Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2005, 15:50
groovy
groovy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 20-12-2005 @ 16:34 :
Dus jij zegt eerst dat hij moet komen en hij had eigenlijk naar zijn vereniging willen gaan. Op het moment dat hij er even over nagedacht heeft en heeft besloten dat het idd veel leuker is etc om met jou wat te doen, omdat je daarna weggaat, wijs jij hem af?
Ik bedoel: ik begrijp dat je het niet leuk vindt als hij liever naar die vereniging zou gaan, maar hij wil dat dus niet doen, maar dan is het niet meer goed genoeg voor jou omdat hij een halve dag later dit beslist?
Nou ik kan het wel begrijpen, nu voelt het voor haar alsof hij het meer voor haar doet dan omdat hij het wilt..want uit zichzelf was hij misschien wel nooit met dat idee gekomen, en toen zij met het idee kwam reageerde hij niet meteen met 'ja leuk! want ik zie je een paar dagen niet meer!'

Ik kan begrijpen dat je van zoiets onzeker kunt worden..zo'n eerste reactie is toch belangrijk..
Advertentie
Oud 20-12-2005, 15:57
zeep007
zeep007 is offline
And I'm feeling good!!!
Oud 20-12-2005, 16:07
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 20-12-2005 @ 16:50 :
Nou ik kan het wel begrijpen, nu voelt het voor haar alsof hij het meer voor haar doet dan omdat hij het wilt..want uit zichzelf was hij misschien wel nooit met dat idee gekomen, en toen zij met het idee kwam reageerde hij niet meteen met 'ja leuk! want ik zie je een paar dagen niet meer!'

Ik kan begrijpen dat je van zoiets onzeker kunt worden..zo'n eerste reactie is toch belangrijk..
Natuurlijk, dat begrijp ik ook. Maar ik vind dat je het altijd vanuit twee kanten moet bekijken. Ik kan me namelijk ook goed voorstellen dat hij daar even niet bij na had gedacht en dus even om moest schakelen. Bij mij duurt dat vaak even, want anders heb ik geen overzicht.. Ik denk namelijk dat we van een ander datzelfde verlangen als jij hoopt dat die ander reageert of misschien wel zoals jij zou reageren.. En dat is onrealistisch denk ik.
Oud 20-12-2005, 16:13
groovy
groovy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 20-12-2005 @ 17:07 :
Natuurlijk, dat begrijp ik ook. Maar ik vind dat je het altijd vanuit twee kanten moet bekijken. Ik kan me namelijk ook goed voorstellen dat hij daar even niet bij na had gedacht en dus even om moest schakelen. Bij mij duurt dat vaak even, want anders heb ik geen overzicht.. Ik denk namelijk dat we van een ander datzelfde verlangen als jij hoopt dat die ander reageert of misschien wel zoals jij zou reageren.. En dat is onrealistisch denk ik.
Ja dat is ook best onrealistisch, maar ik kan wel begrijpen dat Sammy nou even zo'n gevoel heeft van 'laat maar'. Omdat ze toch een tijdje weg gaat, dan zou het toch leuk zijn als haar vriend 'meteen' zegt dat hij de vereniging overslaat zodat hij haar kan zien..

Mijn vriend zwemt elke week en ik zou niet willen dat hij dat voor mij afzegt, maar als we elkaar heel weinig zien, slaat hij meteen het zwemmen over, en stiekem vind ik het erg fijn dat hij dat gewoon doet voor me, zonder dat ik dat eerst moet vragen ..

Maar misschien moest haar vriend inderdaad even wennen aan het idee ja, dat zou best kunnen
Maar dan snap ik wel dat Sammy op een andere reactie had gehoopt en dat ze nu een beetje teleurgesteld is waardoor ze nu denkt 'laat maar'. Maar misschien lijken Sammy en ik dan wel heel erg op elkaar, want ik zou me precies zo voelen

En ik heb zo'n voorgevoel dat Sammy hem niet afwijst en hem gewoon gaat zien donderdag, maar dat het alleen even haar gevoel was dat afwijzend was..
Oud 20-12-2005, 16:17
I C U
I C U is offline
Yay! Ik heb het wel naar mijn zin, een beetje mutsen! Zin in de kerstvakantie! Heel veel zin zelfs! Gewoon twee weken niets! Gaat goed komen, echt

Hoewel, moet ik natuurlijk wel twee weken dit missen: posten op het forum...
Oud 20-12-2005, 16:22
groovy
groovy is offline
gepost op 19-12-2005 @ 17:48 topic # 21

I C U
18V - Lid
zegt:

Vooral dat en en en zeker Maar idd, dat is wel weer es prettig

Het is zo grappig om met een persoon die je viavia kent te sms-en, hoewel je hem nog nooit gezien hebt Verder... Tja, ik denk dat ik me in rustig vaarwater ga begeven, met mijn nieuwe hengel Misschien dat de vissen daar vetter en lekkerder zijn

Even gequote van vorig topic

Leuk persoon waar je mee smst ?

Hihi, ik wil wel eens weten waar je zo'n hengel koopt dan
Oud 20-12-2005, 16:23
groovy
groovy is offline
Citaat:
I C U schreef op 20-12-2005 @ 17:17 :
Yay! Ik heb het wel naar mijn zin, een beetje mutsen! Zin in de kerstvakantie! Heel veel zin zelfs! Gewoon twee weken niets! Gaat goed komen, echt

Hoewel, moet ik natuurlijk wel twee weken dit missen: posten op het forum...
OOOOOOOOOOOOOOOOHHHH
Oud 20-12-2005, 16:23
ST*R
ST*R is offline
Ja ik reageer altijd heel erg met mn gevoel, en opzich (als ik rationeel ga denken) is zijn gedrag ook niet zo raar.
Maar toch.. als hij pas later zegt 'ik wil toch wel wat doen dan' kan ik het moeilijker geloven dat hij het echt wil. Nu denk ik toch iets van: hij wil het eigenlijk liever niet, anders zou hij wel gelijk gezegd hebben dat hij iets wil doen
En waarschijnlijk ga ik hem toch zien donderdag idd
Eerst had ik idd zoiets van 'ja nu hoeft het al niet meer' maar toen we er even over gepraat hadden, begon ik het wel steeds meer te geloven dat hij ook echt graag bij mij wilde zijn
Oud 20-12-2005, 16:35
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 20-12-2005 @ 17:23 :
Ja ik reageer altijd heel erg met mn gevoel, en opzich (als ik rationeel ga denken) is zijn gedrag ook niet zo raar.
Maar toch.. als hij pas later zegt 'ik wil toch wel wat doen dan' kan ik het moeilijker geloven dat hij het echt wil. Nu denk ik toch iets van: hij wil het eigenlijk liever niet, anders zou hij wel gelijk gezegd hebben dat hij iets wil doen
Eerst had ik idd zoiets van 'ja nu hoeft het al niet meer' maar toen we er even over gepraat hadden, begon ik het wel steeds meer te geloven dat hij ook echt graag bij mij wilde zijn
Ik zou ook zo rederen zoals jij doet, denk ik. Je wilt gewoon gelijk een positieve reactie en niet gelijk dat hij gaat zeiken. En als hij er later op terugkomt, dan is het net alsof hij denkt 'ja moet dan maar he...'. Maar goed.
Oud 20-12-2005, 16:40
I C U
I C U is offline
@ Groovy (ja hé, ik ga je niet helemaal quoten hoor )
Ik heb een hengel van Spekkie gehad, zij weet er alles van Geweldig verjaardagscadeau!
En die persoon is vast leuk, maar ik heb hem nog nooit gezien Met bekenden sms-en is nog veel leuker

Ik zal het forum ook echt missen, denk ik
Oud 20-12-2005, 17:42
Verwijderd
Relationeel gebied? Heb geeeeeeen relatie, maar wel weer een nieuwe dame op het oog, dat maakt mijn leven alweer een heeeeeel stuk beter
Oud 20-12-2005, 18:07
Verwijderd
Heb 'm nu bijna een week niet gesproken. Ben echt vastbesloten 'm dit keer echt te vergeten.

Maar ik zie nu al op tegen donderdag als ik 'm weer zie, en het dan straks weer helemaal misgaat
Oud 20-12-2005, 18:08
Verwijderd
Het gaat goed . Hij komt dadelijk... en ik heb een super mooi verjaardagscadeautje van hem gehad!! Whieh
Oud 20-12-2005, 18:14
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 20-12-2005 @ 19:08 :
Het gaat goed . Hij komt dadelijk... en ik heb een super mooi verjaardagscadeautje van hem gehad!! Whieh
offtopic:gefeliciteerd!
Oud 20-12-2005, 18:38
I C U
I C U is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 20-12-2005 @ 19:08 :
Gefeli! Goh, jij bent vier jaartjes min een dag ouder dan ik... Ofzo.
Oud 20-12-2005, 18:48
Verwijderd
Wat is dat heerlijk wakker worden; slaperig knuffelen, zacht praten, en vervolgens vreselijk melig worden omdat hij kerstliedjes gaat zingen (hij is van mening dat ik in een kerstsfeer moet komen ). Zo heerlijk knus en gezellig en lief.

Maar nu argumentatieleer maken zonder dat ik in slaap val, ik ben benieuwd of het lukt. Aaah. (Via via heeft dat vast wel wat met een relationeel gebied te maken ).
Oud 20-12-2005, 18:52
WolterB
WolterB is offline
Ik houd van leuke acties, vooral van dit soort
Oud 20-12-2005, 19:07
Verwijderd
Ik ben zo gek op hem!
Oud 20-12-2005, 19:16
Verwijderd
toppunt van veel samen doen: Je allebei verslapen en vervolgens samen aan de leraar vragen of je alsjeblieft de toets overnieuw kan maken

Hij is lief, hij is lekker, dat geurtje die ik hem gaf ruikt fantastisch, hij is een geweldige minnaar, mijn beste vriend, aantrekkelijk....

En ik denk dat ik een verliefdheidsaaval heb
Oud 20-12-2005, 19:24
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 20-12-2005 @ 20:16 :
toppunt van veel samen doen: Je allebei verslapen en vervolgens samen aan de leraar vragen of je alsjeblieft de toets overnieuw kan maken

Hij is lief, hij is lekker, dat geurtje die ik hem gaf ruikt fantastisch, hij is een geweldige minnaar, mijn beste vriend, aantrekkelijk....

En ik denk dat ik een verliefdheidsaaval heb
Ik zag hem vandaag nog twee keer
Oud 20-12-2005, 19:26
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 20-12-2005 @ 17:40 :
@ Groovy (ja hé, ik ga je niet helemaal quoten hoor )
Ik heb een hengel van Spekkie gehad, zij weet er alles van Geweldig verjaardagscadeau!
Ik weet er alles van? Oh!

Ik hengel al 2 jaar niet meer... jengelen, dat kan ik wel
Oud 20-12-2005, 19:42
Verwijderd
Mwoh. Been better, been worse. Het is dat ik weet dat het zo beter is, maar toch zuigt het.

En omg egoboost, werd er nou net met me geflirt via msn? Ik ben promiscue (sp?)

Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 20:11.
Oud 20-12-2005, 19:48
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik haat verliefde mensen.
Oud 20-12-2005, 20:26
Verwijderd
Oud 20-12-2005, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 20-12-2005 @ 20:42 :
Mwoh. Been better, been worse. Het is dat ik weet dat het zo beter is, maar toch zuigt het.

En omg egoboost, werd er nou net met me geflirt via msn? Ik ben promiscue (sp?)
Ja, die spelling is goed, ja. *kijkt duister* Je zou verwachten dat die imbecielen van de taalunie consequent zouden zijn, maar nee hoor. (Hoezo, het groot dictee der Nederlandse Taal was een flop? ).

Mh, klaar met argumentatieleer, laat 'm nu maar langskomen. En dan morgen gezellig kerstdiner houden met zijn vrienden, en de dag daarna met mijn vriendinnen (mag hij trouwens niet komen, ha). Beetje druk, wel heel gezellig :]
Oud 21-12-2005, 06:48
Qamra
Qamra is offline
De kriebels zijn er niet, de rest wel. Aan de ene kant handig, aan de andere kant maakt het er allemaal niet veel makkelijker op.

We zien wel waar het schip strand. Ik wil hem sowieso nog meemaken in pak/lange openstaande jas/sjaal op en een aktetas

(insiders joke, haha)
Oud 21-12-2005, 08:27
Verwijderd
De laatste dagen even niet zoveel contact meer gehad met m'n ex en nu begin ik toch een beetje last te krijgen van liefdesverdriet. Ergens wel goed, want ik vond het al merkwaardig dat een breuk in een relatie van bijna een half jaar zonder enige emotie zou kunnen.
Oud 21-12-2005, 08:43
groovy
groovy is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 20-12-2005 @ 17:23 :
haha ik dacht gewoon na over hoe ik zou reageren, en zo doe jij dus ook reageren Grappig In ieder geval heel veel plezier donderdag!
Oud 21-12-2005, 09:54
Verwijderd
Hij is gewoon zo lief! Hij weet altijd precies wat ik nodig heb.
Oud 21-12-2005, 10:00
Drez
Drez is offline
:*) <3
Oud 21-12-2005, 13:26
rots
rots is offline
Helemaal happy!
Oud 21-12-2005, 13:37
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
groovy schreef op 21-12-2005 @ 09:43 :
haha ik dacht gewoon na over hoe ik zou reageren, en zo doe jij dus ook reageren Grappig In ieder geval heel veel plezier donderdag!
haha grappig idd en dankje!
Oud 21-12-2005, 14:17
Verwijderd
Volhouden. Kom op. Alleen morgenavond nog.

Ik voel me echt verschrikkelijk kut
Oud 21-12-2005, 14:40
WolterB
WolterB is offline
Morgen <3

Bijzondere dag eigenlijk wel, gaaf dat we samen kunnen zijn
Oud 21-12-2005, 14:48
Verwijderd
Vandaag een dag plannen in de vakantie dat we gewoon lekker met z'n tweetjes weggaan. Lekker samen, zonder iemand om ons heen. Even een dagje voor ons samen. Daar kijk ik echt heel erg naar uit. Een vriendin zei al dat ik niet moest miepen over dat we het druk hadden enzo, maar dat we gewoon een dag moesten prikken en dan dus ook niets plannen voor die dag etc. Want dat zou gewoon onze dag samen zijn. Goed plan En aangezien hij nog moest kijken welke dagen hij zou werken enzo zouden we vandaag even een dag kiezen. Kan ik ook daar omheen plannen
Oud 21-12-2005, 15:02
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 20-12-2005 @ 20:24 :
Ik zag hem vandaag nog twee keer
Heb jou al een tijdje niet meer gezien
Oud 21-12-2005, 16:14
Verwijderd
kut
Oud 21-12-2005, 16:16
Roosje
Roosje is offline
Ik wil hem even hier.
Oud 21-12-2005, 16:41
ST*R
ST*R is offline
op dit moment hou ik zooveel van hem, wil nu echt voor altijd bij hem blijven
(wou alleen dat ik me altijd zo voelde.. en nooit twijfelde)
Oud 21-12-2005, 17:09
zeep007
zeep007 is offline
hhm, hij moet nog een paar uurtjes werken en dan is hij er weer!
Gaat nog steeds goed hier.
Oud 21-12-2005, 17:34
Verwijderd
Gisteren lag hij al te slapen en ik keek nog tv, werd ie toch nog even wakker om me een kusje te geven voor ik ging slapen.
Heb nu al weer zin om hem te zien!
Oud 21-12-2005, 17:54
Flip!
Flip! is offline
2 keer in een half uur. Ik ben dood man
Oud 21-12-2005, 19:23
__
__ is offline
chagrijnig, onzeker en kut. god, nooit gedacht van mezelf dat ik zo moeilijk zou zijn, hij doet verdorie helemaal níets fout.
Oud 21-12-2005, 19:40
BCR
BCR is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 21-12-2005 @ 17:41 :
op dit moment hou ik zooveel van hem, wil nu echt voor altijd bij hem blijven
(wou alleen dat ik me altijd zo voelde.. en nooit twijfelde)
Pfffffffffffffff!
Probeer dat gevoel dan gewoon vast te houden en daar aan te denken de volgende keer dat je twijfelt. Want jij wisselt echt om het half uur van stemming.
Oud 21-12-2005, 20:29
I C U
I C U is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 20-12-2005 @ 20:26 :
Ik weet er alles van? Oh!

Ik hengel al 2 jaar niet meer... jengelen, dat kan ik wel
Ik had het over de Hengel, niet het hengelen op zich Hoewel, van hengelen heb je ook wel verstand, blijkbaar heb je de goede aan de haak geslagen
Jengelen is trouwens een absolute no-go Maar soms moet het gewoon even

Aii, smscontact met een leuke goser. Hm, zou hij bij mij in bed mogen kruipen? Nou... Hm. Voorlopig maar niet, denk ik zo. Whahaha, wel grappig, word ik in de Blokker gebeld door twee vrienden, en die gaan vragen stellen als: hoeveel exen heb je? en hoe ziet jouw ideale man eruit? Die mensen om me heen vonden het vast geweldig... Maar goed!

Morgen kerstbal! And damn, I look good in that dress
Oud 21-12-2005, 20:51
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
BCR schreef op 21-12-2005 @ 20:40 :
Pfffffffffffffff!
Probeer dat gevoel dan gewoon vast te houden en daar aan te denken de volgende keer dat je twijfelt. Want jij wisselt echt om het half uur van stemming.
whaha
ja als je al mijn posts achter elkaar leest klopt er idd geen drol van en snap je er waarschijnlijk niks meer van (ik snap het zellf ook niet)
wow dacht niet dat iemand dat allemaal zou opmerken
maar je hebt helemaal gelijk: het ene moment hou ik ontzettend veel van hem, het andere moment wil ik echt heel graag weten hoe het met iemand anders zou zijn
Oud 21-12-2005, 20:59
Qimm
Qimm is offline
Oud 21-12-2005, 21:00
Verwijderd
Morgen met hem naar egypte haha.
Oud 21-12-2005, 21:19
Verwijderd
Ik voel zo weinig, voor mijn doen en dat is raar. Hmpf
Oud 21-12-2005, 21:36
Verwijderd
Hihi.. Vandaag heb ik m (eindelijk ) weer gezien en het was echt fijn. Er waren wel tig mensen bij, maar gewoon al zijn aanwezigheid voelt zo goed. En dan besef ik me weer hoe gek ik op hem ben en hoe erg ik zijn aanwezigheid mis. Vooral de afgelopen dagen, als ik een beetje in de knoop zit met mezelf.
Op de vereniging is een vrouw en die is voor iedereen (naja, voor veel mensen ) een tweede moeder. Ook voor mijn vriend. Het heeft een tijdje geduurd, maar ik heb nu het gevoel dat ze mij ook echt accepteert als zijn vriendin en dat ik ook wel goedgekeurd ben en ze ziet hoe gelukkig hij is Dat voelt zo goed! Vandaag nam ze ons als voorbeeld.

Als je tegen hem over mij begon dan had je zoiets van 'hé peet, hier blijven!', waarbij ze een gebaar maakte alsof ze aan een touwtje trok. Je moest m dan bijna weer naar de aarde terugbrengen, want hij zweefde dan ergens tussen die wolken daarboven, vertelde ze En als mijn naam viel of ze hebben het over mij dan verschijnt er een gigantische glimlach op z'n gezicht en gaat die er niet meer af.

Dat wist ik wel, maar damn, wat voelt het goed om dat te horen Vooral nu. Morgen komt hij hierheen en ik kan niet wachten ... Oeh, verlieeeefd

Laatst gewijzigd op 21-12-2005 om 22:07.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten