Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2006, 14:07
pyres
pyres is offline
uitmaken en verder niet naar om kijken
Oud 11-01-2006, 21:35
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 11-01-2006 @ 11:29 :
Na 5 jaar kan er een heleboel gebeurd zijn in een relatie, je kan samenwonen, trouwen, kinderen hebben, toekomstplannen, levens op elkaar afgestemd, en daarom doet het dan juist nog meer pijn om te horen dat er iemand ooit vreemdgegaan is. Vreemdgaan blijft hoe dan ook hetzelfde, dus waarom zou je die persoon dan vergeven? Het is het ergste wat je binnen (of buiten, ligt eraan hoe je het leest) een relatie kunt doen, en wat mij betreft zou dat het directe einde betekenen.
mee eens
Oud 12-01-2006, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 11-01-2006 @ 14:48 :
Écht vergeven lukt nooit, er is altijd een deel van je dat blijft denken aan zijn vreemdgaan, zou je daarmee kunnen leven?
Wat Loontje zegt: Dat verschilt per persoon.

Maar het gaat niet om de vraag of je iemand nog een kans wil geven als je al jaren een relatie hebt, het gaat er om of je iemand een kans wil geven als hij na 3 maanden al met een ander in bed is gedoken.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 01:42
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 12-01-2006 @ 02:21 :
Wat Loontje zegt: Dat verschilt per persoon.

Maar het gaat niet om de vraag of je iemand nog een kans wil geven als je al jaren een relatie hebt, het gaat er om of je iemand een kans wil geven als hij na 3 maanden al met een ander in bed is gedoken.
Okee

Mijn antwoord is nee
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 01:57
Verwijderd
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 12-01-2006 @ 02:42 :
Okee

Mijn antwoord is nee
In dit geval zou ik het ook niet doen hoor
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 07:16
Verwijderd
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 11-01-2006 @ 14:58 :
Verdraaid knap als iemand daar dan nooit meer aan denkt. Je relatie heeft dan een zware handicap, en dat valt niet te ontkennen.
Ik vind het ook knap, maar het schijnt te kunnen. Ik snap denk ik ook nog wel hoe dat zou kunnen werken. Maar het is verdomde moeilijk en je moet het maar kunnen. Ik vind het knap als je het kunt, maar aan de andere kant: als jij denkt dat je dat kunt, waarom zou je het dan niet proberen?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 07:48
WolterB
WolterB is offline
Mee stoppen, zo snel mogelijk.

Hij liegt tegen je (naja, verzwijgt iets essentiëels, valt imo ook onder liegen), vertelt het later toch zonder een voor jou echte aanleiding. Misschien kreeg hij last van zijn geweten en wilde hij het zo 'oplossen'.
Laat die jongen maar even lekker de last van dat hij vreemd is gegaan dragen, want dat verdient hij wel
Oud 12-01-2006, 08:52
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 10-01-2006 @ 19:20 :

Mannen zijn misselijkmakende wezens.
Excuseer, maar mijn ervaring is dat vrouwen even misselijkmakend kunnen zijn. Dankjewel voor het wederzijds begrip he?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 09:18
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 11-01-2006 @ 11:25 :
laten we vooral niet vergeten dat de mannen evolutionair gezien wel vreemd móeten gaan.
Evolutionair gezien zouden vrouwen dat ook moeten doen... In de natuur zijn er heel veel soorten waarvan de vrouwtjes een braaf mannetje kiezen dat zeker bij ze blijft en voor het kroost kan zorgen. Om vervolgens op zoek te gaan naar het beste zaad; dus van het sterkste/mooiste/brutaalste e.d. mannetje, dus niet bij hun eigen mannetje.
Wat mensen betreft, er is nooit onomstotelijk bewezen dat mannen meer vreemd zouden gaan dan vrouwen. Ergo conclusio? Mensen zijn in het algemeen allemaal even misselijkmakend of, om het wat positiever te zien, allemaal net zulke fijne wezens.

@TS: Denk eens over de volgende vraag na: Als jullie nu seks hebben, zou hij dan soms nog aan haar denken? Nee..? Hij houdt alleen van jou, ow ja... Weet je dat echt wel zeker?....

Uitmaken dus.
Oud 12-01-2006, 10:52
Verwijderd
Citaat:
underthabridge schreef op 12-01-2006 @ 10:18 :
Evolutionair gezien zouden vrouwen dat ook moeten doen... In de natuur zijn er heel veel soorten waarvan de vrouwtjes een braaf mannetje kiezen dat zeker bij ze blijft en voor het kroost kan zorgen. Om vervolgens op zoek te gaan naar het beste zaad; dus van het sterkste/mooiste/brutaalste e.d. mannetje, dus niet bij hun eigen mannetje.
Wat mensen betreft, er is nooit onomstotelijk bewezen dat mannen meer vreemd zouden gaan dan vrouwen. Ergo conclusio? Mensen zijn in het algemeen allemaal even misselijkmakend of, om het wat positiever te zien, allemaal net zulke fijne wezens.
Ik reageerde op de post van Charlottetje: 'Mannen schijnen nu eenmaal niet monogaam te kunnen zijn.'
Ik weet ook hoe het werkt namelijk.
en zie de:

En als ik op dit moment frustraties heb met het mannelijke geslacht, mag ik zelf weten of ik ze misselijkmakend noem. Daar kun je over heen lezen of niet, het is maar net waar je je op focust.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 11:57
Verwijderd
Jij bent gewoon één van de vele gefrustreerde en ietwat emotioneel geblokkeerde vrouwen die hier dagelijks hun gal komen spuwen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 12:13
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
Hoi,

ik zou tegen hem zeggen hoeveel pijn hij je heeft gedaan..
en het uit eindelijk uitmaken..
Kijken of hij moeite voor je gaat doen en of je het hem kunt vergeven.. ik heb het zelf ook meegemaakt met mijn vriend nu.. en we zijn ook een paar keer uit elkaar geweest...
maar ik zou wel tegen hem zeggen dat je vertrouwen in hem nu wel weg is en dat dat weer rustig terug moet komen..

maar neem eerst ff tijd voor jezelf om goed na te denken of hij het wel waard is

good luck
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Spare schreef op 12-01-2006 @ 12:57 :
Jij bent gewoon één van de vele gefrustreerde en ietwat emotioneel geblokkeerde vrouwen die hier dagelijks hun gal komen spuwen.
En daar heb ik al het recht toe.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 11:55
Mephisto
Mephisto is offline
Vrouwen gaan vaker vreemd dan mannen.

Alleen zijn vrouwen uitgerust met een betere leugendetector waardoor mannen vaker door de mand vallen
Oud 13-01-2006, 12:25
Verwijderd
of mannen kunnen niet liegen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 12:33
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 13-01-2006 @ 13:25 :
of mannen kunnen niet liegen.
sukkels als het zijn
Oud 13-01-2006, 13:06
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 13-01-2006 @ 12:55 :
Vrouwen gaan vaker vreemd dan mannen.
Citaat:
snoopy schreef op 13-01-2006 @ 13:33 :
sletten als het zijn
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 14:09
Milantju
Milantju is offline
je bent 16 dumpen en iets anders zoeken
Oud 13-01-2006, 14:19
Verwijderd
En toch voel ik me niet aangesproken.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 14:31
Vice
Vice is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 13-01-2006 @ 14:06 :
Oud 13-01-2006, 14:53
Muchacha
Muchacha is offline
Ik zou het ook uitmaken. Je bent 16, nog veel te jong om je te binden aan een jongen die het al 3 maanden niet meer volhoudt om je trouw te blijven. Ook het feit dat ie het 6 maanden heeft verzwegen... Echt, vertel het ofwel niet, ofwel direct, maar niet 6 maanden later, da's echt met je voeten spelen... Hij is het al lang vergeten, maar jij vergeet het nooit.
Btw, mijn ex heeft me ook bedrogen toen we een half jaartje samen waren (kussen, geen seks) en ik heb het hem vergeven. Wel, ik ben nooit meer zeker geweest van hem en we kregen regelmatig ruzie omdat ik onzeker was en wantrouwig. Had me een hoop gezeik gescheeld als ik het direct had uitgemaakt
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 15:00
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 13-01-2006 @ 15:53 :
Wel, ik ben nooit meer zeker geweest van hem en we kregen regelmatig ruzie omdat ik onzeker was en wantrouwig. Had me een hoop gezeik gescheeld als ik het direct had uitgemaakt
Dan heb je hem dus niet vergeven.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 16:46
Sprinkle
Sprinkle is offline
Ik zou het uitmaken en iemand zoeken die jou wel verdient, wat hij duidelijk niet doet !
Oud 14-01-2006, 12:52
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 13-01-2006 @ 16:00 :
Dan heb je hem dus niet vergeven.
Nee, idd... Ik ben er altijd boos om gebleven, nu nog steeds (achteraf kwam ik erachter dat het niet bij één maal is gebleven). Ik dacht toen alleen "het stelde niets voor, hij houdt van mij, hij heeft er spijt van en zal het nooit meer opnieuw doen en ik wil hem niet kwijt" en dat ik het hem wel zou kunnen vergeven. Niet dus, want het is altijd blijven wringen. Heel jammer.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 20:48
Kaa
Kaa is offline
Gewoon dumpen joh, no big deal.
Met jou komt het in ieder geval wel goed...geen handvol maar een land vol! En hij kan nooit zo bijzonder zijn dat je ook maar drie minuten hoeft te overwegen of je jullie relatie waarde genoeg vind hebben om iemand zo over je gevoelens heen te laten walsen...!

Wat een zwakkeling eigenlijk, zes maanden iets verzwijgen en dan uiteindelijk toch maar zeggen om z'n geweten wit te wassen, maar tegelijkertijd z'n aars indekken (oh ik heb zo'n spijt). Als ie stoer genoeg is om jou zonder blikken of blozen EEN HALF JAAR met een stalen gezicht te BELIEGEN, moet hij ook maar zonder 1 enkel weerwoord de consequenties slikken en optieven.

waardeloos
vooral geen tijd en plezier aan verspillen
Oud 15-01-2006, 11:49
Nienna*
Nienna* is offline
Iedere keer als hij je probeert om te praten, moet je denken aan álle seksuele handelingen die hij met dat meisje heeft gehad. Het doet pijn, maar het laat je wel de realiteit inzien. Hij heeft zijn tong in haar mond gehad, in haar vagina, zijn penis ook in haar vagina. Hij is gewoon klaargekomen in een ander terwijl hij iets met jou had! Zijn handen hebben andermans borsten betast terwijl hij alleen jouw borsten zou mogen betasten. Kun jij hem dat vergeven?

Ik zou het niet kunnen. Hij heeft jouw vertrouwen zo erg geschaad... en dan ook nog zes maanden verzwijgen... het zal moeilijk zijn hem te dumpen, maar nog moeilijker zal het zijn hem weer te leren vertrouwen. Eerlijk gezegd denk ik dat je hem niet meer zal kunnen vertrouwen. En dat het zelfs moeilijk zal zijn andere jongens te vertrouwen. Deze jongen is gewoon vréémdgegaan. SEKS met een ANDER! Onderschat hier de waarde niet van! Meisje, hij is jou gewoon vergéten. Hij heeft niet aan je gedacht en is gewoon met een ander het bed in gedoken. En dan mag hij wel spijt hebben en huilen en smoesjes hebben, maar dat had hij wel mogen bedenken toen zijn tong in de mond zat van dat meisje. Meerdere malen. Of zijn penis in haar vagina. Hij is je gewoon op dat moment vergeten, en dat kun je hem niet vergeven.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 12:29
Tink*
Tink* is offline
Wat Nienna* zegt.
Ik snap niet hoe hij dat 6 maanden heeft kunnen verzwijgen. Elke keer als hij jou zag, en dat lijkt me dus redelijk vaak, zou hij toch last moeten hebben van z'n geweten. Dat hij het dan 6 maanden heeft achtergehouden snap ik echt niet. Hij had het gelijk moeten vertellen. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen en daarom is eerlijkheid heel belangrijk en hij is dus niet eerlijk geweest. Daardoor is de basis van de relatie al niet zoals hij zou moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 14:46
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Tink* schreef op 15-01-2006 @ 13:29 :
Wat Nienna* zegt.
Ik snap niet hoe hij dat 6 maanden heeft kunnen verzwijgen. Elke keer als hij jou zag, en dat lijkt me dus redelijk vaak, zou hij toch last moeten hebben van z'n geweten. Dat hij het dan 6 maanden heeft achtergehouden snap ik echt niet. Hij had het gelijk moeten vertellen. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen en daarom is eerlijkheid heel belangrijk en hij is dus niet eerlijk geweest. Daardoor is de basis van de relatie al niet zoals hij zou moeten zijn.
Precies, precies. Als een jongen zoiets kan verzwijgen voor zijn vriendin, dan is er echt iets mis. Met hem en/of met de relatie...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 15:25
Verwijderd
wat heeft Heleeeen nu gedaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten