Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2006, 18:00
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-01-2006 @ 17:59 :
Misschien is een ander forum wel veel gezelliger, maar heb je daardoor hier minder lol?
Als je in je hele leven maar 1 film/pizza/kopje koffie/meisje hebt gezien/gegeten/gedronken/geneukt is dat toch ook de/de/het/het beste film/pizza/kopje koffie/meisje die je ooit hebt gezien/gegeten/gedronken/geneukt?

(Doorhalen wat bij je clue past)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2006, 18:15
Verwijderd
Ik had een gewone vriend die het bij mij altijd erg raar vond dat ik en mijn vriend de eerste sekspartners waren. Hij vond het echt niet kunnen...
Maar toen ik hem vroeg of ik dan uit moest maken omdat mijn vriend mijn eerste seksmaat was vond hij het toch ook wel wat raar klinken...

Ik denk dat het opzich niet echt een rare gedachte is ook eens seks te willen hebben met iemand anders (voor meisjes en voor jongens niet). Ik ben daar ook wel eens nieuwsgierig naar. Maar om het hiervoor uit te maken?? Dan vraag ik me wel serieus af hoe goed jullie relatie was.

Natuurlijk wel k*t voor je, sterkte
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 12:55
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Vaal schreef op 18-01-2006 @ 18:59 :
Hee, koppel het niet terug, ik heb zelf ook pas 1 partner gehad, maar dat neemt niet weg dat je het niet juist kan beoordelen zonder dat je een referentie hebt?
Dat is nou juist het probleem, je kan wel beoordelen of iets leuk is als je geen referentie hebt. Leuk is leuk, ongeacht wat de onontdekte alternatieven zijn.

Als iemand voor het eerst op wintersport gaat en een week lang op ski's staat, dan kan diegene toch een fantastische week hebben, terwijl hij helemaal geen referentie heeft. Snowboarden is namelijk veel leuker (vooroordeeltje van mij ), maar dat doet toch helemaal niets af aan genieten van het skiën.

Mijn vriendin en ik genieten van de seks met elkaar, dan heb ik toch geen seks met anderen nodig om te kijken of ik echt wel geniet van de seks met mijn vriendin: want zoals je in de zin ervoor kan lezen, we genoten al van de seks met elkaar. Boeiend dat het misschien wel lekkerder is voor mijn vriendin om het met een horde bronstige negers te doen, dat wil toch niet zeggen dat het nu niet lekker is.
Oud 19-01-2006, 13:00
underthabridge
Citaat:
Vaal schreef op 18-01-2006 @ 19:00 :
Als je in je hele leven maar 1 film/pizza/kopje koffie/meisje hebt gezien/gegeten/gedronken/geneukt is dat toch ook de/de/het/het beste film/pizza/kopje koffie/meisje die je ooit hebt gezien/gegeten/gedronken/geneukt?

(Doorhalen wat bij je clue past)
Hier concludeer je dus inderdaad dat ik gelijk heb, referentie is niet belangrijk als je tevreden bent met wat je hebt.
Oud 19-01-2006, 13:13
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 19-01-2006 @ 14:00 :
Hier concludeer je dus inderdaad dat ik gelijk heb, referentie is niet belangrijk als je tevreden bent met wat je hebt.
Ja, ik zeg ook niet dat je NIET gelijk hebt, ik laat het je alleen even vanaf de andere kant bekijken.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 13:32
underthabridge
Citaat:
Vaal schreef op 19-01-2006 @ 14:13 :
Ja, ik zeg ook niet dat je NIET gelijk hebt, ik laat het je alleen even vanaf de andere kant bekijken.
Ik gaf ook al toe dat het inderdaad mogelijk is dat mensen zichzelf afvragen of die eerste sekspartner wel zaligmakend is . Voor mezelf ben ik echter sterk overtuigd van het tegenovergestelde. Maar ik heb natuurlijk ook een supervriendin
Oud 19-01-2006, 13:33
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 19-01-2006 @ 14:32 :
Ik gaf ook al toe dat het inderdaad mogelijk is dat mensen zichzelf afvragen of die eerste sekspartner wel zaligmakend is . Voor mezelf ben ik echter sterk overtuigd van het tegenovergestelde. Maar ik heb natuurlijk ook een supervriendin
Ja, die had ik ook.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 13:43
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Vaal schreef op 19-01-2006 @ 14:33 :
Ja, die had ik ook.
aahaa, vandaar die theorie
Oud 20-01-2006, 13:47
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Vaal schreef op 19-01-2006 @ 14:33 :
Ja, die had ik ook.
Waarom ging het eigenlijk uit? Of is dat privé?
Oud 20-01-2006, 23:27
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 20-01-2006 @ 14:47 :
Waarom ging het eigenlijk uit? Of is dat privé?
Te veel ruzie, te veel verwijten. We pasten gewoon te goed bij elkaar, of juist niet. Na 1,5 jaar kan ik daar nog steeds geen antwoord op geven.

Helaas leef ik met de gedachte dat we te goed pasten.

She's drivin' me crazy, kort gezegd.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 01:53
Verwijderd
Citaat:
Maurice schreef op 16-01-2006 @ 15:39 :
voor jongens wel, voor mannen niet zo.
mooi verwoord .
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 10:05
WolterB
WolterB is offline
Nee
Oud 22-01-2006, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Warsocket schreef op 16-01-2006 @ 15:42 :
dan vindt ik je echt dom.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 15:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik zou toch wel nieuwsgierig worden na hoe het met een ander zou zijn, denk ik. Vooral als je nog jong bent, dan hoef je nog niet perse aan iemand vast te zitten voor altijd. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar ik zou het niet willen. Ik wil ook eens verder kijken en zien wat er nog meer is, want je leeft maar kort. (Niet dat je de 'slet' uit moet gaan hangen natuurlijk. )
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 15:22
underthabridge
Citaat:
N00dles schreef op 22-01-2006 @ 16:02 :
Citaat:
Warsocket schreef op 16-01-2006 @ 15:42 :
dat vindt ik dan weer zwaar overdeven
....
Oud 22-01-2006, 17:48
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
wat niet weet, wat niet deert..
Oud 22-01-2006, 20:12
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Vaal schreef op 21-01-2006 @ 00:27 :
Te veel ruzie, te veel verwijten. We pasten gewoon te goed bij elkaar, of juist niet. Na 1,5 jaar kan ik daar nog steeds geen antwoord op geven.

Helaas leef ik met de gedachte dat we te goed pasten.

She's drivin' me crazy, kort gezegd.
Beetje het beeld van veel seks, veel ruzies, snel goedmaken, weer seks en heel erg verliefd worden maar te snel over kleine dingen vallen?
Oud 23-01-2006, 08:29
Nienna*
Nienna* is offline
Nou, ik ben een meisje, maar ik werd toch wel een beetje nieuwsgierig naar hoe het met anderen was. Maar dat was inderdaad pas toen het niet goed ging met mijn (nu ex-)vriend en mij en het had ook zeker niet alleen met seks te maken.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 12:30
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ik vind het een beetje onzin om meerdere vrouwen te moeten hebben gehad. En ik vind ook niet dat je de "referentie" nodig hebt, zoals Vaal zegt. Ik bedoel: je weet toch hoe je het het lekkerst vindt, wat je fantasieen zijn? Daar heb je toch geen andere sekspartners voor nodig?
Oud 23-01-2006, 13:30
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
N00dles schreef op 22-01-2006 @ 16:02 :
hypocriet
Oud 23-01-2006, 18:15
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
ScRaN schreef op 16-01-2006 @ 15:27 :
Is het zo erg voor jongens om maar één sekspartner gehad te hebben in hun leven?
Nou als die ene sexpartner helemaal hemels voor die jongen is, tja dan lijkt me dat nie zo verschrikkelijk... Maarja hoe kun je nou weten wat je wilt zonder vergelijkingsmateriaal

De leukste films kun je toch ook pas opnoemen nadat je ze gezien hebt...
Reageren

Regels voor berichten