan't zoeken die recht voor mn neus liggen
Oud 11-12-2005, 18:57
Haligh
Haligh is offline
toen ik wakker werd gebeld op station etten-leur en ik erachter kwam dat ik midden in het gangpad van een treincoupe lag.
Oud 11-12-2005, 18:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
June bug schreef op 11-12-2005 @ 16:02 :
vergeten wat je ging doen en dat tot 3 keer toe ofzo.
volgens mij heb je daar vaker last van ;D
Oud 11-12-2005, 19:01
Teun
Teun is offline
Citaat:
Haligh schreef op 11-12-2005 @ 19:57 :
toen ik wakker werd gebeld op station etten-leur en ik erachter kwam dat ik midden in het gangpad van een treincoupe lag.
(L)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 20:50
Help Valentijn
Help Valentijn is offline
treinen is niet tof

Ben je ontzettend blij dat je na een vermoeiende dag op je vakantiewerk eens de snelle internationale trein tussen Brussel en Antwerpen kan nemen, zachte zeteltjes, aangenaam gezoem. Val je monumentaal in slaap. Word je wakker en zie je plots een geel/blauwe-trein voorbijflitsen waarna wordt opgeroepen dat de trein Amsterdam nadert. Dat is kut
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 21:18
Mephisto
Mephisto is offline
uit lege bierflessen proberen te drinken (die mn halve kamer vullen) en dan vloeken, om vervolgens weer hetzelfde flesje te pakken en het ritueel te herhalen
Oud 11-12-2005, 21:23
Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik stak net een sigaret aan de verkeerde kant aan, DJEEZ.
Oud 11-12-2005, 21:27
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Haligh schreef op 11-12-2005 @ 19:57 :
Klinkt herkenbaar, ik ben ook eens wakker geworden in een wagon op Maastricht CENTRAAL en toen was het kwart voor twee 's nachts en moest ik over het hek heenklimmen want dat zat al dicht. En ik vond het al zo vreemd dat die fluorescerende schoonmaker naar me keek alsof ik van een andere planeet kwam.

Verder klinkt het meeste in dit topic eigenlijk verdacht herkenbaar.
Oud 11-12-2005, 21:32
Louel
Louel is offline
Ik zet m'n voet vaak tegen de deur voordat ik hem opendoe en als ik hem dan opendoe knal ik er met m'n hoofd tegenaan.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 22:01
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik loop heel vaak tegen deurposten aan. Ik ben niet eens scheel maartoch.
Oud 11-12-2005, 22:07
ZerO
ZerO is offline
ik heb laatst rondgelopen met een zwart truitje binnenste buiten en ik had het pas door toen ik thuis kwam

soms vergeet ik mijn gulp dicht te doen en als in de metro in mijn tas aan het graaien ben, valt er altijd een tampon op de grond
soms heb ik mijn bril op mijn hoofd en dan vraag ik me af waar het is gebleven
Oud 11-12-2005, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 11-12-2005 @ 23:01 :
Ik loop heel vaak tegen deurposten aan. Ik ben niet eens scheel maartoch.
herkenbaar. ook deur opendoen en al naar binnen stappen als hij nog niet ver genoeg open is .
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 22:40
grandmommy
grandmommy is offline
Ik kwam er zojuist achter dat Noraly Beyer, ja, DE Noraly Beyer, jarenlang bij me in de straat heeft gewoond

dat is pas echt WTFFFF
Oud 11-12-2005, 22:41
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 11-12-2005 @ 23:40 :
Ik kwam er zojuist achter dat Noraly Beyer, ja, DE Noraly Beyer, jarenlang bij me in de straat heeft gewoond

[afbeelding]

dat is pas echt WTFFFF
dat mens is echt lelijk
Oud 11-12-2005, 23:04
Gadje
Gadje is offline
ik heb net in een pm een typefout van heb ik jou daar gemaakt, ipv ik wil ze graag zien, ik wil jou graag zien.
Tegen iemand die ik niet eens ken
Toen ik de reactie op mijn pm terug las dacht ik wtf
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 23:05
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Gadje schreef op 12-12-2005 @ 00:04 :
ik heb net in een pm een typefout van heb ik jou daar gemaakt, ipv ik wil ze graag zien, ik wil jou graag zien.
Tegen iemand die ik niet eens ken
Toen ik de reactie op mijn pm terug las dacht ik wtf
Gadje, besef jij wel dat Noraly Beyer bij jou in de gemeente heeft gewoond?
Oud 11-12-2005, 23:09
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 12-12-2005 @ 00:05 :
Gadje, besef jij wel dat Noraly Beyer bij jou in de gemeente heeft gewoond?
Ja ik begin het langzaam aan te beseffen, wat erg
maar nu is ze weg, toch?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 23:12
grandmommy
grandmommy is offline
ze is weg, waarschijnlijk was delocale jeugd haar iets te hansdtastelijk hihihi
Oud 11-12-2005, 23:13
Gadje
Gadje is offline
hihi
Ik heb evenveel posts als bezoeken aan mijn fotoboek.
WTF !
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 00:22
Verwijderd
ik zet vaak mijn biertje naast me neer op mij bureau als ik zit te internetten en als ik dan weer een slok wil nemen begin ik zonder te kijken in de richting van het biertje te graaien wat vaak neerkomt op misgrijpen en dan er achter komen dat het biertje aan de andere kant staat ofzo

of het biertje in een keer omtikken
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 06:26
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik kwam op het station en WTF?! fiets gejat.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 10:58
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik woon naast een restaurant en ik ben meestal dom dus fiets in mijn huis zomaar voorbij en dan kom ik daar pas voor het restaurant achter en durf ik niet meer te keren, aangezien die lui mij tig keer per week dat zien doen.

En ik werk stiekem regelmatig op mijn pantoffels, omdat ik dan meen dat ik mijn schoenen aan had gedaan..
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 11:07
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 12-12-2005 @ 11:58 :
Ik woon naast een restaurant en ik ben meestal dom dus fiets in mijn huis zomaar voorbij en dan kom ik daar pas voor het restaurant achter en durf ik niet meer te keren, aangezien die lui mij tig keer per week dat zien doen.

En ik werk stiekem regelmatig op mijn pantoffels, omdat ik dan meen dat ik mijn schoenen aan had gedaan..
En moedigde jij niet een keer heel hard Rintje Ritsma aan in je slaap?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 12-12-2005 @ 07:26 :
Ik kwam op het station en WTF?! fiets gejat.
voor de 24e keer. Dat zei je ergens.

En ja, ik was op school lang lang geleden en we hadden het over gejatte fietsen en ik zei heel blij 'mijn fiets is nog nooit gejat!'

Nou ja, die avond was ie weg, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 11:32
Verwijderd
Ik heb wel eens dat ik iets in mijn handen heb, maar dat ik vergeet dat ik het vastheb. En dan wil ik iets anders pakken en laat dat vallen. Dan heb ik bijvoorbeeld een muts vast, maar wil een staart maken. Dan laat ik dat mutsje vallen en maak een staartje, om er 5 straten verder pas achter te komen dat ik mijn muts kwijt ben
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten