Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2005, 15:04
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Ymir schreef op 15-12-2005 @ 14:04 :
Waar kan ik het goedkoopst mogelijk het spel zelf aanschaffen, want m'n trial account is nu afgelopen en ik moet een authentication key hebben van een volledig spel.
Trial account? Zijn die nog steeds beschikbaar? Ik zit er ook over na te denken wow te kopen maar zou hem eerst ff wille uitprobere.
Advertentie
Oud 18-12-2005, 15:14
Trapz
Avatar van Trapz
Trapz is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 17-12-2005 @ 19:13 :
Ik zit nu bij m'n broer in de guild omdat ze mijn oude guild met z'n allen stom vonden
nadeel: bijna allemaal lvl 60 dus ik heb er met mijn lvl 16 eigenlijk niets te doen. Maar het is wel gezellig!

nog maar net begonne ? welke class ben je ?
__________________
I Cry When angels deserve 2 die
Oud 18-12-2005, 15:16
Trapz
Avatar van Trapz
Trapz is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 18-12-2005 @ 16:04 :
Trial account? Zijn die nog steeds beschikbaar? Ik zit er ook over na te denken wow te kopen maar zou hem eerst ff wille uitprobere.


als je wow koopt vermaak je je prima ik heb het nu al vanaf dat het uit is en verveel me nog niet maja de game style moet je meschien wel ligge ik vin het in elk geval een tof spel
__________________
I Cry When angels deserve 2 die
Oud 19-12-2005, 09:19
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Gisteren eerste MC-run van onze guild met een andere guild. Meteen Lucifron, Magmadar, Gehennas, Garr, Geddon en Shazzrah neer
Oud 19-12-2005, 09:52
B-Hooligan
Avatar van B-Hooligan
B-Hooligan is offline
WoW is gewoon vet...ik heb een Human Paladin lvl 22 (laag ik weet 't maar ik speel niej zo vaak) en ik ben nu een Human Rogue begonnen Die bevalt me veel beter!

De Rogue vind ik gewoon vet vanwege z'n stealth, kick-ass Combo's en Finishing moves

Jammer genoeg ben ik nog maar lvl 7 xD
__________________
What you don't know, Won't leave a scar,What you don’t know, Hasn't killed you so far, What you don’t know, Is who you are!
Oud 19-12-2005, 12:53
Trapz
Avatar van Trapz
Trapz is offline
Citaat:
B-Hooligan schreef op 19-12-2005 @ 10:52 :
WoW is gewoon vet...ik heb een Human Paladin lvl 22 (laag ik weet 't maar ik speel niej zo vaak) en ik ben nu een Human Rogue begonnen Die bevalt me veel beter!

De Rogue vind ik gewoon vet vanwege z'n stealth, kick-ass Combo's en Finishing moves

Jammer genoeg ben ik nog maar lvl 7 xD

suc6 met lvle maat je word vanzelf beter XD
__________________
I Cry When angels deserve 2 die
Oud 20-12-2005, 12:57
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Trapz schreef op 18-12-2005 @ 16:14 :
nog maar net begonne ? welke class ben je ?
Ik speelde eerst op m'n broers account, maar nu heb ik het spel dus zelf.
Ik heb een Human Rogue, en ook nog een Tauren Hunter.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 20-12-2005, 13:50
Trapz
Avatar van Trapz
Trapz is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 20-12-2005 @ 13:57 :
Ik speelde eerst op m'n broers account, maar nu heb ik het spel dus zelf.
Ik heb een Human Rogue, en ook nog een Tauren Hunter.
k nice welk lvl ?
k heb zelf lvl 53 warrior ( als main )
__________________
I Cry When angels deserve 2 die
Oud 20-12-2005, 15:22
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Trapz schreef op 20-12-2005 @ 14:50 :
k nice welk lvl ?
k heb zelf lvl 53 warrior ( als main )
Ik ben nu bijna lvl 18, ben gisteren met mijn broer en zijn lvl 52 Hunter de DM ingegaan, schiet lekker op en alle quests in 1x gedaan Ben er ook ruim 3 goud rijker op geworden.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 20-12-2005, 15:23
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 18-12-2005 @ 16:04 :
Trial account? Zijn die nog steeds beschikbaar? Ik zit er ook over na te denken wow te kopen maar zou hem eerst ff wille uitprobere.
Ik kreeg er 1 bij mijn aankoop, dat was begin december. Zijn dus nog wel beschikbaar
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 20-12-2005, 17:16
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Morgenmiddag ga ik het kopen, vakantie enzo, kan mooi
Ik kan niet wachten, m'n orc warrior gaat even finaal omhooggeschopt worden, en ik ga een hunter maken.
Aangezien ik op pets geil komt er ook nog een warlock bij denk ik, maar m'n warrior is de priority, met hunter als goede tweede.
Als die allebei goed op weg zijn en ik wil meer afwisseling komt er nog een warlock bij.

