![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Overigens zijn de bewijzen dat Cortez aangezien werd voor Quetzalcoatl nogal mager. Een boel historici menen dat Cortez dit overdreven of verzonnen heeft om bij het thuisfront de indruk te versterken dat de Azteken naïve sukkels waren. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik snap niet zo goed waar je naar toe wil? En hoezo vind je de wetenschap oppervlakkig? |
![]() |
||||
Citaat:
en deze informatie is nog niet zo heel lang bekend. ik was al geboren toen ze het graf van koning (naamvergeten) gevonden hadden. Citaat:
Citaat:
|
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom zoveel mensen zo blindelings in de wetenschap van nu gelooft. Ik weet zeker dat ze meer weten dan dat ze vrijgeven. Misschien niet hierover (of wel..?), maar zeker wel over andere zaken. Is het jullie nou nog nooit opgevallen dat ze alles wat oppervlakkig verspreiden? Misschien niet over berekeningen van wat ze vrijgeven, maar wel over bepaalde onderwerpen.
Om maar een voorbeeld te noemen, die gevonden koeien en andere vee in Amerika die dood gevonden waren, zonder teken van geweld. Maar tegelijkertijd was er geen enkele bloedcel in hun lichaam te vinden, en ook niet op de grond/lichaam, en waren veel belangrijke organen gewoon verwijderd. En wat zeggen ze? "Ja het was een natuurlijke doodsoorzaak in combinatie met roofdieren". "Ja het zijn knaagdieren". Tuurlijk, iedereen zou dat geloven, maar er zijn bewijzen dat de roofdieren het vee juist aan het vermijden was. En knaagdieren drinken geen bloed. En het is ook duidelijk dat geen enkel dier/mens/technologie een dier leeg kan zuigen tot op de laatste bloedcel. Of wel? Als ze die technologie hebben dan hebben ze dat niet vrijgegeven. En als ze er geen verklaring voor hebben dan moeten ze dat ook zeggen, en niet vage smoezen verzinnen die de mens geruststelt. En als ze het wel weten (denk dat dit het is..) dan moeten ze dat gewoon vrijgeven. Nog een voorbeeld is 11 september. Heeft niet direct met wetenschap te maken, maar wel met wat de media vrijgeeft en iedereen gelooft. Als je daar veel over opzoekt dan is het dus duidelijk dat er meer achterzit dan wat mensen die zelfmoord plegen in vliegtuigen. Die mensen blijken nu toevallig nog in leven te zijn ook, waardoor dus hun naam gewoon gebruikt werd. Meer hierover: http://ditkannietwaarzijn.nl/ Ik denk dat ik wel weet wat er aan de hand is (over het vee en 11 september), maar daar ga ik verder niet op in. Dit verhaal is al offtopic, maar ik moest gewoon even duidelijk maken dat je je ogen beter moet openen in plaats van alles blindelings te geloven wat vrijgegeven wordt door wetenschap/media. En ga niet zeggen dat ik dat wel doe met 2012, want in tegenstelling tot de meeste ben ik gewoon open en ik onderzoek eerst voordat ik mijn mening vorm. Ik ben al 2 jaar bezig met dingen te zoeken over 2012, en nog steeds heb ik hier en daar mijn twijfels maar ik ben er wel overtuigd dat er wat gaat gebeuren. Als je sceptisch wilt zijn, wees dan goed sceptisch en niet alleen over wat ze willen dat je sceptisch bent. Laatst gewijzigd op 13-01-2006 om 14:30. |
![]() |
||
Om nog eens op dat vee terug te komen..
http://www.parascope.com/articles/0597/mute2.htm Citaat:
http://www.parascope.com/articles/0597/romindex.htm
Laatst gewijzigd op 13-01-2006 om 18:44. |
![]() |
||
Citaat:
Lees dit maar door.. http://www.ufoplaza.nl/modules.php?n...ticle&sid=1807 |
![]() |
||
Citaat:
Aangezien je zoveel gelooft in de FBI, Lees dit: Bron: http://www.fbi-files.com/unexplained...ons/index.html Die stonden in file nummer 4 ergens. En in file nummer 5 was er ook een bericht waar ze toestemming hadden om bewijs te vernietigen als het nodig mocht zijn. Heb niet alles doorgenomen, want het is gewoon teveel leeswerk, maar ach kijk maar wat je ermee doet. In het eerste staat duidelijk dat men informatie probeert te verschuilen, in de tweede duidelijk dat het niet van roofdieren is, en in de laatste over die heli's die in dat andere bericht stonden van ufo-plaza. Offtopic: Als deze discussie nog lang doorgaat kunnen we denk ik beter een andere topic maken. Anders gaat het helemaal niet meer over 2012. En ik weet eigenlijk niet eens of dit wel in mystiek hoort.. Maar goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dat je teveel in hokjes denkt. Je moet "de wetenschap" niet zien als een groep of geloof of iets dergelijks. Wetenschap is een methode om dingen te toetsen. Dus als men aangeeft achter de wetenschap te staan, wil dat niet zeggen dat men elke wetenschapper blindelings vertrouwt of elke wetenschappelijke publicatie klopt, maar puur dat men achter de wetenschappelijke vorm van toetsing staat. Laatst gewijzigd op 14-01-2006 om 14:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (ik pas ook voor deze eer)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Bij wetenschap kun je roepen dat het "niet klopt" wat ze brengen, en dat is je goed recht. Daar is wetenschap namelijk voor. Iets wordt onderzocht, vervolgens geplubliceerd zodat anderen het kunnen bekritiseren. Als de kritiek serieus is, wordt de theorie verworpen, aangepast, of opnieuw onderzocht. Is de kritiek niet geldig, dan blijven de conclusies staan.
als je echter eerst conclusies trekt, en vervolgens pas 'bewijs' gaat verzamelen dat daar mooi bij past, dan ben je omgekeerd bezig, en is je hele onderzoek niet geldig. Daarbij blijkt keer op keer weer dat dit soort 'onderzoek' naar mystieke gebeurtenissen ongefundeerd zijn en niet opgewassen zijn tegen een kritische houding.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
(deductie = theorie -> data, inductie = data -> theorie). (voor de 2de keer)Ik begrijp echt niet wat je duidelijk wil maken? Dat publicaties niet altijd betrouwbaar zijn? Volgens mij is een ieder zich daarvan bewust. Dat wetenschappers het niet altijd bij het rechte eind hebben? Volgens mij is een ieder zich daarvan bewust. Anders zouden we ons niet ontwikkelen, maar domweg alles aannemen. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
...heb je er ook wel eens aan gedacht dat je misschien zelf op zoek moet naar die pulicaties? Niet elk onderzoek brengt wereldnieuws met zich mee weet je, dus de kans dat je het in het nieuws of in de krant tegenkomt is minimaal.
||
Citaat:
Op die manier ben ik ook het jaar 2012 tegengekomen en ben ik er onderzoek naar gaan doen. En alles valt te mooi in elkaar om toeval te zijn. En hoe meer je tegenkomt, hoe meer connecties je gaat zien, en dus weet je wat dus waar kan zijn en wat niet. En dan krijg je weer nieuwe vragen en ga maar door. En dan ga je bepaalde dingen steeds meer zeker weten.. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
De Speld - waarderingstopic Bob the Bear | 204 | 19-12-2015 11:52 |