Ik vind het woord
mysterieus hier enigzins misplaatst. Dat klinkt net alsof je een briefje achterlaat waarop staat 'ben daar en daar om dit en dat tijdstip' om er dan vervolgens een heuse speurtocht van te maken.
Je moet het spel naar mijn mening gewoon langzaam opbouwen. Doeltreffend maar met beleid spelen.
Beginnen met een beetje kijken op een afstand naar de desbetreffende persoon. Langzamerhand verplaatst je jezelf steeds meer in haar richting. Je gaat wat rondlopen of iets dergelijks. Onopvallend te werk gaan en wachten tot het geschikte moment. Ik vind tegelijk een drankje halen altijd een goede.
Als er contact gemaakt wordt dient dit te lijken alsof het toeval is. Je zegt bijvoorbeeld iets van commentaar tegen jezelf, waar zij op kan reageren.
Ik beschouw het altijd alsof je niet haar verlangt, maar alsof het een instinct is.
Overrompelde reacties (maar dan wel na die langzame opbouw)zijn ook altijd leuk, iets over haar uiterlijk wat je werkelijk meent, maar dit is zo beladen dat het meestal niet werkt. Als je dit doet moet je daarna geen verder contact verwachten. Breng het alsof je geinteresseerd bent, maar laat haar de volgende stap zetten zonder dwang.
Okee ik draaf een beetje door, maar ik denk dat de meesten mijn punt snappen. Dit is maar 1 benadering en het hangt natuurlijk ook van de omgeving af. Ik denk dat het contact langzaam opbouwen belangrijk is. Daarnaast dan niet te dwingend overkomen, maar meer jezelf open stellen.
Ik houd van spelletjes spelen