Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat verhaal over die druppels water had ik eerder gehoord en ik doe het sindsdien meestal ook wel. Ik ben daarnaast ook een rustige drinker. Als het om bier gaat gaat het er met liters tegelijk in, maar als het om genieten gaat, heb je aan mij ook een hele goeie. Ik drink het ook vooral laat in de nacht, op een tijdstip als dit, met een lekker muziekje erbij. Ik ben heel erg blij met alle adviezen die ik hier heb gekregen en ik hoop alleen maar meer te weten te komen over alle soorten whiskeys, net als de wijn waar ik me een beetje in aan het verdiepen ben. En mijn huisgenootjes zijn ook blij met mijn nieuwe voorliefde, aangezien ik hem iets te graag deel ![]() Maar goed, er is hier crashplek voor een meeting ooit, alleen is het niet zo'n strategische plek in Nederland ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Whiskey drinkers Verwijderd | 69 | 03-04-2008 11:49 | |
Drugs & Alcohol |
whiskey little nemo | 58 | 21-11-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
whisky en whiskey wat is het verschil DopeBean | 18 | 11-06-2004 20:19 | |
Eten & Drinken |
whiskey in brand Banshee | 6 | 23-05-2004 20:16 | |
Drugs & Alcohol |
Jack Daniels QueenOfSpades | 59 | 13-08-2003 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
gedichten= baby I love you, unanswered love, whiskey dreams vempire | 4 | 30-08-2001 00:40 |