Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Samsung TFT schermen worden hoog gewaardeerd. IIyama heeft zijn expertisemarkt (CRT) moeten verlaten en heeft het niet gemakkelijk zich aan te passen in de LCD-wereld. Design is wel aardig, maar over de schermen zelf was ik niet zo te spreken. Met name de software die voor de dithering zorgt is gewoon slecht.
||
Citaat:
Hier op de TU hebben we nu Dell 17" LCD's, en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was door de mooie zwarten die het ding kan maken.
||
Citaat:
*edit* vooral de kleuren zijn heel erg "echt" en ik zit overegens ook tegen erg mooi zwart te kijken, het zou mij ( trouwe IIyama vision master PRO gebruiker) wel over de streep kunnen trekken. Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 22:36. |
![]() |
||
Citaat:
trouwens die koeriersdienst had een op maat gemaakt flightcase. en een speciaal ingericht busje. ![]() ![]() ![]() grrr had ik zomaar 3 jaar die doos bewaard ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Advies] Nieuwe Monitor Verwijderd | 41 | 01-09-2006 23:09 |