Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2006, 14:27
Demosthenes
Demosthenes is offline
misschien is dit een initiatief van het CDA? Onder Christenen wordt het idee dat er dingen bestaan zonder dat ze zijn bewezen namelijk breed gedragen...

Maar ff serieus, compleet belachelijk dit. Las het laatst in de SPITS. Kon echt mijn ogen niet geloven..

Het kan natuurlijk zijn dat men de wet niet vaak zal gebruiken (zoals eerder al is gezegd). Maar dat het als doel heeft de instelling "ik kan het rustig doen want ze kan het toch nooit bewijzen" onder de intimiderende mensen weg te halen.
Oud 27-01-2006, 18:22
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Demosthenes schreef op 26-01-2006 @ 15:27 :
misschien is dit een initiatief van het CDA? Onder Christenen wordt het idee dat er dingen bestaan zonder dat ze zijn bewezen namelijk breed gedragen...

Doen de Christenen iets vrouw-vriendelijks, is het weer niet goed.

Citaat:
Maar dat het als doel heeft de instelling "ik kan het rustig doen want ze kan het toch nooit bewijzen" onder de intimiderende mensen weg te halen.
Door er de instelling "ik kan iedereen laten hangen" ervoor in de plaats te brengen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 00:07
Verwijderd
Dan denk ik dat ik maar overstap naar een homoseksuele geaardheid. Kunnen ze me niets maken
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 20:49
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Sylph schreef op 18-01-2006 @ 18:30 :
Ik vind het wel een goed idee. Het komt helaas nog vaak voor dat mensen uit wraak, rancune of haat mensen andere mensen beschuldigen van seksuele intimidatie. En zie dan maar eens te bewijzen dat je het níet gedaan hebt.
Ik zou het ook niet gaan bewijzen, ik zou namelijk zeggen: "onschuldig totdat het tegendeel is bewezen"
Reageren

Regels voor berichten