Ik kan niet wachten <3
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 20-12-2005, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 20-12-2005 @ 18:16 :
Morgenmiddag ga ik het kopen, vakantie enzo, kan mooi
Ik kan niet wachten, m'n orc warrior gaat even finaal omhooggeschopt worden, en ik ga een hunter maken.
Aangezien ik op pets geil komt er ook nog een warlock bij denk ik, maar m'n warrior is de priority, met hunter als goede tweede.
Als die allebei goed op weg zijn en ik wil meer afwisseling komt er nog een warlock bij.

Worden Hunters binnenkort niet vreselijk generfed?
Oud 20-12-2005, 17:25
Verwijderd
Nog een tip als je meer kans wilt hebben een goede guild binnen te komen en meer gevraagd wordt voor dungeons: maak een priest

De eerste 15-20 levels kunnen vrij moeilijk zijn, maar daarna is ie heerlijk En mensen hebben graag een priest in hun party

En nee, rogue met First Aid zijn geen healers
Oud 20-12-2005, 17:40
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Citaat:
Ymir schreef op 20-12-2005 @ 18:16 :
Morgenmiddag ga ik het kopen, vakantie enzo, kan mooi
Ik kan niet wachten, m'n orc warrior gaat even finaal omhooggeschopt worden, en ik ga een hunter maken.
Aangezien ik op pets geil komt er ook nog een warlock bij denk ik, maar m'n warrior is de priority, met hunter als goede tweede.
Als die allebei goed op weg zijn en ik wil meer afwisseling komt er nog een warlock bij.

Ik kan niet wachten <3
Als je op stormrage (horde) gaat spelen wil ik je wel helpen. Heb momenteel wat low level characters die ik wel wil levelen en dat is zo saai in je eentje.
Oud 20-12-2005, 18:52
Verwijderd
45 orc rogue atm
Wordt een beetje saai heb wel al me goede gear enzo
ben nu bezig met warlock lvl 11 xD
Oud 20-12-2005, 18:52
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
IKBENVIS schreef op 20-12-2005 @ 18:40 :
Als je op stormrage (horde) gaat spelen wil ik je wel helpen. Heb momenteel wat low level characters die ik wel wil levelen en dat is zo saai in je eentje.
Bedankt voor het aanbod, maar ik ga al met wat vrienden op Al'akir spelen. Wel horde (naturally, nothing beats an orc) though.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 20-12-2005, 19:47
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Citaat:
Ymir schreef op 20-12-2005 @ 19:52 :
Bedankt voor het aanbod, maar ik ga al met wat vrienden op Al'akir spelen. Wel horde (naturally, nothing beats an orc) though.
Bleh, ik had gehoopt op een intelligente mede-speler

Vergis je trouwens niet in warlock pets. Die hebben over het algemeen een iets andere functie dan hunter pets. Warlocks kunnen mana krijgen van hun hitpoints. Daarom zullen de meeste warlock op sta/spi mikken ipv sta/int of int/spi zoals veel andere casters. Ze gebruiken hun pets dan ook niet alleen voor schade of als tank... maar ook als bron voor mana, als aanvulling op hun eigen hps of ze offeren een pet voor tijdelijke bonussen. Warlock is een vrij creatieve class vergelijken met hunters.
Oud 20-12-2005, 20:20
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
IKBENVIS schreef op 20-12-2005 @ 20:47 :
Bleh, ik had gehoopt op een intelligente mede-speler

Vergis je trouwens niet in warlock pets. Die hebben over het algemeen een iets andere functie dan hunter pets. Warlocks kunnen mana krijgen van hun hitpoints. Daarom zullen de meeste warlock op sta/spi mikken ipv sta/int of int/spi zoals veel andere casters. Ze gebruiken hun pets dan ook niet alleen voor schade of als tank... maar ook als bron voor mana, als aanvulling op hun eigen hps of ze offeren een pet voor tijdelijke bonussen. Warlock is een vrij creatieve class vergelijken met hunters.
Can't win 'em all

Goed om te weten, bedankt.
Qua daadwerkelijke in-game use had ik er nog niet eens bij stilgestaan eerlijk gezegd, ik heb gewoon altijd iets gehad met casters met pets. Baldur's Gate ook altijd al, Morrowind, overal, pets zijn mijn ding. Maar dit is wel nuttige info, dank je
Dit ga ik onthouden.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 20-12-2005, 20:57
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
IKBENVIS schreef op 20-12-2005 @ 20:47 :
Bleh, ik had gehoopt op een intelligente mede-speler

Vergis je trouwens niet in warlock pets. Die hebben over het algemeen een iets andere functie dan hunter pets. Warlocks kunnen mana krijgen van hun hitpoints. Daarom zullen de meeste warlock op sta/spi mikken ipv sta/int of int/spi zoals veel andere casters. Ze gebruiken hun pets dan ook niet alleen voor schade of als tank... maar ook als bron voor mana, als aanvulling op hun eigen hps of ze offeren een pet voor tijdelijke bonussen. Warlock is een vrij creatieve class vergelijken met hunters.
Ik heb een keer met een warlock gewerkt die affliction/demo was. (met improved voidwalker) die gebruikte zijn voidwalker als tank en liet zijn DoT's het verdere werk opknappen. Niet snel, wel enorm veilig en doeltreffend. Uiteindelijk de warrior gekickt voor een mage want de voidy tankte beter dan de warrior (hell, mijn pet tankte beter dan de warrior maar mijn pet was op dat moment iets fragieler en dus de off-tank )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 20-12-2005, 20:58
Verwijderd
oeh, die worldofwarcraft music player is leuk..
fijn nostalgisch muziekjes luisteren uit oude warcrafts
Verder ook niet nuttig, maar toch
Oud 20-12-2005, 21:18
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 20-12-2005 @ 21:58 :
oeh, die worldofwarcraft music player is leuk..
fijn nostalgisch muziekjes luisteren uit oude warcrafts
Verder ook niet nuttig, maar toch
Music player????
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 20-12-2005, 21:35
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 20-12-2005 @ 21:57 :
Ik heb een keer met een warlock gewerkt die affliction/demo was. (met improved voidwalker) die gebruikte zijn voidwalker als tank en liet zijn DoT's het verdere werk opknappen. Niet snel, wel enorm veilig en doeltreffend. Uiteindelijk de warrior gekickt voor een mage want de voidy tankte beter dan de warrior (hell, mijn pet tankte beter dan de warrior maar mijn pet was op dat moment iets fragieler en dus de off-tank )
DoT's heerschen maar ik vind mn priest toch echt te saai :$

Misschien mn warlock weer levelen... ik houd wel van creatief spelen en warlock heeft niet zo'n lange downtime als andere casters.
Oud 20-12-2005, 22:28
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
IKBENVIS schreef op 20-12-2005 @ 22:35 :
DoT's heerschen maar ik vind mn priest toch echt te saai :$

Misschien mn warlock weer levelen... ik houd wel van creatief spelen en warlock heeft niet zo'n lange downtime als andere casters.
Warlock, downtime
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 20-12-2005, 22:37
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 20-12-2005 @ 23:28 :
Warlock, downtime
juist
Oud 20-12-2005, 23:23
Verwijderd
Citaat:
IKBENVIS schreef op 20-12-2005 @ 23:37 :
juist
Wat bedoel je ermee?
Oud 20-12-2005, 23:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
cooldown
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-12-2005, 23:40
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
grl schreef op 21-12-2005 @ 00:35 :
cooldown
nee, mana en health restore
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 20-12-2005, 23:59
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Ik heb nu een 38 Priest, 43 Hunter, 46 Rogue, 22 Warlock en zojuist een druid tot lv 10 geleveled.
En ik verveel me nog steeds niet, vind het zelfs wel fijn om met meerdere hoog lvl te zijn zodat je kan spelen wat je wilt.

Maar mss binnenkort toch eens een keus gaan maken, die rogue epic gear ziet er wel zeer fijn uit.
__________________
They came...from...behind!
Oud 21-12-2005, 00:38
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Captain N schreef op 21-12-2005 @ 00:59 :
Ik heb nu een 38 Priest, 43 Hunter, 46 Rogue, 22 Warlock en zojuist een druid tot lv 10 geleveled.
En ik verveel me nog steeds niet, vind het zelfs wel fijn om met meerdere hoog lvl te zijn zodat je kan spelen wat je wilt.

Maar mss binnenkort toch eens een keus gaan maken, die rogue epic gear ziet er wel zeer fijn uit.
Hunter ftw
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 21-12-2005, 08:06
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Paperz schreef op 21-12-2005 @ 00:40 :
nee, mana en health restore
Ja, ik heb enkele verschillende warlocks gespeeld en de enige downtime die ik tegenkwam had altijd te maken met de overige mensen in mijn groep maar nooit met mij
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-12-2005, 08:29
Verwijderd
Al'Akir anyone?
Oud 21-12-2005, 09:52
Verwijderd
Heh, gistren avond naar een optreden geweest van 3 inches of blood. Die kerels hadden achter het drumstel een grote vlag hangen met de cover van Warcraft 2 erop
Oud 21-12-2005, 09:55
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-12-2005 @ 00:23 :
Wat bedoel je ermee?
Downtime is de tijd voor herstel die je kwijt bent tussen 2 gevechten. Ik ben een rogue gewend, die bijna geen downtime heeft. Priest/mage heeft over het algemeen wat tijd nodig om er weer mana bij te krijgen. Bij een warlock tap je wat health naar mana en je kunt weer verder. Ze hebben dus weinig downtime.
Oud 21-12-2005, 09:55
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Citaat:
Captain N schreef op 21-12-2005 @ 00:59 :
Ik heb nu een 38 Priest, 43 Hunter, 46 Rogue, 22 Warlock en zojuist een druid tot lv 10 geleveled.
En ik verveel me nog steeds niet, vind het zelfs wel fijn om met meerdere hoog lvl te zijn zodat je kan spelen wat je wilt.

Maar mss binnenkort toch eens een keus gaan maken, die rogue epic gear ziet er wel zeer fijn uit.
Rooogue


Waar twijfel je tussen? Wat vind je leuk, pvp/pve, solo/group, etc?
Oud 21-12-2005, 12:43
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
IKBENVIS schreef op 21-12-2005 @ 10:55 :
Downtime is de tijd voor herstel die je kwijt bent tussen 2 gevechten. Ik ben een rogue gewend, die bijna geen downtime heeft. Priest/mage heeft over het algemeen wat tijd nodig om er weer mana bij te krijgen. Bij een warlock tap je wat health naar mana en je kunt weer verder. Ze hebben dus weinig downtime.
Downtime voor shadowpriest is ook te verwaarlozen hoor


Mage downtime is voor mij genoeg reden om die class links te laten liggen.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 21-12-2005, 12:51
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Paperz schreef op 21-12-2005 @ 00:40 :
nee, mana en health restore
Ook goed. En ja er moest nog een vraagteken achter (was al laat )
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-12-2005, 12:52
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Oja ik heb ook nog een 35 UD mage
Vind de downtime nou best meevallen eigenlijk, heb er meer last van met mn priest dan met mn mage, alhoewel had, heb nu alles op Int/Spi gegooid en dat merk je best wel, vooral met spirit tap.

