Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2002, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:

'K ook, ik keek niet eens naar meisjes toendertijd
Mijn nintendo 64 had ook veel prioriteit!!!

greetz
*herinnert zich vriendinnen die 'verkering' hadden met brugklassers*

Inderdaad
Oud 22-06-2002, 00:05
m.
m. is offline
Citaat:
Havock schreef:

Zou ik ook zijn.

kan moeilijk aan een vriendin komen.

dus moet er voorzichtig mee zijn mocht ik er 1 krijgen
Jij stoere legerman.
Oud 22-06-2002, 01:08
Roxy
Roxy is offline
mjah dat verschilt per karakter natuurlijk, als ik zo om me heen kijk zijn er zat meisjes van 14 die een stuk volwassener zijn dan ik toen... dus ik kan me voorstellen dat het voor hun wel okeej is... maar als ik het zou hebben gedaan dan zou ik dr wel spijt van hebben... ik was dr absoluut nie aan toe op die leeftijd
Oud 22-06-2002, 16:49
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik had er wel behoefte aan toen ik masturberen ontdekt had kon ik er geen genoeg van krijgen
Oud 22-06-2002, 17:32
Petra_temp
Petra_temp is offline
Hoi
Ik ben nu 16, maar toen ik 12, 13, 14 was, had ik meer zin in sex dan nu, nu voel ik meer voor zoenen en tegen elkaar aanliggen enzo... zal wel een rare ontwikkeling zijn maar okeej...
Oud 23-06-2002, 15:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
beestje schreef:
nee, toen ik 13/14 was, had ik daar helemaal geen behoefte aan, ik was er ook niet echt mee bezig moet ik zeggen. zoenen vond ik echt al heel wat. (das nu wel veranderd maar dat was de vraag niet )
haha.... t antibreezerfront, bestaat dat nog????

das goed om te horen

ontopic: k ben t met beestje eens
Oud 23-06-2002, 15:47
Verwijderd
jazeker met 14 heb je zeker seksuele gevoelens. Maar seks als je 14 bent is wel erg vroeg he?
Oud 23-06-2002, 18:51
cerys
cerys is offline
das toch voor iedereen anders.. duh

en "vroeg" is ook zo'n vaag iets, dat is ook iets wat je voor jezelf moet bepalen, als je maar geen ondoordachte dingen doet

Laatst gewijzigd op 23-06-2002 om 18:54.
Oud 24-06-2002, 08:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
birthmark schreef:

haha.... t antibreezerfront, bestaat dat nog????

das goed om te horen

ontopic: k ben t met beestje eens
Heil ABF, ABF über alles

jaja the antibreezerfront strikes back in deze topic.

geintje
Oud 25-06-2002, 13:33
casey
casey is offline
Ikzelf had totaal geen behoefte
nu kan i knie meer zonder
Oud 25-06-2002, 21:15
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Met hun praten hebben ze al heel wat gedaan ja. Wat bedoel je daar eigenlijk mee. Een keer een borst aanraken is niet meteen 'het' doen. Kijk de meeste verhalen zijn gewoon ontzettend overdreven.
duhh dat weet ik ook wel dat een x een borst aanraken niet het doen is ..wat denk je dat ik ben...blond ?? .. maar mijn vriedinnen enzo liegen echt niet kom nou .. die gaan echt niet van die grote verhalen ophange ze vertellen ook niet van die verhalen van ; Ik heb het daar en daar al gedaan en zus en zo en dat was lekker moet je oo kis proberebn " ..zo praten wij er helemaal niet over !
en wij praten er gewoon met elkaar over .. wij zegge niet gen ieereen wat we hebben gedaan en we gaan ook niet overdreven verhale vertellen

Laatst gewijzigd op 25-06-2002 om 21:18.
Oud 25-06-2002, 23:23
Verwijderd
toen ik 13/14 was, uhm speelde ik met barbies? oh nee ben jonguh toen speelde ik voetbal

nee maar effe serieus heeft iedereen hier tond zijn 13e 14e gezoend ffs? ik voel me net een nerd nu......
Oud 26-06-2002, 18:09
Spyker
Spyker is offline
Ik heb altijd een beet je het idee dat het heel sterk van de jongen afhangt. Als een jongen vertrouwd over komt en het het contact goed aanvoelt heeft een meisje er volgens mij vrij weinig moeite mee als die jongen eens een keer wat verder gaat. Dan is de barriëre gebroken en wil het meisje misschien ook wel weer meer.
Dit kan ook heel goed voorkomen zonder dat er 'verkering' is.
*blikt terug op een stukje eigen ervaring*
Oud 26-06-2002, 18:11
nouk16
nouk16 is offline
ik had niet de behoefte aan seks, maar wel aan iemand die ff een beetje aanhankelijk was of een paar armen om me heen sloeg
Oud 29-06-2002, 15:06
bloemenmeid
bloemenmeid is offline
ik ben dus 13 bijna 14 en ik heb dus geeen behoefte aan sex

=kussies= ilse
Oud 29-06-2002, 17:47
jaz-p'
jaz-p' is offline
hmmm hadt er niet echt behoefte aan op 13 jarige leeftijd maar deed het wel....
denk gewoon het nieuwe proberen te ontdekken nieuwschierig en dat soort dingen.
Oud 29-06-2002, 19:18
ssjpan
ssjpan is offline
neh
Oud 29-06-2002, 21:47
PiNoW
PiNoW is offline
jawel
Oud 29-06-2002, 21:59
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Als ik heel veel van diegene hou wel..
Oud 30-06-2002, 21:23
Paige
Paige is offline
De 13-14 jarigen van tegenwoordig zijn veel "hipper" (denken ze zelf dan..)..Als je al kijkt hoe de meesten zich kleden en gedragen..

Op die leeftijd had ik geen behoefte aan seks..
Nu (16) trouwens ook nog niet..Misschien klinkt dat wel raar, maar ja..
Oud 01-07-2002, 13:51
Dminor
Dminor is offline
Kan me heel erg in de woorden van Paige vinden!

Ik hoor verhalen van die leeftijdsgroep over zoenen, seks en zelfs vreemdgaan en zélf ben ik met m'n 15 jaartjes nog niet eens in zo'n fase gekomen...

Voelt zich achterlopend
Oud 01-07-2002, 14:29
@kiss_nadia
@kiss_nadia is offline
Hai,

K ben nu 13 ( in november 14) en k heb 3 weken geleden pas voor het eerst getongd. Verder wil k echt nog niet met mijn vriendje naar bed, hij wordt pas in oktober 13. En al zou hij 17 zijn jammer dan voor hem, maar k wil nou nog niet met iemand naar bed. Liever als k 16 ofzo ben.

-xxx- nadia

p.s. Zoeken is wel lkkr en beetje knuffelen enzo maar voor de rest nie.
Oud 01-07-2002, 14:30
@kiss_nadia
@kiss_nadia is offline
K bedoel in plaats van zoeken

zoenen zoals je al snapt, hoop k.

-xxx-
Oud 01-07-2002, 15:41
Poepeke
Poepeke is offline
ik ben nu 14 en ik heb totaal geen behoefte aan seks, misschien wel alsk die gast heeeel graag zie en der toch al lang mee zou verkeren.mor der zijn der wel van 13/14 die er al klaar voor zijn, mor da is wel heel zeldzaam denkik.
Oud 01-07-2002, 20:05
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Paige schreef:
De 13-14 jarigen van tegenwoordig zijn veel "hipper" (denken ze zelf dan..)..Als je al kijkt hoe de meesten zich kleden en gedragen..

Op die leeftijd had ik geen behoefte aan seks..
Nu (16) trouwens ook nog niet..Misschien klinkt dat wel raar, maar ja..
of ze hangen veel eerder sterke verhalen op.
Oud 01-07-2002, 20:13
sparkling star
sparkling star is offline
toen ik 13/14 was dacht ik daar nog helemaal niet aan, echt niet, zelfs niet fantaseren ofzo... dat komt nu allemaal naar boven
Oud 02-07-2002, 11:35
lausie
lausie is offline
kijk de meeste meisjes van tegenwoordig die een jaar of 13,14 zijn lijken veel ouder ze lijken 16 ofzo duzz ik denk de meiden van 13,14 tegenwoordig wel behoeften aan sex hebben ja
Oud 02-07-2002, 21:15
shanli
shanli is offline
ikzelf ben 14 en 'k heb echt nog geen behoefte aan sex,ik moet er niet aan denken(dit klint wel mss seutig maar het IS gewoon zo)
zoals meerdere mensen al zeidenat hij met zijn vriendin daarover praat
Oud 03-07-2002, 23:15
rabecca
rabecca is offline
ik d8 er af en toe wel aan zo van: hoe zou het zijn?
maar niet echt een verlangen van ik wil graag sex ofzo dat had ik niet.
Oud 03-07-2002, 23:30
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
of ze hangen veel eerder sterke verhalen op.
Of ze hebben dit forum ontdekt en blaten hier een eind in de ruimte.
Oud 04-07-2002, 02:11
DrFreeman
DrFreeman is offline
Op me 14de lag ik al met miss spears te pompen!
Oud 07-07-2002, 21:26
Dminor
Dminor is offline
Eh.. Ik ook.
Oud 07-07-2002, 21:42
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:
Ik hoop eigenlijk dat meisejs van 13 en 14 hier op reageren, maar als je je nog goed kan herrineren hoe jij er over dacht, vind ik het ook best als je reageerd.

naja laat ik het zo stellen: toen ik 13 of 14 was, had ik nog niet echt behoefte aan seks...

maar goed, dit kan wel per meisje verschillen

je vriend ken het het beste vragen aan het meisje in kwestie, lijkt mij
Oud 07-07-2002, 22:15
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Nou, toen IK 13/14 was had ik geen behoefte aan seks ( met iemand anders )

Maar dat hangt toch echt af per persoon imho.
Oud 16-07-2002, 15:57
JIP(PIE!!!!)
JIP(PIE!!!!) is offline
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Heej, ik ben 13 en wordt in december 14.
Heel toevallig heb ik het gisteren voor het eerst met mijn vriend gedaan.
Mun vriend is 17 en het was heerlijk.
Ik had helemaal geen pijn en had een heerlijk orgasme.
Zo, weten jullie dat ook weer....
Oud 16-07-2002, 17:22
Schmokey
Schmokey is offline
Citaat:
JIP(PIE!!!!) schreef:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Heej, ik ben 13 en wordt in december 14.
Heel toevallig heb ik het gisteren voor het eerst met mijn vriend gedaan.
Mun vriend is 17 en het was heerlijk.
Ik had helemaal geen pijn en had een heerlijk orgasme.
Zo, weten jullie dat ook weer....
Behoefte aan sex is wat anders dan doen aan sex. Je behoefte hangt er ook vanaf hoe je je voelt, qua opwinding e.d.
Oud 16-07-2002, 18:15
Saartje*
Saartje* is offline
Ik had niet echt behoefte aan seks... Eerder aan kusjes en knuffels geven...
Oud 16-07-2002, 18:18
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik ben 14 (binnen 2 maand niet meer *juich!* ) en ik heb er wel behoefte aan,maar ik denk dat dat afhangt van persoon tot persoon,in het geval met dat meisje kunnen wij je eigenlijk niet helpen,hoeveel mensen er ook antwoorden,want iedereen is anders,die vriend van je gaat het haar zelf moeten vragen denk ik...
Oud 16-07-2002, 18:20
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
op mn 13e had ik er ook behoefte aan, is meschien een beetje jong maar ik deed het wel
ik had een wat oudere vriend (15) waar ik al een half jaar mee was

maar ik gedraagde me ook wat ouder dan een normale 13 jarige, kwam denk ik door de mensen waar ik mee omging, meestal ging ik met mijn broer mee en zijn vrienden (allemaal rond de 16/17 toen) ik ging me toen dus ook een beetje volwassener gedragen
Oud 20-07-2002, 12:37
brotherofevil
brotherofevil is offline
Zal ik je eens uitleggen van een jongens zijn kant en dan niet de brave kerels. Jongens denken aan sex als ze een relatie hebben en ook al zijn de meiden 13 of 14 ze doen toch wel wat ze lekker vinden. Dan kun je zeggen je houdt geen rekenig met een ander maar dat zijn nu eenmaal de gevoelens die bij een jongen opkomen. Tenminste bij mij wel als ze niet meewerkt zoek ik toch wel een ander opzekers. Nu kan ik me wel voorstellen dat de meisjes op die leeftijd een beetje preuts zijn. Maar ik heb toch een vriendin gehad die bleek 14 te zijn en zelf zei ze dat ze 16 was. Dus ik had ook sex zonder erbij na te denken van die is nog te jong in haar geest. Dus het ligt er niet aan hoever je bent het ligt er net aan hoeveel vriendjes die persoon heeft gehad en zodoende komt ze telkens in een verdere fase.
Oud 20-07-2002, 18:20
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
Ik ben dus ook 13, dhuh, en heb wel behoefte aan bevrediging door anderen maar nog niet echt een real sex. (oooooow wat ben ik weer vaag) WAnt dalijk gaat het verkeerd en wandel ik met een baby rond, als er nou geen babys van zouden kunnen komen zou ik het wel al laaaaaaaaang gedaan hebben. maar helaas dat is niet zo!
Oud 20-07-2002, 18:23
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Zal ik je eens uitleggen van een jongens zijn kant en dan niet de brave kerels. Jongens denken aan sex als ze een relatie hebben en ook al zijn de meiden 13 of 14 ze doen toch wel wat ze lekker vinden. Dan kun je zeggen je houdt geen rekenig met een ander maar dat zijn nu eenmaal de gevoelens die bij een jongen opkomen. Tenminste bij mij wel als ze niet meewerkt zoek ik toch wel een ander opzekers. Nu kan ik me wel voorstellen dat de meisjes op die leeftijd een beetje preuts zijn. Maar ik heb toch een vriendin gehad die bleek 14 te zijn en zelf zei ze dat ze 16 was. Dus ik had ook sex zonder erbij na te denken van die is nog te jong in haar geest. Dus het ligt er niet aan hoever je bent het ligt er net aan hoeveel vriendjes die persoon heeft gehad en zodoende komt ze telkens in een verdere fase.
dit geldt dus alleen voor jou... Je kunt niet in naam van de jongens spreken.
Oud 20-07-2002, 18:26
Verwijderd
'k had op mijn 14e m'n lief gevonden en ik had dus duidelijk wel behoefte aan sex
Oud 20-07-2002, 19:00
Mara
Mara is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef:
ik ben 14 (binnen 2 maand niet meer *juich!* ) en ik heb er wel behoefte aan,maar ik denk dat dat afhangt van persoon tot persoon,in het geval met dat meisje kunnen wij je eigenlijk niet helpen,hoeveel mensen er ook antwoorden,want iedereen is anders,die vriend van je gaat het haar zelf moeten vragen denk ik...
Klopt helemaal! (Alleen issut bij mij nog 3 maanden voordat ik jarig ben )
Oud 21-07-2002, 09:46
stex
stex is offline
Wel, op m'n dertiende heb ik niet meer gedaan dan alleen maar gekust, maar op m'n veertiende (nu) heb ik wel sex gehad met een meisje.

Maar dat zegt niet alles: M'n vriendin is 15 en de meeste meisjes van mijn leeftijd zijn er gewoon nog niet klaar voor !!

Eén goede raad: Pas a.u.b. op met meisjes van die leeftijd. Sommigen kunnen misschien wel klaar zijn voor sex, maar de meesten totaal nog niet !!
Oud 21-07-2002, 09:59
Field
Field is offline
K geloof er geen moer van dat t om een vriend gaat, maar oke

Toen ik 13 was ehhh had ik volgens mij nog nooit gezoent
k was ehhh denk ik bijna 16 of net 16 dat ik (dus niet op me eigenlichaam) een beetje research begon te doen...

nu ben ik prof

Oud 22-07-2002, 11:31
Verwijderd
Ik ben nu een half jaartje 15 dus ik voel me wel aangesproken

Maar ik denk dat je dit niet kunt beoordelen op antwoorden van meisje van 13/14 omdat dit voor iedereen anders is..

Eigen ervaring:
Ik had het wel.
Maar ik heb nu vriendinnen van me die het nog steeds niet hebben. Dus het is voor iedereen anders
Oud 22-07-2002, 12:21
Verwijderd
Citaat:
LoveGirl schreef:
Ik ben nu een half jaartje 15 dus ik voel me wel aangesproken

Maar ik denk dat je dit niet kunt beoordelen op antwoorden van meisje van 13/14 omdat dit voor iedereen anders is..

Eigen ervaring:
Ik had het wel.
Maar ik heb nu vriendinnen van me die het nog steeds niet hebben. Dus het is voor iedereen anders
Jah je had er al behoefte aan toen je 12 was. In het zwembad, remember?
Oud 22-07-2002, 16:39
Chica14
Chica14 is offline
Citaat:
peetraatjuh schreef:
WAnt dalijk gaat het verkeerd en wandel ik met een baby rond, als er nou geen babys van zouden kunnen komen zou ik het wel al laaaaaaaaang gedaan hebben. maar helaas dat is niet zo!
je kan een condoom EN de pil gebruiken, dan kan er niet veel (lees: niks) fout gaan hoor!!

nu ff zijn vraag: ik ben 14 en ik weet niet of ik er behoefte aan heb, mijn ex heeft wel geprobeert bij mij wat te doen, maar dat wilde ik niet alleen merkte wel dat ik bang was om nee te zeggen tegen hem...ik dacht dat hij me dan gelijk niet meer zou willen, maar heb hem toch tegengehouden.

Ik denk dat ik t wel zou doen, als ik een lange tijd met iemand ging, en echt veel om die persoon geef, er klaar voor ben, ik zou er dan ook gewoon met hem over praten
Oud 22-07-2002, 17:44
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
'k Heb voor 't eerst getongkust toen 'k 12 was, maar toen had 'k nog totaal geen behoefte aan seks. Op m'n 14de begon 'k erover na te denken en te fantaseren geloof 'k. 'k Denk dat ik aan m'n 14de voor 't eerst geil ben geworden. Maar toen wilde 'k ook nog geen echte seks hoor, 'k werd gewoon wat nieuwsgieriger.
Topic gesloten

Regels voor berichten