Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2005, 16:56
Uice
Uice is offline
Ja mag best een graap maken over gevoelige onderwerpen, zolang er maar niemand bij zit die persoonlijk met het onderwerp te maken heeft gehad en zich de graap dus aan gaat trekken.

Aangezien dit vaak niet te controleren is, zou ik in een onbekende omgeving nogal voorzichtig zijn. Maar als je op een paar tenen trapt is dat geen wereldprobleem; vanwege een graapje zal iemand heus geen trauma krijgen.
Oud 19-12-2005, 17:27
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-12-2005 @ 17:56 :
Ja mag best een graap maken over gevoelige onderwerpen, zolang er maar niemand bij zit die persoonlijk met het onderwerp te maken heeft gehad en zich de graap dus aan gaat trekken.

Aangezien dit vaak niet te controleren is, zou ik in een onbekende omgeving nogal voorzichtig zijn. Maar als je op een paar tenen trapt is dat geen wereldprobleem; vanwege een graapje zal iemand heus geen trauma krijgen.
In de afgelopen 12 jaar heb ik mijn vader, twee opa's, een oma en een overgrootmoeder, een oom en tot 2x toe een goede vriend verloren. Daartussen zaten een paar gevallen van ouderdom, een paar keer een slechte gezondheid, een ongeluk en zelfmoord. Joh, met mijn familie zou ik dan haast helemaal geen grappen meer kunnen aanhoren..

Laat maar lekker gaan mensen.. het zijn maar grappen.. ik denk dat de timing belangrijker is als de grap zelf.. zeg nou zelf, als je net aan de cake zit na een crematie is zo'n grap een stuk mnder leuk als in de kroeg, op het werk of waar dan ook...
Oud 27-12-2005, 21:39
Maresha
Maresha is offline
ik denk dat het wel kan..maar met mate

het is uiteindelijk ook een 'grap' en dat is niet serieus bedoeld

maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van ja..t is een serieus onderwerp dus ga t dan niet als grap maken ofzoiets

kan nie uit me woorden komen

agja..k weet t ook niet haha
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 22:00
Klaas B.
Klaas B. is offline
Als iemand als grapje toewenst dat een naaste van mij zelfmoord pleegt, krijgt hij/zij een flinke, hele flinke stomp in zijn of haar gezicht!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 22:46
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Als je met een grap iemand kwetst, is het sowieso geen grap meer. Een grap moet kunnen over iemands geloof, zolang het grappig bedoelt wordt en niet te grof en waarmee je de ander niet hard raakt.
Oud 28-12-2005, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Frostbite schreef op 17-12-2005 @ 14:12 :
Ik vind dat je hier grappen over kan maken tenzij je weet dat iemand hier problemen mee heeft.
En zelfs dan, er zijn grappen en er zijn grappen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten