Citaat:
nare man schreef op 28-12-2005 @ 17:07 :
No kidding Logitech heeft altijd fijnere modellen gehad dan (pak 'm beet) Microsoft. Dat gold vroeger al in het tijdperk van de gewone Pilot Wheelmouse vs. de gewone Microsoft Mouse, en dat geldt nu nog in het (budget-)optische segment, van MX300 vs. Intellimouse Explorer. En op performance-niveau (MX518, G5) heeft Microsoft helemaal niks in te brengen tegen Logitech. Hooguit is er wat gesputter van Razer, maar muizen als de Boomslang en de Diamondback zijn ook voornamelijk bedoeld om geld uit de zak te kloppen van 1337-gam0rz die denken dat je per se 2000 dpi nodig hebt om fatsoenlijk te kunnen gamen.
|
Dat is ook de reden waarom ik hem heb. Voor mijn bedrijf moet ik natuurlijk ook wel eens wat kunnen verkopen, en mijn eigen computer is dan ook een soort van presentatiemodel. De G5 sluit daar perfect op aan.
Daarbij is het wel zo dat mijn G5 Laser wel werkt op mijn bureau die is geschilderd met hammerite verf. De optische muizen hadden bij mij nog een muismat nodig, anders deden ze het niet. Vandaar dat de G5 voor mij sowieso de betere oplossing is. Anders had ik waarschijnlijk ook de MX518 gehad.