Advertentie | |
|
![]() |
|
Hee ABBIE, ik eis dat je op mijn reply reageert. Ik ben er wel benieuwd naar.... want van hoe ik het nu zie wil je vrouwen eigenlijk veel meer zien als bezit van mannen.
REAGEER Dit is zooo zinloos; die gast doet zooo zielig. - hij stelde dus voor dat mannen de sleutel van de vrouwelijk seks hebben. Dus alleen met hun permissie... - en ik kan je garanderen dat vrouwen dat niet vrijwillig doen. Daartoe moeten ze gedwongen worden door Abbies wetten ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
2)nog niks van gemerkt... misschien wel eens over nagedacht dat JIJ er nog niet aan toe bent? 3)dus wel 4)ik maak me ook geen zorgen om jou, eerder om je ouders... die zo'n kind hebben, want zoals je al zegt... nee, ik geloof het niet
|
Ik heb nog steeds geen inhoudelijke reply gezien van Abt...
En vampire_esje, zoals ik al eerder zei, dat model is bedoelt voor korte tijd, en is meer een 'toy' dan dat het werkelijk functioneerd. De echte dingen, die serieus voor langere tijd gedragen kunnen worden, zien er heel anders uit. (maar ik denk niet dat het handig is om hier plaatjes van half-blote lullen neer te gaan zetten; bovendien is dat niet echt nuttig voor het topic)
||
Citaat:
1) gekwest hebben. 2) hebben laten weten dat ze [hij/zij die vreemdgaat] niet aan relatie toe zijn. 3) met een schuldgevoel achter laten [heb ik wel genoeg mijn best gedaan om de relatie werkende te houden?]
|
|