![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ga niet verschuilen achter andere mensen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en leer eens lezen kerel. ik heb je nog 0x kereltje genoemd, of mongool. jij sommeert mij om netjes te vragen om verduidelijking ? grappig kereltje ben je toch. ow fuck, nu noem ik je kereltje... aaaaaaah wat zielig...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() hij zei alleen maar 'als je zoveel leent, ben je best wel een achterlijke mongool' DIT KAN NOOIT NIMMER WAARHEID ZIJN. KEREL heb je me zo vaak al genoemd.. En dat doe je nou eenmaal niet bij mensen. Je kent me niet dus spreek me niet aan voor Kerel. DAT is ONbeschoft. ![]() ------------------------------------------------------------------ Hoe vaak moet ik dit in je kleine hoofd stampen. ------------------------------------------------------------------ Deze topic is bedoeld om elkaars evaringen te delen. en niet om elkaar af te zeiken. Hoe dom de vraag in jouw hoofd zal klinken. Jij moet gewoon je KLEP houden en alleen reageren op mijn vraag en niet op hoeveel spellingsfouten ik wel niet heb. Als je mijn vraag DOM vind, OF WAT DAN OOK. Dan houd je je KLEP dicht. en als het niet snapt dan vraag je gewoon netjes om verduidelijking en dus niet meteen afzeiken. Laatst gewijzigd op 16-12-2005 om 17:34. |
![]() |
||
Citaat:
Deze topic heeft totaal geen toegevoegde waarde en streeft zijn doel totaal voorbij. Daarom lijkt het mij beter het te sluiten, om verdere scheldpartijen te voorkomen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Motorrijbewijs AzN | 35 | 18-06-2009 08:53 | |
Werk, Geld & Recht |
21 worden Konijn | 16 | 16-06-2005 10:16 | |
Werk, Geld & Recht |
Motorrijbewijs MB | 34 | 23-05-2005 14:39 | |