Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wat belachelijk om zoiets over jezelf te zeggen
||
Citaat:
mijn contact met mijn ouders is erdoor verbeterd. dus generaliseren dat het contact verbreken met je ouders 'de enige optie is' is kutadvies, sorry dat ik het zo verwoord. voor iedereen is het anders. als je merkt dat je relatie met je ouders nadat je op kamers bent gegaan er inderdaad niet vooruit op is gegaan is de oplossing die jij stelt misschien wel een optie.
||
Citaat:
||
Citaat:
Na een paar keer het huis uit te zijn geschopt op jonge leeftijd (14/15) was het een gedoogde oorlog geworden zegmaar. Uiteindelijk liep het weer uit de hand en werd ik op mn 18e weer het huis uit getrapt, vervolgens een turk 100 euro beloofd als ie een kamer voor me zou vinden, paar weken later had ik een kamer en dat was dat. Nu woon ik al ruim anderhalf jaar op kamers en nog nooit is de relatie met mn ouders zo goed geweest. Huisdieren zijn overigens een gruwelijke no-no op kamers. Een konijntje kan nog wel, als je een grote kamer en een leuk studentenhuis hebt valt een kat ook nog wel te doen, maar verder houdt het toch echt op bij de welbekende goudvis (of een baardagame). Wat dat betreft heb je een probleem dus, maargoed, wat zijn je prioriteiten... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk mijn ma doet dat soort dingen ook wel, zij het in mindere vorm. En ik heb daar wel een bewuste machtstrijd van gemaakt. Dat leidde tot een stevig gesprek, en nu kunnen we redelijk goed door een deur. Maar voeg me anders eens toe, anders denk ik dat ik met mijn goed bedoelende tips teveel off topic ga kijk maar iig heel veel succes ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Psychologie |
Asperger [autisme] of niet? PapaRoach<3 | 48 | 03-02-2009 15:23 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 |