Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2005, 17:23
Verwijderd
Citaat:
hitzor schreef op 20-12-2005 @ 17:27 :
En ik blijf erbij dat World Of Warcraft veel beter is.
maar dat is ook een kwestie van GOEDE smaak.
Een egte mmorpg, die ietwat aan de prijzige kant is maar wel enorm goed.

En trouwens hoe kan je nou 100% cker weten dat Gw leuker is als je het nog nooit gespeeld hep, wat je hoort kan voor jou anders zijn..
Voor het antwoord, zie een paar posts hierboven. Toen je het ook al vroeg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2005, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 21-12-2005 @ 18:23 :
Voor het antwoord, zie een paar posts hierboven. Toen je het ook al vroeg.
Als ik het goed heb staat het niet een paar posts hierboven maar in het GW topic, je antwoord was geloof ik dat je AL je kennis baseerd op wat anderen vertellen.
dus ik herhaal, hoe kan je dan 100% cker weten dat WoW stom is..
Zelf spelen is anders dan recenties lezen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 21:00
Q
Q is offline
Voor een vergelijking moet je natuurlijk wel beide games gespeeld hebben, GW kan je aardig verrassen hoor
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 08:29
Verwijderd
Citaat:
hitzor schreef op 21-12-2005 @ 19:40 :
Als ik het goed heb staat het niet een paar posts hierboven maar in het GW topic, je antwoord was geloof ik dat je AL je kennis baseerd op wat anderen vertellen.
dus ik herhaal, hoe kan je dan 100% cker weten dat WoW stom is..
Zelf spelen is anders dan recenties lezen.
Citaat:
*zucht*
Ik vind niet dat WoW zuigt, discussiëren met jou heeft duidelijk geen zin, je luistert toch niet. UC van praatpaal?
Dit stond dus wel een paar posts terug in dit topic. Dus, ik vind niet dat WoW zuigt, en dat heb ik al vaker gezegd, ik heb alleen GW gekocht omdat die me leuker LIJKT dat WoW, en omdat ik niet maandelijks hoef te betalen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 21-12-2005 @ 22:00 :
Voor een vergelijking moet je natuurlijk wel beide games gespeeld hebben, GW kan je aardig verrassen hoor
Ik heb het allebei ook gespeeld, maar ik vind WoW toch veel groter en plezieriger spelen
dat je dan een klein bedragje eens in de zoveel tijd moet betalen, vind ik niet zó erg.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 17:31
Q
Q is offline
In het vorige topic heb ik ook iets over WoW en GW gezegd nu ik ze beide dus een aantal maanden heb gespeeld kan ik voor mezelf wel een beetje een vergelijking maken.

WoW is eigenlijk leuker als je inderdaad de tijd er voor hebt, GW gaat iets sneller wat gewoon iets lekkerder is als je wat ongeduldiger bent. Met name ook de skills krijgen en de goeie pakkies gaat in GW erg snel, waardoor het aan de ene kant prettig is. Je loop niet weken of maanden lang te rammen op die muis maar aan de andere kant is de voldoening groter om je uitrusting te zien groeien in WoW.

Beide hebben een strategische aspect ingebouwt, de skill planner. Wat ik ook wel erg fijn vind werken. Alleen vind ik het bij GW wel erg makkelijk om mn hoofdskills (punten) telkens te veranderen als ik van skills verwissel. Bij WoW kost dat een vermogen en hebben die punten maar een raar effect.

WoW is groter en bij een instance kreeg ik het echte Turtles gevoel terug wat heel gek klinkt natuurlijk, maar vroeger weet ik nog hoe we bij de arcade kast stonden en met z'n tweeen eindelijk bij de eindbaas waren aangekomen; dat gevoel was wel heel vet. Ik ben wel bang dat ik door tijdgebrek uiteindelijk met WoW zal stoppen.

Beide vind ik het goeie games met voor en nadelen en beide speel of speelde ik graag, ze hebben pluspunten en minpunten.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 19:07
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
wammus schreef op 18-12-2005 @ 21:00 :
Ik speel nu Guild Wars. WoW heb ik nooit gespeeld. Ik heb hier wel die 14 dagen free trial van bij de PC zone liggen maar ik ben er nog niet aan toe gekomen en er staat op het doosje dat ik een credit card ervoor nodig heb die ik niet heb...
Gewoon een accountje aanmaken en een van deze credit card nummers opgeven;

http://www.darkcoding.net/gencc-online.py

.
Oud 23-12-2005, 11:35
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 22-12-2005 @ 20:07 :
Gewoon een accountje aanmaken en een van deze credit card nummers opgeven;

http://www.darkcoding.net/gencc-online.py

.
dat is zeer fijn
Met citaat reageren