Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar eigenlijk heb ik heel veel tassen, een beetje té veel, maar wel handig om af te wisselen af en toe. Even on topic. Het lijkt mij ontzettend onhandig, zo'n handtas bij het uitgaan, verder maakt het mij niet uit. Op vakantie gingen we ooit met een meisje om dat altijd zo'n tas bij zich had en dan één van de jongens op haar tas liet passen, die jongen stond er dan de hele avond voor spek en bonen bij met haar handtasje in zijn handen en zij ging lekker dansen. Kijk, dat zou ik dus mooi niet doen, als iemand zo nodig een tas moet meenemen houdt ze 'm ook maar zelf vast. Laatst gewijzigd op 23-06-2002 om 16:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriend houdt meestal mijn spullen (Geld en sigaretten) voor me bij omdat ik bijna altijd een broek of rok aan heb zonder zakjes. Maar ik kan me best voorstellen dat er meisjes zijn die hun spulletjes in een tasje stoppen, omdat ze het eenvoudig nergens anders kwijt kunnen. Ik vind ook dat je het dragen van een tasje absoluut niet kunt vergelijken met arrogantie. ![]() En ook over het feit dat make up een afknapper is: Het is ook nooit goed bij jongens! ![]() Als je geen make up draagt ben je een sloddervos, als je te veel make up draagt ben je een del, en als je op een "normale" manier make up draagt knappen de jongens af. ![]() ![]() Het is ook nooit goed! ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 24-06-2002 om 11:16. |
![]() |
|
naaah ik las ut en vond het wel lachuh want deze discussie heb ik nou ook altijd met een vriendin van me.. maar ja het hoort bij hun...vooral "kakkers" dragen deze tasjes.. ikzelf vind het vreselijk.. ik noem het dan ook altijd haar kaktas.. heb de spot ermee als ik um ff moet vasthouden en blablabla.. maar het hoort bij haar...en met of zonder zo'n tas....er zijn altijd ARROGANTE mensen.. dat ligt puur aan hun uitstraling en doen en laten!!
|
moet kunnen. Wil zeggen dat ze niet in bezit is van vriend, of wel, maar dan heeft die vriend haa goed afgericht dat ze haar spullen zelf moet dragen
![]()
||
![]() |
Citaat:
En tja, kan gebeuren dat ie tussne je borsten zit, maar meestal niet. En anders, tja, zoveel heb i knie, dus de jongens zullen echt nie zitten loeren ofzo.. ![]()
|
![]() |
Ik nam er ook wel eens 1 mee totdat ik me er aan begon te ergeren,
het was altijd zo makkelijk; sleutels, telefoon, sigaretten, kaugom haha er zaten ook echt de raarste dingen in m'n tasje maarja..
|
ai k ben even voor de duidelijkheid het zussie van Mr.oizo, dus een meissie.
wat wij in zo'n handtas stoppen nah k heb een klein rugzakje op mijn rug, waar een portomonee in zit, mijn agenda, gsm, make-up ( DAT DOEN WE VOOR HET ANDERE GESLACHT WEL HOOR!!!!!!!! ZODAT WE ER WEER LEUK GENOEG WEER UITZIEN VOOR JULLIE grijnzzzzzzzz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nah dada zussie van oizo x-ziez!!!!!!!
|
![]() |
WAAAAAT??? Vinden jullie (mannen) dat echt zo sletterig??? Het is toch gewoon nodig? Meisjes hebben gewoon met uitgaan strakke broeken aan (meestal nog zonder broekzakken ook) en dan is dat gewoon nodig. Waar laat je anders je mobieltje, je beurs, je make up en huissleutels??
Ik stop mijn sleutels en geld soms in mijn schoenen (laarsjes), maar echt lekker loopt dat ook niet. Dus gewoon een tasje, met hengsel over mijn schouder gaat dat best!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
en hoe zit het dan met mannen die een tas bij zich dragen?
de hele tijd met een rugzak om? zo was er een collega van me, die liep de hele dag in een net pak, en hij kwam en ging constant met een rugzak om.. zelfs op een personeelsdag, iedereen in vrije tijdskleding.. kwam hij aanzetten in zijn normale plunje... ![]() en bij meisjes, sja.. het kan handig voor ze zijn, het lijkt mij gewoon heel onhandig.. zoiets vergeet je dan enzo.. maja.. ze kan dr wel een hoop condooms in kwijt enzo ![]() misschien dat veel meisjes er ouder mee willen lijken? want een handtasje.. sja, dat past bij mijn oma... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik als meisje zijnde heb soms met uitgaan ook wel een tasje bij me, maar geen handtasje, dat is alleen maar onhandig, ik heb gewoon een tasje die je over je schouders kunt hangen, maar dat is alleen als ik geen zakken in mn broek heb...
hahah en zelfs als ik geen zakken heb neem ik vaak geen tas mee, kijk vriendje even lief aan en meestal wil hij mn portemonnee enzo wel bij zich houden ![]() *tis een lieverd* Gelukkig heb ik ook nooit echt veel nodig, als ik zakken in mn broek heb doe ik mn geld en muntjes daar los in en laat ik mn portemonnee in mn jaszak in de garderobe achter.. Handtasjes zou ik echt niet meenemen, alleen maar onhandig.. ![]() haha maar jullie jongens moesten eens weten wat sommige meiden wel allemaal niet doen als ze naar het toilet gaan!! *lippen bijwerken *oww ook even ogen bijwerken *Nog een beetje parfum opspuiten *Toch even nog met die correctiestift over dat vlekje daar ![]() dan heb je wel een tasje nodig ja, dat krijg je allemaal niet in je broekzakken gestampt hoor
|
Bedoelen jullie met uitgaan een discotheek ofzo? Of ook een bioscoopje? Want dat is natuurlijk wel een heel groot verschil!!!
Een tas mee naar een discotheek vind ik, persoonlijk, superrdom lijken. En dan zijn er ook nog mensen met gigantische rugzakken waar dan een supergrote deospuit inzit enzo. Een tas mee naar bijvoorbeeld de bios, dat vind ik niet vreemd, je moet je spullen toch kwijt? En zeg nou eens eerlijk: vinden jullie het nou mooi lijken wanneer een meisje een dikke bult op haar broek heeft (de zak dus) waar dan geld en portomonee in zit (als het al niet meer is) Is dat nou aantrekkelijk?! Zeg me het niet! Ik ben trouwens een meisje en ik heb met uitgaan naar een discotheek alleen geld en sleutels mee. Wij hebben gewoon muntjes dus das wel handig. Of je dumpt het bij je vriendje natuurlijk!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Seksualiteit |
aantrekkelijk aan meisje blurred | 152 | 04-09-2004 23:25 | |
Liefde & Relatie |
slappe jochies Verwijderd | 65 | 03-03-2004 15:23 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |