![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ZWAAR ONTOPIC !!!
ER WORDEN GEEN GOEIE OPMERKINGEN GEGEVEN !!! DUS GEEN DISCUSIE PUNT !!! DODE MENSEN ZIJN GEWOON GEEN OBJECT DUS STOMME VRAAG !!! T IS STOM OM T IDEE ALLEEN AL TE HEBBEN WANT DAT IS ECHT ZIEK EN IK WEET DAT EEN AANTAL MENSEN HET HEBBEN MAARRE DAN SPOOR JE ECHT NIET MEER HOOR !!! DAN KAN JE WEL ZEGGEN EEN KOMKOMMER ZIET DE MENS OOK AL OBJECT MAARRE HET VERSCHIL TUSSEN EEN KOMKOMMER EN EEN DODE LIGT TOCH ERG HOOG HOOR DUS AUB SLOTTTTTJEEEEEE WANT DIT SLAAT TOTAAL NERGENS OP !!!!!! - GEEN GOEIE ARGUMENTEN VAN FORUM STARTER !! - TRIETS TOPIC !!! ( ONDERANDERE RESPECT LOOS !!!) - MENS IS GEEN OBJECT MAAR EEN WEZEN MET LICHAAM EN ZIEL DUS IN DE VERTSTE VERTE NIET TE VERGELIJKEN MET EEN OBJECT !!! IEDEREEN HOORD DAT TE WETEN !!! VRAAGJE : DAT DE GENE VAN DIT TOPIC FORUM BAAS KAN ZIJN ZEG...!!! ![]() ![]() ![]() IK ZOU ZEGGEN : NOOIT VRAAG IK OM EEN SLOTJE MAAR DIT VIND IK TOCH ECHT EEN NOODGEVAL !!!!!! |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
P.S : ZOALS JIJ DEZE MENINGEN VAN JEZELF VERDEDIGD BEN IK ER NOG VAN OVERTUIGD DAT JE T DOET OOK ENNE DAT VIND IK ZWAAR TRIESSSSTTTTTTTTTTT !!!!!!!!! |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zou dan ook proberen de laatste week voor de begrafenis zoveel mogelijk bij het lichaam willen zijn en ja, misschien zou ik dan af en toe met het lichaam willen knuffelen, om zo dicht mogelijk bij hem te zijn... maar imho is dat geen necrofilie...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Conclusie: jij bent simpel. Ga iets nuttigs doen met je leven, verhang jezelf ofzo. En 'tortelduif': jij moet ook je bek dichthouden. Op internet typen in hoofdletters staat gelijk aan schreeuwen, wist je dat? Je geeft trouwens zelf ook geen argumenten, je hele verhaal slaat als een lul op een drumstel en verder geef je gewoon blijk van een bekrompen geest, net zoals TefnachT, dus ik raad jou ook aan om iets leuks te gaan doen. Probeer eens of een bacardi-cyanide-cocktail lekker smaakt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat iemand zijn pik ergens in wil steken en daarom een lijk pakt. Ik kan me echter niet voorstellen dat iemand verliefd wordt op een lijk. In dat geval lijkt het me verstandig om dan je rechterhand te gebruiken of een smalle vaas i.p.v. een lijk. Je wilt zelf ook niet leven met het idee dat iemand je neukt na je dood en bovendien zou niemand willen hebben dat een vriend of familielid geneukt wordt na diens dood.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
TefnachT is gewoon realistisch, de anderen zijn gewoon overdreven intelligent aant doen.
Of uw moeder wordt gestolen en ze wordt bewerkt door een necrofiel, is inderdaad iets dat je nooit te weten komt. Maar dat wil niet zeggen dat dat kan. Ik keur necrofilie goed zolang er geen lijken onvrijwillig worden geneukt en zolang ze maar niet met mij neuken, Voila.. ![]() |
![]() |
|
tortelduif: Zou je ten eerste je caps uit willen zetten, en ten tweede een beetje respect willen tonen voor andermans mening? Voor verdere discussie zie dit Feedback topic.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ja maar je hebt van die mensen op de wereld die denken alleen aan zichzelf ![]() ik vind dit zo ziekelijk dat ik maar even naar het toilet ga ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
lijkt me wel heel erg zielig, seks met doden - dat doe je toch alleen als je zo triest bent, dat niemand je wil ![]() lijk, wat niet echt weerstand kan bieden o_O en daarbij, tis best wel mensonterend - doden moet je met rust laten, denk je dat die willen dat je "seks" met hun hebt. i think not ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik aan de kaak wilde stellen is gewoon het clichématige geblaat van sommige mensen wanneer ze iets tegenkomen wat ook maar een klein beetje afwijkt van hun eigen wereldbeeld. Dan slaan ze helemaal op tilt (zie reacties hierboven). Natuurlijk verdedig ik necrofielen niet, het gaat mij er gewoon om dat mensen niet zo primair moeten reageren maar eens nádenken over wat er nu éigenlijk gebeurt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder is dat laatste stukje het grootste gewauwel wat ik ooit gehoord heb. Doden zijn dingen, stukken vlees. Het zijn objecten. Doden hebben geen bewustzijn en geen wil. Je gebruikt het woord 'mensonterend' voor een dode, dat vind ik eigenlijk best grappig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ja, weinig mensen kunnen voorstellen wat ik voel voor bepaalde jongetjes van 11/12/13. Dus misschien is "je kunnen voorstellen dat" niet zo relevant.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nare man, 't was ook geen aanval, 't was meer verduidelijking van mijn standpunt ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oké het doen met lijken wie wil er dat nu ik zou al wegkruipen moest ik een lijk zien. En o ja al een eindje geleden stond er een waargebeurd verhaal in de krant een begrafenisondernemer deed het met zijn lijken en dan met zijn vrouw je mag twee keer raden wat er gebeurt is. Zijn vrouw zat vol met wormen! Ja ieuw en waargebeurd stel je voor, gelukkig heeft ze het overleeft.
Dus denk eerst daar maar eens overna. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarreehh, is dit niet beetje offtopic? 't Ging hier n.l. niet over. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
idd, nergens
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en vrouwen kunnen ook iets anders erin stoppen, tuluk en missgien willen ze alleen aanraken ofzo weet jij veel?
||
Citaat:
Verder wil ik graag de meeste mensen hier in dit topic uitnodigen om na te denken. Ik begrijp dat nadenken over iets wat je walgelijk vindt moeilijk is, maar doe het toch. Als iedereen in de wereld niet alleen meningen had, maar ook wist waaróm men die meningen heeft en ook bereid was die meningen te wijzigen op basis van goede tegenargumenten, werd de wereld een stuk beter. En dat geldt altijd en overal, en daar bestaat geen enkele uitzondering voor, hoe dan ook. Niets mag ooit onbespreekbaar zijn. Alles mag op basis van argumenten worden aanvaard, verworpen of in het midden gelaten; maar taboes zijn de ondergang van de vooruitgang, kijk maar naar de gehele geschiedenis.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |