Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2005, 16:32
Born to lose
Born to lose is offline
Citaat:
Bogdan schreef op 19-12-2005 @ 16:55 :
zie het nu maar onder ogen: punk is dood. En Rancid is het grootste punkcliché, getuige de horde 14-jarige meisjes die er bij mij op school naar luistert.
Wat een onzin, hoe levend is de punkscene op dit moment, overal shows, veel nederlandse bands en releases van deze bands. Noem bands als Antidote, Disturbance, Beans, Mistake, No Hoodlums, Gewapend Beton / Bakfietsboys (split is uit www.pogopunx.nl) en ga maar door. Omdat er bij jou wat 14 jarige meisjes naar Rancid luisteren heeft toch geen zak te maken met of punk dood is.

Overigens niks mis met Rancid hoe hard waren de shows in de melkweg en op lowlands in 1998 (toen was de vans warped tour gewoon nog op lowlands)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2005, 18:38
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Citaat:
Marloes schreef op 18-12-2005 @ 21:22 :
sorry
ik bedoel. die mensen vinden het ook leuk. en dat krijg je ook wel als je mensen van good charlotte in je video's stopt en lelijke bands als the transplants opricht (fructis sletten).
Hoe fucking cool zijn The Transplants en als er een bedrijf een flinke zak geld bied om jouw riedeltje in hun reclame te mogen gebruiken lach je toch helemaal kapot? Ik geef ze groot gelijk en denk dat menige band hetzelfde zou doen.

Rancid luister ik zelden meer, laatst wel weer plaat van OpIvy er op gegooit, ook leuk om weer'ns te horen!
Oud 19-12-2005, 21:10
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
en zo is dat!
Oud 20-12-2005, 08:31
655321
655321 is offline
Citaat:
Born to lose schreef op 19-12-2005 @ 17:32 :
Wat een onzin, hoe levend is de punkscene op dit moment, overal shows, veel nederlandse bands en releases van deze bands. Noem bands als Antidote, Disturbance, Beans, Mistake, No Hoodlums, Gewapend Beton / Bakfietsboys (split is uit www.pogopunx.nl) en ga maar door. Omdat er bij jou wat 14 jarige meisjes naar Rancid luisteren heeft toch geen zak te maken met of punk dood is.

Overigens niks mis met Rancid hoe hard waren de shows in de melkweg en op lowlands in 1998 (toen was de vans warped tour gewoon nog op lowlands)
Punk is dood Gerrit, leuk van de showtjes. De, over het algemeen 15 jarige, punks van nu weten over het algemeen niet eens hoe je anarchie schrijft. Verder vind ik anarchie een achterhaald begrip en met mij iedereen met een iq hoger dan een lama met een oorontsteking.
Een anarchie teken is een modeverschijnsel, geen statement meer.
Oud 20-12-2005, 10:08
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
punk is niet per definitie anarchie, maar 'rebels'.
anarchie is niet meer mogelijk in deze verpeste westerse beschaving. aan de ene kant wel best zo, want niemand heeft het echt slecht hier (zeker als je het vergelijkt met andere landen)

en rancid is een coole band.
Reageren

Regels voor berichten