Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2005, 15:10
Henkje
Henkje is offline
Hoogtepunt: van 16 feb tot nu, en de aankomende twee weekjes samen naar Egypte

Dieptepunt: In het begin van het jaar een stalkende ex die me maar niet met rust liet
Oud 21-12-2005, 15:31
Verwijderd
2005 is 1 groot hoogtepunt
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 15:47
Lo_Siento
Lo_Siento is offline
Dieptepunt: Dat ik ben vreemdgegaan en dat daardoor de relatie is uitgegaan. Volkomen mijn eigen schuld maar dat was toch wel even een dieptepunt.

Hoogtepunt: Dat ik weer opnieuw een relatie kreeg met m'n vriend en dat het nu super gaat!
Oud 21-12-2005, 15:54
Li
Li is offline
Hoogtepunt: M'n vriendje leren kennen en meer
Dieptepunt: Aan het begin van het jaar gedumpt, dacht er niet meer overheen te kunnen komen, maar nu lach ik er slechts om
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 16:02
zeep007
zeep007 is offline
Dieptepunt; was een dipje een paar maanden gelee, en rond febr/april bleken mij vrienden nogal over mij en mn vriend geroddeld te hebben, daar was ik minder blij mee, maar in de zomer is dat goed uitgepraat.

Hoogtepunt; Winterefteling met hem, onze vakantie samen, eigenlijk is het hele jaar voor mij een hoogtepunt geweest!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 18:12
santje17
santje17 is offline
Dieptepunt: Eind mei, toen hij het uitmaakte (voor een weekje)
Hoogtepunt: Ik zou kunnen zeggen toen het weer goed kwam, maar eigenlijk vond ik die vakantie in november ook erg leuk!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 18:27
biep
biep is offline
hoogtepunt: nieuwe ontzettend lieve vriend en samenwonen.
dieptepunt: wat mensen die me ontzettend teleurgesteld hebben.
Oud 21-12-2005, 18:28
Soullar
Soullar is offline
Hoogtepunt: Ik ben met CounterStrike begonnen!
Dieptepunt.. Ik was 2 dagen n00b..

Ontopic:

Hoogtepunt: Samenwonen en hoe het gaat sindsdien, lekker elke dag samen. Ik dacht dat ik het verschrikkelijk zou vinden.. Maar gelukkig is er CS.. euhm ik bedoel ik vind het super!

Dieptepunt.. Euhm ik denk de periode van de zomervakantie. Ik werkte en zij zat thuis en in een dip.. Was niet echt gezellig.
Oud 21-12-2005, 18:38
Verwijderd
Hoogtepunt: was onze vakantie samen. Veel leuke dingen gedaan, en genoten!

Dieptepunt: twee dagen voor deze vakantie. Ik wist het allemaal niet meer, en twijfelde ernorm. Hij is toen hals overkop naar mij toe gekomen om te praten. Ik wist het echt niet meer. Het een en ander uitgepraat, en toch besloten samen op vakantie te gaan. Was een goede beslissing
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 18:43
Verwijderd
Hoogtepunt; het ontmoeten van mijn huidige vriend, verliefd worden, de 1e ontmoeting die gelijk klikt en sindsdien gewoon onafscheidelijk zijn.
Dieptepunt; moeten kiezen tussen 2 mensen. Ik heb absoluut de goede keuze gemaakt door voor mijn vriend te gaan. Maar in het begin had ik echt het gevoel dat ik fout zat.
En dat mijn ex me belazerde, en dat ik er toen achterkwam dat het echt zo geweest was. Ik mezelf op vakantie netjes gedragen, en hij thuis rotzooien met mensen die hij online had leren kennen...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 19:35
Bloem
Bloem is offline
Het dieptepunt is denk ik dat er werkelijk he-le-maal niks gebeurd is dit jaar, echt helemaal niks. Geen hoogtepunt dus. Maar goed, dat komt wel weer, mag ik toch hopen, en een relatie had ik dit jaar toch niet gewild.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 21:48
T!ne
T!ne is offline
Doet raar om zo daarover na te denken hoor Anyway..

Hoogtepunt: ik zag JM echt wel graag. Maar ik denk niet echt dat ik hoogtepunten met hem heb gekend.. Met G ook niet echt.. Al vond ik onze 1e kus echt wel .. Echt wauw.. Zat er een heel weekend aan te komen en dan
Dieptepunt: De periode dat het minder ging met JM.. Echt superlang getwijfeld.. Maar mijn echte dieptepunt kies ik toch wel nu .. Heb me nog nooit zo ellendig gevoeld .. Al wat ik wil is hem terug!
Oud 21-12-2005, 22:45
Warsocket
Warsocket is offline
mijn hoogte en dieptepunt afgelopen jaar zaten op dezelfde hoogte

een flatliner dus
Oud 22-12-2005, 00:22
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Wat warsocket zei ongeveer.

Geen relationeel geneuzel gehad dit jaar, zelfs niet iets wat er lichtelijk in de buurt komt.

Betekent niet dat mn hart geen sprongetjes heeft gemaakt.
Ben welgeteld 1 dag (semi-)verliefd geweest en heb 1x in goed overleg besloten dat t foute timing zou zijn als we wat zouden beginnen

Ik hoop dat ik de tijd die hiermee vrij gekomen/gebleven is goed of iig minstens zo goed besteed heb

// edit: er zitten nog 9 dagen in december, dat zijn 216 uur, dus nog kan nog van alles veranderen.
Oud 22-12-2005, 10:06
morango
morango is offline
Dieptepunt: Ik had een dipje toen mijn vorige vriendje het uitmaakte in april. (wat achteraf alleen maar goed geweest is)
En in mijn huidige relatie zijn dieptepuntjes als ik me weer eens veel te druk en jaloers maak.

Hoogtepunt: De drie maanden dat het vaag was of we nou wat met elkaar hadden of niet waren ontzettend leuk samen. Maar die week op vakantie met hem en nog 10 vrienden was nóg leuker. Vanaf die week hebben we echt wat met elkaar, spraken we het uit.
En nu is het nog steeds allemaal een hoogtepunt!
Oud 22-12-2005, 10:09
Heikneuter
Heikneuter is offline
- Half jaar verpest aan m'n ex
+Ben ik nu wel weer overheen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 11:59
Erbenda
Erbenda is offline
Dieptepunt: hm tja ach dat waren er wel een paar, ben een paar keer flink teleurgesteld geweest... maar heb er wel veel van geleerd .
Hoogtepunt: het ontmoeten van m'n huidige vriend, en de wederzijdse 'klik' die dat gaf. Ook de eerste zoen vond ik wel een hoogtepunt .
Oud 22-12-2005, 13:57
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
Hoogtepunt: Eindelijk met mn vriend een relatie krijgen.. vond hem al sinds hij in mn dorp woont (8jaar ofzo) al een lekkerding, maar altijd onbereikbaar (hij is ook 5,5 jaar ouder ). Toen hij interesse in mij bleek te hebben.. Wahoooo!!! Vandaag 8maandjes samen

Andere hoogtepunten: veel goede nieuwe vrienden gemaakt op mn nieuwe school, en daarbij nog steeds redelijk contact met vriendinnen van mn oude school (was heel bang dat dit zou verwateren door de afstand)

Dieptepunt: Dat een van mn beste vriendinnen zonder afscheid te nemen naar spanje is verhuisd en daarna heel weinig van zich heeft laten horen. ( ik wist wel dat ze zou gaan en de dag dat we hadden afgesproken afscheid te nemen belde ze af.. de volgende dag was ze weg..) Ze is nu ong. 3 maanden weg en heb afgelopen week de eerste kaart ontvangen..
Oud 22-12-2005, 14:42
JJ13
JJ13 is offline
hoogtepunt: ik heb mijn vriend ontmoet en het gaat nog steeds geweldig
dieptepunt: nog niet gehad

Laatst gewijzigd op 22-12-2005 om 14:44.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 16:08
BananaSplit
BananaSplit is offline
Hoogtepunt: 11 april 2005 rond halfg twee smiddags tot 30 april en vrijdag 21 en zaterdag 22 oktober, toen heb ik namelijk een relatie met mijn nu ex gehad

Met vakantierelaties meegeteld was het absolute hoogtepunt de eerste tongzoen in een donker wordend Sölden.

Dieptepunt: 1 mei rond het avonduur dacht ik, toen kreeg ik te horen dat t uit was. En de 5 weken vóór vrijdag 21 oktober, toen was ik echt wat je noemt hopeloos verliefd. Zo verliefd dat je er depri van werd met het idee dat het toch niks zal worden wat later werd bevestigd. Namelijk op zondag 23 oktober maakte diezelfde het nog een keer uit, toen na een dag. Daar ging ik echt helemaal kapot aan van binnen, zonder dat ik het anderen liet merken.

Ik was op dat moment helaas bij mijn vader. De vraag die hij me toen stelde was: Je wil nu zeker wel een potje huilen of niet? En daar kan ik dus pissig over worden, omdat dat altijd zo gaat. Dat tel ik ook maar mee als een van de dieptepunten
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 17:06
zoef de haas
zoef de haas is offline
hoogtepuntje: overduidelijk het feit dat ik mijn vriend heb leren kennen
dieptepuntje: het feit dat het zo ongeveer van een heel jaar een half jaar uit is geweest maar nu is het weer helemaal ok En strakjes met hem mee op vakantie
Oud 22-12-2005, 19:22
Sasbeest
Sasbeest is offline
Hoogtepunt; toen ik in februari een heeeele leuke jongen leerde kennen en hij mijn vriendje werd.

Dieptepunt: toen ik het zo druk had en het gevoel had dat ik op alle gebieden vastliep, dat het beter was dat ik het uit maakte. Vooral die weken daarna zat ik er doorheen.

Maar nu gaat het weer goed.
Oud 22-12-2005, 19:35
LostInTime
LostInTime is offline
Hoogtepunt: rond mn verjaardag, mei/juni, t ging zo goed en wilden zo graag samenwonen!

Dieptepunt: 2 september, de paar weken ervoor en de periode erna tot nu...toen maakte hij et uit uit na een relatie van 4 jaar en 8 maanden...zal nog wel ff duren voordat alles weer helemaal ok gaat denk ik...
oja en 3 weken daarna, toen ie me vertelde dat ie verliefd was op het meisje waarmee hij was vreemdgegaan en met haar verder wilde...

Mar nu gaat t al heel wat beter, nog lang niet optimaal, maar dat komt wel weer
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 20-12-2005 @ 19:45 :
Hoogtepunt: de tweede keer dat ik haar zag, doordat het zo grappig was & toevallig, we allebei nog wisten wie de ander was.
dieptepunt: dat ik dingen zo heerlijk om zeep kan helpen

Laatst gewijzigd op 23-12-2005 om 17:42.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 17:39
Verwijderd
Hoogtepunt: Dat ene gesprek waarbij ik besefte hoe leuk zij en hoe verliefd ik was en het leek dat het wederzijds was.

Dieptepunt: Het opkomen van allerlei dingen die het allemaal zo verschrikkelijk gecompliceerd maakten. En het bericht dat zij mij ook wel leuk vond, maar waarmee ik helemaal niets aankon om allerlei redenen. Ik heb me nog nooit zo machteloos gevoeld.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 17:55
Qimm
Qimm is offline
Als hoogste binnen komer qua hoogtepunt: Samen een huis gekocht en dat samen inrichten en blij zijn.

Als dieptepunt, wat niet echt een punt is... maar gewoon een staat waarin ik verkeer. Ik heb ongeveer het libido van een baksteen En dat veroorzaakt de nodige 'problemen'
Oud 23-12-2005, 18:02
ZerO
ZerO is offline
dan is je sig niet meer van toepassing
Oud 23-12-2005, 18:21
Timmert
Timmert is offline
Hoogtepunt:

Dat we samen iets zijn begonnen

Dieptepunt:

Dat ik zo'n stomme lul ben geweest om 2x dezelfde domme fout te maken

Hoogtepunt:

Dat ze me toch weer vergeeft..
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 18:50
Verwijderd
Mijn 1,5 jaar durende knipperlicht relatie met mijn ex zat vol hoogte- en dieptepunten. Te veel.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 19:03
Mara
Mara is offline
Dieptepunt:
Relatie met m'n ouders is alleen nog maar meer verslechterd.

Hoogtepunt:
M'n vriend Vooral het moment waarop ik volledig besefte hoe lief en geweldig hij is.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 22:05
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ZerO schreef op 23-12-2005 @ 18:02 :
dan is je sig niet meer van toepassing
Ik wil wel, maar ik wil niet... nja snap er zelf ook niks van
Oud 23-12-2005, 23:07
Verwijderd
Hoogtepunt: Gek zijn van een bepaald persoon.

Dieptepunt: Gek worden van jezelf omdat je gewoon te moeilijk denkt.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 23:29
nochtans
nochtans is offline
mijn liefdesleven is 1 dieptepunt

nouja. de eerste maanden van 2005, toen het nog aan was met mijn ex, waren wel wel leuk. daarna is het bergafwaarts gegaan.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 12:54
Dexter_M
Dexter_M is offline
Dieptepunt, dat ik erachter kwam dat die sex voor geld had, zodat die ze drugs verslaving kon financieren

voor de rest weinig hoogetpunten
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 10:58
NOSESUCKER
NOSESUCKER is offline
hoogtepunt: bepaalde intieme romantische momentjes die me zijn bijgebleven

dieptepunt: dat het nu ruim een maand over is tussen ons..

LIFE SUCKS
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 12:26
@Moon
@Moon is offline
Hoogtepunt: geen
Dieptepunten: de jongen die ik leuk vond ging toch maar terug naar z'n ex en een andere jongen wilt maar niet inzien dat ik niets met hem wil zelfs na tot tweemaal toe hem te hebben afgewezen..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 12:28
Wammus
Wammus is offline
Hetzelfde als Warsocket en Ir.de narie zo ongeveer.

Geen verliefde toestanden of weet ik het wat. Wel inderdaad af en toe dat m'n hart een paar extra sprongetjes maakte toen ik vorige week het meisje waar ik ooit lang geleden voor het eerst mee ben gegaan weer zag lopen. Beetje jammer was wel dat we in de sportschool zaten en ik net fanatiek aan het fietsen was en dus niet echt in staat was om wat te zeggen. Toen ik klaar was was ze weg.

Dat bombardeer ik hierbij maar tot hoogte en dieptepunt tegelijk.
Oud 27-12-2005, 18:51
soultodeny
soultodeny is offline
Hoogtepunt: vriendschappelijk was 2005 helemaal geweldig
Dieptepunt : domme doos als ik ben trap ik telkens weer in de praatjes van foute players (pleonasme?)
Oud 27-12-2005, 19:49
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Soullar schreef op 21-12-2005 @ 19:28 :
Hoogtepunt: Samenwonen en hoe het gaat sindsdien, lekker elke dag samen. Ik dacht dat ik het verschrikkelijk zou vinden.. Maar gelukkig is er CS.. euhm ik bedoel ik vind het super!
misschien een stomme vraag, maar als je dacht dat je het verschrikkelijk zou vinden... waarom ben je er dan uberhaupt aan begonnen?
Oud 27-12-2005, 20:23
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
snoopy schreef op 27-12-2005 @ 20:49 :
misschien een stomme vraag, maar als je dacht dat je het verschrikkelijk zou vinden... waarom ben je er dan uberhaupt aan begonnen?
Omdat ik vertrouwen in haar en mij heb.
Oud 28-12-2005, 17:59
Verwijderd
hoogtepunt: een relatie krijgen met bas..

dieptepunt: het uit maken van die relatie.

Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 18:15
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Het afgelopen jaar kende ik veel hoogte en diepte punten. Zal het hoogste en diepste punt eruit nemen.

Hoogste punt: Olivier, onze relatie, het gevoel van ja ik wil oud worden met jouw. Het feit dat we allebij nog ons eige leven hadden buiten de relatie maar toch tijd maakte voor elkaar.

Diepte punt: Het feit dat Olivier het uitmaakte. Hij was niet meer verliefd ik nog wel. De eerste keer dat ik echt om een jongen gehuild heb. Het gevoel was zo puur.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 13:49
kenni
kenni is offline
Hoogtepunt: Dat ik wat met hem heb.

Dieptepunt: dat hij niet eerlijk is, nadat we daarover gepraat hebben blijft het doorgaan..

Tgaat nu weer beter, alhoewel ik hierdoor nog steeds wel twijfel, onzeker ben, meer afstand houd.

Oud 04-01-2006, 15:35
Yolcu
Yolcu is offline
Hoogtepunt: vanaf het eerste moment dat ik hem zag, waren we samen. En de laatste dagen van 2005, waarin we voor de tweede keer samen kwamen.
Dieptepunt: de afstand leek het uiteindelijk toch gewonnen te hebben en de laatste maanden van onze relatie heb ik me echt heel vaak heeeel rot gevoeld.
Oud 04-01-2006, 20:03
gR..
gR.. is offline
Hoogtepunt : Het id dat ik eindelijk een leuk meisje had gevonden en 2 x een date met haar heb gehad..

Dieptepunt : Van haar te horen krijgen dat 'het verliefde gevoel' van de een op de andere dag ineens weg was
Vrouwen..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 17:35
Luna
Luna is offline
hoogtepunt: de seks met mn scharrel.
dieptepunt: zijn drugsgebruik.
Oud 05-01-2006, 17:36
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Hoogtepunt dat we een supervakantie samen hebben gehad
Dieptepunt dat ze naar de states vertrok...
Oud 05-01-2006, 18:39
Verwijderd
dieptepunt: het ging uit met een lief meisje
hoogtepunt: na 6 maanden kreeg ik verkering met een ander heel lief meisje
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 15:14
Anaïs
Anaïs is offline
- dieptepunt: dat mijn vriend niet met me naar Rome wou, omdat zijn mama het niet zo'n goed idee vond. En de hele ruzie die er is door ontstaan.

- hoogtepunt: het feit dat ik mijn vriend zover heb gekregen om elke week langs te komen terwijl ik op kot zit.

Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 18:08
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-12-2005 @ 23:03 :
Hoogtepunt: de laatste maand/weken, heb echt een superlief vriendinnetje...
Dieptepunt: mja, eigenlijk was de rest van het jaar een dieptepunt. Ik heb me op gebied van de liefde echt klote gevoeld het grootste gedeelte van het jaar. In februari werd ik gek op een meisje en zij ook op mij, maar omdat ze een vriend had koos ze toch voor haar vaste relatie. Maar ze bleef maar door mijn kop dwalen (het ging daarna ook uit met die vriend) en toen ze opeens met een vriend van me stond te zoenen (was maar voor 1 avondje) werd ik pissed op haar. Maja, eigenlijk lag het aan mezelf, bleef maar aan haar denken. Dat was het toppunt van het dieptepunt zeg maar. Dat was in de zomer en in de zomer zag ik ook nog eens heel veel lange relaties stuk gaan, waarop ik begon te denken: waar zijn relaties eigenlijk nou goed voor, het gaat eens toch fout?! Haha, maja nu denk ik weer heel anders.

Maar ik heb wel 1 ding geleerd dit jaar op het gebied van de liefde: pap niet aan met een meid die nog een relatie heeft!
Hou jezelf niet voor de gek. Dat meisje was niet gek op jou, ze vond je hooguit leuk. Een meisje kan nooit helemaal gek zijn op twee jongens tegelijk, er is altijd een duidelijke voorkeur. De keuze lijkt alleen lastig omdat het meisje beseft dat haar beslissing één iemand verdrietig zal maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten