Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
pak hem aan , nare man !!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is dus voor m'n vriendje edit: ehm.. niet dat m'n vriendje zich niet normaal kan aankleden, hij heeft die dingen zelf uitgekozen ![]()
Laatst gewijzigd op 20-06-2002 om 13:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het 'amateur' forumbaasgedrag van Macie was mij ook al opgevallen, hier valt het zelfs nog wel mee. McLaren, als er een vacature voor forumbaas beschikbaar komt zal ik je aanmelden hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heup.. dagg'k :] kom naar mietung jij ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee serieus, dat rugbyshirt vond ik zo mooi dat ik het niet kon laten liggen, er was nog maar één van...maar het bleek toch dat het iets groter was dan ik dacht, dus ik heb het bijna nooit aan...same goes voor dat hemd |
![]() |
|
hmm het waren toch niet zoveel kleertjes als ik dacht.. maar daar ga ik...
![]() Orgineel 80's Anti-flirt corsettopje blauwzwart glitterig.. maar 38 ongeveer ![]() strak C&A Girls rock topje, lichtblauw met donkerblauwe lange mouwtjes, best kort (denk aan; je ziet je buik wel) Heeft ook een paar blondeervlekjes... ![]() Oud H&M Impulse glitterrokje (nouja, het is eigelijk een topje in maat L maar dat wist ik niet toen ik 'm kocht) is wel superstrak en superkort. ![]() Doorschijnend glittertopje met rood/zilveren opdruk, STEPS, korte mouwtjes en is erg lang. ![]() saaie transparante grijze jurk met zwarte strepen, Maat L geloof ik.(best wel te groot voor mij) ![]() C&A GRRRLS! top. wit met lichtblauwe mouwtjes, maat 38 ongeveer hij is wel een beetje uitgerekt aan de onderkant ![]() Oud Impuls H&M gebreid lila rokje, Maat S (maar ik kan 'm ook aan dus M geldt ook) ![]() Wederom oud Impuls H&M glitterrokje, heel mooi dun stofje, asymmetrisch,, wel ULTRAKORT (je kan er niet mee bukken *grinnik*) ![]() ![]() Daphe&Celeste parodie topje, (of oude cool cat...) wel errrrg strak. ![]() Alles bij elkaar voor 40 euro, dan ben ik er vanaf ![]() nee even serieus, als je iets wil hebben ofzo, stuur dan een mailtje little_nothing@hotmail.com
|
![]() Vergeet niet dat ik ook aaaaallllllerleeeiiii soorten en maten en kleuren en vormen vleugels verkoop, alles gaat custom, dus je kan zelf verzinnen hoe ze eruit moeten zien en ik maak het voor je (als we dan toch aan het verkopen zijn ![]()
|
Ik probeer mijn vleugel prijzen zo laag mogelijk te houden (kijk naar alva, en denk aan 80 euro voor een paar)
maar het blijft toch prijzig omdat er toch nog best wat materiaalkosten aanzitten en ik ben ongeveer een dag bezig met het maken van een paar. Denk aan ongeveer 15 euro voor kleine bescheiden vleugels tot 30 euro voor enooorme stoot-al-je-voorbijgangers-om vleugels. het ligt er een beetje aan wat je wilt. dan kan ik daaruit een prijs opmaken.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hm, wel tof. Heb je geen fotootje? Of stuur anders een foto van jezelf, want jij past hem (als je ongeveer hetzelfde figuur hebt als ik, pas ik hem dus ook ![]() (rosanne_k@hotmail.com)
||
Citaat:
![]() ..maar ik denk dat je hem wel past hoor, je bent toch ook best slank dacht ik zo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk wel dat ik m cool vind, heb m geloof ik wel ergens eerder gezien. Naa, ik denk ook wel dat ie zal passen. Nou moet k zeker een bod doen ![]() ![]() ![]()
|
|