Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2005, 11:43
Verwijderd
Euroknallers.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2005, 13:33
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
heel goed
als mensen die vaak bestellen onthou ik ze tenminste voor mn soc, heb er deze week elke dag 1 gehad
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 15:16
Verwijderd
Quarter Pounder
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 18:34
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Kali schreef op 21-12-2005 @ 16:55 :
Sinds wanneer zit er in een Deluxe bacon?
Misschien is het de laatste jaren veranderd, alleen ik weet me nog te herinneren dat ik voorheen altijd (als ik al bij de McDonalds te vinden was) een McDeluxe nam en een hekel aan bacon had.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 18:35
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Tiño schreef op 22-12-2005 @ 00:43 :
*heeft werkkleding net in de was gegooid*


Sinds wanneer is er weer een MacDeluxe dan??

die is er niet ha-ha
Met zulke dingen loop ik nog weleens wat achter
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 18:35
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
gerwin schreef op 22-12-2005 @ 19:34 :
Misschien is het de laatste jaren veranderd, alleen ik weet me nog te herinneren dat ik voorheen altijd (als ik al bij de McDonalds te vinden was) een McDeluxe nam en een hekel aan bacon had.
In belgië was en is de Deluxe dus gewoon een hamburger , met kaas, veel sla en tomaat en dan een mosterdsausje, maar geen bacon hoor Misschien dat het in Nederland anders was
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 18:43
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Kali schreef op 22-12-2005 @ 19:35 :
In belgië was en is de Deluxe dus gewoon een hamburger , met kaas, veel sla en tomaat en dan een mosterdsausje, maar geen bacon hoor Misschien dat het in Nederland anders was
Ik kom bijna nooit in België, en al helemaal nooit in een McDonalds
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 19:43
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
gerwin schreef op 22-12-2005 @ 19:34 :
Misschien is het de laatste jaren veranderd, alleen ik weet me nog te herinneren dat ik voorheen altijd (als ik al bij de McDonalds te vinden was) een McDeluxe nam en een hekel aan bacon had.
ja,lekker belangrijk ook allemaal.

ik werk er maar eet er nooit, en die o zo leuke reclames zie k ook nooit,dus t zal wel.

kan me alleen niet herrinneren de afgelopen 5,5jaar macdeluxe met bacon te hebben gemaakt/ dan wel verkocht.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 20:00
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Corinne schreef op 21-12-2005 @ 20:48 :
4 cherrytomaatjes!
en als je dr minder krijgt, moet je dr eentje bij eisen!
En vergeet de kaas niet he


en ze worden weer duurder... ze waren al zo duur...
ja ik twijfelde al of het er nou 3 of 4 waren
en die kaas is de moeite waard nou ook weer niet, hehe

worden ze nóg duurder? Ik vind 4.50 al veel..
maar ach, ik betaal toch maar 2.25
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 20:15
Verwijderd
Citaat:
***ailá*** schreef op 22-12-2005 @ 14:33 :
heel goed
als mensen die vaak bestellen onthou ik ze tenminste voor mn soc, heb er deze week elke dag 1 gehad
deze week elke dag een gehad en je weet ze nog niet?

Magoed, even op een rijtje, kun je ze uit je hoofd leren
Quarter Pounder voor 2 euro,
Koffie met cookies voor 2 euro,
Fruit en Yoghurt voor 1 euro
Side Salat voor 1 euro
Chili Chicken voor 1 euro
McFlurry voor 1 euro
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 20:17
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 22-12-2005 @ 21:00 :
ja ik twijfelde al of het er nou 3 of 4 waren
en die kaas is de moeite waard nou ook weer niet, hehe

worden ze nóg duurder? Ik vind 4.50 al veel..
maar ach, ik betaal toch maar 2.25
2,75 heb ik gehoord ja...

en 2,25 vind ik eigenlijk nog wel een beetje veel voor een bak sla
Gewoon crewtrainer worden, en gratis mogen eten, das veel beter
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 20:35
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 21-12-2005 @ 16:19 :
Happy meal met kip nuggets en dan nog een mac chicken of een mac kroket erbij en de helft van de friet van mijn vriend
Jij hebt echt geniale ideeen! Een gewoon menu is teveel drinken en teveel friet, maar een happy meal is als maaltijd weer te weinig. Dank je wel!
__________________
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 21:04
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Big Tasty
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 21:38
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Tiño schreef op 22-12-2005 @ 20:43 :
ja,lekker belangrijk ook allemaal.

ik werk er maar eet er nooit, en die o zo leuke reclames zie k ook nooit,dus t zal wel.

kan me alleen niet herrinneren de afgelopen 5,5jaar macdeluxe met bacon te hebben gemaakt/ dan wel verkocht.
Is het mogelijk dat een afzonderlijk filiaal een bepaald product iets anders verkoopt, bijvoorbeeld met een bepaalde toevoeging?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 22:21
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Miracle schreef op 22-12-2005 @ 21:35 :
Jij hebt echt geniale ideeen! Een gewoon menu is teveel drinken en teveel friet, maar een happy meal is als maaltijd weer te weinig. Dank je wel!
Dat doe ik ook zovaak inderdaad. Gewoon 1 menu bestellen en dan 1 hamburger erbij, kan je met zijn 2en van eten
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 09:50
forumfreakie
Avatar van forumfreakie
forumfreakie is offline
Die chili chickenburger is echt goed te eten!
__________________
gaat morgen fotoboek aanmaken....
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 16:15
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ja, die is best lekker. EN nu ken ik die euroknallers wel hoor Heb er alleen moeite mee om ze alle 6 in 3 tellen te reproduceren op mn soc
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 16:19
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
gerwin schreef op 22-12-2005 @ 22:38 :
Is het mogelijk dat een afzonderlijk filiaal een bepaald product iets anders verkoopt, bijvoorbeeld met een bepaalde toevoeging?
ja, absoluut.Dat kan makkelijk opzich.

Mijn filiaal en in de omgeving, hebben dat iigeval nooit gehad



Oja, bij mijn mac mag zelfs een crewtrainer niet gratis eten.

Laatst hadden we t crewtrainers examen,maar was erg lastig,allemaal dingen die in ons restaurant nooit aan de orde zijn geweest,dus waarschijnlijk heeft niemand em gehaald.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 19:52
Verwijderd
Citaat:
***ailá*** schreef op 23-12-2005 @ 17:15 :
ja, die is best lekker. EN nu ken ik die euroknallers wel hoor Heb er alleen moeite mee om ze alle 6 in 3 tellen te reproduceren op mn soc
Degenen van wie ik een SOC afneem geef ik altijd wel ff de tijd om ze op te noemen.
Toen ik zelf nog crew was had ik er ook altijd moeite mee, ik wist ze wel, maar als er dan ineens zo'n enge crewtrainer voor je neus staat die alle euroknallers wilt weten, en dan ook nog de verzamelplaats, tja.. dan klapte ik altijd wel dicht...
Dus gewoon rustig aandoen, en dan komt het wel goed.


Tino, wij hebben dat examen in april vorig jaar gehad, nieuwe crewtrainers hebben er 3 avonden een soort van cursusje voor gehad, de crewtrainers die het examen het jaar daarvoor ook al gemaakt hadden niet.
En verder nog een beetje een hele dikke map doorlezen, kwaliteitsreferentiegidsje een paar keer doorlezen, en toen hebben op 2 na alle crewtrainers het meteen gehaald. eentje met de herkansing ook, en de ander moet de 2e herkansing nog krijgen...

Dus ook als je het niet gehaald hebt, is het niet erg, er komen nog herkansingen zat...



Oh, en dan nog over de broodjes, bij de filialen bij ons in de buurt mogen er alleen dingen van de broodjes afgehaald worden, er mag niks bijgedaan worden (extra kaas, beetje sla op een hamburger, dat soort dingen)
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 02:21
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Corinne schreef op 23-12-2005 @ 20:52 :
Oh, en dan nog over de broodjes, bij de filialen bij ons in de buurt mogen er alleen dingen van de broodjes afgehaald worden, er mag niks bijgedaan worden (extra kaas, beetje sla op een hamburger, dat soort dingen)
Klant is koning, een o zo bekende uitspraak.
Wil iemand iets extra op een broodje zou ik dat niet gaan weigeren, maar hem/haar er wel extra voor laten betalen
Als er iets afgehaald wordt natuurlijk niet minder laten betalen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 09:38
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik neem meestal: 6 Kipnuggets en een macFlurry M&M...

Maar zo vaak ga ik niet naar de Mac..
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 09:57
symon
Avatar van symon
symon is offline
Bic mac menu (mijn specialiteit)
en Big Tasty's zijn niet te vreten
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 10:11
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 24-12-2005 @ 03:21 :
Klant is koning, een o zo bekende uitspraak.
Wil iemand iets extra op een broodje zou ik dat niet gaan weigeren, maar hem/haar er wel extra voor laten betalen
Als er iets afgehaald wordt natuurlijk niet minder laten betalen
Heeft met het bijhouden van de voorraad te maken geloof ik.
Als ik op de kassa een hamburger aansla, weet de kassa dat er dus een broodje, een patty, een augurkje, 3,5 gram gewelde uitjes, 0,7 ml mosterd (dacht ik) en 10 ml ketchup verkocht wordt. Dat 100 of 1000 keer per dag, en de computer weet hoeveel er besteld moet worden.
Als je er extra sla op gaat doen, weet de computer niet dat er sla besteld moet worden, omdat er geen sla verkocht is volgens de computer.
Voor 1 hamburger maakt dat natuurlijk niet uit, een beetje sla erbij, maar doe dat 100 of 1000 keer per dag, en op een gegeven moment zit je zonder sla, kun je dus geen big macs meer maken.

En als je bij 1 iemand een beetje sla erbij doet, willen de 3 gasten daarna dat ook, omdat ze net gehoord hebben dat dat kan. En morgen willen die 3 gasten dat weer, en de 3 gasten achter die 3 gasten willen het ook, dus dat zijn al 12 gasten.
Dus ik snap wel dat er bij ons gezegt wordt dat het gewoon niet kan, ook al zou je best een beetje sla op die hamburger kunnen doen.

(dit is dus trouwens niet mijn mening he, maar wat er bij ons gezegt wordt...)
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 10:26
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Corinne schreef op 23-12-2005 @ 20:52 :
Oh, en dan nog over de broodjes, bij de filialen bij ons in de buurt mogen er alleen dingen van de broodjes afgehaald worden, er mag niks bijgedaan worden (extra kaas, beetje sla op een hamburger, dat soort dingen)
dat mogen wij idd ook niet, we doen wel eens een ander broodje. Laatst was er een meisje dat allergisch was voor sesam, maar ze wilde graag een McChicken, dus toen hebben we die op een HBbroodje gemaakt.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 12:57
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Ja, allergie daar kan ik inkomen.

Maar in principe verkopen wij alleen dingen die op het bord staan.

Wil je dr iets NIET op ,dat kan..wil je er iets extra bij of op, pech dat hebben we niet.


mooi trouwens van die herkansingen,maar dat mag dus sowieso?
want ik hoorde via via dat onze restaurantmanager een beetje de ''lieve vrouw'' uit wil gaan hangen door ons die kans te bieden,maar als dat dus al standaard is,dan krijgt ze dat te horen ook.

zij denkt dat wij achterlijk zijn ofzo.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 14:41
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Frietjes (l)
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 15:12
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik neem altijd een quarter pounder super mac menu met fanta en fritessaus met een sunday ijsje aardbei zonder nootjes toe.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 15:13
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
over dat extra erop enzo:
mijn broertje werkte bij Mac en toen kwam er een mevrouw die een cheeseburger zonder kaas wilde
Echt vreemd. Neem dan gewoon een hamburger.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 16:53
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Corinne schreef op 24-12-2005 @ 11:11 :
Heeft met het bijhouden van de voorraad te maken geloof ik.
Als ik op de kassa een hamburger aansla, weet de kassa dat er dus een broodje, een patty, een augurkje, 3,5 gram gewelde uitjes, 0,7 ml mosterd (dacht ik) en 10 ml ketchup verkocht wordt. Dat 100 of 1000 keer per dag, en de computer weet hoeveel er besteld moet worden.
Als je er extra sla op gaat doen, weet de computer niet dat er sla besteld moet worden, omdat er geen sla verkocht is volgens de computer.
Voor 1 hamburger maakt dat natuurlijk niet uit, een beetje sla erbij, maar doe dat 100 of 1000 keer per dag, en op een gegeven moment zit je zonder sla, kun je dus geen big macs meer maken.

En als je bij 1 iemand een beetje sla erbij doet, willen de 3 gasten daarna dat ook, omdat ze net gehoord hebben dat dat kan. En morgen willen die 3 gasten dat weer, en de 3 gasten achter die 3 gasten willen het ook, dus dat zijn al 12 gasten.
Dus ik snap wel dat er bij ons gezegt wordt dat het gewoon niet kan, ook al zou je best een beetje sla op die hamburger kunnen doen.

(dit is dus trouwens niet mijn mening he, maar wat er bij ons gezegt wordt...)
Kassa's kunnen geprogrammeerd worden, je zou ook losse ingredienten er op kunnen zetten
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 16:54
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
snoopy schreef op 24-12-2005 @ 16:13 :
een cheeseburger zonder kaas wilde
Echt vreemd. Neem dan gewoon een hamburger.
Dat is dom ja, een cheesburger is iets van 30 cent duurder alleen omdat er kaas op zit, de rest is hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 19:35
Hellracer_89
Hellracer_89 is offline
1 big mac zonder kaas en augurk
1 mc chicken
2 of 3 hamburgers zonder augurk
1 medium cola.

waarom geen augurk:
krijg je warm eten, en kaas ben ik niet zon fan van.
__________________
Weet ik veel wat jij doet :S
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 23:08
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Hellracer_89 schreef op 24-12-2005 @ 20:35 :
1 big mac zonder kaas en augurk
1 mc chicken
2 of 3 hamburgers zonder augurk
1 medium cola.

waarom geen augurk:
krijg je warm eten, en kaas ben ik niet zon fan van.
Ik vind die kaas en augurk i.c.m die saus juist lekker
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 24-12-2005 @ 13:57 :
Ja, allergie daar kan ik inkomen.

Maar in principe verkopen wij alleen dingen die op het bord staan.

Wil je dr iets NIET op ,dat kan..wil je er iets extra bij of op, pech dat hebben we niet.


mooi trouwens van die herkansingen,maar dat mag dus sowieso?
want ik hoorde via via dat onze restaurantmanager een beetje de ''lieve vrouw'' uit wil gaan hangen door ons die kans te bieden,maar als dat dus al standaard is,dan krijgt ze dat te horen ook.

zij denkt dat wij achterlijk zijn ofzo.
idd, McChicken op een Hbbroodje wordt bij ons ook gedaan, als daar om gevraagd wordt.


En ik had net te snel gelezen, ik las dat bij jullie er wel altijd extra dingen op werden gedaan.

En idd, extra ingredienten zouden er bij de kassa nog bij kunnen, maar we hebben al onwijs veel knopjes, d'r past bijna niks meer bij
Volgende maand krijgen we nieuwe kassasystemen, daar zou het wel oppassen denk ik.
Misschien iets voor de toekomst.
Als alle gasten nou klachten gaan sturen naar McDonald's Nederland wordt er misschien nog iets mee gedaan!

En als het om hetzelfde examen gaat, mag je die sowieso 2 keer herkansen. Bij ons tenminste wel.
Maar ik geloof ook dat bij ons het examen elk jaar wordt afgenomen, en als het in hetzelfde tempo doorgaat, krijgt degene die de 2e herkansing moet doen, die herkansing haast nog later dan het examen van het volgende jaar...
(sowieso vind ik 2 herkansingen een beetje overdreven. Als je de eerste herkansing niet haalt.. probeer het dan het volgende jaar maar weer, zou ik zeggen...)


Oh, en vandaag heb ik een McChicken zonder sla en saus gegeten, een flurry crunch, een fruit&yoghurt en een cola light gedronken.
En tijdens allebei mn drinkpauzes een flesje multivruchten. Die is ook erg lekker

Laatst gewijzigd op 24-12-2005 om 23:35.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Hellracer_89 schreef op 24-12-2005 @ 20:35 :
1 big mac zonder kaas en augurk
1 mc chicken
2 of 3 hamburgers zonder augurk
1 medium cola.

waarom geen augurk:
krijg je warm eten, en kaas ben ik niet zon fan van.
Waarom bestel je dan niet je McChicken zonder sla, en je cola zonder ijs?




Als je broodje koud is, ga je er toch mee terug, krijg je een nieuwe en soms wat te drinken aangeboden omdat je een koud broodje had...

Sorry, maar ik vind het persoonlijk een beetje zeikerig overkomen dat je er bij voorbaad maar al van uit gaat dat je koud eten krijgt...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 15:35
Hellracer_89
Hellracer_89 is offline
owja idd de cola zonder ijs, anders word het water met cola smaak.

maar sla is lekker, en kijk meestal liggen de burgers al een poosje in dat opwarmrek, en dan hoef ik het dus gewoon echt niet.

het is al duur zat, dan ga ik niet ellelang lopen zeiken van het is koud.

ik kom daar om te "eten", dan mag het ook wel warm zijn.
__________________
Weet ik veel wat jij doet :S
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 16:59
Verwijderd
McKroket/BigMc
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 17:35
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
C H I L I C H IC K E N B U R G E R !!!!!

waarom worden die dingen niet blijvend?
__________________
Je praat geen poep maar wat ruik ik dan ?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 00:45
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
jaaaaah! di chilichicken is lekkerrr!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 00:53
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Hellracer_89 schreef op 24-12-2005 @ 20:35 :
1 big mac zonder kaas en augurk
1 mc chicken
2 of 3 hamburgers zonder augurk
1 medium cola.

waarom geen augurk:
krijg je warm eten, en kaas ben ik niet zon fan van.
pfff... zo lastig vind ik dat altijd... die augurk kan je er toch afpulken? toen ik bij mac ging werken heb ik mn moeder een cursus *hoe bestel je* gegeven

@ corinne: meer knopjes op de kassa lijkt me idd ook nix... er staat al vet veel op
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 05:19
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
ik eet nooit mac. het is slecht, niet lekker en ongezond door de vele suikers en verzadigde vetten.

en ik heb een documentire gezien over een man die een maand lang drie maaltijden per dag at bij de Mac, na negen dagen was zijn gezondheid al sterk verslechterd. dus nee, bedankt.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 11:19
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Mc shake aardbei.
2 Hamburgers.
Franse frietjes medium.
__________________
Ik ben niet ziek maar ik had beter kunnen zijn. (ja mijn avatar is coldplay)
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 11:20
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Citaat:
Quantes schreef op 26-12-2005 @ 06:19 :
ik eet nooit mac. het is slecht, niet lekker en ongezond door de vele suikers en verzadigde vetten.

en ik heb een documentire gezien over een man die een maand lang drie maaltijden per dag at bij de Mac, na negen dagen was zijn gezondheid al sterk verslechterd. dus nee, bedankt.
Sorry hoor maar af en toe bij de Mac eten is natuurlijk in de verste verten niet te vergelijken met 3(!!) maaltijden per dag.
__________________
Ik ben niet ziek maar ik had beter kunnen zijn. (ja mijn avatar is coldplay)
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 11:22
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
Quantes schreef op 26-12-2005 @ 06:19 :
ik eet nooit mac. het is slecht, niet lekker en ongezond door de vele suikers en verzadigde vetten.

en ik heb een documentire gezien over een man die een maand lang drie maaltijden per dag at bij de Mac, na negen dagen was zijn gezondheid al sterk verslechterd. dus nee, bedankt.

Hetgeen jij over spreekt is overdaad.
en teveel is nooit goed.
maar 1x op de maand of 2 maand mac is heus niet zo slecht.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 20:35
Verwijderd
Patatjes
Milkshake vanille
Mc kroket
en als toe een Mcflurry
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 20:38
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Hellracer_89 schreef op 24-12-2005 @ 20:35 :
1 big mac zonder kaas en augurk
1 mc chicken
2 of 3 hamburgers zonder augurk
1 medium cola.

waarom geen augurk:
krijg je warm eten, en kaas ben ik niet zon fan van.
echt mensen als jij,verschrikkelijk!vooral als het volop druk is en dan nog gaan zeuren waar je eten blijft...aaargh!@


Enne, cola zonder ijs is niet echt slim, die siroop is precies zo ingesteld dat met het water en de koelte van de ijsblokjes,de cola precies op smaak komt, dat jij nou al je cola snel opdrinkt en op het laatste 3slokken gesmolte ijsblokjes + overgebeleven restje cola hebt,daar moet je MacDonald's niet de schuld van geven.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Hellracer_89 schreef op 25-12-2005 @ 16:35 :
owja idd de cola zonder ijs, anders word het water met cola smaak.

maar sla is lekker, en kijk meestal liggen de burgers al een poosje in dat opwarmrek, en dan hoef ik het dus gewoon echt niet.

het is al duur zat, dan ga ik niet ellelang lopen zeiken van het is koud.

ik kom daar om te "eten", dan mag het ook wel warm zijn.
Broodjes liggen maximaal 10 minuten in het opwarmrek, en dan zijn ze dus nog echt warm.
Ik vind het echt gewoon zo zeikerig, ik wil verse broodjes, dus bestel ik zonder augurk.
Na 10 minuten in de bin te hebben gelegen zijn ze ook nog vers!

Dat je zonder augurk besteld omdat je het niet lekker vind, kan ik me voorstellen, als je het er dan afplukt, zit er toch nog die augurksmaak op.

En als je eten al tussen haakjes zet, waarom kom je er dan nog om te eten als je het geen echt eten vind?


Cola doe ik wel altijd zonder ijs, met vind ik gewoon te koud
Alleen in de zomer, als het echt warm is drink ik met ijs

@drilboor sjakie:
Bestel gewoon een medium hamburger menu, das goedkoper, en dan hoeft de cassiere het niet voor je te veranderen, als jij je hele bestelling hebt gezegt

@***ailá***:
Wij krijgen over een paar weken nieuwe kassa's, met veel minder knopjes

@THC1:
Ik denk dat ie niet vast in het menu komt, omdat ie daar voor een euro te goedkoop voor is, je maakt er maar heel weinig winst op.
Dan kun je de prijs wel verhogen, maar wij hebben nu af en toe al problemen met het bakken van de kip. Je hebt namelijk kipnuggets, gewone McChickens met nu ook de Chicken Premiere, en dan ook nog de kip voor de Chili Chicken, dat is gewoon te veel.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 20:53
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Als ik daar ga zitten met vrienden neem ik meestal een big mac en als ik meeneem een big tasty.Ik kan die dingen echt niet netjes eten
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 23:20
RoB!N
RoB!N is offline
Big Big mac of Mc Kroket voor een euro
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 05:42
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Kali schreef op 26-12-2005 @ 12:22 :
Hetgeen jij over spreekt is overdaad.
en teveel is nooit goed.
maar 1x op de maand of 2 maand mac is heus niet zo slecht.
Nee, het is ook niet zo slecht als je het regelmatig eet. Ruim 70 % van de dietisten antwoordde op de vraag: "Hoe vaak zou je bij de Mac kunnen gaan eten zonder dat dat consequenties heeft voor je gezondheid?": nooit.

Bovendien krijg ik het ook gewoon niet door mijn keel geslikt.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 12:27
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
Quantes schreef op 27-12-2005 @ 06:42 :
Nee, het is ook niet zo slecht als je het regelmatig eet. Ruim 70 % van de dietisten antwoordde op de vraag: "Hoe vaak zou je bij de Mac kunnen gaan eten zonder dat dat consequenties heeft voor je gezondheid?": nooit.

Bovendien krijg ik het ook gewoon niet door mijn keel geslikt.

Wat mag je volgens een diëtiste wel eten? Enkel hetgeen zij kwijt willen, waar je soms de vraag moet stellen hoe gezond DAT wel is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Waardeloze promotie #4
Little Phoebe
500 16-06-2011 13:19
Eten & Drinken De service van McDonalds
Verwijderd
67 07-12-2004 16:04
Eten & Drinken kleine sauskuipjes bij de mac donalds
bloemkool
64 16-02-2004 15:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.