Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2005, 13:04
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Broeder schreef op 23-12-2005 @ 12:54 :
Ik ga over vijf minuten op een ladder staan. Als ik de komende drie maanden niets meer heb gepost dan weten jullie dat ik met een gespleten schedel op het laminaat lig te rotten
dan zal ik de politie bellen met de mededeling ' Broeder is dood' en dan komt het helemaal goed

oh ik heb vandaag het belachelijk paranoide boek de crash van nelson demille gelezen en ik eh heb hem nog niet uit maar het plot schijnt lekkah achterhaald te zijn. dat gaat over die crash in 1996 met die boing 747 van TWA waarbij 230 leuten omkwamen.
Oud 23-12-2005, 13:43
Verwijderd
Een band waar ik de artwork voor doe moest gisteren optreden, dus daar ging ik heen. En dat was nogal leuk, want er was veel gratis bier backstage.

Nu ben ik brak en ga ik de komende paar uur aan mijn tablet likken, want hij is echt briljant tof.

[edit] heus geen typfout.

Laatst gewijzigd op 23-12-2005 om 17:22.
Oud 23-12-2005, 15:04
terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
Roxane schreef op 23-12-2005 @ 12:18 :

[afbeelding]
HAHAAAHHUAHAUAHUAUAAHUA!!! NEEE NEEE HAAUAHUAHAU!!!q

Oh wat heb ik gedaan. Ik weet het niet meer precies maar ik ben nog steeds dronken. Ik durf ook nooit meer over straat GADVERDAMME
Oud 23-12-2005, 15:05
terror koekjes
OMG ik kan niet meer lopen, wie doet dan ook tien uur achter elkaar naaldhakken aan terwijl je pleurisenden moet LOPEN IK HEB GODVERDOMME ZO'N PIJN AAN MIJN VOETEN NIET NORMAAAAAAAL DE KATER KOMT LATER!! IK VERHEUG ME ER AL OP!!!
Oud 23-12-2005, 16:48
ZerO
ZerO is offline
Ik kom net thuis en mijn moeder werkt op mijn zenuwen
Pfff ik verheug me op het avondeten en drank (want ze hebben veel ingeslagen met de feestdagen) best kansloos ja
grr ik wil iets leuks doen vanavond maar iedereen heeft het te druk met andere dingen boeehoee
Oud 23-12-2005, 17:08
Verwijderd
ik ging naar school en daar had ik dans zonder te dansen, daarna kerstlunch, en de overgebleven kerststollen heb ik aan zwervers op HC gegeven, SOCIAAL HE!! Daarna ging ik naar de stairway biertjes drinken en daaaaaaaarna ging ik naar huis om zuurkool met spek en worst te eten (straks dan) en vanavond ga ik uit met lieverds.
Oud 23-12-2005, 17:12
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
vanmorgen werd ik gunstig wakker met het uitlachen van mn konijn die een of andere tik lijkt te hebben. daarna heb ik me vermaakt met het luisteren naar een gesprek tussen wat schorum dat bij de bushalte stond 'hij zat lange frans te dissen, dit en dat, hoe heet t' en 'zie ik een lekker wijf lopen, loopt ze met dr moeder, ik zweer je' en toen gingen ze scheten laten
Oud 23-12-2005, 17:13
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 23-12-2005 @ 18:08 :
daarna kerstlunch, en de overgebleven kerststollen heb ik aan zwervers op HC gegeven, SOCIAAL HE!!
Nouja, die zwervers gooien het toch allemaal weg, dus je had het net zo goed zelf mee naar huis kunnen nemen.
Oud 23-12-2005, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Kid Morbid schreef op 23-12-2005 @ 18:13 :
Nouja, die zwervers gooien het toch allemaal weg, dus je had het net zo goed zelf mee naar huis kunnen nemen.
ja, dat dacht ik ook al, maar schijt
Oud 23-12-2005, 17:23
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
kutzwervers, laatst was er een zwerver die 50 euro kreeg van een vrouw, t eerste wat ie deed was een zakje wiet kopen van 5 euro, hoppa, kan ie weer 10 dagen mee door

hiermee wil ik natuurlijk niet insinueren dat alle zwervers zo zijn, neenee, want dat zou generaliseren zijn
Oud 23-12-2005, 17:25
Greenfly
Greenfly is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 23-12-2005 @ 12:44 :
Nou, ik werd wakker en toen stond er water ( ENZO ) in de gang, wat afkomstig was uit de toilet. Niet bepaald TOF als je de avond daarvoor uit bent geweest.
dus even later kwam er een blauw busje aanrijden van de riooltechniek en voordat ik het wist lag de wc eruit en spoot het water omhoog , toch bleek het dit niet te zijn waardoor binnen no time de tuin uitgegraven was op zoek naar het riool.
hier was het probleem al snel duidelijk hoor, maar echter komen ze dat pas over een paar weken maken. wel kunnen we nu weer naar de wc enzo hoor er zit nu gewoon een krater in de tuin met een berg zand ernaast.
Toen de man weg was heb ik nog 1.5 uur mogen schoonmaken, en nu heb ik eindelijk de tijd gekregen om wakker te worden
haha je zag er niet echt superhelder meer uit in de stad. of lag dat aan mij?
Oud 23-12-2005, 18:03
nps
nps is offline
ik moest werken, en toen bleek er niets geregeld te zijn en kwam een collega niet opdagen, toen zij nwe maar gaan lunchen, toen werden we gebeld "jullie flyers kloppen niet, ga maar naar huis" ! Maar ik mocht niet want ik moest nog vouchers ophalen op kantoor maar die waren er niet en toen ging ik er met mijn collega's de hele middag op wachten.
Oud 23-12-2005, 19:32
Verwijderd
vannacht sliep ik bij m'n chick, en ging ik harry potter lezen, terwijl ik dat eigenlijk enorm stom vind. vanmorgen gingen we naar de AH, boodschappen doen voor 2e kerstdag. we kochten perongeluk voor 30 euro eten, oops. daarna nog samen met een vriend emmen in geweest, en ik kocht nieuwe schoenen, en toen was ik blij. oja, toen gingen we nog bier drinken en patat eten.

EN STP BELDE ME DAT HIJ IN EMMEN WAS, MAAR IK STOND NOG IN DE AH, EN IK HAD GEEN TIJD .

Laatst gewijzigd op 23-12-2005 om 19:38.
Oud 23-12-2005, 19:46
mcflem
mcflem is offline
Ik ging om half 3 slapen want we kwamen om 1 uur thuis van het kerstgala en toen.. nouja
En om half 6 werd ik weer wakker omdat hij om half 7 de trein moest hebben. En toen bracht ik hem weg en sliep ik weer verder tot half 10, daarna even naar school maar er waren niet zoveel mensen dus ik ging weer naar huis, toen ging ik boodschappen doen voor het kersteten enzo en toen kocht ik een rok en een colbertje. En toen ging ik naar het circus en daarna ging ik eten en toen ging ik achter de pc, nu dus
Oud 23-12-2005, 19:50
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
mcflem schreef op 23-12-2005 @ 20:46 :
Ik ging om half 3 slapen want we kwamen om 1 uur thuis van het kerstgala en toen.. nouja
gebonkt ??
Oud 23-12-2005, 20:01
terror koekjes
ik ga zo toch maar swingen in lvc met een lelijke outfit en zonder make up grapje ik doe wel make up op andfers breket er gothicsterfte uit
Oud 23-12-2005, 20:45
Brigitte
Brigitte is offline
Ik ben vandaag in m'n eentje naar t strand gegaan om een stuk hard te lopen enzo, en nu voel ik me gewoon goed. Yeah.
Oud 23-12-2005, 22:11
Verwijderd
ik ben het kerstdiner/menukaart/boodschappenlijst aan het samenstellen op http://www.ah.nl/allerhande/etentje/ , handig .
Oud 23-12-2005, 22:57
Glory
Glory is offline
gisteren hku feestje, eh vandaag de hele middag geslapen en toen heb ik een (ex)forummer gesproken en momenteel ben ik overactief.
Oud 24-12-2005, 00:19
George
George is offline
Ik heb vandaag drie uur door de supermarkt gewandeld en ben daarbij vijf kilo kwijtgeraakt.
Oud 24-12-2005, 02:52
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
doldwaas was het. we gingen jack daniels drinken, maar ik niet, ik dronk dab, want ik hou van DAB. en toen gingen we 4 op een rij doen en pimpampet. voorbinddildo, nigeriaanse boomhut en lichtgevende hoer. daarna werden 655321 (niet 4, maar 5) en ik gesandwitched door 2 lelluke gozers.
Oud 24-12-2005, 07:43
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ga zo naar parijs kerst vieren met me familie en geld uitgeven hoop ik, laterrr
Oud 24-12-2005, 08:56
Verwijderd
Gisteren te laat gemaakt. Sn00daard bleef op de bank pitten en maakte mij vanochten om kwart voor 8 wakker met de melding:"Yo, ik ga naar huis *wack deur sloeg dicht*"
Daarna maar om 0800 opgestaan. Uit verveling gaan douches daarna koffie gezet en uit verveling het fornuis en aanrecht schoongemaakt.

Nu heb ik zin in een ontbijt. Maar ik weiger te eten. Iig niet voor 10.00. Dus ik heb nog even.
Oud 24-12-2005, 10:41
ZerO
ZerO is offline
aaah ik weet niet wat ik aanmoet grrr kk kleding
Ik MOET straks naar de stad maar ik kijk er tu al tegenop het zal wel belachelijk druk zijn vol met dikke huisvrouwen
gelukkig gaat een vriendin mee
daarna komt mijn lover en we gaan ons bezatten want het is kerst

Laatst gewijzigd op 24-12-2005 om 10:50.
Oud 24-12-2005, 10:43
Verwijderd
oh joepie ik ga vandaag 'winkelen' en bladerdeeg kopen. vanavond slaap ik ALWEER bij m'n chick, en gaan we uit. ik wil kkdronken worden, want als ik niet dronken ben is uitgaan in emmen niet leuk.
Oud 24-12-2005, 12:45
Jolene
Jolene is offline
Ik ben op zoek naar nette kleren want ik hoorde dat ze mensen zochten bij een broodjeszaak.Daar ga ik zometeen maar even heel vrolijk en met een klantvriendelijke uitstraling binnenlopen.Daarna moet ik vlees ophalen bij de slager, enne ik heb geen idee wat ik vanavond ga doen
Oud 24-12-2005, 13:15
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb net de wc schoongemaakt en ehm verder ga ik vandaag niet veel bijzonders doen. beetje uitzieken en een filmpje kijken, misschien nog wat stofzuigen en de keuken opruimen voor m'n moeder.
Oud 24-12-2005, 13:20
Mindfields
Mindfields is offline
ik werd wakker
Oud 24-12-2005, 14:23
655321
655321 is offline
ik werd wakkeer en heb een kater. Gister net iets teveel whiskey.
Oud 24-12-2005, 14:49
Verwijderd
gisteren eerst stage en daarna kerstborrel op werk. door naar patronaat alwaar mijn beste vriendin op moest treden met haar band. dat was vet, dronken. mijn pa was er ook haha.

vanmorgen veel te vroeg wakker geworden en niet meer kunnen slapen dus pulp fiction en clockwork orange gekeken. vandaag verder brak zijn ofzo
Oud 24-12-2005, 14:57
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Dit jaar vier ik kerst in spijkerbroek, want ik werd wakker doordat mijn vriends huisgenoot Anaal Nakhrath draaide op volume 18, en nu ben ik heel moe en brak, dus heb ik geen zin om naar de stad te gaan.
Ik heb net mijn nagels gelakt, zilver gepoetst, mijn kamer opgeruimd en zometeen ga ik met mijn oma praten.
Oud 24-12-2005, 16:09
vixen
vixen is offline
Ik had gedroomd over Carrie Bradshaw en paarden. Gelukkiger kan ik niet wakker worden. Dus daar heb ik tijdens het douchen nog even over nagedacht en toen ging ik naar mn kamer en toen naar Nijmegen. Mn pappa had alle snoepjes die ik ahd gekocht opgegeten, en straks gaan we naar de kerk. De kerk. En vanavond uit.
Oud 24-12-2005, 16:18
Haligh
Haligh is offline
gerepeteerd, naar de stad geweest en omdat een vriend zo slim was om de spiegel van de auto eraf te rijden gaan we vanavond bij hem een feestje houden inplaats van uit te gaan in antwerpen.
Oud 24-12-2005, 16:54
655321
655321 is offline
ik heb een fiets gekocht. En straks gaan we eten en dan naar de kerk. De kerk. En daarna uit.
En vixen heeft mn badjas aan. Ze is schoon en niet vies, dus dan mag dat.
Oud 24-12-2005, 17:11
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
655321 schreef op 24-12-2005 @ 17:54 :
ik heb een fiets gekocht. En straks gaan we eten en dan naar de kerk. De kerk. En daarna uit.
En vixen heeft mn badjas aan. Ze is schoon en niet vies, dus dan mag dat.
de kerk

ik ga me aankleden
Oud 24-12-2005, 17:13
Louel
Louel is offline
Ik ging gisteravond kerstinkopen doen maar we hadden te weinig tijd, dus we zouden vanochtend weer gaan. Maar we hadden ons natuurlijk verslapen en toen we in de stad waren was er een leiding in de hema gesprongen en daardoor hebben we nu geen kerstkleed. Maar wel alle kerstcadeautjes.. En ik moet straks naar de kerk.
Oud 24-12-2005, 17:20
Metal
Metal is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 24-12-2005 @ 15:57 :
Anaal Nakhrath
Over tyfusherrie gesproken haha. wel vette band.
Oud 24-12-2005, 17:44
Qamra
Qamra is offline
Ik heb de auto van mijn pa gesloopt. En goed ook.
Oud 24-12-2005, 18:42
nps
nps is offline
Citaat:
Qamra schreef op 24-12-2005 @ 18:44 :
Ik heb de auto van mijn pa gesloopt. En goed ook.
hoe?

ik ga vanavond kerst vieren en dronken worden bij een vriend en nu zijn mijn ouders verdrietig omdat ik niet meedoe aan hun kerstontbijt
Oud 24-12-2005, 18:49
Jolene
Jolene is offline
Ik ga vanavond zwelgen in zelfmedelijden, omdat niemand wat gaat doen .
Oud 24-12-2005, 19:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb mijn Dit Was Het Nieuws DVD gekeken, gelachen en daarna gewerkt en het druk gehad.
Nu zit ik thuis een magetron wrap te eten en Najib Amhali te kijken.

Zo hee, wat boeiend hee!
Oud 24-12-2005, 19:26
Glory
Glory is offline
ik ben echt waaaaay gefrustreerd want ik wou vandaag geld winkelen en dus de economie sterken, maar in de winkels verkopen ze echt alleen maar lelijke kleren lijkt het toen ehb ik maar de star wars editie van monopoly gekocht
Oud 24-12-2005, 20:11
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik heb net najib amhali gekeken en ik vond t grappig .
en nu ga ik mn sokken zoeken, want die ben ik kwijt. straks ga ik naar de stad, pimpampetten
Oud 24-12-2005, 20:20
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb ook najib amhali gekeken en damn ja het was leuk wat een horreur met die tandjes :')
Oud 24-12-2005, 20:35
sorry
sorry is offline
mijn broertje kijkt nu de lama's en zit dehele tijd dom te lachen. verder heb ik niet veel gedaan vandaag
Oud 24-12-2005, 21:28
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb net een audiokabeltje zitten plakken met een pleister omdat ik geen tape had
Oud 24-12-2005, 21:39
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Metal schreef op 24-12-2005 @ 18:20 :
Over tyfusherrie gesproken haha. wel vette band.
Niet om mee wakker te worden
Oud 24-12-2005, 22:30
Verwijderd
Ik heb vandaag in Londen rondgelopen huhuhuh. Nu ben ik weer thuis en ik mis het want het was zo gaafffff. (L)
Oud 24-12-2005, 22:36
Suey
Suey is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 24-12-2005 @ 21:20 :
ik heb ook najib amhali gekeken en damn ja het was leuk wat een horreur met die tandjes :')
Ja hij was leuk
Verder heb ik vandaag gewerkt en geslapen.
Oud 24-12-2005, 23:25
Metal
Metal is offline
Vriend Najib is koning\m/

Laatste 35 minuten gemist maargoed, ik ga hem binnekort toch wel kopen.

de dvd dan he.

Regels voor berichten