![]() |
||
Citaat:
Ik kan begrijpen dat je van zoiets onzeker kunt worden..zo'n eerste reactie is toch belangrijk.. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriend zwemt elke week en ik zou niet willen dat hij dat voor mij afzegt, maar als we elkaar heel weinig zien, slaat hij meteen het zwemmen over, en stiekem vind ik het erg fijn dat hij dat gewoon doet voor me, zonder dat ik dat eerst moet vragen ![]() Maar misschien moest haar vriend inderdaad even wennen aan het idee ja, dat zou best kunnen ![]() Maar dan snap ik wel dat Sammy op een andere reactie had gehoopt en dat ze nu een beetje teleurgesteld is waardoor ze nu denkt 'laat maar'. Maar misschien lijken Sammy en ik dan wel heel erg op elkaar, want ik zou me precies zo voelen ![]() En ik heb zo'n voorgevoel dat Sammy hem niet afwijst en hem gewoon gaat zien donderdag, maar dat het alleen even haar gevoel was dat afwijzend was.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik hengel al 2 jaar niet meer... jengelen, dat kan ik wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mh, klaar met argumentatieleer, laat 'm nu maar langskomen. En dan morgen gezellig kerstdiner houden met zijn vrienden, en de dag daarna met mijn vriendinnen (mag hij trouwens niet komen, ha). Beetje druk, wel heel gezellig :] |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Probeer dat gevoel dan gewoon vast te houden en daar aan te denken de volgende keer dat je twijfelt. Want jij wisselt echt om het half uur van stemming.
||
Citaat:
![]() ![]() Jengelen is trouwens een absolute no-go ![]() ![]() Aii, smscontact met een leuke goser. Hm, zou hij bij mij in bed mogen kruipen? ![]() ![]() Morgen kerstbal! And damn, I look good in that dress ![]()
||
Citaat:
ja als je al mijn posts achter elkaar leest klopt er idd geen drol van en snap je er waarschijnlijk niks meer van (ik snap het zellf ook niet) wow dacht niet dat iemand dat allemaal zou opmerken ![]() maar je hebt helemaal gelijk: het ene moment hou ik ontzettend veel van hem, het andere moment wil ik echt heel graag weten hoe het met iemand anders zou zijn |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'zomaar' iemand zoenen Verwijderd | 239 | 08-03-2007 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Leugens Orpheo | 86 | 24-08-2006 18:34 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #23 WolterB | 498 | 15-01-2006 22:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #21 WolterB | 499 | 19-12-2005 18:28 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 09:50 |