@Vis, ik vind gewoon alles leuk, vandaar ook die shitload aan chars.
__________________
They came...from...behind!
Oud 21-12-2005, 14:29
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Citaat:
Captain N schreef op 21-12-2005 @ 13:52 :
Oja ik heb ook nog een 35 UD mage
Vind de downtime nou best meevallen eigenlijk, heb er meer last van met mn priest dan met mn mage, alhoewel had, heb nu alles op Int/Spi gegooid en dat merk je best wel, vooral met spirit tap.

@Vis, ik vind gewoon alles leuk, vandaar ook die shitload aan chars.
Als je wil kiezen moet je toch echt bedenken wat je het leukst vindt

Hunters = pet, range, beperkte aoe, kiten (tegenstander op afstand houden met slow effects)
Rogue = stealth, kwetsbaar, controle dmv stun/gouge/etc en hoogste single target damage
Mage = ook kwetsbaar, ook kiten, beste aoe class
Priest = kwetsbaar, DoT en iedereen verwacht dat je healt, persoonlijk weinig interesse door downtime
Oud 21-12-2005, 14:47
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Hehe ik weet hoe de classes werken, speel al wow sinds de us beta.
Probleem bij mij is dat ik echt alles leuk vind om te spelen (behalve warrior) en zodra er iets gaat vervelen ik gewoon naar de volgende ga en zo ga ik iedere keer het cirkeltje rond.
Alleen is er nu een nieuwe bijgekomen met de druid

Maar ach ik speel gewoon waar ik op dat moment zin in heb, die epics komen vanzelf wel en voorlopig vermaak ik me nog uitstekend.
__________________
They came...from...behind!
Oud 21-12-2005, 15:00
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Je houdt jezelf iig wel bezig


Druid is mss wel de traagste class om te levelen.
Oud 21-12-2005, 15:50
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
catweazle schreef op 21-12-2005 @ 09:29 :
Al'Akir anyone?
Citaat:
Ymir schreef op 20-12-2005 @ 19:52 :
Bedankt voor het aanbod, maar ik ga al met wat vrienden op Al'akir spelen. Wel horde (naturally, nothing beats an orc) though.
Mits horde dus.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 21-12-2005, 15:52
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Net vanmiddag gekocht, 36 euro
Zo maar eens eerst het boekje doorspitten (Naast pets geil ik ook ontzettend op boekjes van spellen, don't ask me why, dus toen ik deze relatief dikke pil zag/voelde begon ik al te watertanden) en daarna online aan de gang
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 21-12-2005, 16:09
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Citaat:
Ymir schreef op 21-12-2005 @ 16:52 :
Net vanmiddag gekocht, 36 euro
Zo maar eens eerst het boekje doorspitten (Naast pets geil ik ook ontzettend op boekjes van spellen, don't ask me why, dus toen ik deze relatief dikke pil zag/voelde begon ik al te watertanden) en daarna online aan de gang
Boekjes?


Baldur's gate
Oud 21-12-2005, 16:17
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
IKBENVIS schreef op 21-12-2005 @ 17:09 :
Boekjes?


Baldur's gate
Heerlijk zijn die, die heb ik ondertussen al een paar keer "gewoon" gelezen, just for kicks.
Ik voel me zo'n nerd.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 21-12-2005, 16:53
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
catweazle schreef op 21-12-2005 @ 09:29 :
Al'Akir anyone?
yeh, ik!
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 21-12-2005, 17:12
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Ymir schreef op 21-12-2005 @ 17:17 :

Ik voel me zo'n nerd.
You should, ik dacht dat ik erg was
__________________
They came...from...behind!
Oud 21-12-2005, 17:20
Snukkie
Snukkie is offline
zijn er nog mensen verhuisd naar emeris?
Oud 21-12-2005, 19:36
Trapz
Avatar van Trapz
Trapz is offline
[Mensen in Zenedar ?
__________________
I Cry When angels deserve 2 die
Oud 21-12-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 21-12-2005 @ 17:17 :

Ik voel me zo'n nerd.
Dank je, vanaf nu als iemand me een nerd noemt omdat ik game stuur ik ze deze link
Oud 21-12-2005, 20:08
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Morridin schreef op 21-12-2005 @ 20:57 :
Dank je, vanaf nu als iemand me een nerd noemt omdat ik game stuur ik ze deze link


Catweazle en Envy, addable to buddylist?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.