Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2002, 19:16
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Maar goed: de kuisheidsgordel. Voor de vrouw, jawel.
ik heb altijd al weten hoe dat dan gaat als de dame in kwestie ongesteld word!!!!! leg dat eens even uit, graag!

ten tweede: als de mannen hun "edele delen" thuis houden, is zo'n kuisheidsgordel helemaal niet nodig!

ten derde: wat heeft een kuisheidsgordel met een lang gelukkig huwelijk te maken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2002, 19:18
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Hee ABBIE, ik eis dat je op mijn reply reageert. Ik ben er wel benieuwd naar.... want van hoe ik het nu zie wil je vrouwen eigenlijk veel meer zien als bezit van mannen.

REAGEER

Dit is zooo zinloos; die gast doet zooo zielig. - hij stelde dus voor dat mannen de sleutel van de vrouwelijk seks hebben. Dus alleen met hun permissie... - en ik kan je garanderen dat vrouwen dat niet vrijwillig doen.
Daartoe moeten ze gedwongen worden door Abbies wetten . Dit is gewoon 100% back to old days waar vrouwen zwaar ondergeschikt aan mannen waren .
Oud 20-06-2002, 19:24
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Trouwens, er zijn ook prima kuisheidsgordels voor mannen hoor...

sorry hoor, maar dat ding helpt toch niet? misschien zit er een gaatje, zodat hij kan plassen.... maar als dat niet het geval is, moet hij m dan afdoen...... "mag ik het sleuteltje, ik moet plassen!" zegt hij in de kroeg tegen zijn vriendin.... en terwijl zij niet kijkt gaat hij in het toilet vreemd met de eerste de beste meid, die net als hij, "jeuk" heeft

Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:35
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
Andijvie schreef:

Lijkt me pijnlijk als hij opgewonden raakt....

Jah er zit zo'n kromming in... waaaar moet dat heen als ie opgewonden is?!
Oud 20-06-2002, 19:38
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

1) Ik sta met beide benen in deze tijd.
2) Nee, daar heb ik niets op tegen, integendeel. Dat zou je uit mijn topics moeten kunnen opmaken. Kun je dat niet, dan ben je er gewoon nog niet aan toe.
3) Absoluut niet.
4) Maak je geen zorgen. Mijn ouders zijn nog altijd gelukkig met elkaar, en je gelooft het misschien niet: ook met mij.
1) -even grapje tussendoor- hoeveel benen heb jij dan?
2)nog niks van gemerkt... misschien wel eens over nagedacht dat JIJ er nog niet aan toe bent?
3)dus wel
4)ik maak me ook geen zorgen om jou, eerder om je ouders... die zo'n kind hebben, want zoals je al zegt... nee, ik geloof het niet
Oud 20-06-2002, 20:41
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik heb nog steeds geen inhoudelijke reply gezien van Abt...

En vampire_esje, zoals ik al eerder zei, dat model is bedoelt voor korte tijd, en is meer een 'toy' dan dat het werkelijk functioneerd. De echte dingen, die serieus voor langere tijd gedragen kunnen worden, zien er heel anders uit.

(maar ik denk niet dat het handig is om hier plaatjes van half-blote lullen neer te gaan zetten; bovendien is dat niet echt nuttig voor het topic)
Oud 20-06-2002, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:
Ik heb nog steeds geen inhoudelijke reply gezien van Abt...

Nee d'oh.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 23:45
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

Nee het is een "zij" die het moet dragen

'k had het toch ook over de vrouw...
Oud 20-06-2002, 23:50
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
Wat een geblaat hier.....tzal ook niet eens een topic van jouw hand wezen....

Ieder mens is oud en wijs genoeg om voor zichzelf te beslissen of hij/zij vreemdgaan wel of niet vind kunnen. Ga je vreemd; dan heb je de consequenties ervan te dragen. Dus als je vriendin/vrouw bij je weggaat dan moet je niet gaan lopen mekkeren.
een hoop zien het ook pas achteraf toch ook in dat het niet de bedoeling was om vreemd te gaan "maar, de situatie deed zich zo voor". Hiermee wil ik zeggen dat die mensen eerst doen, dan pas denken wanneer zij de partner (flink)
1) gekwest hebben.
2) hebben laten weten dat ze [hij/zij die vreemdgaat] niet aan relatie toe zijn.
3) met een schuldgevoel achter laten [heb ik wel genoeg mijn best gedaan om de relatie werkende te houden?]
Oud 24-06-2002, 19:33
vampire_esje
vampire_esje is offline
bah! nou gaat hij weg, en weet ik nog niet hoe dat werkt als een dame een kuisheidsgordel moeten dragen en ze is ongesteld! ik zat er zo dichtbij...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten