Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2006, 17:39
T_om
T_om is offline
Ik heb zelf geen verschil gemerkt tussen D-sub of DVI. En bij mijn monitor (Samsung 730BF) werden zowel een D-sub als een DVI kabel meegeleverd.
Oud 16-01-2006, 17:55
Nijpjes
Nijpjes is offline
Ja, die Samsung heb ik ook nog aan zitten twijfelen. Maar ik vond 4 ms niet zo nodig, 8 ms is ook goed. Maar deze heeft wel een DVI aansluiting, krijgt overal neukend hoge ratings, wordt gezien als "de ultieme game tft" (waar ik m toch het meest voor ga gebruiken), is van een goed merk (non?) en is verkrijgbaar onder mijn limiet van 300 euro. Alleen nog ff kijken of er een DVI kabel bij zit...
Oud 16-01-2006, 18:00
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 16-01-2006 @ 18:55 :
Alleen nog ff kijken of er een DVI kabel bij zit...
Citaat:
En bij mijn monitor (Samsung 730BF) werden zowel een D-sub als een DVI kabel meegeleverd.
Oud 16-01-2006, 18:02
Nijpjes
Nijpjes is offline

Dankje M@rco, scheelt weer een mailtje sturen naar de klantenservice.

Kut, het stond ook gewoon in de post waarop ik reageerde...
Oud 16-01-2006, 18:05
Nijpjes
Nijpjes is offline
Oew! Lees ik daar nog even snel in een review over een keesje die niet eens een DVI aansluiting heeft. Hoe kom ik er achter of ik die heb?
Oud 16-01-2006, 18:16
M@rco
M@rco is offline
Door een blik te werpen op je videokaart:

Maar ik neem aan dat je die wel hebt, vrijwel iedere videokaart die ook maar een beetje recent is heeft er ten minste één. Zelfs mijn oude GeForce 4.
Oud 16-01-2006, 18:32
Nijpjes
Nijpjes is offline
Wederom bedankt. Ik heb idd een DVI aansluiting én een tv-out, en dat wist ik niet.
Goed, ik ga nu de Samsung 730BF bestellen.
Oud 16-01-2006, 20:07
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb hele slechte ervaringen met Samsung TFT's. Zo slecht dat ik na de derde herlevering heb besloten dat ze de handel konden ophalen en dat ik voor een ander merk ging. Nu heb ik een prachtige Iiyama Prolite E431S. Mooie dunne rand, prima beeld en een goede prijs
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 20:16
M@rco
M@rco is offline
... Wat natuurlijk niet wil zeggen dat Samsung TFT's slecht zijn, integendeel.
Oud 16-01-2006, 20:28
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
M@rco schreef op 16-01-2006 @ 21:16 :
... Wat natuurlijk niet wil zeggen dat Samsung TFT's slecht zijn, integendeel.
Nee, maar ik vond het even belangrijk om het te vermelden. En die Iiyama is echt geil
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 09:47
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-01-2006 @ 21:07 :
Ik heb hele slechte ervaringen met Samsung TFT's. Zo slecht dat ik na de derde herlevering heb besloten dat ze de handel konden ophalen en dat ik voor een ander merk ging. Nu heb ik een prachtige Iiyama Prolite E431S. Mooie dunne rand, prima beeld en een goede prijs
Bij mij juist andersom.
Samsung TFT schermen worden hoog gewaardeerd. IIyama heeft zijn expertisemarkt (CRT) moeten verlaten en heeft het niet gemakkelijk zich aan te passen in de LCD-wereld. Design is wel aardig, maar over de schermen zelf was ik niet zo te spreken. Met name de software die voor de dithering zorgt is gewoon slecht.
Oud 17-01-2006, 10:00
phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 17-01-2006 @ 10:47 :
Bij mij juist andersom.
Samsung TFT schermen worden hoog gewaardeerd. IIyama heeft zijn expertisemarkt (CRT) moeten verlaten en heeft het niet gemakkelijk zich aan te passen in de LCD-wereld. Design is wel aardig, maar over de schermen zelf was ik niet zo te spreken. Met name de software die voor de dithering zorgt is gewoon slecht.
ze hebben allemaal betere en slechtere series. Die Samsungs hebben vaag beeld en vallen om de haverklap uit elkaar. Andere modelletjes doen het juist weer heel aardig.

Hier op de TU hebben we nu Dell 17" LCD's, en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was door de mooie zwarten die het ding kan maken.
Oud 18-01-2006, 22:32
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 17-01-2006 @ 10:47 :
Bij mij juist andersom.
Ik weet niet of het bij alle modelen zo is.. maar hier op de TU (bij phoxetis de straat uit rechtsaf 4e gebouw links ofzo) staan er kamers vol met IIyama tft's en daar komt heeeeeel behoorlijk beeld uit

*edit* vooral de kleuren zijn heel erg "echt" en ik zit overegens ook tegen erg mooi zwart te kijken, het zou mij ( trouwe IIyama vision master PRO gebruiker) wel over de streep kunnen trekken.

Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 22:36.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 23:33
phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
*edit* vooral de kleuren zijn heel erg "echt" en ik zit overegens ook tegen erg mooi zwart te kijken, het zou mij ( trouwe IIyama vision master PRO gebruiker) wel over de streep kunnen trekken. [/B]
die pro's houden zich heel aardig he, door de jaren heen.
Oud 18-01-2006, 23:39
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 19-01-2006 @ 00:33 :
die pro's houden zich heel aardig he, door de jaren heen.
Yessss 1 keer probleempje mee gehad, maar binnen notime opgelost door IIyama

trouwens die koeriersdienst had een op maat gemaakt flightcase. en een speciaal ingericht busje.

grrr had ik zomaar 3 jaar die doos bewaard
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten