Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2005, 11:48
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Dit is gevaarlijk man !! Ik zou jezelf maar snel in veiligheid brengen, voordat..
Oud 25-12-2005, 12:02
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
1 Thunderdome” gaat met de tijd mee, onder andere door in plaats van ‘hardcore’ het woord ‘hardstyle’ te gebruiken. Vind jij “Thunderdome” vernieuwend?

- Nee, en het is voor Thunderdome ook niet de bedoeling om vernieuwend te zijn. Deze statement gaat wel op voor ID&T, door het oude gabberimago af te schudden en als onder andere 'hardstyle' door te gaan. Thunderdome daarentegen is al jaren dezelfde stijl en dat is ook de verwachting die mensen van Thunderdome hebben.

2 De organisatie van “Thunderdome” doet er alles aan om de veiligheid van de bezoekers te waarborgen. Voel jij je veilig op “Thunderdome”?

Kan ik niet over oordelen.

3 Het statement van “Thunderdome” is ‘fuck politics, racisme, police, religion, law, bull shit, media, war, fashion but most of all fuck you’.
Voel jij je aangesproken door dit statement?

- Nee, en ik denk dat Thunderdome met zo'n lomp en ongenuanceerd statement een bepaald lomp publiek wil bereiken. Volgens mij lukt dat prima.

4 Ervaar je dit statement als positief of negatief voor het imago van “Thunderdome”?

- Ligt er aan hoe je het ziet. Het trekt een bepaald publiek, dus dat doel wordt bereikt. Dat is opzich positief. Het is voor mij geen reden om naar het feest te gaan en misschien zelfs wel een reden om niet te gaan. Dat zou je als negatief kunnen zien.

5 In de beginjaren was “Thunderdome” het feest van de zogenaamde gabbers. Nu, jaren later, is het fenomeen gabber niet meer wat het geweest is.
Vergelijk jij “Thunderdome” met de gabberscene?

- Thunderdome is juist een van de feesten dat zich nog steeds op het zogenaamde gabberpubliek. Die stroming een paar jaar z'n hoofd in de mainstream heeft gestoken en is nu weer redelijk underground gegaan.
Oud 25-12-2005, 13:16
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
G-force schreef op 24-12-2005 @ 16:17 :
Ik vind Hardcore/metal/rap echt helemaal niks. Echt muziek kan je het ook niet noemen volgens mij, het is gewoon muziek voor herzenloze pubers die de hele week kut werk doen en dan in het weekend helemaal los willen gaan.
Ik denk dat het gemiddelde IQ op een hardcore/metal/rap feest echt niet boven de 80 uitkomt. Het uitschot van deze maatschappij loopt daar rond.
Maar goed ieder zijn smaak.
fixed.
Oud 25-12-2005, 21:32
HTID
HTID is offline
Citaat:
G-force schreef op 24-12-2005 @ 16:17 :
Ik vind Hardcore echt helemaal niks. Echt muziek kan je het ook niet noemen volgens mij, het is gewoon muziek voor herzenloze pubers die de hele week kut werk doen en dan in het weekend helemaal los willen gaan.
Ik denk dat het gemiddelde IQ op een hardcore feest echt niet boven de 80 uitkomt. Het uitschot van deze maatschappij loopt daar rond.
Maar goed ieder zijn smaak.
Wat een ongelofelijke tunnelblik heb jij zeg. Alsof mensen die naar hardcore luisteren gemiddeld veel dommer zijn als de rest. Ik ken echt zat mensen van het vwo die wel eens naar hardcore luisteren en naar zo'n feest gaan, en ook op de universiteit lopen er best een aantal rond. Het gemiddelde iq zal idd niet erg hoog zijn op een feest als thunderdome, maar dat geldt volgens mij voor elk feest. Want je gaat mij niet wijsmaken dat op een feest als trance energy het iq schrikbarend hoger ligt als op een hardcore feest
Oud 25-12-2005, 21:48
Verwijderd
Citaat:
carmen2 schreef op 12-12-2005 @ 18:29 :

[COLOR=red]
1 Thunderdome” gaat met de tijd mee, onder andere door in plaats van ‘hardcore’ het woord ‘hardstyle’ te gebruiken. Vind jij “Thunderdome” vernieuwend?
hardcore en hardstyle zijn ander genres.
Doe eerst fatsoenlijk onderzoek.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 02:27
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Citaat:
cut_off schreef op 25-12-2005 @ 22:48 :
hardcore en hardstyle zijn ander genres.
Doe eerst fatsoenlijk onderzoek.
Je kan niet ontkennen dat wat eerder onder de noemer gabber/hardcore viel nu vaak als hardstyle wordt verkocht. Er zijn in ieder geval genoeg artiesten deze switch hebben gemaakt.
Oud 27-12-2005, 10:09
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
Daniël Chaos schreef op 26-12-2005 @ 03:27 :
Je kan niet ontkennen dat wat eerder onder de noemer gabber/hardcore viel nu vaak als hardstyle wordt verkocht. Er zijn in ieder geval genoeg artiesten deze switch hebben gemaakt.
ik ontken het toch!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten